dat is bij hem thuis jaquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is hem.. Is dat ook zn thuis daar ?
Je bent een beetje jaloers op Theo dat ie bezoek van Sas krijgtquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Leest ie voor of vertelt ie gewoon gezellig in een mooie coherentie met zn theedames?
wat?quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:08 schreef chufi het volgende:
Ik wet dat we dit al een keer eerder hebben gedaan...
Tuurlijk ik ben ook jaloers op Tikkie takkie badquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent een beetje jaloers op Theo dat ie bezoek van Sas krijgt
Wat een geneuzel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:06 schreef FANN het volgende:
De eikel spreekt
Waar mijn ontbladerde vader
zijn harige takken laat ruisen,
en de bast van mijn moeder
met welgevallen beziet,
wordt de mier op de grond
door mijn val invalide.
Wellicht word ik woudreus,
en schud met de vuist naar
mijn vader die kromgroeit.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
uit het dichtwerk van Theo Sontrop (1928)
quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk ik ben ook jaloers op Tikkie takkie bad
de boekenkast achter de stoel is laag met kunst erboven, de rest van het huis plus buitenhuis heeft boekenkasten van de vloer tot het plafond tegen alle murenquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het lijkt wel wat op mijn muziekopslagkamer.
Ben er haast elke dag.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik weet van nog niet zolang geleden dat de eikel ook al langs kwam...
nice... kan ik me ook wel een middagje vermakenquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:12 schreef sacha het volgende:
[..]
de boekenkast achter de stoel is laag met kunst erboven, de rest van het huis plus buitenhuis heeft boekenkasten van de vloer tot het plafond tegen alle muren
Ik heb me beperkt tot 1 kamer, die staat wel goed vol.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:12 schreef sacha het volgende:
[..]
de boekenkast achter de stoel is laag met kunst erboven, de rest van het huis plus buitenhuis heeft boekenkasten van de vloer tot het plafond tegen alle muren
Maar dat heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:17 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zegt Theo ook met de toevoeging 'geen haast te hebben '
Dus Mo loop nog een rondje omquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:17 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zegt Theo ook met de toevoeging 'geen haast te hebben '
Doe mij Jules Deelder maar.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
rijmen is ook iets anders dan dichten...
Speed.quote:
Wat denk je waarom die gast zo 'druk' is?quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
soms is ie leuk, maar soms ook niet![]()
deze kan ik wel om lachen![]()
adhd?quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat denk je waarom die gast zo 'druk' is?
Als je dat gehad hebt en er ook bij blowt merk je daar, dat blowen dus, helemaal niks van.quote:
Die Belg?quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had ik al verteld dat ik 'm in Arnhem regelmatig tegenkwam bij The Flying Teapot, gezellig samen de 2e handse bakken LP's doorstruinen.
die vent is écht grappig...quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een stalker met ski-stokken?
Een Nordic stalker.
Nee Jules, zijn woonkamer lijkt op die van Theo maar dan met LP'squote:
Hij is van de jazz, jij niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee Jules, zijn woonkamer lijkt op die van Theo maar dan met LP's
[ afbeelding ]
En die van Johan Derksen hangt vol met de Blues...quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee Jules, zijn woonkamer lijkt op die van Theo maar dan met LP's
[ afbeelding ]
Ik ben niet verdwaald netjes thuis in bed gekomen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We vangen hier regelmatig verdwaalde jonge users op.
op dit moment ben ik vooral blij dat ik weer kan fokken.quote:
Ok daar heb je een punt..quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
op dit moment ben ik vooral blij dat ik weer kan fokken.
Snachts naarhuis rijden van je vriendin door ruzie is ook niet alles.
ruzie hoort er bij. Nu mis ik haar alleen intens want zovaak zie ik haar niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok daar heb je een punt..
Ja ik heb geen vriendin dus ruzie al helemaal niet.. Maar ik mag hopen dat het wel meevalt en weer goed te maken valt?
Als ik zn Wiki even snel bekijk komt me een naam naar boven en dat in zn opvolger bij de Arbeiderspres.. Die naam ken ik vanuit Groningen en een ex-vriendin daar vroeger in de jaren 80.. Geen idee of dat dezelfde is/wasquote:
Ah OK dus dat wordt wel weer goed gemaakt. Waar ging het conflict over?quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
ruzie hoort er bij. Nu mis ik haar alleen intens want zovaak zie ik haar niet.
over echt 400 dingen. Onderandere onze toekomst, dat ik niet om haar geef, dat ik niks doe enzo.quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK dus dat wordt wel weer goed gemaakt. Waar ging het conflict over?
En zie jij een toekomst met haar?quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
over echt 400 dingen. Onderandere onze toekomst, dat ik niet om haar geef, dat ik niks doe enzo.
Maak haar dat dan eens duidelijk en dan vallen die 399 andere dingen weg.. Als jij er in gelooft moet je er voor gaan..quote:
probleem is ze is te leuk. Normaal had ik al een andere gezocht.quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ze het nu al over 400 dingen heeft dan berg je maar voor de toekomst.
Zorg dat jij nog leuker bentquote:Op vrijdag 30 september 2016 01:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
probleem is ze is te leuk. Normaal had ik al een andere gezocht.
hoop het.quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:40 schreef chufi het volgende:
Komt goed .. Vrouwen zijn soms wat te impulsief .. meestal komen ze daar wel weer van terug
Jammer dat de wijze dames even niet meer wakker zijn want ook zij hebben vaak wijze raad.. Maar goed je zult het er mee moeten doen.. Is het een Fokster?quote:
die 2 meer per maand dat ze inlogt om te posten in R49 noem ik geen fokster. (ze heeft een account voor mij)quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer dat de wijze dames even niet meer wakker zijn want ook zij hebben vaak wijze raad.. Maar goed je zult het er mee moeten doen.. Is het een Fokster?
Er is R49 topic wel een vage kloon ineens.quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:48 schreef chufi het volgende:
Maar ze zal je stappen mogelijk wel kunnen volgen als lurkster.. maar goed we gaan uit van het goede ..
Dat zijn Mamuis en L2B in 1 vermoed ikquote:Op vrijdag 30 september 2016 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is R49 topic wel een vage kloon ineens.
Met maar 4 posts? Mwah lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 30 september 2016 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn Mamuis en L2B in 1 vermoed ik
Ja geen idee maar als combi dan toch.. Die van Tail lijkt al langer werkzaam te zijn of misschien dat hij daar zelf uitsluitsel over kan gevenquote:Op vrijdag 30 september 2016 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met maar 4 posts? Mwah lijkt me sterk.
quote:Sinds haar oprichting in 1890 heeft de Amerikaanse krant 'The Arizona Republic', die oorspronkelijk 'The Arizona Republican' heette, traditiegetrouw de Republikeinse presidentskandidaat gesteund. Dit jaar gaat het roer om. De krant schaart zich achter Democrate Hillary Clinton. ,,Donald Trump is niet gekwalificeerd om president te worden".
moest dat nou?quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook gisterochtend een 2.5 jarig meisje
Gestoorde vader.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik ken de thuissituatie niet
Wat er ook is, je gaat geen kind ontvoeren.quote:
Zover ik op de hoogte ben is ie moslim.quote:
Misschien is ie dan undercoveredquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover ik op de hoogte ben is ie moslim.
lees je in Moquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Niet te filmen, is Obama in Israel ivm begrafenis van Perez heeft ie een keppeltje op, sinds wanneer is Obama joods?
Of zetten we dit soort hoofdbedekking tegenwoordig op als gebaar van solidariteit?
http://m.deredactie.be/#!/snippet/57ee2f34c9976f63256317f2quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tot hoever moet ik terug?
Sykes-Picot?
En dus moet het?quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:03 schreef sacha het volgende:
[..]
http://m.deredactie.be/#!/snippet/57ee2f34c9976f63256317f2
fatsoen Mo, niets moetquote:Op vrijdag 30 september 2016 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dus moet het?![]()
Ik dacht het niet, maar goed, ik ben geen wereldleider, dat scheelt.
Ik begrijp het wel, maar kan me er niet in vinden, maar ik ben dan ook niet pro Israel en atheïst.quote:
Je bent wel een beetje simpel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar kan me er niet in vinden, maar ik ben dan ook niet pro Israel en atheist.
Mens pleur in vredesnaam op en hou gewoon je bek tegen mij.quote:
pro Israël? atheïst? het gaat niet om jou Mo!quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar kan me er niet in vinden, maar ik ben dan ook niet pro Israel en atheïst.
Nou nee, je snapt dingen niet. Het is respectquote:Op vrijdag 30 september 2016 18:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mens pleur in vredesnaam op en hou gewoon je bek tegen mij.
Ik ben even een zand haasquote:
Die snap ik niet zoquote:Op vrijdag 30 september 2016 18:14 schreef mrspoeZ het volgende:
Fatsoen is accepteren wat een ander vindt en doet. Niet die ander nadoen.
Dit dus, dat schijnheilige gedoe is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:14 schreef mrspoeZ het volgende:
Fatsoen is accepteren wat een ander vindt en doet. Niet die ander nadoen.
Ik trek mijn schoenen uit bij mensen die dat willen. Hoe moeilijk is het.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit dus, dat schijnheilige gedoe is nergens voor nodig.
Je bent een vrouw dat hoeft helemaal niet gekkiequote:Op vrijdag 30 september 2016 18:18 schreef mrspoeZ het volgende:
Dat jij een keppeltje op hebt is prima, moet jij weten. Als jij dood gaat en ik vind je lief, dan kom ik op je uitvaart. Zonder keppeltje, want dat was jóuw ding en niet het mijne. Wat levert het jou op als ik een keppeltje opzet?
ze hebben allemaal dezelfde God hoorquote:Op vrijdag 30 september 2016 18:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit dus, dat schijnheilige gedoe is nergens voor nodig.
Je begrijpt helemaal wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent een vrouw dat hoeft helemaal niet gekkie
Is dat zo?quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:21 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Je begrijpt helemaal wel wat ik bedoel.
Je schoenen uitdoen is net zo logisch als niet roken binnen, hele andere orde van grootte.
Het is ook niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:18 schreef mrspoeZ het volgende:
Dat jij een keppeltje op hebt is prima, moet jij weten. Als jij dood gaat en ik vind je lief, dan kom ik op je uitvaart. Zonder keppeltje, want dat was jóuw ding en niet het mijne. Wat levert het jou op als ik een keppeltje opzet?
En je snapt niet dat een wereldleider respect toont.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is ook niet zo moeilijk.
Maar sommige mensen snappen dat nu eenmaal niet.
Ach meisje tochquote:Op vrijdag 30 september 2016 18:25 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Absoluut. Schoenen uit heeft niets te maken met geloof, enkel met gewoonte.
Up yours.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
En je snapt niet dat een wereldleider respect toont.
Prima met keppeltjequote:
Dat bericht eronder is belangrijker van die "Humanitaire ramp Syrië''.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:03 schreef sacha het volgende:
[..]
http://m.deredactie.be/#!/snippet/57ee2f34c9976f63256317f2
Vader, Zoon en heilige Geestquote:Op vrijdag 30 september 2016 18:20 schreef sacha het volgende:
[..]
ze hebben allemaal dezelfde God hoor
Ja en?quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lopen er genoeg rond zonder.
Nou nee dat deel ik niet, het is een mooi gebaar.quote:
Het is voornamelijk politiek dat westerse leiders daar massaal op die begrafenis zijn, wat doet die Rutte er bijv.?quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee dat deel ik niet, het is een mooi gebaar.
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op vrijdag 30 september 2016 19:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is voornamelijk politiek dat westerse leiders daar massaal op die begrafenis zijn, wat doet die Rutte er bijv.?
Nee, ik ga er dan gewoon niet op bezoek, welkom zoals ik ben en anders niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:05 schreef FANN het volgende:
Ik weet niet... ik ben er niet helemaal uit als ik dit lees.
Als ik op bezoek ga bij Moslims moet ik als vrouw dat een hoofdoek dragen uit respect?
Hmmmm...
Wil ik persé dat een handdruk van een Moslimman die mij geen hand wil geven omdat ik
een vrouw ben?
Hmmmm...
Kweenie...
Eerste mee eensquote:Op vrijdag 30 september 2016 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik ga er dan gewoon niet op bezoek, welkom zoals ik ben en anders niet.
Nee, maar dan praat ik ook niet met die persoon.
Zou hetzelfde zijn als ik zou zeggen bij mij in huis gaat die doek af, dat is net zo lomp.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Eerste mee eensik vraag haar ook niet om haar hoofddoek af te doen als ze hier is.
Tweede... hmmm weet ik niet zeker, ik zal wel weer vragen, waarom krijg ik geen hand?
Maar ik geloof ook niet dat het verplicht is hoor, je mag zelf kiezen... dat is dan ook weer anders...quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou hetzelfde zijn als ik zou zeggen bij mij in huis gaat die doek af, dat is net zo lomp.
Ik bedoelde dat kepeltje trouwensquote:Op vrijdag 30 september 2016 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik geloof ook niet dat het verplicht is hoor, je mag zelf kiezen... dat is dan ook weer anders...
Ik kies sowieso zelf.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik geloof ook niet dat het verplicht is hoor, je mag zelf kiezen... dat is dan ook weer anders...
Ja nou daarom, Obama dacht waarschijnlijk gewoon, hmmmmmmmmm ik zet wel effe zo'n keppeltje op, vind ik wel aardig... en een ander doet dat weer niet...quote:
Het viel me op, meer niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja nou daarom, Obama dacht waarschijnlijk gewoon, hmmmmmmmmm ik zet wel effe zo'n keppeltje op, vind ik wel aardig... en een ander doet dat weer niet...
is geen verplichting...
bedoel je de rand?quote:
Heb je een bron nodig?quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:31 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Doe mij een bron dat het anders is dan?
Wel als jij mij 'och meisje'-t op mijn mening. Dat lijkt erop te wijzen dat jij het beter weet, dat jij hier niet slechts je mening debiteert maar een vaststaand feit.quote:
Wij moesten vroeger thuis onze schoenen uittrekken van mijn ouders, maar de gasten niet,quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:42 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Wel als jij mij 'och meisje'-t op mijn mening. Dat lijkt erop te wijzen dat jij het beter weet, dat jij hier niet slechts je mening debiteert maar een vaststaand feit.
Waar kan ik lezen dat het uitdoen van je schoenen bij het betreden van een huis bewoond door islamieten niet slechts gewoonte is, maar een essentiëel deel van hun geloof?
Ik ben het afgelopen half uur druk aan het zoeken naar een sunnah die het niet-dragen van schoenen binnenshuis verplicht maar heb nog geen antwoord gevonden.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij moesten vroeger thuis onze schoenen uittrekken van mijn ouders, maar de gasten niet,
sommige deden dat wel...
Ik ga wel eens op bezoek bij een Moslima daar doen ze hun schoenen niet uit thuis, maar zal
wel verschillend zijn, in de Moskee moet het wel...
Ik dacht zelf dat het alleen in de Moskee verplicht was, maar toen ik voor het eerst op bezoek kwamquote:Op vrijdag 30 september 2016 19:47 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik ben het afgelopen half uur druk aan het zoeken naar een sunnah die het niet-dragen van schoenen binnenshuis verplicht maar heb nog geen antwoord gevonden.
Ik stop nu maar met zoeken want Soury gaat het me vast zo vertellen!
Ik wil best uit fatsoen ivm hygiëne mijn schoenen uitdoen als men dat vraagt, maar, zodra men van me verwacht dat ik dingen ga doen vanuit religieuze overweging/beleefdheid dan kan ik daar helaas niet in meegaan, sorry.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:42 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Wel als jij mij 'och meisje'-t op mijn mening. Dat lijkt erop te wijzen dat jij het beter weet, dat jij hier niet slechts je mening debiteert maar een vaststaand feit.
Waar kan ik lezen dat het uitdoen van je schoenen bij het betreden van een huis bewoond door islamieten niet slechts gewoonte is, maar een essentiëel deel van hun geloof?
Zelfs in de moskee is het niet verplicht. In feite is het zelfs zo dat de 'oude' voorschriften de moslims voorschreven te bidden met hun schoenen aan, zodat men hen kon onderscheiden van de Joden.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat het alleen in de Moskee verplicht was, maar toen ik voor het eerst op bezoek kwam
dacht ik ook dat het moest, maar omdat ik haar en haar zus op schoenen zag lopen vroeg ik het eerst en toen zei ze Nee hoor... dus heb ik ze ook maar aangehoudenanders had ik ze wel effe uit gedaan hoor, dat wel...
Ik ben maar één keer in mijn leven in een Moskee geweest, moest ik even iets vragen,quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:50 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Zelfs in de moskee is het niet verplicht. In feite is het zelfs zo dat de 'oude' voorschriften de moslims voorschreven te bidden met hun schoenen aan, zodat men hen kon onderscheiden van de Joden.
Ah gossiequote:Op vrijdag 30 september 2016 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben maar één keer in mijn leven in een Moskee geweest, moest ik even iets vragen,
maar die man zei wel dat ik mijn schoenen uit moest doen, stonden allemaal hokjes in ieder
hokje een paar schoenen.
Was in de Bijlmer, er waren jongetje bezig met keien op de snelweg aan het gooien en wij
woonden daar, dus kei tegen het autoraam, hup gestopt ik pissig zag ik dat ene jochie die
Moskee ingaan, ben ik er achteraangegaanbeleefde man, ik moest mijn adres geven,
hij zou het doorgeven ''de klacht'' ofzo en in elk geval zorgen dat die jochies dat niet meer deden.
Nah... nooit meer wat van gehoord, maar jochies ook niet meer gezien
Die hebben ze terug gestuurd naar land van herkomstquote:Op vrijdag 30 september 2016 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben maar één keer in mijn leven in een Moskee geweest, moest ik even iets vragen,
maar die man zei wel dat ik mijn schoenen uit moest doen, stonden allemaal hokjes in ieder
hokje een paar schoenen.
Was in de Bijlmer, er waren jongetje bezig met keien op de snelweg aan het gooien en wij
woonden daar, dus kei tegen het autoraam, hup gestopt ik pissig zag ik dat ene jochie die
Moskee ingaan, ben ik er achteraangegaanbeleefde man, ik moest mijn adres geven,
hij zou het doorgeven ''de klacht'' ofzo en in elk geval zorgen dat die jochies dat niet meer deden.
Nah... nooit meer wat van gehoord, maar jochies ook niet meer gezien
Iets als stoeptegels?quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou kutjochies...
waren behoorlijke keien ook nog
Denk het niet, maar misschien standje gekregen...quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben ze terug gestuurd naar land van herkomst
Al waren het kiezels, het hoort niet.quote:
Nou nee het is geven en nemen. Waar ging het ook al weer overquote:Op vrijdag 30 september 2016 19:47 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik ben het afgelopen half uur druk aan het zoeken naar een sunnah die het niet-dragen van schoenen binnenshuis verplicht maar heb nog geen antwoord gevonden.
Ik stop nu maar met zoeken want Soury gaat het me vast zo vertellen!
En jij zag dat het medelanders was?quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat niet, meer van die straatklinkers of hoeheet dat, maar dan kapotte...
Ja dat kan je soms duidelijk zien...quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
En jij zag dat het medelanders was?
quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:02 schreef mrspoeZ het volgende:
Drie jaar geleden ben ik voor het eerst met een hele schoolklas in de moskee geweest in het kader van levensbeschouwing/maatschappelijke vorming/burgerschap. Ik had een tas vol hoofddoeken mee, met het idee dat de meiden dat vast allemaal opmoesten. Ik had ook tevoren gezegd tegen de klas dat ze er op moesten rekenen dat de schoenen uit moesten, dus dat ze sokken zonder gaten aan moesten doen.
Kwamen we daar, kregen we turkse thee met koekjes, een uitleg over de islam en een rondleiding door het gebouw... zonder hoofddoek, met schoenen. De ontvangende groep mensen vond het geweldig dat ik met al die kinderen kwam kijken, en 'aangezien jullie geen moslims zijn, hoeven jullie ook niet onze gebruiken over te nemen'.
<3
Mooie schaal...lijkt wel een antiekelingquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:01 schreef sacha het volgende:
gekregen van iemand die op vakantie gaat, een schaal vol vitamientjes![]()
[ link | afbeelding ]
Tof dat je het leuk vindt!quote:
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:06 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Tof dat je het leuk vindt!
Kun je me dan uitleggen waarom het wel 'hoort' dat Obama een keppeltje op heeft tijdens een begrafenis?
Zullen we het ondertussen over iets leuks hebben?quote:
Hi ik ben poeZ, 40+, eigenwijzeres, moeder van twee bijnatwintigers, verkering van een dertiger, slim, stom, lief, streng en ik hou van hobbys.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Zullen we het ondertussen over iets leuks hebben?![]()
Ik heb je al vaker hier voorbij zien flitsen![]()
Vertel eens iets over jezelf
Ja zoiets...quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:14 schreef mrspoeZ het volgende:
H
[..]
Hi ik ben poeZ, 40+, eigenwijzeres, moeder van twee bijnatwintigers, verkering van een dertiger, slim, stom, lief, streng en ik hou van hobbys.
Zoiets?
Nou moet jij natuurlijk ook wat over jezelf vertellen.quote:
het gaat om de inhoudquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooie schaal...lijkt wel een antiekeling
álles opnieuw?quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou moet jij natuurlijk ook wat over jezelf vertellen.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:17 schreef mrspoeZ het volgende:
Slapen, koken, eten, zoenen. Niet per se in die volgorde. Oh en sporten, mijn kinderen meeslepen naar musea, rosé drinken in de tuin met een leuke ander, muziek maken, tekenen (van die zentangles), binnenshuisverhuizen en had ik slapen al genoemd?
oi, heeft hut nog een ban?quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:26 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik lees al eeuwen mee. Maar die rosé maakt mijn geheugen blurry. Kun je even de highlights herhalen?
quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:26 schreef mrspoeZ het volgende:
Kun je even de highlights herhalen?
staat dat in je note's?quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:32 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh nouja het zal wel. Sacha, gezien jij blauw bent, kan jij me uitleggen waar ik een user beschadigd heb (dit is geen banbespreking, slechts een vraag)?
Van tong is het normaal en verdiend voor Hut is het zielig.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
heeft ie een ban dan?
Tong zie ik ook al niet meer, ook een ban zeker?
Hut lijkt me zo netjes niet iemand die snel een ban krijgt toch?quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van tong is het normaal en verdiend voor Hut is het zielig.
Ik heb de mijne nooit gezien en zal er toch allicht wel enkele hebben, niet bewust hoor, maar soms............quote:
Heeft iemand dat gezegd dan?quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:33 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik weet het niet, die kan ik niet zien.
Nee, daarom.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Hut lijkt me zo netjes niet iemand die snel een ban krijgt toch?
ik heb het een keer gezien was een beetje ongein allemaalquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nooit gezien en zal er toch allicht wel enkele hebben, niet bewust hoor, maar soms............
Is het echt zo dramatisch?quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:32 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh nouja het zal wel. Sacha, gezien jij blauw bent, kan jij me uitleggen waar ik een user beschadigd heb (dit is geen banbespreking, slechts een vraag)?
Welkomquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:35 schreef DoubleUU het volgende:
ik heb een hekel aan veel mensen...zou dat komen door de vergrijzing of door de massale volksverhuizing? misschien beide..
Wij ook.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:35 schreef DoubleUU het volgende:
ik heb een hekel aan veel mensen...zou dat komen door de vergrijzing of door de massale volksverhuizing? misschien beide..
Dan moet je een abonnement nemen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:33 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik weet het niet, die kan ik niet zien.
Ik hou van de meeste mensen. Zou dat komen door de vergrijzing of door de massale volksverhuizing?quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:35 schreef DoubleUU het volgende:
Maak je niet druk.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:36 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Nou ik vond van niet, vandaar mijn vraag.
Maar hoe kom je daar dan bij, heeft iemand gezegd dat jij een user beschadigd hebt?quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:36 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Nou ik vond van niet, vandaar mijn vraag.
nee, dat doe ik niet tenzij 40 plus dan mag je altijd pm/dm-enquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:32 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb een abo. Ik heb met Danny gemaild. Ik zag als banreden: mensen beschadigen. Ik vis niet, ik snap het niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je een abonnement nemen.
Daarbij heb je bij een ban gewoon een melding met de reden en banduur gekregen.
Hier gaan vissen naar de inhoud van notes is iig onverstandig.
Oh en ik ben 40+quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:37 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, dat doe ik niet tenzij 40 plus dan mag je altijd pm/dm-en
ohhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je een abonnement nemen.
Daarbij heb je bij een ban gewoon een melding met de reden en banduur gekregen.
Hier gaan vissen naar de inhoud van notes is iig onverstandig.
ligt eraan of je je kan conformeren aan buitenlanders...voornamelijk moslimlandenquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:36 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik hou van de meeste mensen. Zou dat komen door de vergrijzing of door de massale volksverhuizing?
Ben nu ook bang geworden, kan veel beter zwijgen.quote:
Trouwens niet waar.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:37 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik heb een abo. Ik heb met Danny gemaild. Ik zag als banreden: mensen beschadigen. Ik vis niet, ik snap het niet.
Nah ik snapte er geen reet van, maar nu snap ik een béétje meerquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nu ook bang geworden, kan veel beter zwijgen.
Ik kan me conformeren aan iedereen die blij wil leven.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:38 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
ligt eraan of je je kan conformeren aan buitenlanders...voornamelijk moslimlanden
Waar bevinden die zich?quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:38 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
ligt eraan of je je kan conformeren aan buitenlanders...voornamelijk moslimlanden
Je vist wel, en als het antwoord niet duidelijk is mail je nog een keer met Danny, maar dit soort dingen gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:37 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik heb een abo. Ik heb met Danny gemaild. Ik zag als banreden: mensen beschadigen. Ik vis niet, ik snap het niet.
hoe beoordeel je dat? anders is je mening niets waardquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:40 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik kan me conformeren aan iedereen die blij wil leven.
vooralsnog vrij vaak illegaal in nederland..quote:
En wie zegt dat ik me daaraan moet conformeren?quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:41 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
vooralsnog vrij vaak illegaal in nederland..
niemand?quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik me daaraan moet conformeren?
Ja doe eensquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:42 schreef mrspoeZ het volgende:
Jeezes Leandra, hou eens op. Ik vroeg uitleg. Wil je de mailwisseling lezen?
Nee hoor, maar een mod gaan vragen wat je nou precies misdaan zou hebben dat tot een ban heeft geleid is gewoon niet de bedoeling, en je zit hier lang genoeg om dat te weten.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:42 schreef mrspoeZ het volgende:
Jeezes Leandra, hou eens op. Ik vroeg uitleg. Wil je de mailwisseling lezen?
dat zijn van die zweverige termen waar je niks mee kan...laat je mensen ook leven als er 25 asielzoekers in je voortuin aan het chillen zijn omdat er een azc tegenover je huis is?quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:43 schreef mrspoeZ het volgende:
Blij leven = leven en laten leven. Doen de meesten.
Ze mag haar schoenen aan houdenquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:44 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
dat zijn van die zweverige termen waar je niks mee kan...laat je mensen ook leven als er 25 asielzoekers in je voortuin aan het chillen zijn omdat er een azc tegenover je huis is?
Ik zou ze na mijn werk binnenvragen voor thee met een koek.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:44 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
dat zijn van die zweverige termen waar je niks mee kan...laat je mensen ook leven als er 25 asielzoekers in je voortuin aan het chillen zijn omdat er een azc tegenover je huis is?
natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:45 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik zou ze na mijn werk binnenvragen voor thee met een koek.
mijn man mag je hebben, als ik hem maar af en toe mag lenen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:45 schreef chufi het volgende:
Zo wat er al gebeurt als je ff een nappy doet ... Poesz dr vent is niet meer in de aanbieding lees ik .. tong heeft een streep maar van Hut weet ik niks
zegt de persoon die zichzelf mrspoeZ noemt..quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:47 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Maakt je leven zoveel makkelijker, snappen wat er speelt
Ik vind 25 sowieso wat veel maar aangezien het 'mijn tuin' is heb ik liever niet dat er vreemden zonder mijn toestemming in gaan bivakkeren.quote:
daar betaal je geen hypotheek voor ...en verhuizen is dan ook onmogelijk...je huis is onverkoopbaarquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind 25 sowieso wat veel maar aangezien het 'mijn tuin' is heb ik liever niet dat er vreemden zonder mijn toestemming in gaan bivakkeren.
Ik ben geen homo ...quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:47 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
mijn man mag je hebben, als ik hem maar af en toe mag lenen.
Van voren of van achteren?quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:54 schreef chufi het volgende:
Ben al vaak genoeg benaderd ooit Maar nee zit niet in mn bloed
Jullie ''kennen'' elkaar al geloof ik?quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:48 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
zegt de persoon die zichzelf mrspoeZ noemt..
Gezellig.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie ''kennen'' elkaar al geloof ik?
nee hoor FANN...mensenkennis.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie ''kennen'' elkaar al geloof ik?
Dan valt het nog mee, mijn buurman is volkomen homo en een toffe peer, nooit last van die man, altijd vriendelijk, zou willen dat ik meer van zulke buren had.quote:
klopt ... ik heet Wouter..aangenaam haters.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
On het Engels en zelfs in het Spaans ook .. W
Daar zullen ook wel etters tussen zitten, maar ik heb ok mazzel met mijn buurmanquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan valt het nog mee, mijn buurman is volkomen homo en een toffe peer, nooit last van die man, altijd vriendelijk, zou willen dat ik meer van zulke buren had.
we kennen je nog niet eensquote:Op vrijdag 30 september 2016 20:59 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
klopt ... ik heet Wouter..aangenaam haters.
Gewoon Mo.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:59 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
klopt ... ik heet Wouter..aangenaam haters.
dat wordt lachen..quote:
De enige W die ik ken komt uit South Afrikaquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... moet vanzelf gaan... niet van dat geforceerde, ik zie het wel
ik ben wel geboren in zuidafrika:Pquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
De enige W die ik ken komt uit South Afrika
Iemand die zijn naam met een W begint bedoel je?quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
ben je een negert?quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:03 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
ik ben wel geboren in zuidafrika:P
Ben je klein en een bril?quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:03 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
De enige W die ik ken is een werkloze, en die heeft zo'n grote W op zijn jas.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
nee ik ben blankquote:
weet je wat een sleepvoet is?quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:03 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, daar zijn er meer van hoor, zelfs op Fok!quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:04 schreef FANN het volgende:
gevaarlijke vraag....
krijg ik strakt te horen
wat maakt dat uit?![]()
Nou geen reet
uitgerekend jij gaat daar op reageren?quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, daar zijn er meer van hoor, zelfs op Fok!
Dat zeg ik altijd gekscherend, want ik ben net zo lui en blow net zo veel.quote:
mijn moeder beviel van mij in het vliegtuig naar nederland...het is dus discutabel waar ik geboren benquote:
Jij bent meer een varken een lui varkenquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd gekscherend, want ik ben net zo lui en blow net zo veel.
Mazzelaar.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:07 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
mijn moeder beviel van mij in het vliegtuig naar nederland...het is dus discutabel waar ik geboren ben
op mn paspoort ben ik 100 % nederlands.
Da's de andere kant.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent meer een varken een lui varken
da's op het nippertje dus...quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:07 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
mijn moeder beviel van mij in het vliegtuig naar nederland...het is dus discutabel waar ik geboren ben
Dan ben je niet de W die ik dacht dat je had kunnen zijnquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:07 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
hoezo? half zuidafrikaans had ik wel gewild...onze roots komen daar wel vandaanquote:
weet je nou wat sleepvoet is of niet?quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:08 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
hoezo? half zuidafrikaans had ik wel gewild...onze roots komen daar wel vandaan
Dat ik dat niet geloof.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:07 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jij kent hem al langerquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:09 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Dat ik dat niet geloof.
Waarom jouw haat voor mensen uit andere landen als je zelf niet eens echt nederlands bent?
neequote:Op vrijdag 30 september 2016 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
weet je nou wat sleepvoet is of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |