Het gras is vanavond ook weer groen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:23 schreef Buitendam het volgende:
PSV heeft weer heel veel kansen nodig, zeg.
Ik zie ook witte strepen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het gras is vanavond ook weer groen.
Heerlijk manquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:28 schreef Rabieluh het volgende:
Ik had altijd zo'n schijthekel aan voetballen in de regen, bah.
Pfft nee man, vooral diep in de herfst en dan van die verkleumde vingers hebben dat ik nauwelijks nog m'n veters kon strikken.quote:
Het had opzich wel iets.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:28 schreef Rabieluh het volgende:
Ik had altijd zo'n schijthekel aan voetballen in de regen, bah.
thermoshirt aan, hoppa knallen. geen gezeikquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Pfft nee man, vooral diep in de herfst en dan van die verkleumde vingers hebben dat ik nauwelijks nog m'n veters kon strikken.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Pfft nee man, vooral diep in de herfst en dan van die verkleumde vingers hebben dat ik nauwelijks nog m'n veters kon strikken.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Altijd zitten kutten met je fietsslot omdat je dat ding niet goed eraf kreeg omdat je vingers bevroren waren :")
Vol op je snoet gaan met de fiets vol bepakt met 20+ boeken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Altijd zitten kutten met je fietsslot omdat je dat ding niet goed eraf kreeg omdat je vingers bevroren waren :")
Op dat moment bleek dat handschoenen toch wel handig waren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..].
Gewoon motorisch gestoord door de kou.
Die tas had ik altijd tussen de snelbinders gedaan maar toch flikkerde hij erafquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Vol op je snoet gaan met de fiets vol bepakt met 20+ boeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |