Dat kan ook.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag de fiets maar eens pak om mezelf uit te laten, maar eerst nog wat saai huishoudelijk werk
Ja ik ga genieten van het opruimenquote:
in dat geval dank je welquote:
Proost dan alvast!quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:21 schreef MadMaster het volgende:
Fiets ze, just me.
Vandaag voor de afwisseling maar weer eens honkbal en if not wegens mogelijke regen, dan een bezoek aan Deventer waar een vriend een gin distilleerderij is begonnen en een open dag houdt.
Maar eerst even de uitgestelde boodschappen doen zo.
Keuzes, keuzes, keuzesquote:Op zondag 2 oktober 2016 09:21 schreef MadMaster het volgende:
Fiets ze, just me.
Vandaag voor de afwisseling maar weer eens honkbal en if not wegens mogelijke regen, dan een bezoek aan Deventer waar een vriend een gin distilleerderij is begonnen en een open dag houdt.
Maar eerst even de uitgestelde boodschappen doen zo.
Dus geen fietsweer?quote:
Dat wordt dus drinken vanmiddag.quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zwembad bij de Amsterdam Pirates zojuist...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 oktober 2016 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zwembad bij de Amsterdam Pirates zojuist...
[ afbeelding ]
Dan toch maar eerst huishouden, de was draait alquote:
Het heeft gehoosd hier, was daardoor ook vroeg wakker.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:08 schreef just me het volgende:
[..]dan moet het behoorlijk geregend hebben vannacht
quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het heeft gehoosd hier, was daardoor ook vroeg wakker.
Men probeert nu het veld droog te pompen, ze zijn met 7 man volop bezig.
En dan het risico dat het voor niks is, omdat er rond 14.00 weer regen verwacht wordt.
Hopelijk net als gisteren, toen het pas rond 18.00 uur begon...
Wie mag Moddi zijn ?quote:
Mooi zo,quote:
dat noem ik nou goede planning.quote:Op zondag 2 oktober 2016 12:29 schreef just me het volgende:
[..]
Mooi zo,
want ik ben maandagavond en dinsdagavond uithuizig !
Ow dat is nu echt balen! Maar dat hoef ik jou niet te vertellenquote:Op zondag 2 oktober 2016 12:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat noem ik nou goede planning.
Mijn zusje had een wat ongelukkigere timing. Die kreeg vrijdag de sleutel van haar nieuwe huis en liep die avond bij het tennissen een zweepslag in haar kuit op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |