Ik heb in ieder geval een schurfthekel aan caravans en campingsquote:Op donderdag 29 september 2016 21:44 schreef luckass het volgende:
Szura loopt graag in zijn badjas met een stokbrood onder de arm
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:45 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Laden ze die camera nooit op?
zag ik ook. Nog 1 stripkequote:Op donderdag 29 september 2016 21:45 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
quote:
Vraag ik ook ieder seizoen.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:45 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Dat is gewoon een grafisch dingetje dat erin wordt gemonteerd door de makers van Ik Vertrek.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vraag ik ook ieder seizoen.
Knap gedaan!quote:Op donderdag 29 september 2016 21:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is gewoon een grafisch dingetje dat erin wordt gemonteerd door de makers van Ik Vertrek.
39+quote:
30+ op zijn minst!quote:
Nou dat.. Komt niet veel terecht van dat 'meer leven' zoquote:Op donderdag 29 september 2016 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
Hij heeft er nu al niet veel zin meer in.
Gewoon zuinig op die auto. Als ze echt zuinig er op waren, deden ze die honten gewoon in dat bussie. In Frankrijk betaal je toch geen wegenbelasting.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Na kinderen worden honden nu ook al als mietjes opgevoed.
Wavje van jouw stem?quote:Op donderdag 29 september 2016 21:50 schreef Ole het volgende:
Wat is dat toch met die vrouwenstemmen dit seizoen
Prioriteiten hequote:Op donderdag 29 september 2016 21:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Voorbereiding is weer helemaal niks geweest...
Dat huis ook!quote:Op donderdag 29 september 2016 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Prioriteiten heAl jaaaren deze droom maar de taal leren ho maar. Je snapt het niet he
Ze hebben al lekker wat BPM terug gekregen toen in op Frans kenteken kwamquote:
Moet in Frankrijk.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
De honden zijn nog steeds aan de lijn
Wel een Corneille boven het bed, weer eens wat anders dan die rommel van de Blokker.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:52 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
http://www.quatre-saisons.eu/
netjes netjes
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:53 schreef Szura het volgende:
Ik onderhoud contact via telebankieren. Elke keer 1 cent overmaken met een boodschap erbij.
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:53 schreef Szura het volgende:
Ik onderhoud contact via telebankieren. Elke keer 1 cent overmaken met een boodschap erbij.
Geile Nico!quote:
kom jij uit Brabant?quote:Op donderdag 29 september 2016 21:54 schreef Lutte het volgende:
Ze mogen echt van geluk spreken als ze het eind van de aflevering halen zonder bezoekje aan de SEH, koekerds
ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:Op donderdag 29 september 2016 21:53 schreef Szura het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |