Waarom denk je dat ik mijne Oscar heb genoemdquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:38 schreef Rabieluh het volgende:
Zit er iemand in de gym met de naam "Andreehoer".
Ben maar even naar buiten gegaan om de boel te kuisen. Z'n Muk met Gunk Shot was wel leuk, met Gunk Shot gooit dat beest dus een afvalbak.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:17 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik mijne Oscar heb genoemd
Ik erger me ook aan mijn dusttekort. 100 dust per pokemon ook, vang je 100 pokemon, heb je nog maar 10k, dat is in sommige gevallen al op na 2 powerupsquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Kutstardust dat na 5 powerups alweer op is
Zo wordt mijn Jolteon nooit een waterkiller.
Echt, ik moet eens wat meer op CP lettwn ipv IV...
Zeg maar wat de noobs altijd al doenquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:39 schreef Nattekat het volgende:
Kutstardust dat na 5 powerups alweer op is
Zo wordt mijn Jolteon nooit een waterkiller.
Echt, ik moet eens wat meer op CP lettwn ipv IV...
Die Jolteon zat precies op de helftquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg maar wat de noobs altijd al doenJe hebt niets aan IV als de Pokemon op minder dan 50% van zijn CP-schijf zit. Dat kost simpelweg teveel dust om te maxen, ondanks dat de potentie er wel zeker is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]Hehe, stiekem toch wel handig hč?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen half uur gewoon 2 Vaporeons langs zien komen op verschillende plekken binnen 300m van m'n huis (op iets anders dan fpm).. bij de een te laat, bij de ander had ik geen zin meer
Edit: Oja, en ik heb al een 100% IV Vapo
-.-
Stiekem wel, schrok me dood toen ik net de startpagina zag met die pier in Santa Monica. Tering he, dat is Kijkduin in het kwadraatquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:42 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Hehe, stiekem toch wel handig hč?
Afgelopen half uur gewoon 2 Vaporeons langs zien komen op verschillende plekken binnen 300m van m'n huis (op iets anders dan fpm).. bij de een te laat, bij de ander had ik geen zin meer
Edit: Oja, en ik heb al een 100% IV Vapo
Haha, die is wel mooi ja. Ik kan het ook niet laten om altijd even weg te zwijmelen bij de pier.. Na twee dagen heb je alles.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stiekem wel, schrok me dood toen ik net de startpagina zag met die pier in Santa Monica. Tering he, dat is Kijkduin in het kwadraatDaarna de locatie ingeschakeld.
Anyway, het kan eigenlijk best handig zijn. Als ik niet had gekeken was ik niet naar buiten gegaan. Nu heb ik én een nieuwe Pokemon en 700 meter gelopen zodat er weer bijna een ei uit is.
Dus ja, ik stel mijn mening bij dezen bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |