Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

'Helemaal aan de kant.'quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vond gisteren, waarbij de bowlingbal van het midden van de weg helemaal aan de kant eindigt, eerder een diskwalificatie waard dan dat van Debusschere, laat staan gevalletjes als Bouhanni in Hamburg en Zakarin in Romandië.
Ik voel mij gesterkt door het feit dat Edward Theuns het met mij eens is.

hij hoopt het zelf ookquote:Op maandag 3 oktober 2016 18:54 schreef TLC het volgende:
Ik hoop dat Dumoulin zich nog een keer kan oppeppen voor het WK tijdrijden in Qatar, maar ik krijg zo'n beetje de indruk dat ie aan een vakantie toe is

Looney Theuns is niet serieus te nemen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik voel mij gesterkt door het feit dat Edward Theuns het met mij eens is.

heb het ook het idee dat het wel een beetje op is.quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:54 schreef TLC het volgende:
Ik hoop dat Dumoulin zich nog een keer kan oppeppen voor het WK tijdrijden in Qatar, maar ik krijg zo'n beetje de indruk dat ie aan een vakantie toe is

WK was nog wel hét grote doel voor hem, anders was hij na de OS al niet meer op de fiets gestapt, denk ik.. Kon zich bij de tijdrit in de Eneco Tour in ieder geval niet motiveren, dus dat is geen al te best vooruitzicht inderdaad. Al was de slotrit wel weer gewoon goed..quote:Op maandag 3 oktober 2016 18:54 schreef TLC het volgende:

Sparkassen Münsterland Giroquote:Op maandag 3 oktober 2016 18:15 schreef Koffieplanter het volgende:
18-jarige Alan Banaszek zesde in Münsterland, dat is best knap.

alle kans voor een verrassing in de regenboogtruiquote:Op maandag 3 oktober 2016 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Zoveel onderlinge strijd bij zoveel landen. Dat wordt een chaos sprint.

Lobatoquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alle kans voor een verrassing in de regenboogtrui

En dan volgend seizoen niks meer klaarspelen. TLJ en de vloek van de regenboogtrui kan nooit wat worden.quote:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

De rood wit blauwe trui doet het anders toch best aardig bij Lotto Jumbo !quote:Op maandag 3 oktober 2016 21:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dan volgend seizoen niks meer klaarspelen. TLJ en de vloek van de regenboogtrui kan nooit wat worden.
 Ik zie het wel zitten hoor Lobato in de regenboogtrui als sprint aantrekker van Groenewegen volgend jaar .
 Ik zie het wel zitten hoor Lobato in de regenboogtrui als sprint aantrekker van Groenewegen volgend jaar .  

Dit zagen we niet aankomen neequote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:15 schreef Momo... het volgende:
Volledige devaluatie WK wielrennen dreigt
bron televaag
De wegrace van de mannen bij de WK wielrennen in Qatar wordt ruim 100 kilometer ingekort als het op zondag 16 oktober te heet is Qatar.
De profs rijden dan geen 257,5 kilometer over de woestijnwegen, maar slechts 150 kilometer. Dat staat in het hittereglement van de internationale wielrenunie UCI voor de WK.
De wegwedstrijd, waarin de regenboogtrui op het spel staat, is traditiegetrouw een loodzware uitputtingslag, zodat alleen de echt grote der aarden zich in het illustere rijen kampioenen kunnen scharen. Mochten de mannen op 16 oktober daadwerkelijk 150 kilometer afleggen dan is het normaal gesproken zo begeerde winnaarstricot een stuk minder waard.
Extreme omstandigheden
De wielerbond heeft een team van medische experts ingesteld, dat zich vanaf begin oktober al dagelijks verdiept in de extreme weersomstandigheden in en rond de Qatarese hoofdstad Doha. De temperatuur kan oplopen naar 40 graden Celsius. Het team komt straks voor aanvang van elke wegrace bij elkaar om eventuele hittemaatregelen te nemen.
Het inkorten van de wedstrijd bij de mannen is de meest opvallende maatregel. Voor de races van de andere categorieën (vrouwen, junioren en beloften) geldt bij extreme hitte dat er minder ronden worden gereden. Verder zorgt de organisatie voor liters extra water en ijs tijdens de koersen.

Onze Bobbie gaat voor de bus liggen.quote:From the end of September, a 4-member group of experts (1) will examine the weather forecast, and will meet before each road race. Daily checks of the temperature will be conducted by two UCI representatives using thermal stress indicators. The UCI will take decisions after consulting this group of experts, the President of the Athletes’ Commission Bobbie Traksel and the President of the Commissaires’ Panel Ingo Rees.
(1) Dr Anton Zasada, Member of the UCI Medical Commission and Official Doctor at the 2016 UCI Road World Championships; Dr Olaf Schumacher, Member of the UCI Medical Commission and Member of the Aspetar sports clinic; Dr Sébastien Racinais, Head of Athlete Health and Performance Research Centre, Clinique du Sport Aspetar, and Dr Juan Manuel Alonso, Clinique du Sport Aspetar.

Moeten we Wim Stroetinga nog ff oproepen dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:05 schreef Momo... het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat iemand wereld kampioen gaat worden die dat echt niet zou verdienen. Echt zon b-sprinter ofzo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |