quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je staat zelf buitenspel
Doe nu ALSJEBLIEFT niet alsof die grap van Koerd leuk isquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees.
Moest glimlachenquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees.
Koert zei ''veelzijdige nummer 10''.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe nu ALSJEBLIEFT niet alsof die grap van Koerd leuk is
Prima speler ja.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al in hem zien zitten.
50 - 50quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze ontsnappen wel erg vaak
Uh, okéquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2-1 Zwolle
Mad.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doei Trybull. Lekker voor ADO
Het zit diep.quote:
Dat bekt niet echt lekker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
idrissi is on fire your defence is terrified
tsja dat zei Levchenko, ik verzin t nietquote:
Benieuwd wie m vandaag mag missenquote:
Pereiro.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benieuwd wie m vandaag mag missen
Bergwijngodquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Mulder, Marzo, St.Juste, Van Aken, Bijker, Van Amersfoort, Schaars, Kobayashi, Zeneli, Reza, Larsson
Zoet, Brenet, Schwaab, Moreno, Willems, Propper, Guardado, S. de Jong, Bergwijn, L. de Jong, Pereiro
Vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben blij dat Pax blij is.
Ik neem aan dat Grunn voor staat?
Ze hebben een hele hoop gratis kaarten weggegevenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het lijkt nog best vol te zitten in het Gelredome voor Vitesse-begrippen
Blijft verder een spuuglelijk stadion natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben een hele hoop gratis kaarten weggegeven
Mooiste overdekte stadion van Nederland, wist je dat het hele veld eruit kan rijden met 15 km per uur?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft verder een spuuglelijk stadion natuurlijk.
Het zou al veel schelen als ze die stoeltjes gewoon in de clubkleuren doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooiste overdekte stadion van Nederland, wist je dat het hele veld eruit kan rijden met 15 km per uur?
Die betonnen hoeken moeten ze eruit slopen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zou al veel schelen als ze die stoeltjes gewoon in de clubkleuren doen.
Dat waren ze wel van plan geweest als Vitesse echt een topclub was geworden en het stadion altijd uitverkooptquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die betonnen hoeken moeten ze eruit slopen.
Binnen drie jaar landskampioen genotquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat waren ze wel van plan geweest als Vitesse echt een topclub was geworden en het stadion altijd uitverkoopt
Die drie jaar duren wel erg lang zo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Binnen drie jaar landskampioen genot
Vorige week heb ik de ogen uit mijn kop gejankt. Wat een wanprestatie was dat zeg. Derhalve besloten om vandaag niet deze wedstrijd te kijken.quote:
Zal het er überhaupt ooit van komen daar?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die drie jaar duren wel erg lang zo.
Ik ook niet. Zit nu Leverkusen - Dortmund te kijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorige week heb ik de ogen uit mijn kop gejankt. Wat een wanprestatie was dat zeg. Derhalve besloten om vandaag niet deze wedstrijd te kijken.
Nee. Ik vraag me sowieso af of er de komende 20 jaar nog een andere club behalve Ajax of PSV kampioen wordt. Misschien Feyenoord een keertje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal het er überhaupt ooit van komen daar?
Het lukte Az, Fc Twente ook, dus waarom niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag me sowieso af of er de komende 20 jaar nog een andere club behalve Ajax of PSV kampioen wordt. Misschien Feyenoord een keertje.
Het kan zeker als er een club een rijke eigenaar krijgt die durft te investeren. Een paar jaar terug leek dat nog bij jouw clubje te gebeuren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het lukte Az, Fc Twente ook, dus waarom niet?
Feyenoord wacht al 17 jaar, ze kunnen vast nog wel 20 jaar wachtenquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag me sowieso af of er de komende 20 jaar nog een andere club behalve Ajax of PSV kampioen wordt. Misschien Feyenoord een keertje.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Robben?
Werd wel gewisseld in de rust vandaag. Speelde nog niet echt groots de eerste helft maar dat gold voor heel Bayern.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Robben?
Hij schijnt wel last te hebben van zijn ribben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Zo H'veen PSV, dan wordt t wel drukkkerquote:
Ben je 11?quote:
Teringjantje. Dan kan het echt niet anders dan dat hij op de sociale werkplaats werkt.quote:
Ik hoop wel dat hij 's avonds ergens opgesloten zit ja, anders maak ik me wel ernstig zorgen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teringjantje. Dan kan het echt niet anders dan dat hij op de sociale werkplaats werkt.
Friese volkslied aids
NOS Teletekst enige goede teletekst.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik drukte zojuist op de verkeerde knop op mijn afstandbediening. Hierdoor weet ik dat FOX Sports teletekst bezit.
Het zag er uit alsof je 25 jaar terug in de tijd gaat.
Hadden vrouwen die functie ook maar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik drukte zojuist op de verkeerde knop op mijn afstandbediening. Hierdoor weet ik dat FOX Sports teletekst bezit.
Het zag er uit alsof je 25 jaar terug in de tijd gaat.
Zie jij je vrouw graag als baby dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hadden vrouwen die functie ook maar.
Fijn ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi dat Mountainwine in de basis staat
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hadden vrouwen die functie ook maar.
Ik stel voor dat we Lammers volgende week gewoon in de spits zetten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Fijn ja.
Nu tijd voor goddelijke aannames van L de Jong, wat is die slecht joh.
Speelt PSV volgende week?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Lammers volgende week gewoon in de spits zetten.
Niet te vergeten Siem de Jong als rechtshalfquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Fijn ja.
Nu tijd voor goddelijke aannames van L de Jong, wat is die slecht joh.
Ik kan nu wel zeggen dat ik dit bewust deed, maar dan zet ik mezelf voor lul.quote:
quote:
Nog geen zin in Bulgarije - Nederland?quote:
Ik snap dat hij geblesseerd is, maar ik baal wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slecht dat je je eigen club niet volgt.
Het is al jaren zo: september, oktober, november, maart, juni.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:48 schreef Dven het volgende:
Kanjerveel interlandperiodes. Maand geleden ook al
Ook al geen Hendrix. Wat een leed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dat hij geblesseerd is, maar ik baal wel.
Lekker belangrijk, zo'n wedstrijd tegen zo'n C-landquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog geen zin in Bulgarije - Nederland?
Maakt het niet meer of minder kanjerveelquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is al jaren zo: september, oktober, november, maart, juni.
En Siem DJ is de vervangerquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook al geen Hendrix. Wat een leed.
Je kan nog beter 4-4-2 met Bergwijn en Narsingh als buitenspelers nemen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
En Siem DJ is de vervanger
lollermiddenveld
Als bij jullie Riedewald, Ziyech of Klaassen geblesseerd is heb je Gudelj of Schonequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
En Siem DJ is de vervanger
lollermiddenveld
Guardado raakt ook al maanden geen pepernoot.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan nog beter 4-4-2 met Bergwijn en Narsingh als buitenspelers nemen.
#denieuwegeneratie met Própper - Hendrix - Ramselaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Guardado raakt ook al maanden geen pepernoot.
Hevig tijd voor vernieuwing daar.
Bazoerdemigodquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als bij jullie Riedewald, Ziyech of Klaassen geblesseerd is heb je Gudelj of Schone
Die zit al met z'n hoofd in Georgiaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Guardado raakt ook al maanden geen pepernoot.
Hevig tijd voor vernieuwing daar.
Ik denk dat PSV volgend jaar wat aankopen gaat plegen voor die positie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#denieuwegeneratie met Própper - Hendrix - Ramselaar.
Ik mag hopen dat Gudelj nu gewoon onderaan in de hierarchie staat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als bij jullie Riedewald, Ziyech of Klaassen geblesseerd is heb je Gudelj of Schone
lolquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Gudelj nu gewoon onderaan in de hierarchie staat.
Terecht wel. Prototype luie negerquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Bazoer die een kans krijgt onder Bosz
Utrecht houdt z'n hart nu al vast.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:54 schreef Rabieluh het volgende:
Zal wel een knotsgekke transferzomer worden voor PSV volgend jaar.
Dat klinkt meer als vriendelijkheid naar zijn persoon, dan dat hij hem echt zo goed vond spelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
lol
https://www.ajaxshowtime.(...)sinkgraven-en-gudelj
Paar vleugelspelers erbij halen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:54 schreef Rabieluh het volgende:
Zal wel een knotsgekke transferzomer worden voor PSV volgend jaar.
Vitesse 2-6?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:56 schreef Dven het volgende:
Wanneer was de laatste echt kansloze nederlaag van PSV in de Eredivisie?
PSV-Ajax 0-2quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:56 schreef Dven het volgende:
Twente? Vitesse?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:56 schreef Dven het volgende:
Wat een onzin en dat weet je.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV-Ajax 0-2
Ze waren nergens vanaf de eerste minuut.
Denk het ook ja, Bergwijn zal dan wel echt een basisplaats hebben, Pereireo is geen buitenspeler, Narsingh is helemaal geen speler.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paar vleugelspelers erbij halen.
Jaar later waren ze volgens mij kansloos bij PECquote:
Narsingh zal wel weggaan. Pereiro staat dan op het middenveld denk je? Ipv Pröpper die wel een transfer zal maken dan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Denk het ook ja, Bergwijn zal dan wel echt een basisplaats hebben, Pereireo is geen buitenspeler, Narsingh is helemaal geen speler.
L de Jong zal wel weg gaan, dan krijgen we Locadia in de spits
Ik zeg PSV - Ajax vorig jaar, maar Stijn vindt dit onzin.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:56 schreef Dven het volgende:
Wie weet verhuren ze Pereiro wel, hij zal toch echt meer moeten laten zien dit jaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Narsingh zal wel weggaan. Pereiro staat dan op het middenveld denk je? Ipv Pröpper die wel een transfer zal maken dan.
Ik zeg nietsquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg PSV - Ajax vorig jaar, maar Stijn vindt dit onzin.
Ze gaan hem niet verhuren lijkt me, hij was toch een vrij forse investering.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wie weet verhuren ze Pereiro wel, hij zal toch echt meer moeten laten zien dit jaar.
Want?quote:
Max Verstappen zou met dit weer de grindbak bezoekenquote:
Voor mijn gevoel spelen die heel graag tegen PSV. Volgens mij is dat een tegenstander die hen heel goed ligt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:03 schreef Brammess het volgende:
Heerenveen heeft het licht weer gezien dit seizoen zie ik.
Spelen uiterst aardig.
PSV was al kampioen,iets van 14 punten voor en speelde 3 dagen eerder 120 min in Madridquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV-Ajax 0-2
Ze waren nergens vanaf de eerste minuut.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV was al kampioen,iets van 14 punten voor en speelde 3 dagen eerder 120 min in Madrid
Uhm Ajax pakte toen de koppositie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV was al kampioen,iets van 14 punten voor en speelde 3 dagen eerder 120 min in Madrid
Man man manquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Siem de Jong geraaktquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:03 schreef Rabieluh het volgende:
Stevige ingreep.
Onweer is nu bijna in Heerenveen trouwens.
Jep, heeft ajax ook altijd met Utrecht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel spelen die heel graag tegen PSV. Volgens mij is dat een tegenstander die hen heel goed ligt.
Mietjes. Doet me denken aan Yoep v/h Hek over de ArenAquote:
Goeie manquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom? Heb liever dat hij het middenveld van PSV blijft onregelen het komende seizoen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Siem de Jong geraakt
Past wel goed bij die plaat van guns en Roses, october rain volgens mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Max Verstappen zou met dit weer de grindbak bezoeken
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Fluit Makkelie morgen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:05 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jep, heeft ajax ook altijd met Utrecht.
Maakt niet uit waar ze staan of hoe kut ze spelen, dat puntje pakken ze mee.
owja was in de war met die jaartje eerder.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uhm Ajax pakte toen de koppositie?
Bij Ajax-PSV/PSV-Ajax winnen de laatste seizoenen altijd de uitploegen jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
owja was in de war met die jaartje eerder.
Daar komt dit seizoen verandering in.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax-PSV/PSV-Ajax winnen de laatste seizoenen altijd de uitploegen ja
Die is ultramad dat Ziyech is overgestapt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Nou dan kunnen we de winst wel op onze buik schrijven.
Je moet er alleen voor zorgen dat Utrechters snel geirriteerd raken zodat ze gaan praten, dan wordt het feest met Bassiequote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Nou dan kunnen we de winst wel op onze buik schrijven.
Denk dat Cocu een De Boertje heeft opgelopen. Komt niet meer goed dit seizoen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV creëert vooralsnog alleen goede kansen vanuit voorzetgenot, jippie.
Met Luukinho op de goeie plek vind ik dat prima.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV creëert vooralsnog alleen goede kansen vanuit voorzetgenot, jippie.
Dan wens ik je alvast sterkte met puntverlies mocht het alleen bij voorzetten blijven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met Luukinho op de goeie plek vind ik dat prima.
Omdat beide teams niets klaarspelen en je eerder een 0-0 verwacht. PSV op z'n best.quote:
Dan hebben wij de afgelopen jaren een ander PSV gezien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat beide teams niets klaarspelen en je eerder een 0-0 verwacht. PSV op z'n best.
Je kijkt dus nooit PSV.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat beide teams niets klaarspelen en je eerder een 0-0 verwacht. PSV op z'n best.
Laatste wedstrijd voor de winterstop Ajax-PSV. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar komt dit seizoen verandering in.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:11 schreef Dven het volgende:
Nooit meer sneeuw, nooit meer regen,
Nooit meer wind, laat staan wind tegen,
Nooit meer hagel, nooit meer kou,
Nooit meer kleumen mouw in mouw,
Nooit meer water op het veld,
Nooit meer modder aan de benen,
De romantiek die is verdwenen,
En waar gaat het om??
Om geld.
Geur van gras, vuile broeken,
Wind die waait uit alle hoeken,
En de lippen meer dan blauw,
En maar kleumen mouw in mouw,
Maar nooit meer water op het veld,
Modder aan de benen,
En waar gaat het om??
Om geld.
Against modern football!
Ik vind die promo van PSV - Feyenoord leukerquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:11 schreef Dven het volgende:
Nooit meer sneeuw, nooit meer regen,
Nooit meer wind, laat staan wind tegen,
Nooit meer hagel, nooit meer kou,
Nooit meer kleumen mouw in mouw,
Nooit meer water op het veld,
Nooit meer modder aan de benen,
En waar gaat het om??
Om geld.
Geur van gras, vuile broeken,
Wind die waait uit alle hoeken,
En de lippen meer dan blauw,
En maar kleumen mouw in mouw,
Maar nooit meer water op het veld,
Modder aan de benen,
En waar gaat het om??
Om geld.
Against modern football!
Circa twee keer per jaar.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd voor de winterstop Ajax-PSV. Ben benieuwd.
Hij oefent alvast voor wanneer hij een strafschop moet nemenquote:
Het schijnt dat hij eventjes bij Ajax heeft gezeten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:13 schreef Buitendam het volgende:
Wat strooit Siem met lekkere balletjes.
Ajax jeugdquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij eventjes bij Ajax heeft gezeten.
Damian van Bruggen is straks PSV-jeugd. Toch nog niets.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ajax jeugd
En wie hebben jullie opgeleid?![]()
![]()
![]()
Bazoer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ajax jeugd
En wie hebben jullie opgeleid?![]()
![]()
![]()
Vind Bazoer eerder een typisch exponent van de Elinkwijk jeugdquote:
En nu bankzitter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uitgegroeid tot een fenomeen in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |