Ze gaat wel met schoenen aan naar de moskee he?quote:
dat kan heel goed idd..ik snap de fuzz nietquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn zus is in Australië geboren en is gewoon Nederlandse.
Ze is ook nog blank net als ik, ze kan overigens wel een Australisch paspoort krijgen als ze wil.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:14 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
dat kan heel goed idd..ik snap de fuzz niet
white and pride.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze is ook nog blank net als ik.
Nah, meer toeval, het was geen bewuste keuze of zo.quote:
zeer verstandig..ik neem geen enkele gelovige serieus.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:16 schreef chufi het volgende:
Ik ben in een een of ander katholiek huis geboren , maar gewoon atheist gebleven
Ik ben geloof ik voor een deel allochtoon omdat mijn moeder in Jakarta is geboren,quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn zus is in Australië geboren en is gewoon Nederlandse.
ik wel....quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:17 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
zeer verstandig..ik neem geen enkele gelovige serieus.
ik typeer een nederlander naar hoe iemand functioneert...dan maakt mij afkomst niet meer uit..quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik voor een deel allochtoon omdat mijn moeder in Jakarta is geboren,
staat ook in het Amsterdams archief ofzoiets, was een keertje een vent hier van de gemeente
endie vroeg zich af waarom er een 5 bij mijn naar stond (ik weet niet meer zeker of het een 5 was)
Nou daarom dus, en die Griek was een 2 ofzo... weet niet meer...
?quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik voor een deel allochtoon omdat mijn moeder in Jakarta is geboren,
staat ook in het Amsterdams archief ofzoiets, was een keertje een vent hier van de gemeente
endie vroeg zich af waarom er een 5 bij mijn naar stond (ik weet niet meer zeker of het een 5 was)
Nou daarom dus, en die Griek was een 2 ofzo... weet niet meer...
Dito.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:17 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
zeer verstandig..ik neem geen enkele gelovige serieus.
Correct.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:18 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
ik typeer een nederlander naar hoe iemand functioneert...dan maakt mij afkomst niet meer uit..
1 van mijn beste vrienden is turks...maar zo vernederlandst dat je niets aan hem merkt..dat zijn echt mensen waar ik trots op ben,
jaquote:
owquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:18 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
ik typeer een nederlander naar hoe iemand functioneert...dan maakt mij afkomst niet meer uit..
1 van mijn beste vrienden is turks...maar zo vernederlandst dat je niets aan hem merkt..dat zijn echt mensen waar ik trots op ben,
En nu zijn jullie samen 25 of 52?quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ja![]()
vaag verhaal, maar was een buurtonderzoek ofzo, hoe ik de fietspaden en plantenbakken vond...
Ik wist niet eens dat er plantenbakken stonden
Die ouwe Griek?quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ow![]()
Ik heb Amsterdams leren schelden van mijn schoonpa
25 natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En nu zijn jullie samen 25 of 52?
dus jij bent trots omdat jij niets merkt? wat dacht je te merken dan?quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:18 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
dat vind ik ook heerlijkquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ow![]()
Ik heb Amsterdams leren schelden van mijn schoonpa
ik verwachtte van hem dat hij zich nederlands zou gaan voelenquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:21 schreef sacha het volgende:
[..]
dus jij bent trots omdat jij niets merkt? wat dacht je te merken dan?
Mijn schoonPa sprak niet ''perfect'' Nederlands...quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:22 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
dat vind ik ook heerlijkdie vriend waar ik het net over had heeft zijn ouders perfect nederlands geleerd
hoe knap is dat..
ik heb regelmatig met zijn (turkse) vader gesprekken over politiek enzo:P die gast heeft in 1,5 jaar tijd nederlands leren spreken..dat is echt heel knap als je rond de 50 bentquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn schoonPa sprak niet ''perfect'' Nederlands...![]()
Hij zei altijd dingen zoals
''ik ben helemaal over mijn stuur''![]()
en mijn schoonMa was gewoon een Hollandse uit Haarlem
het wordt steeds erger hè, als ze zich maar conformeren, dan is er niets engs aanquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:24 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
ik verwachtte van hem dat hij zich nederlands zou gaan voelen
en dat gebeurde ook echt in extreme mate..hij heeft ook een achterhoeks accent enzoeen goede baan en alles..hij heeft het goed gedaan.
als ze de nederlandse identiteit krijgen worden ze geacht zich te gedragen als een nederlander,,,wat is daar gek aan? alsof je zomaar een burgersofinummer uitschrijft alsof het niets isquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:26 schreef sacha het volgende:
[..]
het wordt steeds erger hè, als ze zich maar conformeren, dan is er niets engs aan
Zolang iemand zich gedraagt heb ik zelfs daar geen, nou ja, niet veel moeite mee.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:27 schreef FANN het volgende:
Waardaatie...
dat was waardering
Hij heeft geen enkele waardatie
die van 1 van mijn vrienden...goed lezen..quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:26 schreef mrspoeZ het volgende:
zijn turkse vader? wiens turkse vader?
ja, ik moet even epibrerenquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:27 schreef FANN het volgende:
Waardaatie...
dat was waardering
Hij heeft geen enkele waardatie
je snapt echt niet wat je allemaal zegt hèquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:28 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
als ze de nederlandse identiteit krijgen worden ze geacht zich te gedragen als een nederlander,,,wat is daar gek aan? alsof je zomaar een burgersofinummer uitschrijft alsof het niets is
wat snap je niet ? ik wil best zaken voorkauwen als dat nodig isquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:30 schreef mrspoeZ het volgende:
Mislukte W jij bent niet duidelijk. Mijn begrijpend lezen is best in orde, jouw begrijpelijk typen schijnbaar niet.
ik denk dat ik meer begrijp dan jij.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:30 schreef sacha het volgende:
[..]
je snapt echt niet wat je allemaal zegt hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |