lekker hequote:Op zondag 2 oktober 2016 09:00 schreef Beach het volgende:
ik kan niet wachten om Sky Lewis weer de hemel in te horen prijzen
quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Je kan wel zeggem dat ik net op tijd wakker ben8.59
Goede timemanagementquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Je kan wel zeggem dat ik net op tijd wakker ben8.59
Jawelquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:02 schreef Gezicht het volgende:
Vandoorne 1 punt? Die heeft toch nog helemaal niets gereden dit seizoen?
1 race ingevallen voor Alonso.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:02 schreef Gezicht het volgende:
Bahrain na Alonso s klapper in AUSquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:02 schreef Gezicht het volgende:
Bahrein.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:02 schreef Gezicht het volgende:
Ja, irritant is dat. Doorgaans loopt die horizon app een minuut achter.quote:
Jawel, voor Alonso toen die die crash had en niet mocht rijden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:02 schreef Gezicht het volgende:
Olav, dus nee.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Lol het valt olaf ook niet op dat rosberg eraf ligt?
Nee, die deed er alles aan om geen contact te maken. Vond het erg netjes.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:05 schreef Peterselieman het volgende:
godver. Weer een start vernacheld voor Verstappen
Hij kwam in ieder geval een keer goed weg.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, die deed er alles aan om geen contact te maken. Vond het erg netjes.
De leider in het kampioenschap valt terug, dus niet goed?quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
juist niet
Doei spanning kampioenschap
Jawel, want Rosberg ligt 8 punten voor. Er is nog genoeg marge wanneer Rosberg niet/weinig scoort.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
juist niet
Johquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:06 schreef Ooku het volgende:
[..]
Nah, Vettel heeft zijn start weer verneukt
Kijken we naar dezelfde race?quote:
Hamiltonfans genieten. Maar het enige wat het seizoen zeg maar kon redden is nu ook klaar.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
juist niet
nee tuurlijk nietquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De leider in het kampioenschap valt terug, dus niet goed?
Wel als je daar zelf nadeel van ondervindt natuurlijk. Zoals het geval is.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:07 schreef VacaLoca het volgende:
Haha max bemoei je toch niet met een crash tussen vettel en Rosberg
iddquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hamiltonfans genieten. Maar het enige wat het seizoen zeg maar kon redden is nu ook klaar.
1. Het is bij de startquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:08 schreef Shadowkid053 het volgende:
Vettel wisselt twee maal of meer van positie...
Als ie niet scoort is het klaar. Hamilton had inderdaad wél moeten winnen, maar Rosberg mag echt niet lager dan 3e worden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:07 schreef zoem het volgende:
[..]
Jawel, want Rosberg ligt 8 punten voor. Er is nog genoeg marge wanneer Rosberg niet/weinig scoort.
Toen Verstappen dat een paar races geleden deed aan de binnenkant was het nog een heel stuk wilder en was het een stuk drukker.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:08 schreef Gezicht het volgende:
Vettel gewoon met een dikke divebomb, eigen schuld dikke bult.
slaappoeder in je oogjes.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:10 schreef opgebaarde het volgende:
Huh. Sta ik vroeg op. Komt Verstappen op P5, is die ineens P3. Ik mis van P5 naar P4..
toen werd dat goedgepraatquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Toen Verstappen dat een paar races geleden deed aan de binnenkant was het nog een heel stuk wilder en was het een stuk drukker.
Maar hij haalde de bocht wel...quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Toen Verstappen dat een paar races geleden deed aan de binnenkant was het nog een heel stuk wilder en was het een stuk drukker.
Serieus? Hier kon ie echt niks aan doen. Behalve dat ie dat gaatje aan de binnenkant beter niet had laten vallen.quote:
P5 is de max voor hem vandaagquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rosberg gaat niet hoger dan 4e eindigen
We hebben het over deze race.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
ik zie liever de resterende races 1 op 1 duels tussen ros en ham en dat dit niet beinvloed wordt door externe factorenquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:07 schreef zoem het volgende:
[..]
Jawel, want Rosberg ligt 8 punten voor. Er is nog genoeg marge wanneer Rosberg niet/weinig scoort.
Volgens mij was het band tegen bandquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:11 schreef VacaLoca het volgende:
Hopelijk 0 schade bij Max. Hij raakte Vettel zn voorvleugel wel even
En max reed toen ook niet rechtdoor.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Denk dat ie Kimi nog wel kan hebben. Maar 2e of 3e was een stuk beter voor het kampioenschapquote:
ik denk het laatstequote:Op zondag 2 oktober 2016 09:13 schreef heywoodu het volgende:
Of Max was te vroeg, of Kimi zat dik te slapen.
Goedemorgenquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:14 schreef heywoodu het volgende:
Ik kom er net achter dat Rosberg niet meer in de top-2 rijdt, oeps.
Ik had tot de herhaling die hele spin ook gemist.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:14 schreef heywoodu het volgende:
GePITT door vettelquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:14 schreef heywoodu het volgende:
Ik zag niet eens dat hij spinde de eerste bochtquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:14 schreef heywoodu het volgende:
Dat Max Vettel aantikte en niet andersom ofzoiets.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vanwege insturen en geen ruimte laten ofzo?
Kimi zat te slapen. Ze waren de safetycarlijn al voorbij toen Max hem inhaalde. Je hoeft niet tot start/finish te wachten om in te halenquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:13 schreef heywoodu het volgende:
Of Max was te vroeg, of Kimi zat dik te slapen.
Nee, er loopt ook geen onderzoek.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:14 schreef Greys het volgende:
Dat zal toch niet waar zijn, van dat te vroege inhalen?
dat denk ik nu ook na het zien van de herhalingen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat Max Vettel aantikte en niet andersom ofzoiets.
Anders hadden we kimi ook wel gehoord op de radio denk ik en waren de investigation berichten al voorbij gekomen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:14 schreef Greys het volgende:
Dat zal toch niet waar zijn, van dat te vroege inhalen?
Ik dacht eigenlijk dat ie helemaal klaar was. Dan was het kampioenschap wel voorbij geweest. (Tenzij Hamilton weer ergens van de baan was gevlogen)quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zag niet eens dat hij spinde de eerste bocht
Haha welk spul gebruik jij danquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dat denk ik nu ook na het zien van de herhalingen.
Die kan beter stoppen om de motor en versnellingsbak te sparen.quote:
Dat is waar. Oké, gerustgesteld. Dank!quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:15 schreef Abed het volgende:
[..]
Anders hadden we kimi ook wel gehoord op de radio denk ik en waren de investigation berichten al voorbij gekomen.
Idemquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zag niet eens dat hij spinde de eerste bocht
Denk het ook. Hij reed net eventjes 1.40 rond, dus er zit wel meer in dan hij laat zien.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:16 schreef Justevo het volgende:
Hamilton rijdt nog niet echt weg zo te zien, maar waarschijnlijk houden ze bij Mercedes gewoon nog in.
Bij een VSC is er sowieso geen sprake van een lijn, maar gewoon het einde van de VSC.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kimi zat te slapen. Ze waren de safetycarlijn al voorbij toen Max hem inhaalde. Je hoeft niet tot start/finish te wachten om in te halen
Die Mercedes blaast al die speelgoedbakkies dan ook gewoon wegquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:16 schreef Gezicht het volgende:
Rosberg rijdt zich toch al rap naar voren nu hoor.
niet moeilijk met zo'n snelle autoquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:16 schreef Gezicht het volgende:
Rosberg rijdt zich toch al rap naar voren nu hoor.
oh ja. Je hebt gelijk. was in de war met de SC en in dit geval was er al groen, dus Max heeft het goed gedaanquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bij een VSC is er sowieso geen sprake van een lijn, maar gewoon het einde van de VSC.
common seriouslyquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:18 schreef Slobeend het volgende:
Max moet wel even normaal doen met z'n 'fucking idiot'. Maakt zich zelf steeds minder populair.
vettel raakte max daardoor brak de auto van vettel uit naar buiten en raakte rosbergquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:19 schreef Gezicht het volgende:
Was het nu Vettel die te weinig ruimte liet voor Rosberg of Rosberg die te strak instuurde en daarmee Vettel sneed? Rosberg had de lijn dus dan zou Vettel de schuldige moeten zijn toch? Snap niet hoe Max hier schuldig aan zou moeten zijn.
Dit. Als je decstraf niet in deze race jan inlossen hoor je een gridstraf voor de volgende race te krijgen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:18 schreef Justevo het volgende:
Jawel straffen, voor volgende race! Geen gezeik.
Wat max is ook niet schuldigquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:19 schreef Gezicht het volgende:
Was het nu Vettel die te weinig ruimte liet voor Rosberg of Rosberg die te strak instuurde en daarmee Vettel sneed? Rosberg had de lijn dus dan zou Vettel de schuldige moeten zijn toch? Snap niet hoe Max hier schuldig aan zou moeten zijn.
Ja leukquote:
Misschien kan hij via de undercut RIC voorbij, als hij die krijgt van het team.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:19 schreef VacaLoca het volgende:
Hier was ik bang voor, dat Max sneller is maar Ricciardo in de weg zit.
Max is altijd sneller in race dus als Ricciardo tot aan Hamilton kan rijden is Max degene die er voorbij kan. Want inhaal koning
Lijkt me niet, RIC zal eerst naar binnen gaan denk ik.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Misschien kan hij via de undercut RIC voorbij, als hij die krijgt van het team.
Max binnenquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Lijkt me niet, RIC zal eerst naar binnen gaan denk ik.
Max is hier ook helemaal niet schuldig. Vettel pakte een gat maar kon het verder niet waarmaken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:19 schreef Gezicht het volgende:
Alsof anderen dat niet zeggen na zo'n actie.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:18 schreef Slobeend het volgende:
Max moet wel even normaal doen met z'n 'fucking idiot'. Maakt zich zelf steeds minder populair.
Ik heb niks gezegd.quote:
Lolquote:
t gaat er niet om om populair te worden, hij moet gewoon punten pakkequote:Op zondag 2 oktober 2016 09:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik las het ja.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt allemaal gekke dingen gemist.
"I ran over some debri at ..."quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kon niet goed verstaan wat er gezegd werd
Zo lang hij inhaalacties en spektakel laat zien zal zijn populariteit niet minder worden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:22 schreef niggeplease het volgende:
[..]
t gaat er niet om om populair te worden, hij moet gewoon punten pakke
Stuk minder dan normaal dus ideaalquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet al te veel verloren bij de stop van Max.
Hehehequote:Op zondag 2 oktober 2016 09:23 schreef wdn het volgende:
[..]
"I ran over some debri at ..."
"Keep it possitive"
"Yeah yeah keep it possitive"
De toon van de laatste zin deed het hem
Ham gaat nu gas geven en dat gat weer veilig rijden.quote:
De vorige keer dat gebeurde, won hij de racequote:
Alleen Ham is sneller.quote:
Dat doet 'ie vooralsnog niet en de top 3 zal toch binnen een lap of 5 - 6 naar binnen gaan.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ham gaat nu gas geven en dat gat weer veilig rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |