+1quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:07 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
fann ik ben de moeite niet waardlaat maar varen
mrspoeZ ook niet hoor jongens ...kutwijf eerste klas...nul iq...even een waarschuwing voor de mannen...verschrikkelijk karakter ook..quote:
Wats up in Meppel?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik de lapo had gehad was de TT nu 'met je keppel op naar Meppel'.
Ben dol op kutwijven.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:12 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
mrspoeZ ook niet hoor jongens ...kutwijf eerste klas...nul iq...even een waarschuwing voor de mannen...verschrikkelijk karakter ook..
Volgens mij heb ik nog maar zelden iets tegen jou persoonlijk gezegd,. Dat jij blauw bent wil niet zeggen dat de wereld om jou draait, zelfs FOK niet.quote:
Ken je dr persoonlijk?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:12 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
mrspoeZ ook niet hoor jongens ...kutwijf eerste klas...nul iq...even een waarschuwing voor de mannen...verschrikkelijk karakter ook..
Hi rozenwater.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:12 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het enige andere dat ik kon bedenken was 'greppel', maar dat kan wel eens verkeerd opgevat worden, dus het zekere voor het onzekere genomen.quote:
heb je ook nog positieve inbreng of zeik je alleen op anderen?quote:
En toch klaag je dat ik niet "lief" tegen je ben.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:13 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog maar zelden iets tegen jou persoonlijk gezegd,. Dat jij blauw bent wil niet zeggen dat de wereld om jou draait, zelfs FOK niet.
Ik dacht je te herkennen, kind.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:17 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
heb je ook nog positieve inbreng of zeik je alleen op anderen?
jij herkent je verstand nog niet als je erover struikelt, peuter.quote:
Ik crewbash niet, ik moet Moblob niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch klaag je dat ik niet "lief" tegen je ben.
Waar was ik dan niet lief tegen je, toen ik je vertelde dat je zat te vissen naar informatie die niet mag worden gegeven?
Toen ik zei dat je dan maar weer met Danny moest mailen?
Kijk, jij kunt wel leuk gaan lopen crewbashen (en dat doe je al jaren), maar dan moet je niet verontwaardigd zijn als mensen je daardoor niet "lief" vinden.
Dat doe je wel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:19 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik crewbash niet, ik moet Moblob niet.
Ach, ik heb iig geen drankprobleemquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:19 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Jou ken ik niet, met je perfecte leven, je perfecte huwelijk en je perfecte virtuele bestaan..
dat is ook geen hoog niveau ? hoe oud was je ookal weer/quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, ik heb iig geen drankprobleem
Welke crew, dat hangt als los zand aan elkaar.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:22 schreef mrspoeZ het volgende:
Jij hebt het over mijn crewbash, ik differentieer. Ik vind de crew prima, grotendeels.
Maar hoezo is dit relevant?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:19 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Jou ken ik niet, met je perfecte leven, je perfecte huwelijk en je perfecte virtuele bestaan..
Ik wel, mijn bier raakt op.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, ik heb iig geen drankprobleem
Op Loveboat Piet.. Daar heb je een crewquote:Op vrijdag 30 september 2016 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke crew, dat hangt als los zand aan elkaar.
Mijn leven is ook perfect, maar dat weet niemand hier.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet, ik post ook nooit over m'n perfecte leven.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:26 schreef DoubleUU het volgende:
jullie hebben wel bizar veel interesse in elkaar... waar gaat het over? ga je druk maken om echte dingen...die onzin hier...
Nou nee, ik heb nog nooit iets over jouw verslaving gelezen, ik zie je alleen wel vaak met drank op uit je dak gaan qua posten.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:25 schreef mrspoeZ het volgende:
Het feit dat Moblob mijn privéberichten aan haar over mijn verslavingsproblematiek met de rest van de crew heeft gedeeld zegt meer over haar dan over mij.
Net als het feit dat jij die uit privé-berichten verkregen informatie hier deelt iets zegt over jou.
En dat ik sinds zes weken in behandeling ben bij rodersana iets zegt over mij.
Het is een fucking SC.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:26 schreef DoubleUU het volgende:
jullie hebben wel bizar veel interesse in elkaar... waar gaat het over? ga je druk maken om echte dingen...die onzin hier...
ik ga ook zoquote:
Rrrright. Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb nog nooit iets over jouw verslaving gelezen, ik zie je alleen wel vaak met drank op uit je dak gaan qua posten.
Je mag gewoon Mo zeggen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:28 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
ik ga ook zohad je verder nog wat te zeggen mohammed? of kan je enkel dom zwaaien?
Ach daar zijn er meer van.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb nog nooit iets over jouw verslaving gelezen, ik zie je alleen wel vaak met drank op uit je dak gaan qua posten.
Ja.quote:
ik noem je liever zoals je bent...je hebt je nog niet positief getoont...quote:
hier in nederland mag ik zeggen wat ik wilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |