Ze gaat wel met schoenen aan naar de moskee he?quote:
dat kan heel goed idd..ik snap de fuzz nietquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn zus is in Australië geboren en is gewoon Nederlandse.
Ze is ook nog blank net als ik, ze kan overigens wel een Australisch paspoort krijgen als ze wil.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:14 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
dat kan heel goed idd..ik snap de fuzz niet
white and pride.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze is ook nog blank net als ik.
Nah, meer toeval, het was geen bewuste keuze of zo.quote:
zeer verstandig..ik neem geen enkele gelovige serieus.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:16 schreef chufi het volgende:
Ik ben in een een of ander katholiek huis geboren , maar gewoon atheist gebleven
Ik ben geloof ik voor een deel allochtoon omdat mijn moeder in Jakarta is geboren,quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn zus is in Australië geboren en is gewoon Nederlandse.
ik wel....quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:17 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
zeer verstandig..ik neem geen enkele gelovige serieus.
ik typeer een nederlander naar hoe iemand functioneert...dan maakt mij afkomst niet meer uit..quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik voor een deel allochtoon omdat mijn moeder in Jakarta is geboren,
staat ook in het Amsterdams archief ofzoiets, was een keertje een vent hier van de gemeente
endie vroeg zich af waarom er een 5 bij mijn naar stond (ik weet niet meer zeker of het een 5 was)
Nou daarom dus, en die Griek was een 2 ofzo... weet niet meer...
?quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik voor een deel allochtoon omdat mijn moeder in Jakarta is geboren,
staat ook in het Amsterdams archief ofzoiets, was een keertje een vent hier van de gemeente
endie vroeg zich af waarom er een 5 bij mijn naar stond (ik weet niet meer zeker of het een 5 was)
Nou daarom dus, en die Griek was een 2 ofzo... weet niet meer...
Dito.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:17 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
zeer verstandig..ik neem geen enkele gelovige serieus.
Correct.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:18 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
ik typeer een nederlander naar hoe iemand functioneert...dan maakt mij afkomst niet meer uit..
1 van mijn beste vrienden is turks...maar zo vernederlandst dat je niets aan hem merkt..dat zijn echt mensen waar ik trots op ben,
jaquote:
owquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:18 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
ik typeer een nederlander naar hoe iemand functioneert...dan maakt mij afkomst niet meer uit..
1 van mijn beste vrienden is turks...maar zo vernederlandst dat je niets aan hem merkt..dat zijn echt mensen waar ik trots op ben,
En nu zijn jullie samen 25 of 52?quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ja![]()
vaag verhaal, maar was een buurtonderzoek ofzo, hoe ik de fietspaden en plantenbakken vond...
Ik wist niet eens dat er plantenbakken stonden
Die ouwe Griek?quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ow![]()
Ik heb Amsterdams leren schelden van mijn schoonpa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |