+1quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:07 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
fann ik ben de moeite niet waardlaat maar varen
mrspoeZ ook niet hoor jongens ...kutwijf eerste klas...nul iq...even een waarschuwing voor de mannen...verschrikkelijk karakter ook..quote:
Wats up in Meppel?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik de lapo had gehad was de TT nu 'met je keppel op naar Meppel'.
Ben dol op kutwijven.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:12 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
mrspoeZ ook niet hoor jongens ...kutwijf eerste klas...nul iq...even een waarschuwing voor de mannen...verschrikkelijk karakter ook..
Volgens mij heb ik nog maar zelden iets tegen jou persoonlijk gezegd,. Dat jij blauw bent wil niet zeggen dat de wereld om jou draait, zelfs FOK niet.quote:
Ken je dr persoonlijk?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:12 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
mrspoeZ ook niet hoor jongens ...kutwijf eerste klas...nul iq...even een waarschuwing voor de mannen...verschrikkelijk karakter ook..
Hi rozenwater.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:12 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het enige andere dat ik kon bedenken was 'greppel', maar dat kan wel eens verkeerd opgevat worden, dus het zekere voor het onzekere genomen.quote:
heb je ook nog positieve inbreng of zeik je alleen op anderen?quote:
En toch klaag je dat ik niet "lief" tegen je ben.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:13 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog maar zelden iets tegen jou persoonlijk gezegd,. Dat jij blauw bent wil niet zeggen dat de wereld om jou draait, zelfs FOK niet.
Ik dacht je te herkennen, kind.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:17 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
heb je ook nog positieve inbreng of zeik je alleen op anderen?
jij herkent je verstand nog niet als je erover struikelt, peuter.quote:
Ik crewbash niet, ik moet Moblob niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch klaag je dat ik niet "lief" tegen je ben.
Waar was ik dan niet lief tegen je, toen ik je vertelde dat je zat te vissen naar informatie die niet mag worden gegeven?
Toen ik zei dat je dan maar weer met Danny moest mailen?
Kijk, jij kunt wel leuk gaan lopen crewbashen (en dat doe je al jaren), maar dan moet je niet verontwaardigd zijn als mensen je daardoor niet "lief" vinden.
Dat doe je wel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:19 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik crewbash niet, ik moet Moblob niet.
Ach, ik heb iig geen drankprobleemquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:19 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Jou ken ik niet, met je perfecte leven, je perfecte huwelijk en je perfecte virtuele bestaan..
dat is ook geen hoog niveau ? hoe oud was je ookal weer/quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, ik heb iig geen drankprobleem
Welke crew, dat hangt als los zand aan elkaar.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:22 schreef mrspoeZ het volgende:
Jij hebt het over mijn crewbash, ik differentieer. Ik vind de crew prima, grotendeels.
Maar hoezo is dit relevant?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:19 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Jou ken ik niet, met je perfecte leven, je perfecte huwelijk en je perfecte virtuele bestaan..
Ik wel, mijn bier raakt op.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, ik heb iig geen drankprobleem
Op Loveboat Piet.. Daar heb je een crewquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke crew, dat hangt als los zand aan elkaar.
Mijn leven is ook perfect, maar dat weet niemand hier.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet, ik post ook nooit over m'n perfecte leven.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:26 schreef DoubleUU het volgende:
jullie hebben wel bizar veel interesse in elkaar... waar gaat het over? ga je druk maken om echte dingen...die onzin hier...
Nou nee, ik heb nog nooit iets over jouw verslaving gelezen, ik zie je alleen wel vaak met drank op uit je dak gaan qua posten.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:25 schreef mrspoeZ het volgende:
Het feit dat Moblob mijn privéberichten aan haar over mijn verslavingsproblematiek met de rest van de crew heeft gedeeld zegt meer over haar dan over mij.
Net als het feit dat jij die uit privé-berichten verkregen informatie hier deelt iets zegt over jou.
En dat ik sinds zes weken in behandeling ben bij rodersana iets zegt over mij.
Het is een fucking SC.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:26 schreef DoubleUU het volgende:
jullie hebben wel bizar veel interesse in elkaar... waar gaat het over? ga je druk maken om echte dingen...die onzin hier...
ik ga ook zoquote:
Rrrright. Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb nog nooit iets over jouw verslaving gelezen, ik zie je alleen wel vaak met drank op uit je dak gaan qua posten.
Je mag gewoon Mo zeggen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:28 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
ik ga ook zohad je verder nog wat te zeggen mohammed? of kan je enkel dom zwaaien?
Ach daar zijn er meer van.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb nog nooit iets over jouw verslaving gelezen, ik zie je alleen wel vaak met drank op uit je dak gaan qua posten.
Ja.quote:
ik noem je liever zoals je bent...je hebt je nog niet positief getoont...quote:
hier in nederland mag ik zeggen wat ik wilquote:
Ik heb je 'uitspattingen' niet gelezen, maar wat vond je er zelf van?quote:
Hey, slaap lekker in je geloof dat jij een heilige bent.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.
Dat jij dat niet gelooft is verbazingwekkender, echt je hebt kennelijk geen flauw benul hoe je tekeer gaat, en ik ben niet de enige die het ziet, er zijn halve topicreeksen die het doorhebben.
Kwezel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:30 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
ik noem je liever zoals je bent...je hebt je nog niet positief getoont...
[..]
hier in nederland mag ik zeggen wat ik wilhehe
islamietje.quote:
Wanneer gaan we keer zuipen?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:31 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Hey, slaap lekker in je geloof dat jij een heilige bent.
jij mag dat vinden.quote:
je beledigt muffin ook he...die gelooft ook in iets wat niet bestaat..quote:
quote:
*popcorn paktquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:31 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Hey, slaap lekker in je geloof dat jij een heilige bent.
Mo rookt en drinkt niet daar gelooft ie heilig in ...quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:36 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
je beledigt muffin ook he...die gelooft ook in iets wat niet bestaat..
geloof je ook in sinterklaas?quote:
Alsof ik Muffin ooit zou beledigen, en Muffin weet dat ik dat nooit zou doen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:36 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
je beledigt muffin ook he...die gelooft ook in iets wat niet bestaat..
Daar kom ik niet omheen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo rookt en drinkt niet daar gelooft ie heilig in ...
voor je het weet hakken ze je kop erafquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof ik Muffin ooit zou beledigen, en Muffin weet dat ik dat nooit zou doen.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Muffins zijn lekkerquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van mij gelukkig ook.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
Mijn god.. als mijn dochter ooit met zo'n gast oh nee daar is ze te slim voor
Het beledigen van een muffin.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het niveau gaat met sprongen omhoog.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
He beledigen van een muffin.
islamitische muffin...muffin a la halal...die dieren extra veel pijn doenquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
He beledigen van een muffin.
jij wel ?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent hier ook niet echt een aanwinst hč?!
vandaarquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt toch alleen maar jongens...
quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Droom de laatste tijd wel vreemd sinds ik opa ben.
je bent zeker 62 ? rot ff lekker op naar een bejaardencentrum...ga normale mensen niet lastigvallen zuur oud mensquote:
Dat hoort in NWS.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:40 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
islamitische muffin...muffin a la halal...die dieren extra veel pijn doen
dat is typisch islamitisch..
Warrom? Zo lang blijf jij niet eens vertelde je eerderquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:43 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Misschien ben je hier te lang geweest.
Ja, binnenkort kan ie wel voor 1e keer op oude merrie.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]een hele nieuwe levensfase, helemaal van slag.
Nu al?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, binnenkort kan ie wel voor 1e keer op oude merrie.
Owjee.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:42 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
je bent zeker 62 ? rot ff lekker op naar een bejaardencentrum...ga normale mensen niet lastigvallen zuur oud mens
quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bijna 3, dat moet kunnen, loopt nu al stro in de stal goed te leggen.
Dat kan, maak je TR en Sacha grijpt in.quote:
liever niet, maar als ze het happy maakt en ze daardoor gay zijnquote:
Oh, die zou dat idd best leuk kunnen vinden!quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem de jouwe mee, misschien wil die ook wel
Jij wil gewoon hele leuke schoondochtersquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
liever niet, maar als ze het happy maakt en ze daardoor gay zijn
offcoursequote:Op vrijdag 30 september 2016 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Jij wil gewoon hele leuke schoondochters
Trusten perfecte lieve Leandraquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, die zou dat idd best leuk kunnen vinden!
Hebben we het binnenkort een keer over.
Ik ga nu even slapen in mijn perfecte bed naast mijn perfecte echtgenoot, zodat ik morgen weer extra kan genieten van ons perfecte leven.
Groetjes uit Stepford![]()
![]()
maar ze zijn nu toch nog gewoon pubers dus komen ze met van alles en nog wat thuis of gaan naar vriendjes of vriendinnetjes zonder dat er direct iets moet zijn...quote:
oudste zoon is 'laat' vindt meisjes nu wel leuk, maar verder niks (13), jongste vindt meisjes nog rare wezens (11)quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
maar ze zijn nu toch nog gewoon pubers dus komen ze met van alles en nog wat thuis of gaan naar vriendjes of vriendinnetjes zonder dat er direct iets moet zijn...
Truste.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, die zou dat idd best leuk kunnen vinden!
Hebben we het binnenkort een keer over.
Ik ga nu even slapen in mijn perfecte bed naast mijn perfecte echtgenoot, zodat ik morgen weer extra kan genieten van ons perfecte leven.
Groetjes uit Stepford![]()
![]()
Komt vanzelf ..quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oudste zoon is 'laat' vindt meisjes nu wel leuk, maar verder niks (13), jongste vindt meisjes nog rare wezens (11)
Tegen de tijd dat ze 18 zijn hebben ze meer dan genoeg interesse.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oudste zoon is 'laat' vindt meisjes nu wel leuk, maar verder niks (13), jongste vindt meisjes nog rare wezens (11)
Ik had toen ik 9 was al een vriendinnetjequote:Op vrijdag 30 september 2016 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zou me alleen niets verbazen dat jongste eerder met meiden aan komt zetten dan oudstequote:Op vrijdag 30 september 2016 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze 18 zijn hebben ze meer dan genoeg interesse.
jongste liep op 6e hand in hand met een vriendinnetje, zo zoet destijdsquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had toen ik 9 was al een vriendinnetje
ik zoende op m'n 12e voor het eerst. Daarna pas weer op m'n 20e ofzo.........quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik was een laatbloeier maar toch wel snel.
OKE!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:04 schreef FANN het volgende:
IK HEB EFFE DE DROGER LEEGGEHAALD EN IK DENK DAT IK HET OP EEN ZUIPEN GA ZETTEN
GOED PLAN!! WAAROM?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:04 schreef FANN het volgende:
Waarom moet dat in caps lock?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:04 schreef FANN het volgende:
Dead to the MICEquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:07 schreef FANN het volgende:
Volgens mij is er nog een muis, ik heb d laatste 2 valletjes net gezet
ik werd hier net naartoe geloktquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]wat wil je na al dat gedoe, alleen van het bijlezen ben ik al buiten adem
zeik nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zelfde onzin als heleboel smilies in post pleuren.
ja, maar ik heb geen popcorn nodig gehadquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
laat me raden door wie...
eh ja ik weet het al
had je niet eens tijd voor denk ik?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar ik heb geen popcorn nodig gehad
Ja vast.. Ooit zei de beneden buuv dat ze muizen hadden in hun kast op het balkon... Ja wat wil je met die oma in dr kloffie nog uit Turkije ...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou serieus, ik denk dat de buren op vakantie zijn en die hebben zooi op hun balkon staan
Trok Oma muizen aan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vast.. Ooit zei de beneden buuv dat ze muizen hadden in hun kast op het balkon... Ja wat wil je met die oma in dr kloffie nog uit Turkije ...
zou je dat willen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je ook nog dichten vannacht?
het gaat hier nu harder dan bij de burenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
meestal hoef je hier niet zoveel ij te lezen, ben ik niet meer gewend
ik weet niet eens wat het isquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar hebben we het nu inmiddels over die kwantumfysica gehad?
Ik wil niet weten wat er in die kast zat.. Vermoed dat ie inmiddles verbrand is.. inmiddels hebben ze daar ook de boel beglaasd op het balkon.. Op mijn verdieping heeft iedereen inmiddels glas op het balkon.. isoleerd lekker zoquote:
Nee maar ik heb dat nog wel in studieboeken staan hieroquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar hebben we het nu inmiddels over die kwantumfysica gehad?
wij zijn hier niet zo sjiekquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er in die kast zat.. Vermoed dat ie inmiddles verbrand is.. inmiddels hebben ze daar ook de boel beglaasd op het balkon.. Op mijn verdieping heeft iedereen inmiddels glas op het balkon.. isoleerd lekker zo
daarom..............................................quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Balkon moet er ook geschikt voor zijn en koop is anders dan huur
owwww Crv had net bij de buren al een hele fles opquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hou het hooguit bij twee glaasjes hoor![]()
en is nog een utzondering
Ik heb vandaag 1 biertje gehad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee man dan val ik in coma met die medicijnenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww Crv had net bij de buren al een hele fles op
Jaja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent zo stoned als een aap man,quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, voorlopig hou ik me nog in.
Ja ik las dat je eigenlijk Mohamed heettequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik mag van mijn geloof niet drinken.
zeker nietquote:
Ik rook wel gewoon, maar alcohol echt zeer weinig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent zo stoned als een aap man,
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent zo stoned als een aap man,
oja je was bekeerd tot isla-mietquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik mag van mijn geloof niet drinken.
Nog 2 halve liters te gaan en nu ff Jonko draaien onder genot van vage muziek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik rook wel gewoon, maar alcohol echt zeer weinig.
die van mij drinkt geen druppelquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker nietdoor de jaren heen eigenlijk steeds minder. Toen ik destijds mevrouw Koen leerde kennen dacht ze eerst dat ze een halve alcoholist aan de haak had geslagen
Je mist een hoop.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik las dat je eigenlijk Mohamed heette![]()
wist ik niet eens
Al sla je me dood ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet ik mijn schoenen uit doen als ik bij je op bezoek kom?
als mevrouw Koen 2x per jaar eens een glaasje drinkt (cocktail ofzo) is het veelquote:
Lijkt op mijn ex, qua drinken dan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als mevrouw Koen 2x per jaar eens een glaasje drinkt (cocktail ofzo) is het veel
zullen we ze tegen elkaar inruilen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als mevrouw Koen 2x per jaar eens een glaasje drinkt (cocktail ofzo) is het veel
Jij had best wel een luizenleventje...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik dronk voor haar mee en zij was de BOB.
Je hebt geen idee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij had best wel een luizenleventje...
Ik heb ook mijn goede kanten hoor.quote:
J achterkant zeker toen je weggingquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn goede kanten hoor.
geen zin meer in... ik ga effe lekker muziekkie opzoeken...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
De wereld van de antimaterie, google daar maar eens op.
staat nog wel erg in de kinderschoenenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
De wereld van de antimaterie, google daar maar eens op.
Dat wordt vroeg naar bed..quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog 2 halve liters te gaan en nu ff Jonko draaien onder genot van vage muziek.
dat is wel boffenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ook, mijn huizen brachten 100% meer op.
Maar als je de beurs op gaat kan je beter niet al te dom zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het geluk is met de dommen, op de beurs ook nog vette winst.
Toon ik dat studeerde waren de deeltjes nog groot vergeleken met nu.. Alles wordt kleiner en kleinerquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:31 schreef FANN het volgende:
Morgen ga ik me verdiepen in kwanumdinges...![]()
Wat is kwantumfysica?
De kwantumfysica heeft de wereld van de wetenschap op zijn kop gezet door aan te tonen dat in de wereld van de kleinste deeltjes van de materie geheel andere natuurwetten gaan gelden dan de tot nu toe algemeen aanvaarde natuurwetten.
Kwantumfysica onderzoekt en beschrijft het gedrag van zeer kleine deeltjes, deeltjes die zo klein zijn dat de gewone Newtonse natuurkunde niet meer opgaat.
Deze tak van wetenschap is nog erg jong om de simpele reden dat tot voor kort er nog geen meetapparatuur beschikbaar was om de eigenschappen van deze zeer kleine deeltjes te onderzoeken.
Door deze moderne meetapparatuur gaat er nu een tot nu toe voor de wetenschap onbekende wereld open waarvan de spirituele mens het bestaan al van wist vanaf het begin van de mensheid.
Zo blijkt dat alle materie dus ook de kernen van atomen voor het grootste gedeelte uit lege ruimte bestaat. En dat hetgeen dan nog overblijft zich onder bepaalde omstandigheden niet als materie maar als golven energie gedraagt. Ten diepste is dan alles wat we waarnemen gewoon een vastere vorm van energie. Een soort gestolde energie. Een ander vreemd verschijnsel is dat deze kleinste deeltjes beīnvloed worden door de waarnemer en dus nooit objectief waargenomen kunnen worden. Vanuit verschillende proeven lijkt de intentie van de waarnemer invloed te hebben op de uitslag van het experiment. Ook het begrip tijd en ruimte krijgen in de kwantumfysica een andere lading. Vanuit de kwantumfysica kunnen verschijnselen verklaard worden die vanuit de gewone natuurkunde niet verklaard konden worden. Materie kan ontstaan uit energie. Het bewustzijn, de intentie heeft invloed op de materie. Verleden, heden en toekomst zijn één. Materie kan op meerdere plaatsen tegelijk zijn Zonder enige vertraging kan het ene deeltje invloed uitoefenen op een ander deeltje wat zich duizenden kilometers verder bevindt. Er moet dus een communicatievorm zijn die sneller is dan het licht!Deeltjes lijken een soort bewustzijn, een voorspellend vermogen te hebben die weten wat er gaat gebeuren en daar op reageren. Elke vorm van materie heeft een energieveld om zich heen die invloed heeft op zijn omgeving.
Al deze door de wetenschap ontdekte eigenschappen hebben een opmerkelijk raakvlak met het denken van de spirituele mens. Er lijkt nu een wetenschappelijke basis te komen van hetgeen door godsdiensten al vanaf het begin wordt verkondigd: “er is meer tussen hemel en aarde
Guldensquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb ooit als kind 25 gulden gevonden.
Ik zie het aan mijn vlees, toen het nog niet gebakken was leek het veel meer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Toon ik dat studeerde waren de deeltjes nog groot vergeleken met nu.. Alles wordt kleiner en kleiner
Ik een aantal rijksdaalders, maar ik moest ze naar het politiebureau bengen van mijn moederquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik 200 in de super op de grond .... bij de kassa...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had wat geld tussen 2 huizen en eind jaren 90 ging alles omhoog, had wel goede raadgever die rentenierde na verkoop van 3 uitgeverijen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar als je de beurs op gaat kan je beter niet al te dom zijn![]()
Mijn broer is daar ook wel voorgoed binnengelopen, maar die is ook niet dom
Je hbt het ook echt gelezen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Toon ik dat studeerde waren de deeltjes nog groot vergeleken met nu.. Alles wordt kleiner en kleiner
Ik vertelde zulke dingen niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik een aantal rijksdaalders, maar ik moest ze naar het politiebureau bengen van mijn moeder![]()
waren er ook ee stuk of 10, gewoon allemaal bijelkaar, heel raar...........
was in dorp... dus politie zei dat ik ze mee naar huis mocht nemen en as er niemand kwam
mocht ik ze houden![]()
was een vermogen toen![]()
Dei vrouw kwam ze 's avonds al ophalenmaar ik kreeg 1 rijskdaalder voor mijn spaarpot
dan was je rijk meteenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik 200 in de super op de grond .... bij de kassa...
Computers bepalen het leven al.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Kutvrouw dacht jij...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik een aantal rijksdaalders, maar ik moest ze naar het politiebureau bengen van mijn moeder![]()
waren er ook ee stuk of 10, gewoon allemaal bijelkaar, heel raar...........
was in dorp... dus politie zei dat ik ze mee naar huis mocht nemen en as er niemand kwam
mocht ik ze houden![]()
was een vermogen toen![]()
Dei vrouw kwam ze 's avonds al ophalenmaar ik kreeg 1 rijskdaalder voor mijn spaarpot
Ben het inmiddels weer vergetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hbt het ook echt gelezen?
Ikke niet
gelukkig maar, al die dingen zijn maar vermoeiend zo laat op de avond....quote:
Ik was al getrouwd en vader dus kon het wel gebruiken, daarnaast was het in Buitenveldert Gelderlandplein.. das alleen maar dure kak wat daar koopt.. Botste er ooit bijna tegen Jeroen Krabee op bv..quote:
En smiddags wil ik er ook niet aan denkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
gelukkig maar, al die dingen zijn maar vermoeiend zo laat op de avond....
vroeg in de morgen ook trouwens
Man man man... jij maakt wat mee...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was al getrouwd en vader dus kon het wel gebruiken, daarnaast was het in Buitenveldert Gelderlandplein.. das alleen maar dure kak wat daar koopt.. Botste er ooit bijna tegen Jeroen Krabee op bv..
nee eigenlijk is het geen geschikt onderwerp voor welk uur ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
En smiddags wil ik er ook niet aan denken
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Man man man... jij maakt wat mee...![]()
ik vind dat trouwens en ontzettende lul...
écht hoor...quote:
DE windquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar even.
Het is toch sneller dan een wind en niet sneller dan de wind?
ah.. dát kan ik dan nog welquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van mij gaat echt niet inloggen op een internetforum.
Ja ik ook, eik had ik het echt moeten doen ... Tegenwoordig heb je zo'n zoon van hem die dan over Kunst praat op TV en bij de DWDD.. Echt zum kotzenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Man man man... jij maakt wat mee...![]()
ik vind dat trouwens en ontzettende lul...
iig niet voor deze SCquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
nee eigenlijk is het geen geschikt onderwerp voor welk uur ook
Mijn muts vindt het wel prima wanneer ze de series maar op TV kan kijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Griek ook.. en de rest ook, ik bemoei e daar niet mee, mag ook niet meer![]()
ik mol altijd alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts vindt het wel prima wanneer ze de series maar op TV kan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Keizers, Smit, Schilder en Veermannen.quote:
En nog een paar ...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De Keizers, Smit, Schilder en Veermannen.
Nope, wel klaar, ik doe wat in bakjes voor de dv en een deel eet ik zo met broodjes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:08 schreef chufi het volgende:
Ik ga nog ff wat toastjes smeren...
Heb jij je eten al op Mo?
Ik heb ook nog een paar van die repen liggen, niet die dan maar wel van de Lidl en die Grieksequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:15 schreef FANN het volgende:
Ik eet deze
[ afbeelding ]
wel miezoet zeglekker dat wel
ik had alleen deze, eenstuk of 4 geloof ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een paar van die repen liggen, niet die dan maar wel van de Lidl en die Griekse
wat betekent het daar dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij UTO kennen ze die ook LIDL maar dan betekent het wat anders
Morgen weer windstilquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit topic ging sneller dan de wind zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |