Ik maak liever Vegan burgers en een aardbeiensmoothie en patatjes, soort happymealquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik eet trouwens niet Veganistisch hoor, moet je wel té veel laten![]()
af en toe een ijsje jah, dat wil ik ook![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik maak liever Vegan burgers en een aardbeiensmoothie en patatjes, soort happymeal![]()
doe ik wel met Havermelk trouwens..ja vegan burgers zijn ook lekker, maar veel moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik eet trouwens niet Veganistisch hoor, moet je wel té veel laten![]()
af en toe een ijsje jah, dat wil ik ook
smoothies leef ik zo'n beetje op, stop er alles in, fruit, avocado's havermout, noten, pindakaas hnngg
ijs is er ook plantaardig. sorbet of op sojabasis. het is voor thuis goed te doen vind ik zelf, maar zodra je de deur uit gaat en in sociale setting bent wordt het wel wat uitdagender
thuis vind ik dat soja ijs ook niet écht lekker zeg maarquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:12 schreef Drug het volgende:
[..]
ja vegan burgers zijn ook lekker, maar veel moeite
smoothies leef ik zo'n beetje op, stop er alles in, fruit, avocado's havermout, noten, pindakaas hnngg
ijs is er ook plantaardig. sorbet of op sojabasis. het is voor thuis goed te doen vind ik zelf, maar zodra je de deur uit gaat en in sociale setting bent wordt het wel wat uitdagender
o ik heb het niet geprobeerd nog.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:13 schreef FANN het volgende:
[..]
thuis vind ik dat soja ijs ook niet écht lekker zeg maar![]()
Vegan burger is geen moeite man, je koopt gehakt, flikkert er van alles doorheen en je bakt het,
of je koop ze kant en klaar, kan ook
'quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:17 schreef Drug het volgende:
[..]
o ik heb het niet geprobeerd nog.
ik hou niet zo van die soja producten, liever van bonen of kikkererwten
dat klinkt wel goed. maar ik ben te lui om verder te kijken dan de appie om de hoekquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:20 schreef FANN het volgende:
[..]
'
Je hebt ook noten burgers, zijn ook lekker om een hamburger te maken, kan je kant en klaar kopen
lui varkerquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:21 schreef Drug het volgende:
[..]
dat klinkt wel goed. maar ik ben te lui om verder te kijken dan de appie om de hoek
ingredienten: kipeiwitquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:24 schreef FANN het volgende:
[..]
lui varker![]()
maar misschien hebben ze bij Appie ook wel notenburgers
deze bijvoorbeeld![]()
http://www.goodbite.nl/vegetarisch-product/notenburger/
o dat klinkt wel chill, eens kijken of ze dat hier ook hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:24 schreef Dizorn het volgende:
De ap (bij mij) heeft sindskort falafeldeeg waarvan je zelf burgers of plakjes kan maken en bakken. Ga het binnenkort proberen maar falafel is heerlijk
maar dat ijs verkopen ze natuurlijk alleen weer in Bio winkels enzoquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:23 schreef Dizorn het volgende:
Als je lekker vegan ijs wil moet je eens "prof Grunschnabel" proberen. Soort van ben en jerrys onder t vegan ijs (maar dan zonder harde stukjes ^^).
Het enige wat ik "mis" bij vegan eten is inderdaad variatie bij uit eten gaan. Zijn altijd wel vegan opties te vinden maar het is wel beperkte keuze. Terwijl er gigantisch veel lekkers te maken is. Spirit in Rotterdam (en amsterdam, of dat komt nog) is echt een goed voorbeeld. Maar ik kan bij de bagels en beans ook prima terecht bijvoorbeeld.
Ja je kan niet overal naar binnen lopen en verwachten dat je iets krijgt wat naar je zin is. Is ook een voordeel want ik ga dus hoedanook niet naar plekken als de Mac, ik kan gebakjes op werk met extra reden afslaan..
Nope.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:26 schreef FANN het volgende:
[..]
maar dat ijs verkopen ze natuurlijk alleen weer in Bio winkels enzo![]()
moet je de halve stad afreizen voor een ijssieheb ik dan ook weer geen trek in
![]()
daarom is mijn bewondering voor écht Veganisten ook grenzeloos
Dan ga ik het proberenquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:28 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nope.
Gewoon bij de appie. Wel weggestopt in het vriesvak maar is er gewoon. Laatst nog in de bonus zelfs
Dat ijs is echt heerlijkquote:Op zondag 2 oktober 2016 15:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan ga ik het proberenspeciaal voor jou
Tja, je kunt nu eenmaal geen groepen mensen uit genormaliseerde onderzoekpopulaties opsluiten in een lab en een vergelijkend onderzoek doen naar de gevolgen van bepaalde dieeten in verder dezelfde omstandigheden.quote:Op zondag 2 oktober 2016 14:47 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dus als iets geen exacte wetenschap is is het niet de moeite waard erachter te komen wat (waarschijnlijk) de waarheid is?
Begin een vegan restaurant en geniet van je klandizie.quote:Op zondag 2 oktober 2016 15:23 schreef Dizorn het volgende:
Als je lekker vegan ijs wil moet je eens "prof Grunschnabel" proberen. Soort van ben en jerrys onder t vegan ijs (maar dan zonder harde stukjes ^^).
Het enige wat ik "mis" bij vegan eten is inderdaad variatie bij uit eten gaan. Zijn altijd wel vegan opties te vinden maar het is wel beperkte keuze. Terwijl er gigantisch veel lekkers te maken is. Spirit in Rotterdam (en amsterdam, of dat komt nog) is echt een goed voorbeeld. Maar ik kan bij de bagels en beans ook prima terecht bijvoorbeeld.
Ja je kan niet overal naar binnen lopen en verwachten dat je iets krijgt wat naar je zin is. Is ook een voordeel want ik ga dus hoedanook niet naar plekken als de Mac, ik kan gebakjes op werk met extra reden afslaan..
Ik ga het écht proberen als ze het tenminste bij mijn AH wél hebben ....quote:
IJs kan prima zonder zuivel, heerlijk sorbetijs.quote:Op zondag 2 oktober 2016 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga het écht proberen als ze het tenminste bij mijn AH wél hebben ....
Maar ik ga niet beloven dat ik nooit meer anders ijs eet, want als ik langs v.d. Linde loop
MOET ik gwoon naar binnenen Italiaans ijs
![]()
Ijs is wel een groot zwak van mij, maar ''gewoon'' melk drink ik niet meer en ''vroeger''
dronk ik echt véél melk, dus dat af en toe een ijsje is al een grote verbetering
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |