Bilalquote:Op zondag 2 oktober 2016 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie moet er dit weekend in godsnaam Speler van de Week worden?
Tapiaquote:Op zondag 2 oktober 2016 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Prima volk, die Tilburgersquote:Op zondag 2 oktober 2016 18:07 schreef Caland het volgende:
Mooie plot twist: Waarschijnlijk Willem 2'ers die klappen kregen en over railing werden gegooid, omdat ze opkwamen voor Feyenoorders.
De Maestro burger van McDonalds.quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind John van den Brom de meest walgelijke trainer van de eredivisie.quote:
Hyballa?quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind John van den Brom de meest walgelijke trainer van de eredivisie.
Daar is vrij weinig mis mee inderdaadquote:Op zondag 2 oktober 2016 18:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De Maestro burger van McDonalds.
Nee. Dat is gewoon oprecht een mafkees, kan ik wel waarderen.quote:
Ze hadden een kortingscoupon in de McDonalds app, maestro burger met smerige droge kip. Gevraagd of het ook met rund kon omdat de kip op die burger niet te verorberen is. Het mochtquote:Op zondag 2 oktober 2016 18:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar is vrij weinig mis mee inderdaad
hij heeft ook inteelthoofdquote:Op zondag 2 oktober 2016 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind John van den Brom de meest walgelijke trainer van de eredivisie.
Ah, zie nu pas voor welke club je bent. Vandaar je enorm subjectieve trieste reacties. Stond je vandaag ook tussen dat hoopje ellende dat zich fanatieke supporter noemt?quote:
Nee, ik zat bij mijn vader op de bankquote:Op zondag 2 oktober 2016 18:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, zie nu pas voor welke club je bent. Vandaar je enorm subjectieve trieste reacties. Stond je vandaag ook tussen dat hoopje ellende dat zich fanatieke supporter noemt?
Pics van je vader.quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik zat bij mijn vader op de bank.
Dan mag je geen mening hebben volgens Lenny, want dat mag volgens hem alleen als je in het stadion komt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik zat bij mijn vader op de bank.
Leuk filmpje.quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:20 schreef Ties02 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)avoriete_speler.html
#teamrochetquote:
Nee hoor. Ik vind het alleen apart dat hij alle Tilburgers nu over een kam scheert. Terwijl het imo gewoon de schuld is van de Feyenoorders zelf. Dom provocerend stoer doen. Het zou eens andersom moeten gebeuren. Dan was de wereld natuurlijk te klein.quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan mag je geen mening hebben volgens Lenny, want dat mag volgens hem alleen als je in het stadion komt.
Aha.quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terwijl het imo gewoon de schuld is van de Feyenoorders zelf.
Het begint bij het feit dat jij juichen als provocerend beschouwt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het alleen apart dat hij alle Tilburgers nu over een kam scheert. Terwijl het imo gewoon de schuld is van de Feyenoorders zelf. Dom provocerend stoer doen. Het zou eens andersom moeten gebeuren. Dan was de wereld natuurlijk te klein.
Moet ik nog een keer uitleggen dat het dom is om bewust te juichen in een tuig vak van de tegenpartij? Hoe denk je dat dat in de Kuip zou worden ontvangen? Als daar in een tuigvak ineens voor een uitclub wordt gejuicht. Doe nou niet zo naďef man. Het is gewoon dom stoer proberen te doen. Niet zo janken als je dan wat tikken krijgt.quote:
Ik ben het hiermee eensquote:Op zondag 2 oktober 2016 18:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet ik nog een keer uitleggen dat het dom is om bewust te juichen in een tuig vak van de tegenpartij? Hoe denk je dat dat in de Kuip zou worden ontvangen? Als daar in een tuigvak ineens voor een uitclub wordt gejuicht. Doe nou niet zo naďef man. Het is gewoon dom stoer proberen te doen. Niet zo janken als je dan wat tikken krijgt.
Ze kunnen prima tussen het thuispubliek zitten en ook juichen. Alleen niet daar. Dan zoek je het gewoon op. Kneuzen.
Als je tussen doorgesnoven gasten van de tegenpartij hard gaat juichen dan is dat niet erg handig toch? Waarom gaan ze daar staan? Geef me eens 1 goede reden?quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het begint bij het feit dat jij juichen als provocerend beschouwt.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:06 schreef Caland het volgende:
http://www.willem-ii.nl/W(...)em-II-Feyenoord.aspx
quote:Nog triester is dat het geweld zich afspeelde vlak voor vak K en vak J waardoor er veel kinderen getuige zijn geweest van het geweld. Dit gaat ons zeer aan het hart.
Lekker voor je.quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb die gast potverdrie in mijn manager
Ik heb reeds aangegeven dat dat inderdaad niet handig is. Maar als figuren zoals jij juichen als provoceren zien zal er ook nooit iets veranderen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je tussen doorgesnoven gasten van de tegenpartij hard gaat juichen dan is dat niet erg handig toch? Waarom gaan ze daar staan? Geef me eens 1 goede reden?
John Het Kanonquote:Op zondag 2 oktober 2016 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat vak H er niet tussen staat.
Net als meiden die in korte rokjes gaan stappen en dan worden betast. Eigen risico!quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:36 schreef Sked het volgende:
Uitsupporters die in het thuisvak gaan zitten juichen moeten niet zeiken als ze een paar klappen krijgen. Is op eigen risico.
Goede vergelijking.quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Net als meiden die in korte rokjes gaan stappen en dan worden betast. Eigen risico!
Aldus Sked.
Deze vergelijking is zo dom, zo zeldzaam dat ik overweeg hem in te lijsten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Net als meiden die in korte rokjes gaan stappen en dan worden betast. Eigen risico!
Aldus Sked.
Zelfde redenatie.quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Deze vergelijking is zo dom, zo zeldzaam dat ik overweeg hem in te lijsten.
Nee, totaal niet dezelfde redenatie. Jij probeert aanranding te vergelijken met een vechtpartijtje tussen supporters in een sport die bol staat van het supportersgeweld. Dan ben je gewoon heel dom.quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zelfde redenatie.
Iemand doet iets wat niet erg handig is, maar niet verboden.
Als je iemand aanvalt omdat ze aan het juichen zijn dan ben je degene die fout zit, niet als je aan het juichen bent.
Geen dank.
Neen, dat probeer ik niet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, totaal niet dezelfde redenatie. Jij probeert aanranding te vergelijken met een vechtpartijtje tussen supporters in een sport die bol staat van het supportersgeweld. Dan ben je gewoon heel dom.
In zekere zin wel ja, zelfde bavianengedrag.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:36 schreef Sked het volgende:
Uitsupporters die in het thuisvak gaan zitten juichen moeten niet zeiken als ze een paar klappen krijgen. Is op eigen risico.
Update 18.38 uurquote:Op zondag 2 oktober 2016 18:06 schreef Caland het volgende:
http://www.willem-ii.nl/W(...)em-II-Feyenoord.aspx
1 gast is zelfs al gesignaleerd op feesboek. Die kan onderduiken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Update 18.38 uur
Tot op heden zijn vijf relschoppers geďdentificeerd. Deze personen krijgen een dezer dagen een stadionverbod opgelegd.
Dat is snel.
quote:
Ja dagquote:Op zondag 2 oktober 2016 18:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aldus Sked.
Nice.quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
1 gast is zelfs al gesignaleerd op feesboek. Die kan onderduiken.
Meestal zijn dat ook wel bekenden van de voetbaleenheden van de politie. Helemaal bij zo'n klein groepje als dat Willem II heeft. Overal camera's.quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Update 18.38 uur
Tot op heden zijn vijf relschoppers geďdentificeerd. Deze personen krijgen een dezer dagen een stadionverbod opgelegd.
Dat is snel.
Ze staan er ook wel erg duidelijk op allemaal ja. Nog zo'n domheid van ze.quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal zijn dat ook wel bekenden van de voetbaleenheden van de politie. Helemaal bij zo'n klein groepje als dat Willem II heeft. Overal camera's.
Dat is wel zo ongeveer dezelfde logica die jij hanteert, beste Sked.quote:
Laat maar gaan, onbegonnen zaak.quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat is wel zo ongeveer dezelfde logica die jij hanteert, beste Sked.
Welke logica precies?quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat is wel zo ongeveer dezelfde logica die jij hanteert, beste Sked.
Je ontkent iets, ik laat zien dat die ontkenning onterecht is en jij geeft geen inhoudelijke reactie meer. Tsja.quote:
Laatste poging dan:quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Welke logica precies?
[..]
Je ontkent iets, ik laat zien dat die ontkenning onterecht is en jij geeft geen inhoudelijke reactie meer. Tsja.
Alleen zijn deze supporters ergens waar ze totaal niet gewenst zijn, namelijk in het vak voor de supporters van de tegenpartij en doen ze iets waarvan ze weten dat het overgrote(!) deel dat absoluut niet zal waarderen, integendeel. Hierbij ook nog eens het supportersgeweld van de afgelopen tientallen jaren in acht genomen neem je in eerste instantie al een behoorlijk risico. Het is niet voor niets dat vele clubs heel erg hun best doen om supporters van uitclubs uit de thuisvakken te halen. Je zoekt het feitelijk gewoon op, in tegenstelling tot de meiden waar jij het mee probeert te vergelijken, die het totaal niet opzoeken om aangerand te worden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laatste poging dan:
In beide gevallen zit er een iemand (het slachtoffer) die eigenlijk alleen maar iets doet wat gewoon mag. En de ander in die situatie doet iets verkeerd.
Mag jij raden wie dat is bij het geval dat jij aanhaalde.
Maar jij gaat voorbij aan de essentie.quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen zijn deze supporters ergens waar ze totaal niet gewenst zijn, namelijk in het vak voor de supporters van de tegenpartij en doen ze iets waarvan ze weten dat het overgrote(!) deel dat absoluut niet zal waarderen, integendeel. Hierbij ook nog eens het supportersgeweld van de afgelopen tientallen jaren in acht genomen neem je in eerste instantie al een behoorlijk risico. Het is niet voor niets dat vele clubs heel erg hun best doen om supporters van uitclubs uit de thuisvakken te halen. Je zoekt het feitelijk gewoon op, in tegenstelling tot de meiden waar jij het mee probeert te vergelijken, die het totaal niet opzoeken om aangerand te worden.
Overigens wil dit niet zeggen dat ik geweld goedkeur of wat dan ook.
Nee, daar ga ik helemaal niet aan voorbij. Wat dat betreft was mijn eerste post hierover misschien iets te ongenuanceerd.quote:Op zondag 2 oktober 2016 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar jij gaat voorbij aan de essentie.
Je mag daar gewoon zitten. Er is geen wet die dat verbiedt.
Je hebt gewoon met je poten van een ander af te blijven. PUNT.
Ja, het is ook dom van een bloedmooie vrouw om naakt op straat te gaan lopen, maar als ze verkracht word is 't toch ook zeker niet haar eigen schuld?quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet ik nog een keer uitleggen dat het dom is om bewust te juichen in een tuig vak van de tegenpartij? Hoe denk je dat dat in de Kuip zou worden ontvangen? Als daar in een tuigvak ineens voor een uitclub wordt gejuicht. Doe nou niet zo naďef man. Het is gewoon dom stoer proberen te doen. Niet zo janken als je dan wat tikken krijgt.
Ze kunnen prima tussen het thuispubliek zitten en ook juichen. Alleen niet daar. Dan zoek je het gewoon op. Kneuzen.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 20:27 schreef DrDentz het volgende:
Hij krijgt wel mooi een paar kankerklappen
quote:Op maandag 3 oktober 2016 07:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Reactie vanuit de verantwoordelijke groep:
"Uitsupporters op de thuisvakken. Een terugkerend probleem. Vooral tegen de traditionele top 3 maken we het mee dat er veel mensen op de thuisvakken zitten die daar niet thuis horen. Het veiligheidssysteem van Willem II lijkt het echter geen probleem te vinden dat supporters buiten de combi om plaatsnemen op het verkeerde vak.
Nog geen half uur na het laatste fluit signaal komt Willem II met een statement vol politiek correct gelul. Daar worden wij boos van. Nog geen maand geleden werd één van onze boys van het thuisvak(hier zat hij omdat hij het uitvak niet in mocht vanwege een CP Company jas) bij Ajax geplukt en door 8 beveiligers hardhandig buiten gewerkt omdat hij alleen al uit Tilburg kwam. Later in een gesprek met Willem II zeiden zij hier niks aan te kunnen doen.
Vandaag staan een aantal mannen van rond de 30, minimaal 5 minuten lang opzichtig te juichen en te provoceren. In plaats van dat er door Edo P. en consorten wordt opgetreden om deze mannen van het vak te halen, gebeurd er helemaal niks. Gelukkig zaten er nog echte helden in het stadion, die de vuile taak op zich wilden nemen om deze mannen te trakteren op hetgeen waar ze naar op zoek waren.
Willem II, fuck jullie met je statement. Na Ajax thuis vorig jaar is dit al de tweede keer dat jullie verzuimen bekwaam op te treden waardoor we het zelf moeten doen. Door jullie laffe gedoe zijn Willem II’ers nu de gebeten hond.
Uitsupporters horen niet op thuisvakken, en wij juichen dan ook ieder initiatief toe waarbij hard- of zachthandig gezorgd wordt dat dit niet voor komt.
Ten slot; heel dik respect naar de gasten die optraden. Jullie zullen waarschijnlijk zwaar gestraft worden maar jullie zijn ware helden!!"
Blijf erbij dat je het gedrag van de w2 supporters natuurlijk niet goed kunt keuren. Maar bewust stoer en provoceren in dit vak is gewoon dom. Je bent dan bewust op zoek naar klappen. Dan krijg je die, is de wereld te klein.
Prima als je in het thuisvak gaat zitten. Zelfs prima als je in dit fanatieke vak gaat zitten. Maar ga dan niet zo dom op zoek naar de confrontatie als je die eigenlijk helemaal niet wil.
Hypocriet ook dat er nu gehuild wordt door Feyenoorders. Het zou eens andersom moeten gebeuren.
Godverdommequote:Op maandag 3 oktober 2016 07:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
"Uitsupporters op de thuisvakken. Een terugkerend probleem. Vooral tegen de traditionele top 3 maken we het mee dat er veel mensen op de thuisvakken zitten die daar niet thuis horen. Het veiligheidssysteem van Willem II lijkt het echter geen probleem te vinden dat supporters buiten de combi om plaatsnemen op het verkeerde vak.
Nog geen half uur na het laatste fluit signaal komt Willem II met een statement vol politiek correct gelul. Daar worden wij boos van. Nog geen maand geleden werd één van onze boys van het thuisvak(hier zat hij omdat hij het uitvak niet in mocht vanwege een CP Company jas) bij Ajax geplukt en door 8 beveiligers hardhandig buiten gewerkt omdat hij alleen al uit Tilburg kwam. Later in een gesprek met Willem II zeiden zij hier niks aan te kunnen doen.
Vandaag staan een aantal mannen van rond de 30, minimaal 5 minuten lang opzichtig te juichen en te provoceren. In plaats van dat er door Edo P. en consorten wordt opgetreden om deze mannen van het vak te halen, gebeurd er helemaal niks. Gelukkig zaten er nog echte helden in het stadion, die de vuile taak op zich wilden nemen om deze mannen te trakteren op hetgeen waar ze naar op zoek waren.
Willem II, fuck jullie met je statement. Na Ajax thuis vorig jaar is dit al de tweede keer dat jullie verzuimen bekwaam op te treden waardoor we het zelf moeten doen. Door jullie laffe gedoe zijn Willem II’ers nu de gebeten hond.
Uitsupporters horen niet op thuisvakken, en wij juichen dan ook ieder initiatief toe waarbij hard- of zachthandig gezorgd wordt dat dit niet voor komt.
Ten slot; heel dik respect naar de gasten die optraden. Jullie zullen waarschijnlijk zwaar gestraft worden maar jullie zijn ware helden!!"
Blijf erbij dat je het gedrag van de w2 supporters natuurlijk niet goed kunt keuren. Maar bewust stoer en provoceren in dit vak is gewoon dom. Je bent dan bewust op zoek naar klappen. Dan krijg je die, is de wereld te klein.
Prima als je in het thuisvak gaat zitten. Zelfs prima als je in dit fanatieke vak gaat zitten. Maar ga dan niet zo dom op zoek naar de confrontatie als je die eigenlijk helemaal niet wil.
Hypocriet ook dat er nu gehuild wordt door Feyenoorders. Het zou eens andersom moeten gebeuren.
dat is dan weer een meevallerquote:Op maandag 3 oktober 2016 08:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij niet zo diep. Het loopt ook schuin af. Naar verluidt heeft die kerel niks.
Klopt. Ik zou niet graag in 1 keer in het diepe vallen. Meter of 3 denk ik. Maar het loopt schuin af dus zal waarschijnlijk geen blijvende schade zijn. Heb wel vaker mensen in die gracht zien vallen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 08:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij niet zo diep. Het loopt ook schuin af. Naar verluidt heeft die kerel niks.
Oh jeetje. Wat een achterlijke reactiequote:Op maandag 3 oktober 2016 07:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:
quote:
De manier waarop deze man het verwoord raakt kant noch wal, maar ik begrijp zijn denkwijze. Al keur ik het voorval zeker niet goed. Als een Ajacied tussen de harde kern van Feyenoord gaat staan juichen als Ajax de 0-1 scoort in een Feyenoord-Ajax wedstrijd, roepen jullie hier het hardst dat ze hem een doodschop hadden moeten geven.quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh jeetje. Wat een achterlijke reactie
Nee hoor. Dat is net zo achterlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
[..]
De manier waarop deze man het verwoord raakt kant noch wal, maar ik begrijp zijn denkwijze. Al keur ik het voorval zeker niet goed. Als een Ajacied tussen de harde kern van Feyenoord gaat staan juichen als Ajax de 0-1 scoort in een Feyenoord-Ajax wedstrijd, roepen jullie hier het hardst dat ze hem een doodschop hadden moeten geven.
Ik ben het er mee eens dat wat hier dit weekend gebeurt is een 10 uit de 10 op de debielenschaal krijgt. Maar als het verhaal waar is dat deze vent heeft staan provoceren in het thuisvak van de harde kern, het me eigenlijk niets verbaast dat het gebeurt is. De actie van de man krijgt dan een mooie 8 uit de 10 op de debielenschaal.quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is net zo achterlijk.
Het zou in deze discussies al een hoop schelen als niet iedereen onder één noemer wordt geplaatst. Lekker belangrijk of ze van Willem II zijn of van Ajax of Feyenoord, zij mishandelen iemand. Dat andere mafkezen dat ook zouden doen doet daar niets aan af.
Respectquote:Mooi gebaar: Willem II-supporters gooien Feyenoord-fan naar kinderen
3 oktober 2016 door Rudolf Julius
Het was een hartverwarmend gebaar van de supporters van Willem II. De Tilburgers gooiden zondag een Feyenoord-fan in een vak vol kinderen. De geste werd echter niet gewaardeerd: veel kinderen renden huilend weg.
“Ondankbaar”, aldus Willem II-fan Sjef Timmermans. “Dit moedigt niet aan om nog eens zoiets te doen. Erg jammer voor alle kinderen die we nog hadden willen verrassen dit seizoen.”
http://speld.nl/2016/10/0(...)d-fan-naar-kinderen/
Wie huilen er dan? Iedereen weet dat dat een bijkomend risico is als je op losse kaarten gaat. Neemt niet weg dat het debiel gedrag is, en ja dat zou ook zo zijn als het in de Kuip gebeurde - maar dat is nu niet het geval. Dus als het allemaal zo kut is waarom niet deze situatie veroordelen ipv het half goed te praten door te suggereren dat er andersom doden zouden zijn gevallen, immers zijn Feyenoord supporters de bron van het kwaad, ofzo.quote:Op maandag 3 oktober 2016 10:38 schreef hafcfan het volgende:
Snap dat gehuil vanuit Feyenoord hoek ook niet zo. Ja het is debiel, maar als hij de W2 fans uitdaagd wat niet onwaarschijnlikk is dan is het ook tering dom en als dit ergens kan gebeuren dan is het wel bij Feyenoord. Daar slaan ze nog wel harder ook ben ik bang. Dus niet zo janken nu.
Uit de oude doos. Wat lijkt dit alweer lang geledenquote:
quote:ROTTERDAM - Een 21-jarige Vlijmenaar is aangehouden op verdenking van poging tot doodslag. De man zou woensdag bij de wedstrijd Feyenoord-Lech Poznan een 29-jarige Poolse supporter in de stadiongracht hebben geduwd of gegooid. De Pool raakte gewond aan zijn been.
De politie hield bij de voetbalwedstrijd 21 personen aan voor onder meer openlijke geweldpleging, het bezit van vuurwerk, mishandeling en belediging. Op de tribunes werd het onrustig nadat Feyenoord achter was komen te staan. Tussen de aanhang van de Rotterdamse club bleken Poolse supporters te zitten. De wedstrijd eindigde met een 0-1 nederlaag, de derde op rij voor Feyenoord in de UEFA Cup. Na afloop bleef het onrustig in Rotterdam. Een groep supporters hield zich op bij het Maasgebouw, omdat ze boos waren op het bestuur van hun club. Daar stuurde de politie ze weg, waarna de groep alleen maar groter werd. De supporters gooiden met stenen en vuurwerk. Om de boze Feyenoordfans uiteen te drijven, voerden agenten enkele charges uit.
quote:ik zat in Z1 bij het uitvak. Er waren een stuk over 15 polen die gingen juichen bij de 0-1! dit was echter midden in een grote massa feyenoord-supporters! 1tje gooit vervolgens zijn beker cola over een pool heen! daarna reageerde andere feyenoord-supporters met rennen naar die polen toen, die renden naar links richting de uitgang maar daarbij kregen ze schopen en klappen! zelf deden ze nix(ik denk omdat ze als ze opworden gepakt het land niet uitmogen!) daarna werd een pool door 2 feyenoord-supporters in de gracht getyft,, en dit was het! alstublieft!
Dat kan ik absoluut begrijpen. Puur genot en ook gewoon kwalitatief goed beeld natuurlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hallon
Ik ben zo blij met mijn FOX SPORTS GO Š abonnement
Werken jullie voor Fox ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan ik absoluut begrijpen. Puur genot en ook gewoon kwalitatief goed beeld natuurlijk
Verder vind ik Fox een walgelijke organisatie die alles maar kapot loopt te hypenquote:
Grachten in stadionsquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:10 schreef Ties02 het volgende:
oe
Lekker druk in de gracht daar trouwens
Dat dacht een jongen in Groningen laatst ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:10 schreef Ties02 het volgende:
oe
Lekker druk in de gracht daar trouwens
too soonquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat dacht een jongen in Groningen laatst ook
Ik vind dat ze toch nog te vaak issues hebben qua haperingen en dergelijke. Verder wel prima, jammer dat de PL naar Ziggo is gegaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verder vind ik Fox een walgelijke organisatie die alles maar kapot loopt te hypen
Maar Foxie Go werkt prima
Ik verwacht een soepele 3-0quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu niet.
Wat denken jullie van PSV - sc Heracles?
Nee joh, Ziggo Sport behandelt de PL veel beter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind dat ze toch nog te vaak issues hebben qua haperingen en dergelijke. Verder wel prima, jammer dat de PL naar Ziggo is gegaan.
Hmm, daar heb ik nooit last van eigenlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind dat ze toch nog te vaak issues hebben qua haperingen en dergelijke. Verder wel prima, jammer dat de PL naar Ziggo is gegaan.
Dat boeit echt niemandquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu niet.
Wat denken jullie van PSV - sc Heracles?
Gewoon chromecastje en met je telefoon streamenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:15 schreef Ties02 het volgende:
Wel jammer dat FOXIE geen PS4 ondersteuning heeft
Wel xbox 360wtf
Onze vriend Paxcon schijnt een chromecast te hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon chromecastje en met je telefoon streamen
Twee naar ik vernomen hebquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Onze vriend Paxcon schijnt een chromecast te hebben
Bah bah bahquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:26 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben gezellig aan het lezen over het Europese belastingrecht
Die foksdoks zijn echt sjanant af en toequote:
Is er al een FEY-AJA promoquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die foksdoks zijn echt sjanant af en toe
Pas ook al eentje over Hans Nijland
Ja, al een week of zoquote:
Ja, sorry. Ik kijk niet naar FOX op dagen dat er geen voetbal is. Denk je dat ik een sadist ben?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja, al een week of zo
DIT IS MEER DAN EEN WEDSTRIJD DIT IS DE KLASSIEKER bah bah
Ik heb FOX niet opgezet tijdens de interlandperiode.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja, al een week of zo
DIT IS MEER DAN EEN WEDSTRIJD DIT IS DE KLASSIEKER bah bah
Ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik kijk niet naar FOX op dagen dat er geen voetbal is. Denk je dat ik een sadist ben?
Masochist is het woord wat je zoekt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik kijk niet naar FOX op dagen dat er geen voetbal is. Denk je dat ik een sadist ben?
Ik dacht dat jij ook wel op zondagoggend naar kale Kees gekeken hadquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb vanmiddag het aantal arresten op de slides even geteldquote:
Op zondagochtend zit ik naast Kees van der Staaij in de kerk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook wel op zondagoggend naar kale Kees gekeken had
Moeten jullie die ook uit je hoofd kennen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb vanmiddag het aantal arresten op de slides even geteld
240
Waarvan wel een behoorlijk aantal dat er dubbelop staat of wat niet heel relevant is maar toch
Naar de kerk gaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op zondagochtend zit ik naast Kees van der Staaij in de kerk.
Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar de kerk gaan
Ben je gek ofzo
Voor alleen dit vak mag ik er een bundeltje bij gebruiken, maar daar heb je natuurlijk niet veel aan als je niet weet welke naam bij welk arrest hoortquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Moeten jullie die ook uit je hoofd kennen?
Kunnen we even ontopic gaan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor alleen dit vak mag ik er een bundeltje bij gebruiken, maar daar heb je natuurlijk niet veel aan als je niet weet welke naam bij welk arrest hoortMaar goed, bundeltje is op zich wel genot
De enige echte van Nutricia?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:32 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb ook nog wat warme chocomel gepakt voor de geďnteresseerden
Hallo opperkleurder, dat is al even geledenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kunnen we even ontopic gaan?
Gewoon chocomelquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De enige echte van Nutricia?
Ik was 2 weken in Zuid Korea. Je zult me wel gemist hebben neem ik aan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hallo opperkleurder, dat is al even geleden
Het andere topic?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga weer naar het andere topic. Doei.
Dat bepaal jij niet snotneusquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kunnen we even ontopic gaan?
Ik was eerlijk gezegd de afgelopen tijd ook wat minder actief, wat niet wegneemt dat ik iedereen gemist heb natuurlijk. Was het een genot daar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik was 2 weken in Zuid Korea. Je zult me wel gemist hebben neem ik aan.
Dat hoor ik vakerquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet oud genoeg.
Ik liet me even gaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een nare post weer Ties02.
Het was zeker een genot. Om toch een beetje ontopic te blijven heb ik nog een bezoek gebracht aan het standbeeld van Guus Hiddink.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik was eerlijk gezegd de afgelopen tijd ook wat minder actief, wat niet wegneemt dat ik iedereen gemist heb natuurlijk. Was het een genot daar?
Dat klinkt uitstekend. Heeft hij daar ook nog een ziekenhuisje gebouwd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het was zeker een genot. Om toch een beetje ontopic te blijven heb ik nog een bezoek gebracht aan het standbeeld van Guus Hiddink.
Ja sollicitatie stressquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is er een reden voor je slechte humeur?
Dat is vooral omdat ik het koud heb eigenlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom drink je waarschijnlijk ook chocomel.
Je solliciteert naar een pak rammel als je zo door gaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja sollicitatie stress
En het feit dat Twente morgen om 12:30 begint
We hebben wel de nodige ziekenhuizen gezien (enkel van buiten)quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klinkt uitstekend. Heeft hij daar ook nog een ziekenhuisje gebouwd?
GGMM vindt dit niet leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij dit nummer van Guus Meeuwis denk ik aan de Lama's
Die aflevering was geniaal
Jammer dat je Vagant niet de credits geeft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij dit nummer van Guus Meeuwis denk ik aan de Lama's
Die aflevering was geniaal
Inderdaad, die zou geniaal een understatement vindenquote:
Dan neem ik aan dat je de chocomel eerst op hebt gewarmd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is vooral omdat ik het koud heb eigenlijk
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je de chocomel eerst op hebt gewarmd.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:32 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb ook nog wat warme chocomel gepakt voor de geďnteresseerden
Jij wil dus nog wat extra Vagant horen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat je Vagant niet de credits geeft.
Je hoort weinig Vagant meer de laatste tijd. Wat zou er met hem zijn?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wil dus nog wat extra Vagant horen?
Het is je vergeven natuurlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goed punt, ik denk dat het aan mijn jetlag ligt. In Seoul is het nu half 4.
Ik hou erg van gifjesquote:
Hier is niemand het mee eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
Stelling: De Eretribune is het leukste programma op FOX.
Als deze stelling klopt zegt dit erg veel over de rest van de programma'squote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
Jij kijkt liever naar Gilette World Sports?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier is niemand het mee eens.
Ik weet niet zeker of dat het geval is maar het zou een goede verklaring zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij doorzichtig is. Dat is met een .jpg niet mogelijk.
Nu minacht je Keesquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
Nee, ik kijk liever naar voetbal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar Gilette World Sports?
Schakel dan morgen om 16.45 in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik kijk liever naar voetbal.
Hier kan ik het niet anders dan volledig mee eens zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schakel dan morgen om 16.45 in.
De voetbalshow van ADOquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schakel dan morgen om 16.45 in.
Was dat maar het enige wat misgingquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
PSV logotje in je UI gaat een beetje mis.
Dat hoorde ik laatst ook al ja, ga er binnenkort eens mee aan de slag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hmm, 6/10quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:45 schreef opperkleurder het volgende:
Michiel Teeling is een genot om naar te luisteren.
+1quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:45 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat PSV alles zet op het feit dat ze vanaf nu elke wedstrijd moeten winnen.
Dat viel mij vorige week al op ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Waarop Willems niet anders kan dan vertellen dat we dan voor 99% zeker kampioen worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:45 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat PSV alles zet op het feit dat ze vanaf nu elke wedstrijd moeten winnen.
Dan word ik bijzonder madquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:46 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat we het morgen moeten doen met Ron de Rijk. Dat zou echt heel erg zijn.
Marokko.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van welke club ben jij fan?
Hou dit soort humor maar lekker in Koreaquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:44 schreef opperkleurder het volgende:
100 staat dat voor het aantal gemiste 100% kansen dit seizoen?
Die zit gewoon beneden niks te doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik je moeder ook, maar dat doet er even niet toe.
Van de CLquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van welke club ben jij fan?
Daar werd er smakelijk om gelachen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hou dit soort humor maar lekker in Korea
Pffffquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
Die speler van Heracles dacht dat hij een Kuwas.
Als de odds 1000000 tegen 1 zijn zou ik daar best tien euro op durven zetten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoeveel zou jij daarop inzetten?
Koreanen hebben ook weinig zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar werd er smakelijk om gelachen.
Die is dood, dit is zijn broer Raoul.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die is weggelopen als een echte jood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |