Ik zie nu pas deze. 😔quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:11 schreef Susie het volgende:
Project afgerond; toffe tas van Byclaire, maar dan van Scheepjes Sunkissed. Binnenkant gemaakt van een oude spijkerbroek, met broekzak![]()
[ link | afbeelding ]
Haha. Er is op dit moment maar 1 baby in aantocht om voor te haken, maar ik ga het onthoudenquote:Op maandag 28 november 2016 15:05 schreef Elleska het volgende:
beide![]()
losse squares zoals de bobble star zijn handig om overal en nergens te haken. en een wafeldeken is gemakkelijk een eind weg haken zonder na te denken dus prima haakmateriaal voor bij de tv.
Bij al die kleurtjes kon ik geen stofje kiezen eigenlijkquote:Op maandag 28 november 2016 13:25 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik zie nu pas deze. 😔
Wat een goed idee met de oude jeans.
ik haak nu een dekentje voor nog geen idee welk kindjequote:Op maandag 28 november 2016 15:11 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha. Er is op dit moment maar 1 baby in aantocht om voor te haken, maar ik ga het onthouden
Ze zijn idd echt beide zo leuk.
Heb alleen weer veel last van m`n ribben spier ontsteking dus rustig aan helaas.
Lekker bezig! Heb je ook nog wel tijd voor andere dingenquote:Op dinsdag 29 november 2016 14:37 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik moet voor februari ook nog een baby's dekentje maken, ik dacht ook aan de wafelsteek voor deze![]()
Heb ook nog een sjaal voor m'n neefje en voor m'n schoonvader gehaakt, in de corner to corner steek en met grijze Julia van de zeeman. Kunnen ze gezellig eensgezind gaan wandelen op de oppas dag![]()
Ook nog een muts voor m'n neefje aan t maken in dezelfde steek maar heb hm een vlakje te smal gemaakt voor het model wat ik wilde, nog even puzzelen hoe ik dat ga aanpakken.
Nu nog bedenken of ik het voor het weekend nog haal om nog een col te haken voor m'n beide schoonzussen, misschien wat enthousiast
Wat een leuk idee!quote:Op woensdag 30 november 2016 13:43 schreef HarrrrieH het volgende:
[..]
Lekker bezig! Heb je ook nog wel tijd voor andere dingen![]()
Wij hebben met ons haakclubje lootjes getrokken voor Sinterklaas. We gaan allemaal een kleinigheidje haken. Zojuist heb ik het cadeautje afgemaakt en een gedichtje geschreven. Ik zal nog even een foto maken voor ik het inpak.
Wat een schatje! Ga ik ook eens proberen als kraamcadeautje.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:46 schreef NijntjesUk het volgende:
@HarrrrieH, heel leuk idee!
Ik heb een rammelaar af.![]()
[ afbeelding ]
Die is echt heel erg goed gelukt <3quote:Op woensdag 30 november 2016 19:46 schreef NijntjesUk het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! En lekker warmquote:Op donderdag 1 december 2016 14:27 schreef Zo-is-dat het volgende:
Super leuk die rammelaar!![]()
Het mutsje voor m'n neefje is af
[ afbeelding ]
Hier heb ik dus voor m'n neefje wn voor zijn opa een bijpassende sjaal bij![]()
Dit weekend geven!
Die wil ik ook! Maken he.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:46 schreef NijntjesUk het volgende:
[ afbeelding ]
http://textiel-handwerken(...)ed-haakpatronen.htmlquote:Op donderdag 1 december 2016 15:45 schreef HarrrrieH het volgende:
Ik ben op zoek naar een Nederlands patroon voor een cloche (zo'n hoedje). Iemand een idee waar die te vinden is?
Goed idee om van die lappenpinguin een rammelaarversie te maken!quote:Op woensdag 30 november 2016 19:46 schreef NijntjesUk het volgende:
[ afbeelding ]
Merci. Inderdaad dit soort hoedjes.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:34 schreef -sabine- het volgende:
[..]
http://textiel-handwerken(...)ed-haakpatronen.html
Is hier wat?
Ik ben een quiltdeken gestart.
Het is weer zover: ik start vanalles. Nu het afmaken nog.
Weet je toevallig hoe je ervoor zorgt dat de sneeuwvlokken plat blijven (beetje stevig en vormhoudend kunt maken)?quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:04 schreef HarrrrieH het volgende:
Ik ben hier ook begonnen met sterren en sneeuwvlokken haken. En heb iets gedropt voor Facebookgroep de anonieme sjaal. Gewoon omdat het leuk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |