Hihi, bij de eerste tand tzt was ik zoooo bang voor bijten he. En hij heeft eigenlijk nooit gebeten! Wonderlijk vond ik dat, had ik van te voren nooit gedacht. Babytijd was pijnlijker dan tandjestijd. Wel dat er tandafdrukken in stonden maar dat kwam nooit door bijten, maar door verkeerde houding en dan blijven sabbelen (dat is wél pijnlijk)
Watmoetikkiezen, ook al twee jaar!

Ik snap het van wakker maken. Wij zijn sinds een paar maanden gestopt met 's avonds voeden. Een keer op vakantie was ik het vergeten en R. vroeg er niet om. Sindsdien niet meer gedaan. Oh ja, alleen in bad drinkt hij nog een slokje maar hij merkt dat er dan niks in zit. Interessant dat het na een paar dagen weg, wel gewoon melk blijft. Dat is mijn idee dan ook, die paar dagen (zijn wel aansluitende dagen) niet meer voeden en dan op zaterdag gewoon weer lekker bij me liggen. Dan bouwt het automatisch af, omdat hij dan slaapt en hij er op die momenten dus ook niet om vraagt...
Dat is ook een goed idee Franny. Het voelt als een enorme blokkade om op mijn verzoek te stoppen. Heel gek, had ik van te voren nooit zo bedacht. Misschien ook afsluiting babytijd ofzo. Ik had een moedermelk sieraad hier ook ooit eens in de groep gegooid maar nooit uitgevoerd, want duur en draag geen sieraden

en foto's is niet handig want ik voed alleen op bed. Mijn hart breekt ook als ik denk aan zelf de beslissing te nemen haha.
Ik denk dat ik ga voor de werkdagen overslaan en alleen voeden als hij wakker is en erom vraagt. Op die manier gingen we ook snel van twee voedingen naar één terwijl dat misschien allang eerder had gekund. Ik hou het dan zelf voornamelijk in stand.