Was gewoon een terechte penalty hoor.quote:
soooooooooooooooooooquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaan we samen lekker kijken hoe feyenoord punten verspeelt, oke![]()
komt goed
Ja, dat wel. Maar de score vind ik niet terecht... Maar ok, had Utrecht maar meer moeten scoren dan die 2 die ze al gescoord hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was gewoon een terechte penalty hoor.
wattequote:Op zondag 2 oktober 2016 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nooit geweten dat Smeets zo diep zat
Wat is er niet terecht aan? Van de 80 minuten was Ajax 70 minuten de betere.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar de score vind ik niet terecht... Maar ok, had Utrecht maar meer moeten scoren dan die 2 die ze al gescoord hebben.
Tweede helft is Ajax wel beter dan Utrecht.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar de score vind ik niet terecht... Maar ok, had Utrecht maar meer moeten scoren dan die 2 die ze al gescoord hebben.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat is er niet terecht aan? Van de 80 minuten was Ajax 70 minuten de betere.
Lekker voor je, misschien stik je nog in je tranen ook.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Penalty zag iedereen wel aankomen natuurlijk.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lekker voor je, misschien stik je nog in je tranen ook.
nou nou nouquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Euh, ok..quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nooit geweten dat Smeets zo diep zat
Zoals ik al zei, Utrecht had gewoon vaker moeten scoren. T'is niet anders.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tweede helft is Ajax wel beter dan Utrecht.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Neehoor. Maar vind je niet dat Ajax hier enorm goed wegkomt? Als Feyenoord zoveel geluk had gehad had je moord en brand geschreeuwd natuurlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, Utrecht had gewoon vaker moeten scoren. T'is niet anders.
100% terechte pingelquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neehoor. Maar vind je niet dat Ajax hier enorm goed wegkomt? Als Feyenoord zoveel geluk had gehad had je moord en brand geschreeuwd natuurlijk.
DEGESMEERDE010 is het niet eens met de scheidsquote:DEGESMEERDE010 14:09 ** nijhuis . Hoop ie verkracht word met een vlag in ze hol . Zoveel kaarten voeze nagenast man man joduh publiek gdv smerig rot volk
Hebben toch wel 10 uitgespeelde kansen gehad jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, Utrecht had gewoon vaker moeten scoren. T'is niet anders.
Dat hadden jullie al tegen Heracles en PSV en het kon me niet zoveel schelen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neehoor. Maar vind je niet dat Ajax hier enorm goed wegkomt? Als Feyenoord zoveel geluk had gehad had je moord en brand geschreeuwd natuurlijk.
madquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
DEGESMEERDE010 is het niet eens met de scheids
Degesmeerde010quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is ie terecht, fucking dom van die strijder
quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen eigen goal en een pingelquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:11 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat hadden jullie al tegen Heracles en PSV en het kon me niet zoveel schelen.
twitter:aatalex twitterde op zondag 02-10-2016 om 14:10:30En daar is het momentje van Bas nijhuis Ipv vrije trap Utrecht wegens buitenspel Geef ik Ajax gewoon een strafschop. reageer retweet
twitter:awdenboer twitterde op zondag 02-10-2016 om 14:10:07020 kan tevreden zijn. Als de spelers het niet doen regelt Nijhuis het wel. Pfffffff! reageer retweet
quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Geen eigen goal en een pingel
Feyenoord krijgt nooit pingels.
madquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:12 schreef Brammess het volgende:
twitter:aatalex twitterde op zondag 02-10-2016 om 14:10:30En daar is het momentje van Bas nijhuis Ipv vrije trap Utrecht wegens buitenspel Geef ik Ajax gewoon een strafschop. reageer retweet
twitter:awdenboer twitterde op zondag 02-10-2016 om 14:10:07020 kan tevreden zijn. Als de spelers het niet doen regelt Nijhuis het wel. Pfffffff! reageer retweet
Feyenooit kreeg ze vorig seizoen gratisquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Geen eigen goal en een pingel
Feyenoord krijgt nooit pingels.
Nee joh, Feyenoord is ergens half maart al kampioen, op zekerquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Laten we wel wezen, dit geluk kan nooit een heel seizoen aanhouden voor Ajax. Verwacht ook niet dat ze een uitdaging gaan vormen voor Feyenoord.
Wat is het record?quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht al 7 gele kaarten deze wedstrijd.
Dat verwacht ik niet, KNJB zal er wel een stokje voor steken (zie vandaag)quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:13 schreef Bugno het volgende:
[..]
Nee joh, Feyenoord is ergens half maart al kampioen, op zeker
Feyenooit is dan ook geen concurent vor PSV een,jouw clubje zal gewoon weer strijden voor plek 3quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Laten we wel wezen, dit geluk kan nooit een heel seizoen aanhouden voor Ajax. Verwacht ook niet dat ze een uitdaging gaan vormen voor Feyenoord.
Bij Portugal - Nederland had Portugal er 9 dacht ik. Geen idee of dat het record is.quote:
Ik zou springen als ik jou was. Gewoon doen, johquote:
aanzetten tot zelfmoord is strafbaar hequote:Op zondag 2 oktober 2016 14:16 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik zou springen als ik jou was. Gewoon doen, joh
uit 1 standpunt leek het alsof hij hem schampte, maar wellicht was dat gezichtsbedrogquote:
Heb ik er graag voor over.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
aanzetten tot zelfmoord is strafbaar he
In jouw geval kan er wel een nuance gebracht worden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
EN WIE NIET SPRINGT DIE IS GEEN JOODquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
kumbekquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:19 schreef GGMM het volgende:
Als het nog 3-3 wordt posten davy en ik een week lang niet op FOK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom roep jij altijd dit soort dingen? Erg hypocriet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Daar gaat het met jou dus meestal mis
Gelukkig niet makker, anders waren wij een week lang weg hier.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik dacht dat het 3-3 was met dat gelach.
madquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neuh, gespeeld. Jammer dat lelijke goals ook tellen, anders had Utrecht gewoon gewonnen.
Neuh, een constatering. Lelijke goals tellen immers ook.quote:
uh.. nee.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neuh, gespeeld. Jammer dat lelijke goals ook tellen, anders had Utrecht gewoon gewonnen.
We weten allemaal dat je nu een hengel uitgooit.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dat terwijl doelpunt van PSV pas echt lelijk was.quote:
Pingel was wel terecht hoor, eerlijk is eerlijkquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:08 schreef franske19 het volgende:
Goedmakertje van Nijhuis. Blijf het een vreselijke scheids vinden. Gladjanus,
NEC - Vitesse?quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen de wedstrijd van de week, de derby van het oosten
Hebben het doelpunt van PSV en jij toch iets gemeen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat terwijl doelpunt van PSV pas echt lelijk was.
Leuk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen de wedstrijd van de week, de derby van het oosten
Klopt regent hier al de hele dag.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:24 schreef PSVCL het volgende:
Hahahahahah een half minuutje erbij ,waardeloos weer
oooooooooooooh snapquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hebben het doelpunt van PSV en jij toch iets gemeen.
ZOquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
BOEM KOEKOEKquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dat was de wedstrijd van het jaar weer, Paul.
Mad.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moeten nog wel een paar kilo af wil je in de basis blijven staan.
Ik zit niet voor niks op FOK!quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
mwhaquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit niet voor niks op FOK!
ze hebben het donderdag vooral zichzelf zo zwaar gemaakt, had gewoon binnen 1 helft klaar kunnen zijnquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:28 schreef skysherrif het volgende:
idd niet vergeten dat ajax donderdag nog een redelijk zware wedstrijd had en dit 1 van utrechts meest belangrijke wedstrijd is. Prima dat je gewoon 3 punten hebt.
doegquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Veel kijkplezier nog. Ik ben weg, tot later!
Mis je wel de koploper.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ajuus Harriequote:Op zondag 2 oktober 2016 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We noteren het even.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:34 schreef Brammess het volgende:
Karsdorp is best een prima voetballertje maar met dat staartje mag hij van mij best een kruisband blessure krijgen
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:34 schreef Brammess het volgende:
Karsdorp is best een prima voetballertje maar met dat staartje mag hij van mij best een kruisband blessure krijgen
Nee joh, als je titelaspiraties hebt ga je toch geen punten laten liggen tegen Willem IIquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:30 schreef Caland het volgende:
We gaan nu kijken naar het puntverlies van Feyenoord.
U hoorde het hier voor het eerst.
Of tegen Roda.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, als je titelaspiraties hebt ga je toch geen punten laten liggen tegen Willem II
Je mag nu geloof ik je hele selectie op de bank hebben, dus waarom niet. Is bij EKs en WKs ook, daar mag je ook je hele selectie op een stoeltje zetten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:37 schreef Caland het volgende:
Is het gebruikelijk dat er twee keepers op de bank zitten? #dtv
quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, als je titelaspiraties hebt ga je toch geen punten laten liggen tegen Willem II
Oja dat is waar ook.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je mag nu geloof ik je hele selectie op de bank hebben, dus waarom niet. Is bij EKs en WKs ook.
Oke davyquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:30 schreef Caland het volgende:
We gaan nu kijken naar het puntverlies van Feyenoord.
U hoorde het hier voor het eerst.
Met die tuinkabouter in het doel.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pfiew, kom ik even goed weg zeg.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als ik zo kinderachtig was als jij maakte ik nu een TR
Eens. Hij en Karsdorp hebben samen ook een IQ van 85.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen al vanwege dat belachelijke kapsel zou je hem niet op moeten stellen.
Dat kapsel is inderdaad bijzonder debielquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen al vanwege dat belachelijke kapsel zou je hem niet op moeten stellen.
Dan maar Feyenoord?quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
En beslist.
Weer geen kampioen man.
Liever dan Ajax. Die jongens kunnen daar weer 20 jaar op teren.quote:
nepjoodquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:49 schreef Brammess het volgende:
Ik heb liever dat Feyenoord kampioen wordt dan PSV.
Mooi hoe PSV de grootste rivaal is gewordenquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:49 schreef Brammess het volgende:
Mooi.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:49 schreef Brammess het volgende:
Ik heb iets liever Feyenoord dan Ajax denk ik, maar zoveel boeit het me niet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Ajax geen kampioen wordt boeit het mij echt niet wie er dan wel kampioen wordt.
Kan je net zo goed geen voetbal meer kijken dit seizoenquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Ajax geen kampioen wordt boeit het mij echt niet wie er dan wel kampioen wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het treurig vinden voor de Eredivisie dat een ploeg van het niveau Feyenoord hier kampioen wordt. PSV heeft tenminste nog een paar klassespelers.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb iets liever Feyenoord dan Ajax denk ik, maar zoveel boeit het me niet.
Ajax is al uitgeschakeld voor de titel?quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:52 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Kan je net zo goed geen voetbal meer kijken dit seizoen
Psv uit. Groningen uit.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:53 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord heeft alleen nog maar clubjes uit het rechterrijtje gehad, en de meeste ook nog eens thuis.
Heerenveen,Utrecht,Vitesse uit enzo moeten ze nog allemaal krijgen.
Liever hun 7 punten los dan ajax
Ja dat wij een lastig programma hebben gehad geeft nog een beetje hoop.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:53 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord heeft alleen nog maar clubjes uit het rechterrijtje gehad, en de meeste ook nog eens thuis.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:52 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:52 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit dus ja. Feyenoord heeft echt een bizar makkelijk programma gehad. Muv PSV.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:53 schreef PSVCL het volgende:
Groningen uit en Twente thuis is normaliter geen makkie. Zeker niet voor Feyenoord.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit dus ja. Feyenoord heeft echt een bizar makkelijk programma gehad. Muv PSV.
Ajax heeft juist een bizar makkelijk programma gehad. Wij hadden zonder puntverlies bovenaan moeten staan.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah Ajax heeft ook clubs als Roda en Willem II thuis gehad hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Voorlopig voetballend gezien wel ja.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is al uitgeschakeld voor de titel?
Ah voetballend gezien. Nee dan doen Feyenoord het met het afbraakmiddenveld en PSV met de topscorers het veel beter inderdaadquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:59 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Voorlopig voetballend gezien wel ja.
Mogen ze toch wel beter hun best gaan doen.
Oh is dat de nieuwe maatstaaf. Ik dacht dat je dan op een onoverbrugbare achterstand moest staan.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:59 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Voorlopig voetballend gezien wel ja.
Mogen ze toch wel beter hun best gaan doen.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah voetballend gezien. Nee dan doen Feyenoord het met het afbraakmiddenveld en PSV met de topscorers het veel beter inderdaad
Hardcore ajax fans zekerquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh is dat de nieuwe maatstaaf. Ik dacht dat je dan op een onoverbrugbare achterstand moest staan.
Zo gaat dat altijd. zo'n beetje iedereen behalve de feyenoordfan zit op 5-10 wedstrijden als een gek te hype.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:02 schreef onlogisch het volgende:
Competitie is net 7 wedstrijdjes bezig
De titelkandidaten zijn gewoon Ajax & PSV. Ik snap die discussie niet zo na 7 wedstrijdjes.
Ik zeg nergens dat Ajax zo geweldig speelt, maar om nou te stellen dat ze uitgeschakeld zijn voor de titel is weer het andere uiterste.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:05 schreef Duzzy het volgende:
[..]
[..]
Hardcore ajax fans zekerdamn.
Het is best ellendig wat ajax laat zien met de kwaliteiten die ze hebben.
Dit.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd. zo'n beetje iedereen behalve de feyenoordfan zit op 5-10 wedstrijden als een gek te hype.
En dan over 20 wedstrijden lachen dat die feyenoorders in het begin altijd over het kampioenschap praten na 5 wedstrijden.
OH SHITquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit.![]()
Ken eigenlijk niemand die ons nu ineens als titelkandidaat ziet. Behalve wat zielige mannetjes op de foks.
Zo, die kan hij in zijn zak steken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan bedoel ik users als PizzaGeit.
Zo.
Misschien dat het na de winterstop wel weer beter wordt..quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Ajax zo geweldig speelt, maar om nou te stellen dat ze uitgeschakeld zijn voor de titel is weer het andere uiterste.
Ach vorige week tegen PEC was het prima voetbal, en vandaag de tweede helft speelde Ajax ook stukken beter. En je kan nu eenmaal niet 34 wedstrijden goed spelen, dat doen Barcelona en Bayern ook niet.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:09 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Misschien dat het na de winterstop wel weer beter wordt..
Maar momenteel is het niet best en ga je als het zo door gaat geen kampioen worden.
Heb je nog meer clichés om ons mee te verblijden?quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach vorige week tegen PEC was het prima voetbal, en vandaag de tweede helft speelde Ajax ook stukken beter. En je kan nu eenmaal niet 34 wedstrijden goed spelen, dat doen Barcelona en Bayern ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |