dat is bij hem thuis jaquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is hem.. Is dat ook zn thuis daar ?
Je bent een beetje jaloers op Theo dat ie bezoek van Sas krijgtquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Leest ie voor of vertelt ie gewoon gezellig in een mooie coherentie met zn theedames?
wat?quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:08 schreef chufi het volgende:
Ik wet dat we dit al een keer eerder hebben gedaan...
Tuurlijk ik ben ook jaloers op Tikkie takkie badquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent een beetje jaloers op Theo dat ie bezoek van Sas krijgt
Wat een geneuzel.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:06 schreef FANN het volgende:
De eikel spreekt
Waar mijn ontbladerde vader
zijn harige takken laat ruisen,
en de bast van mijn moeder
met welgevallen beziet,
wordt de mier op de grond
door mijn val invalide.
Wellicht word ik woudreus,
en schud met de vuist naar
mijn vader die kromgroeit.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
uit het dichtwerk van Theo Sontrop (1928)
quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk ik ben ook jaloers op Tikkie takkie bad
de boekenkast achter de stoel is laag met kunst erboven, de rest van het huis plus buitenhuis heeft boekenkasten van de vloer tot het plafond tegen alle murenquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het lijkt wel wat op mijn muziekopslagkamer.
Ben er haast elke dag.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik weet van nog niet zolang geleden dat de eikel ook al langs kwam...
nice... kan ik me ook wel een middagje vermakenquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:12 schreef sacha het volgende:
[..]
de boekenkast achter de stoel is laag met kunst erboven, de rest van het huis plus buitenhuis heeft boekenkasten van de vloer tot het plafond tegen alle muren
Ik heb me beperkt tot 1 kamer, die staat wel goed vol.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:12 schreef sacha het volgende:
[..]
de boekenkast achter de stoel is laag met kunst erboven, de rest van het huis plus buitenhuis heeft boekenkasten van de vloer tot het plafond tegen alle muren
Maar dat heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:17 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zegt Theo ook met de toevoeging 'geen haast te hebben '
Dus Mo loop nog een rondje omquote:Op vrijdag 30 september 2016 00:17 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zegt Theo ook met de toevoeging 'geen haast te hebben '
Doe mij Jules Deelder maar.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
rijmen is ook iets anders dan dichten...
Speed.quote:
Wat denk je waarom die gast zo 'druk' is?quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
soms is ie leuk, maar soms ook niet![]()
deze kan ik wel om lachen![]()
adhd?quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat denk je waarom die gast zo 'druk' is?
Als je dat gehad hebt en er ook bij blowt merk je daar, dat blowen dus, helemaal niks van.quote:
Die Belg?quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had ik al verteld dat ik 'm in Arnhem regelmatig tegenkwam bij The Flying Teapot, gezellig samen de 2e handse bakken LP's doorstruinen.
die vent is écht grappig...quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een stalker met ski-stokken?
Een Nordic stalker.
Nee Jules, zijn woonkamer lijkt op die van Theo maar dan met LP'squote:
Hij is van de jazz, jij niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee Jules, zijn woonkamer lijkt op die van Theo maar dan met LP's
[ afbeelding ]
En die van Johan Derksen hangt vol met de Blues...quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee Jules, zijn woonkamer lijkt op die van Theo maar dan met LP's
[ afbeelding ]
Ik ben niet verdwaald netjes thuis in bed gekomen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We vangen hier regelmatig verdwaalde jonge users op.
op dit moment ben ik vooral blij dat ik weer kan fokken.quote:
Ok daar heb je een punt..quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:08 schreef tailfox het volgende:
[..]
op dit moment ben ik vooral blij dat ik weer kan fokken.
Snachts naarhuis rijden van je vriendin door ruzie is ook niet alles.
ruzie hoort er bij. Nu mis ik haar alleen intens want zovaak zie ik haar niet.quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok daar heb je een punt..
Ja ik heb geen vriendin dus ruzie al helemaal niet.. Maar ik mag hopen dat het wel meevalt en weer goed te maken valt?
Als ik zn Wiki even snel bekijk komt me een naam naar boven en dat in zn opvolger bij de Arbeiderspres.. Die naam ken ik vanuit Groningen en een ex-vriendin daar vroeger in de jaren 80.. Geen idee of dat dezelfde is/wasquote:
Ah OK dus dat wordt wel weer goed gemaakt. Waar ging het conflict over?quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
ruzie hoort er bij. Nu mis ik haar alleen intens want zovaak zie ik haar niet.
over echt 400 dingen. Onderandere onze toekomst, dat ik niet om haar geef, dat ik niks doe enzo.quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK dus dat wordt wel weer goed gemaakt. Waar ging het conflict over?
En zie jij een toekomst met haar?quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
over echt 400 dingen. Onderandere onze toekomst, dat ik niet om haar geef, dat ik niks doe enzo.
Maak haar dat dan eens duidelijk en dan vallen die 399 andere dingen weg.. Als jij er in gelooft moet je er voor gaan..quote:
probleem is ze is te leuk. Normaal had ik al een andere gezocht.quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ze het nu al over 400 dingen heeft dan berg je maar voor de toekomst.
Zorg dat jij nog leuker bentquote:Op vrijdag 30 september 2016 01:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
probleem is ze is te leuk. Normaal had ik al een andere gezocht.
hoop het.quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:40 schreef chufi het volgende:
Komt goed .. Vrouwen zijn soms wat te impulsief .. meestal komen ze daar wel weer van terug
Jammer dat de wijze dames even niet meer wakker zijn want ook zij hebben vaak wijze raad.. Maar goed je zult het er mee moeten doen.. Is het een Fokster?quote:
die 2 meer per maand dat ze inlogt om te posten in R49 noem ik geen fokster. (ze heeft een account voor mij)quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer dat de wijze dames even niet meer wakker zijn want ook zij hebben vaak wijze raad.. Maar goed je zult het er mee moeten doen.. Is het een Fokster?
Er is R49 topic wel een vage kloon ineens.quote:Op vrijdag 30 september 2016 01:48 schreef chufi het volgende:
Maar ze zal je stappen mogelijk wel kunnen volgen als lurkster.. maar goed we gaan uit van het goede ..
Dat zijn Mamuis en L2B in 1 vermoed ikquote:Op vrijdag 30 september 2016 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is R49 topic wel een vage kloon ineens.
Met maar 4 posts? Mwah lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 30 september 2016 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn Mamuis en L2B in 1 vermoed ik
Ja geen idee maar als combi dan toch.. Die van Tail lijkt al langer werkzaam te zijn of misschien dat hij daar zelf uitsluitsel over kan gevenquote:Op vrijdag 30 september 2016 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met maar 4 posts? Mwah lijkt me sterk.
quote:Sinds haar oprichting in 1890 heeft de Amerikaanse krant 'The Arizona Republic', die oorspronkelijk 'The Arizona Republican' heette, traditiegetrouw de Republikeinse presidentskandidaat gesteund. Dit jaar gaat het roer om. De krant schaart zich achter Democrate Hillary Clinton. ,,Donald Trump is niet gekwalificeerd om president te worden".
moest dat nou?quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook gisterochtend een 2.5 jarig meisje
Gestoorde vader.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik ken de thuissituatie niet
Wat er ook is, je gaat geen kind ontvoeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |