Dat kon maar dat was die alsnog achter Ric 2e geworden. Onder vsc zou RIC maar 10-15sec verliezen met zijn pitstop wat die daarna makkelijk weer goed zou maken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:09 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Maar Max had denk ik op hard kunnen blijven.
Jawel, voor die Haas-tripodquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:08 schreef Sjemmert het volgende: [..] Die SC kwam alleen omdat Ham uitviel. Geen SC is dus geen uitval is p1 voor Ham
Wat een onzin. Je vindt F1 leuk of niet, als je het niet leuk vindt als teamsport moet je een andere sport zoeken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Of de mensen die niet geloven in formule 1 als teamsport. Wat mij betreft schaffen ze dat constructeurskampioenschap af en valt er ook niks meer mee te verdienen. Racen gaat om de coureur niet om het team. Anders kan je net zo goed met robots gaan rijden.
Bitch, please.quote:"Ik reed naast hem in de bocht en hij sneed me af. Rosberg treft geen enkele blaam, maar met Verstappen in de race weet je inmiddels dat hij altijd bewegingen maakt",
Voor hem gewoon doen alsof het weer 9 uur isquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:12 schreef Fokker89 het volgende:
Maar heeft Geralt zich nou gewoon verslapen?
Ik denk het niet. De 2 RBR's zullen in de basis even snel zijn maar de banden van Verstappen waren toch iets minder. Dat zal net het verschil uitmaken want aan het einde werden toch echt wel de snelste ronden gereden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:07 schreef MakkieR het volgende:
Wat denken jullie, heeft Verstappen de GP titel aan Ricciardo gegeven? Ik vond dat Max op het einde zich wel inhield.
Ja, voor de politiek in het team.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:02 schreef beantherio het volgende:
Die laatste stop van Verstappen: was dat nou echt nodig?
Ik weet hetquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En voor jou is het nog een uur later
quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, voor de politiek in het team.
Kan je de reactie van RIC voorstellen na Barcelona en Monaco als ze VES niet hadden laten stoppen en zijn banden het lang genoeg uit gehouden hadden om voor RIC te blijven?
Ik ben vooral blij dat VES inmiddels volwassen genoeg is om te zien hoe dit werkt in een team en gewoon blij kan zijn met zijn 2e plek
Haha denk het wel ja. Mist gewoon een van de beste racesquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:12 schreef Fokker89 het volgende:
Maar heeft Geralt zich nou gewoon verslapen?
sport.fok.nlquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
![]()
Kreeg al vroeg bericht van een werknemer en ben daar de hele tijd mee bezig geweest. Letterlijk vergeten
![]()
![]()
Is er al een samenvatting?
Waarschijnlijk omdat het niet zijn schuld was en hij geen ander persoon de schuld kan geven.quote:Op zondag 2 oktober 2016 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Lewis verbazingwekkend kalm op C4. Teleurgesteld wel natuurlijk, maar valt me mee.
Ja denk precies hetzelfde. Gewoon super gedaan van Red Bullquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, voor de politiek in het team.
Kan je de reactie van RIC voorstellen na Barcelona en Monaco als ze VES niet hadden laten stoppen en zijn banden het lang genoeg uit gehouden hadden om voor RIC te blijven?
Ik ben vooral blij dat VES inmiddels volwassen genoeg is om te zien hoe dit werkt in een team en gewoon blij kan zijn met zijn 2e plek
Zo ben ik er achter gekomen dat ik de race volledig vergeten wasquote:
ziggosporttotaal.nlquote:Op zondag 2 oktober 2016 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo ben ik er achter gekomen dat ik de race volledig vergeten wasBedoel met beelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |