SPOILER: zw versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
quote:
Ik denk dat je vrij snel omschakelt naar positieve punten van uitgeschakeld zijn.quote:
ik kan me dat zo moeilijk voorstellen...ik zou denken je zit nog helemaal in die flow.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat je vrij snel omschakelt naar positieve punten van uitgeschakeld zijn.
Lekker veel eten, familie weer zien etc.
Lex was gewoon verbaasd, logisch dat hij zegt dat hij genaaid is. Dries ontkent dat, omdat Lex zelf ook zo is. Dat is natuurlijk geen argument. Ze kunnen beiden naaiers zijn.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het ook een beetje gek van hem daar hij ging klagen over dealtjes terwijl hij die zelf net zo goed probeerde te maken.
Ik zou meteen stoppen denk ik. Zou zo pissed zijn dat ik er uit ben dat ik helemaal klaar ben met dat programma hahaquote:Op donderdag 29 september 2016 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik kan me dat zo moeilijk voorstellen...ik zou denken je zit nog helemaal in die flow.
Ik vind de TT wel goed.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:07 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ga zelf Nizno maar roepen om het aan te passen
of juist zo van: ik zal ze eens wat laten zien!quote:Op donderdag 29 september 2016 22:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik zou meteen stoppen denk ik. Zou zo pissed zijn dat ik er uit ben dat ik helemaal klaar ben met dat programma haha
die is de tanden aan het poetsenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:07 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ga zelf Nizno maar roepen om het aan te passen
Hij had aflevering 1 al weg kunnen zijn als ie verloren hadquote:Op donderdag 29 september 2016 22:04 schreef SLP_ het volgende:
Volgende week weer drama met JayJay. Beter verliezen ze de proef en gaat hij weg.
Of tot de finale tegen die smoel moeten aankijken, en dat hij als toppunt dan ook nog even wint.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hij had aflevering 1 al weg kunnen zijn als ie verloren had![]()
Maar ook wel leuk om je een beetje te ergeren en dan extra hard te genieten als die eikel wordt weggestemd
Ook belangrijk.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
die is de tanden aan het poetsen
Dat gaat echt niet gebeurenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:15 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Of tot de finale tegen die smoel moeten aankijken, en dat hij als toppunt dan ook nog even wint.
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:15 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Of tot de finale tegen die smoel moeten aankijken, en dat hij als toppunt dan ook nog even wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best apart dat een van de nieuwelingen niet werd weggestemd. Ik vrees nu voor Bartho.
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:16 schreef Nober het volgende:
Naar de eilandraad:Dio en Dave hebben toch nog geen stemmen gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best apart dat een van de nieuwelingen niet werd weggestemd. Ik vrees nu voor Bartho.
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:16 schreef Nober het volgende:
Naar de eilandraad:hey mooi overzichtje zo..me likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best apart dat een van de nieuwelingen niet werd weggestemd. Ik vrees nu voor Bartho.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ik tel de aantal keren op de eilandraad, slimmerik.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:19 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dio en Dave hebben toch nog geen stemmen gehad?
het zijn de eilandraden die ze gehad hebbenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:19 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dio en Dave hebben toch nog geen stemmen gehad?
ooh..quote:Op donderdag 29 september 2016 22:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik tel de aantal keren op de eilandraad, slimmerik.
Zal kijken hoever ik kom.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe jij maar even de totaal aantal stemmen, aflevering 1 had geen eilandraad.
quote:Op donderdag 29 september 2016 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe jij maar even de totaal aantal stemmen, aflevering 1 had geen eilandraad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij klopt het redelijk, aflevering 3 kan ik nog niet terug kijken...
[ Bericht 0% gewijzigd door 44rdbei op 30-09-2016 11:43:16 ]
Hoe ongemakkelijk hij het ook maakt door te vragen "maar was het niet in jullie opgekomen om me wat eerder te kiezen"quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kijk het nu terug Lex is echt het sukkeltje.
Ja mooi. Het is dit seizoen wel feest voor de mannen. Alleen maar lekkere wijven in de categorie tussen de 20-35 jaar oudquote:Op donderdag 29 september 2016 22:48 schreef Montresor het volgende:
Heeft iemand al een overzichtje met stills van de dames in bikini?
Hij is niet echt genaaid, ze hadden gewoon al plannen gemaakt voordat hij een 'dealtje' kon smeden. Ja, misschien hadden ze daar gewoon eerlijk over moeten zijn, maar het is niet alsof ze hem valse beloftes hebben gedaan. Hij stelde voor op de dames te stemmen en daar hapten ze niet echt op.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lex was gewoon verbaasd, logisch dat hij zegt dat hij genaaid is. Dries ontkent dat, omdat Lex zelf ook zo is. Dat is natuurlijk geen argument. Ze kunnen beiden naaiers zijn.
Zijn doorzichtig en onhandig complotgedrag versnelde zijn exit alleen maar.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is niet echt genaaid, ze hadden gewoon al plannen gemaakt voordat hij een 'dealtje' kon smeden. Ja, misschien hadden ze daar gewoon eerlijk over moeten zijn, maar het is niet alsof ze hem valse beloftes hebben gedaan. Hij stelde voor op de dames te stemmen en daar hapten ze niet echt op.
quote:Op donderdag 29 september 2016 23:22 schreef 44rdbei het volgende:
[..]Denk dat Gaby een extra stem heeft gebruikt voor Lex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij klopt het redelijk, aflevering 3 kan ik nog niet terug kijken...
Ik denk dat het super ongemakkelijk wordt tussen lex en die vrouw die hij eruit stemdequote:Op vrijdag 30 september 2016 10:21 schreef Prisha het volgende:
Ben benieuwd hoe Lex zich gaat profileren daar op dat afvallerseiland
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 30 september 2016 10:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk dat het super ongemakkelijk wordt tussen lex en die vrouw die hij eruit stemde
Van mij mag Bartho er trouwens écht uit, die man straalt echt verveeldheid uit. Ik raak verveeld als ik hem zie. Ik vind het moeilijk uit te leggen, maar ik zal er niet om rouwen als hij er uit gestemd wordt. Daarintegen heb ik liever dat die chauvinistische kwal van een Jayjay eruit gaat
misschien nog een paar afleveringen?quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:05 schreef SLP_ het volgende:
Ik vind Bartho echt te cute. Hoop juist dat hij nog tijdje blijft, hoewel ik dat niet verwacht
Echt he?quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:08 schreef Baconbus het volgende:
Leuk om te zien hoe Lex zich afzondert om vervolgens te komen buurten bij mensen die allang een plan hebben gemaakt. De markt was allang gesloten en hij dacht nog wel even op 23:55 zaken te doen.
het verraste me wel..ik vond hem in eerdere afleveringen vrij smooth en sneaky en dan dit...zo onhandig inderdaad....sjonge jonge jongequote:Op vrijdag 30 september 2016 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt he?
Ik ken hem verder niet, maar wat een enorme sukkel. Zonder ook maar enige mensenkennis.
Hij heeft weinig people skills idd.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt he?
Ik ken hem verder niet, maar wat een enorme sukkel. Zonder ook maar enige mensenkennis.
Ook zo ontzettend slim om dat in een groep te doen en niet één op één. Ik vraag me van sommige mensen af of ze wel eens een aflevering hebben gezien in de afgelopen 5 jaar.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:08 schreef Baconbus het volgende:
Leuk om te zien hoe Lex zich afzondert om vervolgens te komen buurten bij mensen die allang een plan hebben gemaakt. De markt was allang gesloten en hij dacht nog wel even op 23:55 zaken te doen.
Precies. Het was echt tenenkrommend. Volgens mij moest hij ook bijna huilen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:18 schreef Baconbus het volgende:
Lex dacht dat t wel even in een conference call kon voordat het persbericht de deur uit kon.
Uiteindelijk was t het ene cringe moment na t andere. Goed gemonteerd wel.
Ik heb hem erbij gezet maar hou wel een slag om de arm.quote:Op vrijdag 30 september 2016 10:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat Gaby een extra stem heeft gebruikt voor Lex.
Bartho, hij zat samen met Gaby en Lex niet in het complot. Je kan het ook terug zien in dat schema wat ik had gepost.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:44 schreef Copycat het volgende:
Wie had er eigenlijk op Gaby gestemd?
Thanks.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:46 schreef 44rdbei het volgende:
Bartho, hij zat samen met Gaby en Lez niet in het complot. Je kan het ook terug zien in dat schema wat ik had gepost.
Ik had geen enkel idee.quote:
Maar Bartho had toch ook al met Lex afgesproken om op Anna te stemmen? Die vond hij zelf ook niet zo'n prettig mens zeidie. Beetje apart dattie dan alsnog op Gaby stemt terwijl hij weet dat Lex op Anna stemtquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:46 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Bartho, hij zat samen met Gaby en Lex niet in het complot. Je kan het ook terug zien in dat schema wat ik had gepost.
Bartho zat duidelijk maar een beetje met Lex mee te kletsen. Hij zag er zelfs geamuseerd uit.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar Bartho had toch ook al met Lex afgesproken om op Anna te stemmen? Die vond hij zelf ook niet zo'n prettig mens zeidie. Beetje apart dattie dan alsnog op Gaby stemt terwijl hij weet dat Lex op Anna stemt
Vond 't overigens wel zielig hoe Lex genaaid werd en hem niet zag aankomenVoelde hij zich net een beetje 'thuis', zielig
En volgende week sappigheidjes rondom JayJay![]()
Bartho op Gaby is toch wel erg opvallend, waren het zulke slechte collega's?quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:46 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Bartho, hij zat samen met Gaby en Lex niet in het complot. Je kan het ook terug zien in dat schema wat ik had gepost.
Of hij koos haar zodat hij zeker wist dat het geen doorslaggevende stem kon zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Bartho op Gaby is toch wel erg opvallend, waren het zulke slechte collega's?
Dit denk ik. Ik denk dat hij stemde op iemand waarvan hij zeker wist dat daar zo goed als niemand op zou stemmen verder zodat zijn stem niks uit zou maken en hij niet aan dealtjes mee hoefde te doen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of hij koos haar zodat hij zeker wist dat het geen doorslaggevende stem kon zijn.
Lex had Elle en Bartho in de vorige stemronde beloofd om op Anna te stemmen maar is dat niet nagekomen. Misschien dat Bartho Lex daarom ook niet echt meer steunde. Dit heeft Bartho ook z'n 2 extra stemmen gekost.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar Bartho had toch ook al met Lex afgesproken om op Anna te stemmen? Die vond hij zelf ook niet zo'n prettig mens zeidie. Beetje apart dattie dan alsnog op Gaby stemt terwijl hij weet dat Lex op Anna stemt
Vond 't overigens wel zielig hoe Lex genaaid werd en hem niet zag aankomenVoelde hij zich net een beetje 'thuis', zielig
En volgende week sappigheidjes rondom JayJay![]()
Ook dat. Daarmee had niet zo lepe Lex zijn lot dubbel en dwars bezegeld.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:29 schreef 44rdbei het volgende:
Lex had Elle en Bartho in de vorige stemronde beloofd om op Anna te stemmen maar is dat niet nagekomen. Misschien dat Bartho Lex daarom ook niet echt meer steunde.
Ja fair enough. Ook dattie als laatst gekozen werd (of eigenlijk dus niet eens gekozen werd) en dat hij pas de 2e dag na de proef begint over de stemronde en iedereen zegt 'nee we weten het nog niet', dan zou je 't al wel een beetje moeten zien aankomen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:29 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Lex had Elle en Bartho in de vorige stemronde beloofd om op Anna te stemmen maar is dat niet nagekomen. Misschien dat Bartho Lex daarom ook niet echt meer steunde. Dit heeft Bartho ook z'n 2 extra stemmen gekost.
Lex deed het allemaal bijzonder onhandig. als je merkt dat niemand de volgende eilandraad met je wil bespreken dan kan je er rekening mee houden dat je de volgende bent.
Dat zijn allemaal geen subtiele hints maar grote knipperend waarschuwingsborden. Maar op het moment dat je dit allemaal constateert is er al weinig meer aan te doen, vrees ik.quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja fair enough. Ook dattie als laatst gekozen werd (of eigenlijk dus niet eens gekozen werd) en dat hij pas de 2e dag na de proef begint over de stemronde en iedereen zegt 'nee we weten het nog niet', dan zou je 't al wel een beetje moeten zien aankomen.
Lachen als die het met Bertie, Elle en Lex moet doenquote:Op vrijdag 30 september 2016 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk kan JayJay er uit geknikkerd worden in het ene kamp maar dat zal wel niet.
Dan krijg je misschien twee subkampen.. Bertie plus Elle en Lex plus JJ?quote:Op vrijdag 30 september 2016 16:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Lachen als die het met Bertie, Elle en Lex moet doen
Beetje lastig met de voorraad eten en de werktuigen.. Die moeten dan gedeeld? Het is wel een groot eiland, misschien kunnen ze hun kampementje ergens verbergenquote:Op vrijdag 30 september 2016 17:24 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie het zo gebeuren dat Bertie en Elle niet toestaan dat Lex in hun kampementje verblijft.
Ze delen helemaal niks met Lex, verhongeren zal 'ie voor die streek!quote:Op vrijdag 30 september 2016 17:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje lastig met de voorraad eten en de werktuigen.. Die moeten dan gedeeld? Het is wel een groot eiland, misschien kunnen ze hun kampementje ergens verbergen
Ik kijk al uit naar Bertie en Lexquote:Op vrijdag 30 september 2016 17:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ze delen helemaal niks met Lex, verhongeren zal 'ie voor die streek!
Ja, waar Danny tot de laatste proef heer en meester wasquote:Op vrijdag 30 september 2016 18:34 schreef computergirl het volgende:
Vorig jaar was er toch steeds een battle op verliezerseiland?
Bij Lex werd er zeker wel over de halve finale gesproken, net teruggekeken.quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
En op dat afvallers eiland zijn ze waarschijnlijk ook niet echt blij met Lex. Viel mij trouwens op dat bij Bertie er over de halve finale werd gesproken toen zijn dat aanbod kreeg en bij Elle en Lex niet.
Hopelijk is dat leuke twist.
Ik denk niet dat Bertie zo kleinzielig is en Elle is onzeker en loopt elke keer te huilen, ik verwacht daar niet zoveel van.quote:Op vrijdag 30 september 2016 17:24 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie het zo gebeuren dat Bertie en Elle niet toestaan dat Lex in hun kampementje verblijft.
Waarom zou dat iets over jou zeggen? Volgens mij kent men al jaren nauwelijks iemand van de Robinson kandidaten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 02:34 schreef voyeur het volgende:
Verder blijk ik geen BN'ers te kennen. Afgezien van de een na leukste van Lois Lane en een vaag beeld van die lex uit rambam ken ik echt niemand.
Dat denk ik wel, wat vind je er dan grappig aan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 06:52 schreef Waterdrinker het volgende:
Ben ik de enige die JayJay wel grappig vindt?
Jawel, ook bij hen sprak hij over de halve finalequote:Op vrijdag 30 september 2016 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
En op dat afvallers eiland zijn ze waarschijnlijk ook niet echt blij met Lex. Viel mij trouwens op dat bij Bertie er over de halve finale werd gesproken toen zijn dat aanbod kreeg en bij Elle en Lex niet.
Hopelijk is dat leuke twist.
Dat was gewoon doorgestoken kaart, johquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:50 schreef Byzantynixschii het volgende:
Vooralsnog best een degelijk seizoen, beetje back to basics zo lijkt het en met best aardige kandidaten muv Bertie. Het blijft jammer dat ER van die opgevers blijft casten. Als je niet wilt spelen doe dan niet mee.
Bron?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat was gewoon doorgestoken kaart, joh
Leg eens uit?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry, mijn gezond verstand staat niet op internet, maar het lag er echt veel te dik bovenop.
Het is me allemaal gewoon net even te toevallig. Dat iemand de eerste aflevering het niet uitmaakt of ze weggestemd wordt is nog niet zo vreemd, maar hoe dat in zijn werk ging, ze gooide het er zo in alsof het echt niet uitmaakt vanwege voorkennis en het is uitgerekend degene die in principe de meeste kennis heeft van natuur, degene die erom bekend staat graag alleen te willen zijn en daardoor op een afvallerseiland beter op haar plek is.quote:
Dit was wel heel duidelijk ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is me allemaal gewoon net even te toevallig. Dat iemand de eerste aflevering het niet uitmaakt of ze weggestemd wordt is nog niet zo vreemd, maar hoe dat in zijn werk ging, ze gooide het er zo in alsof het echt niet uitmaakt vanwege voorkennis en het is uitgerekend degene die in principe de meeste kennis heeft van natuur, degene die erom bekend staat graag alleen te willen zijn en daardoor op een afvallerseiland beter op haar plek is.
Ik heb er gewoon weinig vertrouwen in, ook al door dat gekke gedoe met die bananenboom, het veranderen van de stemvolgorde zodat het zo lang mogelijk spannend blijft als dat het kan worden enzovoorts
Je hebt geen daadwerkelijk houtsnijdende argumenten voor de stelling "het is doorgestoken kaart"?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 12:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is me allemaal gewoon net even te toevallig. Dat iemand de eerste aflevering het niet uitmaakt of ze weggestemd wordt is nog niet zo vreemd, maar hoe dat in zijn werk ging, ze gooide het er zo in alsof het echt niet uitmaakt vanwege voorkennis en het is uitgerekend degene die in principe de meeste kennis heeft van natuur, degene die erom bekend staat graag alleen te willen zijn en daardoor op een afvallerseiland beter op haar plek is.
Ik heb er gewoon weinig vertrouwen in, ook al door dat gekke gedoe met die bananenboom, het veranderen van de stemvolgorde zodat het zo lang mogelijk spannend blijft als dat het kan worden enzovoorts
Ik geef aan waarom ik denk dat het zo is, verder kom je feitelijk toch nergens achter omdat alles aan de andere kant van de wereld gebeurt met dikke zwijgcontracten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je hebt geen daadwerkelijk houtsnijdende argumenten voor de stelling "het is doorgestoken kaart"?
Hoezo naïef? Je hebt niet eens een bron of steekhoudend argument alleen maar een onderbuik gevoel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik geef aan waarom ik denk dat het zo is, verder kom je feitelijk toch nergens achter omdat alles aan de andere kant van de wereld gebeurt met dikke zwijgcontracten.
Maar als je nog steeds denkt dat het niet zo is ben je wel een klein beetje naïef.
Je mag dat geloven, maar in dit topic ben je duidelijk in de minderheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hoezo naïef? Je hebt niet eens een bron of steekhoudend argument alleen maar een onderbuik gevoel.
Ik zie verder niet in waarom het doorgestoken kaart zou zijn. Lijkt me geen enkele reden toe en bovendien is het een risico voor de makers van het programma om dat te doen.
Het is best mogelijk natuurlijk maar zeker niet aannemelijk. Dus Bertie is gewoon een slechte kandidaat, hopelijk wordt ze er bij het eerste het beste duel wat ze moet spelen uitgeschopt.
Paardjes bij haar navel?quote:
lolquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hoezo naïef? Je hebt niet eens een bron of steekhoudend argument alleen maar een onderbuik gevoel.
Ik zie verder niet in waarom het doorgestoken kaart zou zijn. Lijkt me geen enkele reden toe en bovendien is het een risico voor de makers van het programma om dat te doen.
Het is best mogelijk natuurlijk maar zeker niet aannemelijk. Dus Bertie is gewoon een slechte kandidaat, hopelijk wordt ze er bij het eerste het beste duel wat ze moet spelen uitgeschopt.
Als programmamaker wil je dat mensen binnen de lijntjes van het programma kleuren, maar wat ze binnen die lijntjes doen moeten ze helemaal zelf weten, en hoe spontaner hoe beter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:08 schreef 44rdbei het volgende:
Het kan best zijn dat Bertie een hint heeft gekregen en er eigenlijk uit had willen stappen maar dit als oplossing is geboden. En die stemmen worden inderdaad op volgorde gelegd dat is al jaren aan de gang. Het enige wat veranderd is dat ze ze minder obvious op volgorde leggen maar er wel voor zorgen dat de laatste stem beslissend is.
Ik neem gewoon aan dat het meeste echt is maar dat er af en toe word bijgestuurd. Als jer vanuit gaat dat alles gescript is dan is eigenlijk de lol er wel vanaf.
Bij WIDM en Survivor is dat scripten nog veel meer aan de hand. Dus waarom er elke keer in dit topic op terug gekomen moet worden snap ik niet.
Vooral dat verliezerseiland leek vrij groot. Maar je zag daar bijv wel een pad in de duinen, dus heel onbewoond kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:54 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ga er trouwens wel van uit dat men niet dat hele eiland mag gaan verkennen, klopt dit? Ik heb altijd het idee dat ze redelijk veilig in de eerste 100 meter blijven. Terwijl je soms ziet dat ze op een immens groot eiland zitten. Maak mij dan maar wijs dat de bananen, cassave etc. op zijn.
In deze editie tot nu toe wel ja. Kan me nog wel beelden herinneren dat ze wel veel verder gingen (zoals een heuvel op)quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:54 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ga er trouwens wel van uit dat men niet dat hele eiland mag gaan verkennen, klopt dit? Ik heb altijd het idee dat ze redelijk veilig in de eerste 100 meter blijven. Terwijl je soms ziet dat ze op een immens groot eiland zitten. Maak mij dan maar wijs dat de bananen, cassave etc. op zijn.
De twee kampen zitten op Matukad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 15:06 schreef Perrin het volgende:
Weet iemand de namen van de eilanden waar ze nu zitten?
Catanaguan misschien..quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
De twee kampen zitten op Matukad.
Verliezers eiland weet ik niet.
Nou en?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 13:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je mag dat geloven, maar in dit topic ben je duidelijk in de minderheid.
Waarom zou 'de leiding' dat gedaan hebben? Wat voor zin heeft dat precies?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:07 schreef Baconbus het volgende:
Dan is het niet zo'n grote stap om te vermoeden dat de leiding heeft gezegd joh Bertie zorg jij even dat je eruit gaat want dan mag je alleen op een eiland zitten, chill toch?
Is dit zo achterhaald volgens jou?
Bron!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:08 schreef 44rdbei het volgende:
Bij WIDM en Survivor is dat scripten nog veel meer aan de hand.
Ik vind het wel lijken..quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:41 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Klinkt wel bekend in de oren maar zou het niet met zekerheid durven zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Nee, dat je uit je duim loopt te zuigen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:43 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wat? dat ik geen zin heb om voor jou te gaan googlen naar zaken die ik al weet.
Ben je altijd zo onsympathiek of heb je een slechte dag?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee, dat je uit je duim loopt te zuigen.
Sympathie heeft hier niets mee te maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben je altijd zo onsympathiek of heb je een slechte dag?
Nee, je eiste bronnen en wel op zo'n manier dat ik daar sowieso geen zin in heb. Voor ER zijn er genoeg voorbeelden en voor sommige zijn ook wel bewijzen te vinden. Maar waarom moet ik google gaan afstruinen omdat dat aan jou te bewijzen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:54 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Sympathie heeft hier niets mee te maken.
Er wordt een stelling gedaan en die wil ik graag beargumenteerd zien.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind het wel lijken..Denk dat het wel klopt inderdaad, hoezo vakantie plannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan doe je het toch niet? Resultaat is dat ik bevestiging krijg van mij veronderstelling dat je uit je duim loopt te zuigen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 17:32 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee, je eiste bronnen en wel op zo'n manier dat ik daar sowieso geen zin in heb.
Bewijzen zelfs. Ik ben nog steeds benieuwd.quote:Voor ER zijn er genoeg voorbeelden en voor sommige zijn ook wel bewijzen te vinden.
Je moet niets.quote:Maar waarom moet ik google gaan afstruinen omdat dat aan jou te bewijzen?
quote:WIDM kijk ik minder maar er was vorig jaar nog een incident met een papiertje van de mol die dat had laten slingeren, een crewlid heeft toen voorkomen dat dat in handen van de andere kandidaten viel. Ook was er een incident dat ze bij een opdracht verdwaald waren en dat de crew ze toen heeft geholpen, anders hadden die opdracht nooit gehaald. Volgens mij was dat aflevering 1 van vorig seizoen of het seizoen daarvoor. En dit zijn dan alleen de incidenten die zijn aangetoond. Er zijn nog wel meer situaties die op zijn minst verdacht zijn.
Ok. Maar waar blijven die bronnen?quote:Dit samen met de programma's van RTL4 waarin je soms dezelfde figuren in verschillende programma's ziet en dan opeens een heel ander karakter hebben. Dit alles bij elkaar zorgt ervoor dat ik het niet vertrouw.
Nee, geen probleem mee. Je doet maar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:05 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dan doe je het toch niet? Resultaat is dat ik bevestiging krijg van mij veronderstelling dat je uit je duim loopt te zuigen.
Heb je daar een probleem mee dan heb je pech, dat veroorzaak je immers zelf.
Je bent anders aardig moeilijk aan het sputteren voor iemand die er geen probleem mee heeft. Maar goed, zal je persoonlijkheid wel zijn dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:19 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee, geen probleem mee. Je doet maar.
"Unfortunately, when we did anchored and scampered to the white sand beach, we were met by a man who told us that this side of the island is still off limits because of the Survivor Netherlands currently filming there. Although I got disappointed at first, as we weren’t able to swim, I was told we will go to the other side instead.quote:
Je kunt toch gewoon zelf Googlen in plaats van een topic proberen te ontsporen met je persoonlijke gezuig?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:05 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dan doe je het toch niet? Resultaat is dat ik bevestiging krijg van mij veronderstelling dat je uit je duim loopt te zuigen.
Heb je daar een probleem mee dan heb je pech, dat veroorzaak je immers zelf.
[..]
Bewijzen zelfs. Ik ben nog steeds benieuwd.
[..]
Je moet niets.
[..]![]()
Wat heeft dit met de discussie te maken?
[..]
Ok. Maar waar blijven die bronnen?
Haha, mooi gevonden. Wie weet gingen Bertie en co daar 's avonds buurten, lekker om het kampvuur.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:30 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
"Unfortunately, when we did anchored and scampered to the white sand beach, we were met by a man who told us that this side of the island is still off limits because of the Survivor Netherlands currently filming there. Although I got disappointed at first, as we weren’t able to swim, I was told we will go to the other side instead.
We motored away and as the boat turned to the left, to the other side, a beautiful rock formation near the beach emerged. There were quite a few people swimming, visitors, as well as two or three houses who call this island home. We docked and clambered down."
Aan de andere kant wonen dus gewoon mensen
Dat kan, maar ik heb wel wat beters te doen dan vage stellingen van vage figuren te controleren natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon zelf Googlen in plaats van een topic proberen te ontsporen met je persoonlijke gezuig?
http://lmgtfy.com/?q=widm+gescript
http://lmgtfy.com/?q=survivor+gescript
http://lmgtfy.com/?q=expeditie+robinson+gescript
Zo, dan kan het nu weer ontopic.
Waarom zouden wij dan per se met bronnen moeten komen voor een vaag figuur die het niet met ons eens is als degene niet eens de moeite wil doen om zelf wat informatie op te zoeken. Dat draagt ook totaal niet bij aan het inhoudelijk discussiëren waar jij het over hebtquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik heb wel wat beters te doen dan vage stellingen van vage figuren te controleren natuurlijk.
Tevens ben ik niet degene die dit topic ontspoort dat is namelijk de persoon die een stelling doet zonder daarvoor een houtsnijdend argument te geven. Maar goed; Fok! Intelligent en inhoudelijk discussiëren is hier natuurlijk niet de regel maar een uitzondering.
Nee dat hoeft, ik vraag er slechts naar anders heb ik namelijk geen reden om het te geloven natuurlijk. Hetgeen me wel het doel lijkt wanneer je een dergelijke stelling doet. Althans, dat zou mijn doel zijn als ik zo'n stelling poneerde anders kan ik net zo goed niets posten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:50 schreef Perrin het volgende:
We praten hier over een televisieprogramma, het hoeft allemaal niet wetenschappelijk onderbouwd hè.
Zoals je ziet gelooft de meerderheid ook dat veel dingen niet kloppen, waarom zou je zoveel moeite doen om een koppige eenling over te halen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:54 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee dat hoeft, ik vraag er slechts naar anders heb ik namelijk geen reden om het te geloven natuurlijk. Hetgeen me wel het doel lijkt wanneer je een dergelijke stelling doet. Althans, dat zou mijn doel zijn als ik zo'n stelling poneerde anders kan ik net zo goed niets posten.
Degene die een stelling doet komt ook met de argumenten en feiten over de brug, dat is gewoon wanneer je discussieert over iets, niet andersom natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zouden wij dan per se met bronnen moeten komen voor een vaag figuur die het niet met ons eens is als degene niet eens de moeite wil doen om zelf wat informatie op te zoeken. Dat draagt ook totaal niet bij aan het inhoudelijk discussiëren waar jij het over hebt
Geen idee, dat moet je aan degene vragen die de stelling doet, niet aan mij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Zoals je ziet gelooft de meerderheid ook dat het meeste niet klopt, waarom zou je zoveel moeite doen om een koppige eenling over te halen?
Mijn intentie was helemaal niet om een discussie op gang te brengen, maar gewoon om te laten weten wat ik ergens van denk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:55 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Degene die een stelling doet komt ook met de argumenten en feiten over de brug, dat is gewoon wanneer je discussieert over iets, niet andersom natuurlijk.
Volgens jou doet degene (ik) niet veel moeite om jou te overtuigen. Dat zeg je net zelf omdat er geen argumenten zijn of wat dan ook. Het is het me niet waard verder.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:56 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet je aan degene vragen die de stelling doet, niet aan mij.
[..]quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn intentie was helemaal niet om een discussie op gang te brengen, maar gewoon om te laten weten wat ik ergens van denk.
Ja kan, ik vind het verder prima hoor.quote:Volgens jou doet degene (ik) niet veel moeite om jou te overtuigen. Dat zeg je net zelf omdat er geen argumenten zijn of wat dan ook. Het is het me niet waard verder.
Omdat Bertie alleen op een eiland de beste manier is om Bertie in je programma te hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 16:31 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waarom zou 'de leiding' dat gedaan hebben? Wat voor zin heeft dat precies?
Maar je hebt blijkbaar niks beters te doen dan er vervolgens een half topic over door zuigenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik heb wel wat beters te doen dan vage stellingen van vage figuren te controleren natuurlijk.
Tevens ben ik niet degene die dit topic ontspoort dat is namelijk de persoon die een stelling doet zonder daarvoor een houtsnijdend argument te geven. Maar goed; Fok! Intelligent en inhoudelijk discussiëren is hier natuurlijk niet de regel maar een uitzondering.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk al besloten om niet meer op je te reageren omdat het hele topic ontspoort maar als je me persoonlijk blijft aanvallen zal ik je toch nog maar een van een reactie voorzien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Is toch juist mooi om in je eigen bubbel te blijven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:04 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja kan, ik vind het verder prima hoor.
Kijk, het is heel simpel: er worden meerdere beweringen gedaan over scripting/doorgestoken kaart/etc. Ik zou het zeer jammer vinden als de 3 reality series die ik kijk (ik zowel naar Survivorals ER en WIDM) onbetrouwbaar bleken te zijn maar aangezien ik ook van al deze series alle afleveringen ooit heb gezien en er tevens best veel over heb gelezen vind ik het zeer onaannemelijk om te geloven dat het ook werkelijk gebeurt. Derhalve vraag ik om een bron die het bewijst want ik zou het willen weten als het zo was. Dan blijkt (keer op keer) dat er toch geen bron is en men maar wat losse, vage aannames doet, zoals in dit geval met Bertie. Kan, maar die aannames worden vaak in de vorm van een stelling gegoten en niet als een idee.
Huh?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Omdat Bertie alleen op een eiland de beste manier is om Bertie in je programma te hebben.
Nou en? Sowieso, als Bertie gescript was waarom de anderen dan niet?quote:Verder wou niemand anders weg dus dan heb je ook genoeg beelden van dat mensen blij zijn.
Nou, in ieder geval niet zo. De kijkcijfers worden met name bepaald door sociale frictie. JayJay vs Kitesurfmevrouw bijvoorbeeld of Roelvink in elke setting. Niet door één persoon die remi op een eiland zit te verpieteren.quote:Is eigenlijk een win win maar misschien kun je je niks voorstellen van hoe het achter de schermen werkt.
-edit: doe eens normaal-quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar je hebt blijkbaar niks beters te doen dan er vervolgens een half topic over door zuigenEven googlen had je minder moeite gekost dan hier een halfslachtige discussie op gang proberen te krijgen met mensen die dat echt geen fuck boeit.
Ennehh, je zit in TV hè?Calm your tits & lighten up.
Net als je eerder voorbeelden heeft dit helemaal niets met scripting of doorgestoken kaart te maken dus wat moet ik hier mee?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:12 schreef 44rdbei het volgende:
Als ik nu op de link van moira klik en je de eerste beste link geef, zijn we dan klaar?
http://www.volkskrant.nl/(...)e-dat-zien~a4184636/
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is toch juist mooi om in je eigen bubbel te blijven.
Als dat je voorkeur heeft denk ik dat het niet in je voordeel is om te onderzoeken hoe het werkt.
oeh goed gevondenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:30 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
"Unfortunately, when we did anchored and scampered to the white sand beach, we were met by a man who told us that this side of the island is still off limits because of the Survivor Netherlands currently filming there. Although I got disappointed at first, as we weren’t able to swim, I was told we will go to the other side instead.
We motored away and as the boat turned to the left, to the other side, a beautiful rock formation near the beach emerged. There were quite a few people swimming, visitors, as well as two or three houses who call this island home. We docked and clambered down."
Aan de andere kant wonen dus gewoon mensen
Björnquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor wie nog wil genieten van toen het echt was.
Daarna ben ik ook gestopt met kijken. Nu dit jaar weer voor t eerst opgepakt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:09 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Björn![]()
die onbekende mensen-seizoenen waren echt goud.
Bjorn...jaaaaaaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:09 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Björn![]()
die onbekende mensen-seizoenen waren echt goud.
dat was wel erg triest inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bjorn...jaaaaaa![]()
En dat seizoen 6 met die hufter Carl....die zo tekeer ging tegen die arme Esther...hij staat geloof ik bekend als de meest onsympathieke deelnemer ooit
Dat was wel echt gemeen, en het sloeg ook nergens op.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:28 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
dat was wel erg triest inderdaad.
Niet gekeken, maar overtreft ie Yin en Hans?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bjorn...jaaaaaa![]()
En dat seizoen 6 met die hufter Carl....die zo tekeer ging tegen die arme Esther...hij staat geloof ik bekend als de meest onsympathieke deelnemer ooit
Ja, Esther werd echt weggepest. Dat meisje elke keer in tranen was gewoon zieligquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:13 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Niet gekeken, maar overtreft ie Yin en Hans?
Die backfire toenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:13 schreef Coritchando het volgende:
[..]
absoluut!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:13 schreef Coritchando het volgende:
[..]
dit was toch een van de mooiste momentenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:22 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Die backfire toenmet die stiekeme glimlach op 01:59
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:34 schreef Gutanoth het volgende:
http://www.expeditierobin(...)en_suzanne_en_jayjay JAJA zin in!!
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:34 schreef Gutanoth het volgende:
http://www.expeditierobin(...)en_suzanne_en_jayjay JAJA zin in!!
Kijk je het morgen terug...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:54 schreef 44rdbei het volgende:
En ik kan vanavond dus niet mee kijken.
ah jammer...volgende week weer?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:07 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja dat wel maar met live topic is leuker.
effe n keer proberenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Braintainment: Vodka met aardbeien in een vaatwasser zetten
http://www.upcoming.nl/me(...)-als-vroeger-met-gymquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lex was een beetje een lulletje rozewater.
Had m gezien ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://www.upcoming.nl/me(...)-als-vroeger-met-gym
Denk het eigenlijk wel, maar hij probeert hard een leider te zijn.quote:
Iedereen die ER heeft gezien weet dat zo vroeg je kop boven het maaiveld uitsteken een doodsteek is voor je deelname. Blijkbaar heeft JJ daar niets van opgepikt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk wel, maar hij probeert hard een leider te zijn.
En dat wringt.
ja...maar sommigen kunnen het niet laten denk ik...aard van het beesie of zo?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Iedereen die ER heeft gezien weet dat zo vroeg je kop boven het maaiveld uitsteken een doodsteek is voor je deelname.
Een kitesurfer of zo?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:37 schreef Prisha het volgende:
wie is die Jalou dan? Die is me nooit opgevallen
ik heb werkelijk geen flauw idee..dat is knap...quote:
quote:
dat ge-schat komt je toch de strot uit op een gegeven momentquote:
Eroverheen plassen?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef zoem het volgende:
Nou JJ, toon je dominantie!
Ik kijk te veel op 9gag
Ja, vind ik ook schatje.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat ge-schat komt je toch de strot uit op een gegeven moment
quote:
Sorry schat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het nog steeds een irritant ventje.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:45 schreef Prisha het volgende:
ik dacht dat die Dave afschuwelijk zou zijn maar tot nu toe....valt nog mee
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Sorry schat.is al goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Jessie is wel lekker toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de vrouwen deze serie echt matig... Bertie uitgezonderd.
Ik vind Jessie en Gaby primaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar nog niet afschuwelijk....misschien komt dat nog....dat met die slang was echt grappig..net een gillende keukenmeidquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een irritant ventje.
Ik bedoel qua persoonlijkheid he. Jessie is oke.quote:
Anna?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen Rianne en Bertie niet gaan scharen.quote:
Wat kan mij hun persoonlijkheid schelen als ze de halve uitzending in bikini lopenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel qua persoonlijkheid he. Jessie is oke.
Nee, wat een saai zouteloos wijf. Net als Jalou en Chloe.quote:
Ja maar dan had je Anna en Jalou ook wel mogen noemen denk ik zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat kan mij hun persoonlijkheid schelen als ze de halve uitzending in bikini lopen
ik heb echt geen flauw idee wie die Jalou is...het is dat ik haar in de intro zag...ik dacht: wie is dat nou weer?? en ik kijk vanaf het beginquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, wat een saai zouteloos wijf. Net als Jalou en Chloe.
Die Jalou is niks, te mager/gespierd.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar dan had je Anna en Jalou ook wel mogen noemen denk ik zo.
Iddquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:47 schreef zoem het volgende:
[..]
De tegenhanger van de vrouwen & Koos: de mannen & Rianne
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kunnen Rianne en Bertie niet gaan scharen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zag net deze foto van die Suzanne. Gezellig, met haar zus....goede foto zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat vingeren op mobiel ben ik nooit zo goed inquote:
Nu wordt het wel heel ordinairquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat vingeren op mobiel ben ik nooit zo goed in
Komt door de blote zussen, gekkigheid.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zag net deze foto van die Suzanne. Gezellig, met haar zus....Ik vraag me af of dit mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Heb jij ook zulke foto's met je zus?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt door de blote zussen, gekkigheid.
Ik vraag me af wie Louis Lane is.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit mag.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie Louis Lane is.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie Louis Lane is.
Hier zou je eerder een ban voor moeten krijgen dan voor wat plaatjesquote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na die foto's weet ik zeker dat ik nooit iets van Lois Lane.
Ik heb geen zus.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 20:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb jij ook zulke foto's met je zus?
Misschien wordt de proef toch maar één keer uitgelegdquote:
ha jaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:04 schreef Revanches het volgende:
[..]
Misschien wordt de proef toch maar één keer uitgelegd
Gemiddeld IQ daar is 80 ofzo dus lijkt me dat er qua uitleg wel wat uit is geknipt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:01 schreef Prisha het volgende:
Ik vraag me altijd af of ze dit allemaal in ene keer snappen, of dat het meerdere keren uitgelegd wordt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |