Hopelijk post je geen pics van jezelf, anders moet ik even een extra breedbeeldscherm kopenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het sporten werpt zijn vruchten af![]()
Ik moet even niet denken aan 5x per week sporten
je went er aanquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het sporten werpt zijn vruchten af![]()
Ik moet even niet denken aan 5x per week sporten
Ik heb drie beeldschermen, dus iedereen mag een pic van zichzelf plaatsenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk post je geen pics van jezelf, anders moet ik even een extra breedbeeldscherm kopen
Ja, is ook wel zo.quote:
Misschien als je boven de sportschool woont.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is ook wel zo.
En jij kunt het gewoon thuis doen.
Al is hier de sportschool op 5 minuten lopen, echt dichterbij kan niet
Zal jou eens benoemen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet eens fok benoemen![]()
Maar ik heb nu een stomme kooi (einszz1) en die moet vervangen worden.
Tevens wil ik meer cavia's, dus ja.
Ja, liever nietquote:
Ik weet niet of ik boven een sportschool zou willen wonen, idem dito met een supermarkt bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien als je boven de sportschool woont.
Bayern München faaltquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk post je geen pics van jezelf, anders moet ik even een extra breedbeeldscherm kopen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooie kans om gat te verkleinen
Zeker niet op ZDF oid?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga wel.zitten voor Leverkusen - Dortmund
Lijk mij leuk als er gedeadlift wordt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien als je boven de sportschool woont.
Ging net al aardig regenen hier.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:41 schreef Kurovski het volgende:
We krijgen wat regen zo te zien.
[ afbeelding ]
regent alquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 17:41 schreef Kurovski het volgende:
We krijgen wat regen zo te zien.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |