Was gewoon een terechte penalty hoor.quote:
soooooooooooooooooooquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaan we samen lekker kijken hoe feyenoord punten verspeelt, oke![]()
komt goed
Ja, dat wel. Maar de score vind ik niet terecht... Maar ok, had Utrecht maar meer moeten scoren dan die 2 die ze al gescoord hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was gewoon een terechte penalty hoor.
wattequote:Op zondag 2 oktober 2016 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nooit geweten dat Smeets zo diep zat
Wat is er niet terecht aan? Van de 80 minuten was Ajax 70 minuten de betere.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar de score vind ik niet terecht... Maar ok, had Utrecht maar meer moeten scoren dan die 2 die ze al gescoord hebben.
Tweede helft is Ajax wel beter dan Utrecht.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar de score vind ik niet terecht... Maar ok, had Utrecht maar meer moeten scoren dan die 2 die ze al gescoord hebben.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wat is er niet terecht aan? Van de 80 minuten was Ajax 70 minuten de betere.
Lekker voor je, misschien stik je nog in je tranen ook.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Penalty zag iedereen wel aankomen natuurlijk.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lekker voor je, misschien stik je nog in je tranen ook.
nou nou nouquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Euh, ok..quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nooit geweten dat Smeets zo diep zat
Zoals ik al zei, Utrecht had gewoon vaker moeten scoren. T'is niet anders.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tweede helft is Ajax wel beter dan Utrecht.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Neehoor. Maar vind je niet dat Ajax hier enorm goed wegkomt? Als Feyenoord zoveel geluk had gehad had je moord en brand geschreeuwd natuurlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, Utrecht had gewoon vaker moeten scoren. T'is niet anders.
100% terechte pingelquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neehoor. Maar vind je niet dat Ajax hier enorm goed wegkomt? Als Feyenoord zoveel geluk had gehad had je moord en brand geschreeuwd natuurlijk.
DEGESMEERDE010 is het niet eens met de scheidsquote:DEGESMEERDE010 14:09 ** nijhuis . Hoop ie verkracht word met een vlag in ze hol . Zoveel kaarten voeze nagenast man man joduh publiek gdv smerig rot volk
Hebben toch wel 10 uitgespeelde kansen gehad jaquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, Utrecht had gewoon vaker moeten scoren. T'is niet anders.
Dat hadden jullie al tegen Heracles en PSV en het kon me niet zoveel schelen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neehoor. Maar vind je niet dat Ajax hier enorm goed wegkomt? Als Feyenoord zoveel geluk had gehad had je moord en brand geschreeuwd natuurlijk.
madquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
DEGESMEERDE010 is het niet eens met de scheids
Degesmeerde010quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is ie terecht, fucking dom van die strijder
quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen eigen goal en een pingelquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:11 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat hadden jullie al tegen Heracles en PSV en het kon me niet zoveel schelen.
twitter:aatalex twitterde op zondag 02-10-2016 om 14:10:30En daar is het momentje van Bas nijhuis Ipv vrije trap Utrecht wegens buitenspel Geef ik Ajax gewoon een strafschop. reageer retweet
twitter:awdenboer twitterde op zondag 02-10-2016 om 14:10:07020 kan tevreden zijn. Als de spelers het niet doen regelt Nijhuis het wel. Pfffffff! reageer retweet
quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Geen eigen goal en een pingel
Feyenoord krijgt nooit pingels.
madquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:12 schreef Brammess het volgende:
twitter:aatalex twitterde op zondag 02-10-2016 om 14:10:30En daar is het momentje van Bas nijhuis Ipv vrije trap Utrecht wegens buitenspel Geef ik Ajax gewoon een strafschop. reageer retweet
twitter:awdenboer twitterde op zondag 02-10-2016 om 14:10:07020 kan tevreden zijn. Als de spelers het niet doen regelt Nijhuis het wel. Pfffffff! reageer retweet
Feyenooit kreeg ze vorig seizoen gratisquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Geen eigen goal en een pingel
Feyenoord krijgt nooit pingels.
Nee joh, Feyenoord is ergens half maart al kampioen, op zekerquote:Op zondag 2 oktober 2016 14:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Laten we wel wezen, dit geluk kan nooit een heel seizoen aanhouden voor Ajax. Verwacht ook niet dat ze een uitdaging gaan vormen voor Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |