Dat kon maar dat was die alsnog achter Ric 2e geworden. Onder vsc zou RIC maar 10-15sec verliezen met zijn pitstop wat die daarna makkelijk weer goed zou maken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:09 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Maar Max had denk ik op hard kunnen blijven.
Jawel, voor die Haas-tripodquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:08 schreef Sjemmert het volgende: [..] Die SC kwam alleen omdat Ham uitviel. Geen SC is dus geen uitval is p1 voor Ham
Wat een onzin. Je vindt F1 leuk of niet, als je het niet leuk vindt als teamsport moet je een andere sport zoeken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Of de mensen die niet geloven in formule 1 als teamsport. Wat mij betreft schaffen ze dat constructeurskampioenschap af en valt er ook niks meer mee te verdienen. Racen gaat om de coureur niet om het team. Anders kan je net zo goed met robots gaan rijden.
Bitch, please.quote:"Ik reed naast hem in de bocht en hij sneed me af. Rosberg treft geen enkele blaam, maar met Verstappen in de race weet je inmiddels dat hij altijd bewegingen maakt",
Voor hem gewoon doen alsof het weer 9 uur isquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:12 schreef Fokker89 het volgende:
Maar heeft Geralt zich nou gewoon verslapen?
Ik denk het niet. De 2 RBR's zullen in de basis even snel zijn maar de banden van Verstappen waren toch iets minder. Dat zal net het verschil uitmaken want aan het einde werden toch echt wel de snelste ronden gereden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:07 schreef MakkieR het volgende:
Wat denken jullie, heeft Verstappen de GP titel aan Ricciardo gegeven? Ik vond dat Max op het einde zich wel inhield.
Ja, voor de politiek in het team.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:02 schreef beantherio het volgende:
Die laatste stop van Verstappen: was dat nou echt nodig?
Ik weet hetquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En voor jou is het nog een uur later
quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, voor de politiek in het team.
Kan je de reactie van RIC voorstellen na Barcelona en Monaco als ze VES niet hadden laten stoppen en zijn banden het lang genoeg uit gehouden hadden om voor RIC te blijven?
Ik ben vooral blij dat VES inmiddels volwassen genoeg is om te zien hoe dit werkt in een team en gewoon blij kan zijn met zijn 2e plek
Haha denk het wel ja. Mist gewoon een van de beste racesquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:12 schreef Fokker89 het volgende:
sport.fok.nlquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
![]()
Kreeg al vroeg bericht van een werknemer en ben daar de hele tijd mee bezig geweest. Letterlijk vergeten
![]()
![]()
Is er al een samenvatting?
Waarschijnlijk omdat het niet zijn schuld was en hij geen ander persoon de schuld kan geven.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Lewis verbazingwekkend kalm op C4. Teleurgesteld wel natuurlijk, maar valt me mee.
Ja denk precies hetzelfde. Gewoon super gedaan van Red Bullquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, voor de politiek in het team.
Kan je de reactie van RIC voorstellen na Barcelona en Monaco als ze VES niet hadden laten stoppen en zijn banden het lang genoeg uit gehouden hadden om voor RIC te blijven?
Ik ben vooral blij dat VES inmiddels volwassen genoeg is om te zien hoe dit werkt in een team en gewoon blij kan zijn met zijn 2e plek
Zo ben ik er achter gekomen dat ik de race volledig vergeten wasquote:
ziggosporttotaal.nlquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo ben ik er achter gekomen dat ik de race volledig vergeten wasBedoel met beelden
Het is alleen opvallend dat het Hamilton overkomt en de rest van de coureurs met de Mercedes niet. Zou het met zijn rijstijl en het altijd tot de max pushen te maken hebben? Het kan er bij mij niet in dat het heel veel bad luck is, zoals Martin Brundle het wel noemt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het niet zijn schuld was en hij geen ander persoon de schuld kan geven.
oh, er was wel een steekje naar Mercedes, een stiekeme, dat alleen zijn motoren blijven ontploffenquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het niet zijn schuld was en hij geen ander persoon de schuld kan geven.
Hij was wel keihard aan het pushen om een gat te creëren voor zijn pitstop dus zou kunnen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is alleen opvallend dat het Hamilton overkomt en de rest van de coureurs met de Mercedes niet. Zou het met zijn rijstijl en het altijd tot de max pushen te maken hebben? Het kan er bij mij niet in dat het heel veel bad luck is, zoals Martin Brundle het wel noemt.
Wie zei dat? Vettel?quote:
mja, het was een van zijn motoren uit de pool van Spa, dus die zou het makkelijk vol moeten kunnen houden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hij was wel keihard aan het pushen om een gat te creëren voor zijn pitstop dus zou kunnen.
Hmm owja die had ik maar half meegekregen toen ik als een idioot door de huiskamer aan het stuiteren wasquote:
Uiteraard, maar het is niet alsof hij z'n positie bij Mercedes ter discussie wil stellen zodat hij bij een ander team kan gaan rijden, dus meer dan de sneertje zal het niet zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, er was wel een steekje naar Mercedes, een stiekeme, dat alleen zijn motoren blijven ontploffenLewis zou Lewis niet zijn.
Nee idd.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is alleen opvallend dat het Hamilton overkomt en de rest van de coureurs met de Mercedes niet. Zou het met zijn rijstijl en het altijd tot de max pushen te maken hebben? Het kan er bij mij niet in dat het heel veel bad luck is, zoals Martin Brundle het wel noemt.
quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hij was wel keihard aan het pushen om een gat te creëren voor zijn pitstop dus zou kunnen.
[..]
[..]
Klopt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Niet best inderdaadquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:25 schreef Gezicht het volgende:
Remmen van Haas zijn gewoon op beide auto's ontploft.
En het is niet de eerste keer dit jaar dat ze problemen met de remmen hebben ...quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:25 schreef Gezicht het volgende:
Remmen van Haas zijn gewoon op beide auto's ontploft.
Hij heeft nu nog 2 nieuwe toch ? Dus geen gridstraf.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:30 schreef beantherio het volgende:
Wat zijn eigenlijk de regels m.b.t. de geplofte motor van Hamilton? Krijgt ie de volgende race een gridstraf?
Nee hij heeft nog gewoon motoren, die straf heeft hij al België gepakt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:30 schreef beantherio het volgende:
Wat zijn eigenlijk de regels m.b.t. de geplofte motor van Hamilton? Krijgt ie de volgende race een gridstraf?
Duidelijk. Ik begrijp dat hele tokensysteem niet helemaal.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hij heeft nu nog 2 nieuwe toch ? Dus geen gridstraf.
tokensysteem is weer iets andersquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Duidelijk. Ik begrijp dat hele tokensysteem niet helemaal.
Heeft niks met tokens te maken...quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als Vettel niet als een debiel had gereden had ie voor de overwinning kunnen strijden met Lewis. Zo werkt het nu eenmaal niet. Logisch toch dat Rosberg blij is met zijn voorsprong in het WK?quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:31 schreef opreis het volgende:
Rosberg krijgt dit kampioenschap wel heel erg kado zo. Die glimlach van hem ook met P3, Als Hamilton had uitgereden en hij 4de was geworden had hij heel anders gekeken.
Niks mis mee toch? Hij kan er ook niets aan doen dat hij aangetikt werd bij de start en heeft daarna een meer dan prima race gereden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:31 schreef opreis het volgende:
Rosberg krijgt dit kampioenschap wel heel erg kado zo. Die glimlach van hem ook met P3, Als Hamilton had uitgereden en hij 4de was geworden had hij heel anders gekeken.
Ik denk dat Max volgens het team order zich wel in moest houden. Ik vond hem een stuk minder agressief na de laatste pitstop rijden dan ervoor. De reactie van Verstappen zei eigenlijk ook wel genoeg die heel erg ingehouden was.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De 2 RBR's zullen in de basis even snel zijn maar de banden van Verstappen waren toch iets minder. Dat zal net het verschil uitmaken want aan het einde werden toch echt wel de snelste ronden gereden.
dat hoort bij het racenquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:31 schreef opreis het volgende:
Zoals gezegd: ik begrijp dat tokensysteem niet helemaal. Het feit dat deze situatie daar niet mee te maken heeft is daar al een voorbeeld van.quote:
Heeft niets met tokens te maken maar met de motor pool die ze beschikbaar hebben. Je mag er 5 gebruiken. In spa was zijn 5e bijna op en heeft die 3 nieuwe motoren gestoken die weer toegevoegd zijn aan zijn pool, die hij dus straffeloos kan inzetten omdat hij die penalty al in spa heeft gepakt.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft rosberg het hamilton nou werkelijk moeilijk weten te maken dit seizoen? Zonder dat hamilton pech had. Ik kan er prima mee leven dat Hamilton na 3 dominante jaren een keer niet kampioen wordt maar het is niet zo dat Rosberg het nou verdientquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:32 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Als Vettel niet als een debiel had gereden had ie voor de overwinning kunnen strijden met Lewis. Zo werkt het nu eenmaal niet. Logisch toch dat Rosberg blij is met zijn voorsprong in het WK?
het tokensysteem is puur voor de motorenfabrikanten om de aandrijflijn te verbeteren. 32 tokens, zoals ze voor dit jaar hebben gekregen, staat voor ongeveer 48% van de motor die ze aan mogen passen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zoals gezegd: ik begrijp dat tokensysteem niet helemaal. Het feit dat deze situatie daar niet mee te maken heeft is daar al een voorbeeld van.
Ik kreeg meer het idee dat hij zelf op dat moment gewoon doorkreeg dat hij hem niet meer kon pakken en daarom iets terug zakte naar schonere lucht. Niet volgens team order.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat Max volgens het team order zich wel in moest houden. Ik vond hem een stuk minder agressief na de laatste pitstop rijden dan ervoor. De reactie van Verstappen zei eigenlijk ook wel genoeg die heel erg ingehouden was.
No shit...quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:31 schreef opreis het volgende:
Ja en zijn banden waren net wat ouder. Je zag ook dat hij wat meer last kreeg van overstuur die laatste rondjes.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kreeg meer het idee dat hij zelf op dat moment gewoon doorkreeg dat hij hem niet meer kon pakken en daarom iets terug zakte naar schonere lucht. Niet volgens team order.
Ferrari heeft het motorisch nu prima voor elkaar, maar het chassis is hun achilleshiel.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:37 schreef KingRadler het volgende:
ik heb toch het gevoel dat Vettel totaal niet happy is in zijn Ferrari.
Pijnlijk als RB gewoon beter is.
Nee hoor. Was 1 minuut voor de start wakker. Met een flinke kater op de bank zitten kijken. Dalijk maar eens ontbijten als Brennie terug is van de winkelquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:12 schreef Fokker89 het volgende:
Eerlijk gezegd had ik nooit verwacht dat RBR boven Ferrari zou staan. Ik vind in het algemeen de Ferrari auto's toch wel iets sterker dan de RBR auto's. Gezien er meer circuits zijn gemaakt voor motorvermogen dan een circuit met veel bochten.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari heeft het motorisch nu prima voor elkaar, maar het chassis is hun achilleshiel.
Alleen in een weekend waarin alles klopt kunnen ze het Mercedes enigszins lastig maken. Red Bull is wel dichterbij Mercedes gekomen dit jaar en dat steekt.
De kater drink je weg met een biertje. Neem er gelijk wat nootjes bij en je hebt het ontbijt gehadquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee hoor. Was 1 minuut voor de start wakker. Met een flinke kater op de bank zitten kijken. Dalijk maar eens ontbijten als Brennie terug is van de winkel
heb ik wel meer tijd voor de zondag.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het dan weer zo spannend wordt heb ik het er graag voor over
Of Vettel is misschien wel niet zo goed. Hij is zn glans iig wel aan het verliezen en gaat weer terug naar zn bijnaam crashkidquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari heeft het motorisch nu prima voor elkaar, maar het chassis is hun achilleshiel.
Alleen in een weekend waarin alles klopt kunnen ze het Mercedes enigszins lastig maken. Red Bull is wel dichterbij Mercedes gekomen dit jaar en dat steekt.
Dat vind ik wel slecht hoor. Laat verdomme die hele persco zien. Nee we laten alleen Max even in het Nederlands zien. Zodat we met zn allen ipv de persco kijken nog extra lang naar die lamlul met zn scheve neus moeten kijken.quote:
Kimi is niet goed genoeg als teamgenoot. Wil je als team echt beter worden dan moet je toch ervoor zorgen dat je twee rijders hebt die elkaar opstuwen. Dat helpt Red Bull op dit moment enorm.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Of Vettel is misschien wel niet zo goed. Hij is zn glans iig wel aan het verliezen en gaat weer terug naar zn bijnaam crashkid
Nootjes heb ik reeds gehad tijdens de race. Vandaag even geen bier voor mij. Moet straks bij mn moeder nog internet regelen en tv op de slaapkamer en moet hier nog een kast afbreken. En morgen weer om 0515 de wekkerquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De kater drink je weg met een biertje. Neem er gelijk wat nootjes bij en je hebt het ontbijt gehad
Schrijf Vettel alsjeblieft niet af, die gozer is gigantisch gevaarlijk, als hij in een auto zit. Alleen de crashes/pech houdt hem van de derde plaats af. .quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Of Vettel is misschien wel niet zo goed. Hij is zn glans iig wel aan het verliezen en gaat weer terug naar zn bijnaam crashkid
Dat doen ze al jaren, eerst met massa en nu met raikonen (al was hij toen hij gehaald werd voor de 2de keer wel een gerechtvaardige keus). En voorlopig heeft kimi meer punten dan vettelquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kimi is niet goed genoeg als teamgenoot. Wil je als team echt beter worden dan moet je toch ervoor zorgen dat je twee rijders hebt die elkaar opstuwen. Dat helpt Red Bull op dit moment enorm.
Gewoon via hun online shop: https://www.redbullshop.com/en/c/rb-racing/footwear/quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die weet waar ik deze schoenen kan kopen?
[ afbeelding ]
Hij is wel top 5 van alle coureurs, maar zn glans verliest hij snel zodra hij niet de snelste auto heeft. Dat zelfde zie je bij Hamilton. Daarom schaal ik Alonso hoger in nuquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Schrijf Vettel alsjeblieft niet af, die gozer is gigantisch gevaarlijk, als hij in een auto zit. Alleen de crashes/pech houdt hem van de derde plaats af. .
Inhalen onder VSC.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:50 schreef MakkieR het volgende:
De vraag is nu of Kimi weer een reden heeft gevonden om kwaad te zijn op Verstappen
Ik had toch minimaal 1 verdedigende actie verwacht maar hij liet hem weer makkelijk voorbij.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:50 schreef MakkieR het volgende:
De vraag is nu of Kimi weer een reden heeft gevonden om kwaad te zijn op Verstappen
Onzin, mensen hebben gewoon geen geheugen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:51 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij is wel top 5 van alle coureurs, maar zn glans verliest hij snel zodra hij niet de snelste auto heeft.
ja, maar waarom volhouden als die strategie niet succesvol blijkt te zijn?quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:49 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat doen ze al jaren, eerst met massa en nu met raikonen (al was hij toen hij gehaald werd voor de 2de keer wel een gerechtvaardige keus). En voorlopig heeft kimi meer punten dan vettel
Ik zie nergens het Red Bull logo aan de binnenkantquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Gewoon via hun online shop: https://www.redbullshop.com/en/c/rb-racing/footwear/
*boks*quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee hoor. Was 1 minuut voor de start wakker. Met een flinke kater op de bank zitten kijken. Dalijk maar eens ontbijten als Brennie terug is van de winkel
Genot, al zullen de meesten hier enkel de expertise van Rob Kamphues waarderen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |