niet slecht nee.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:41 schreef Kopsterk het volgende:
Moet toegeven, Viergever speelt niet slecht![]()
Tegen een heel matig team, maar toch
Op snelheid goed. In de zone en mandekking altijd verkeerde positie en lucht.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:41 schreef Kopsterk het volgende:
Moet toegeven, Viergever speelt niet slecht![]()
Tegen een heel matig team, maar toch
quote:Op donderdag 29 september 2016 20:42 schreef Tagliano het volgende:
Dit is een beetje een Standard wissel
'zelfs' ik?quote:Op donderdag 29 september 2016 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als zelfs jij hem al niet kan waarderen
In Groningen hebben we graag goede humor dus werk daar even aan.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als zelfs jij hem al niet kan waarderen
madquote:Op donderdag 29 september 2016 20:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
'zelfs' ik?
Mijn humorniveau ligt doorgaans erg hoog
Prima, al was gelijkspel gunstigerquote:Op donderdag 29 september 2016 20:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Celta 1-0 Panathinaikos
Guidetti
Kijk even naar Gudelj zou ik zeggenquote:Op donderdag 29 september 2016 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Groningen hebben we graag goede humor dus werk daar even aan.
goeie jinxquote:Op donderdag 29 september 2016 20:44 schreef luckass het volgende:
Johan gaat de toto goed hebben jaaa
Die kan ook nog rustig 10 jaar meequote:Op donderdag 29 september 2016 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onana uitstekend, kunnen net zo goed Krul terugsturen naar Newcastle
Als hij gewoon zo blijft ontwikkelen en wat meer zekerheid uitstraalt kan hij prima wat jaartjes mee. Er komt ook niet zoveel uit jeugdquote:Op donderdag 29 september 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die kan ook nog rustig 10 jaar mee
Niet dat hij zo lang gaat blijven
Jij voorspelt wel vaker watquote:Op donderdag 29 september 2016 20:47 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb 1-1 in blessuretijd voorspeld
quote:
Ik moet zeggen dat ik die Onana ook een uitstekende keeper vindquote:Op donderdag 29 september 2016 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onana uitstekend, kunnen net zo goed Krul terugsturen naar Newcastle
De vraag is of je ook fan van Bizot bentquote:Op donderdag 29 september 2016 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik die Onana ook een uitstekende keeper vind
wie is eigenlijk het grootste talent, alblas, van bladeren of de lange?quote:Op donderdag 29 september 2016 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als hij gewoon zo blijft ontwikkelen en wat meer zekerheid uitstraalt kan hij prima wat jaartjes mee. Er komt ook niet zoveel uit jeugd
Die deed het zeer aardig bij Groningen, maar Padt heeft hem helemaal doen vergetenquote:Op donderdag 29 september 2016 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vraag is of je ook fan van Bizot bent
Vandaar jouw voorspelling van 1-1quote:
Denk niet dat dit uitkomtquote:Op donderdag 29 september 2016 20:47 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb 1-1 in blessuretijd voorspeld
Geef toe het was wel dichtbijquote:Op donderdag 29 september 2016 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk niet dat dit uitkomt
We hebben nog wat goed te maken na dat dramajaar met Groningenquote:
Je bent zelf een dramajaar.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben nog wat goed te maken na dat dramajaar met Groningen
AJAXquote:Op donderdag 29 september 2016 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD
AIDSquote:Op donderdag 29 september 2016 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD
Lastig, Alblas komt terug van zoveelste blessure. Maar keept steady bij Jong Ajax, doet niets geks. Van Bladeren is wel de grotere talent maar die speelt nu niet zoveel, De Lange is de vaste keeper bij A1 en Alblas doet Jong Ajax.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wie is eigenlijk het grootste talent, alblas, van bladeren of de lange?
Het schiet bij jou ook wel van goddelijk beest naar dramajaar, dat ging snelquote:Op donderdag 29 september 2016 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een dramajaar.
Dat was niet best neequote:Op donderdag 29 september 2016 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben nog wat goed te maken na dat dramajaar met Groningen
PSV ARE YOU WATCHING?quote:Op donderdag 29 september 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu al evenveel punten gehaald als plaatsing voor groepsfase CL + 0/18 daar
Leuke woordspelingquote:Op donderdag 29 september 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste helft dolletjes, tweede helft flopshow.
Dit neem je terugquote:Op donderdag 29 september 2016 20:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Groningen is per definitie niet best
Sowquote:Op donderdag 29 september 2016 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een kans voor open doel dus de PSV'ers zullen het wel geeneens doorhebben
Doet het prima bij Ajaxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hij heeft een vlag van Real Madridquote:Op donderdag 29 september 2016 20:58 schreef Ties02 het volgende:
Leuk om te zien dat hij ook een zolderkamer heeft net als wij
Niks mis met een mooi mannenlichaam.quote:
Een beetje gay is okquote:Op donderdag 29 september 2016 20:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niks mis met een mooi mannenlichaam.
Dat is geen man maar een jochie.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niks mis met een mooi mannenlichaam.
Ook daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is geen man maar een jochie.
En dan voor Ajax kiezen.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:59 schreef Ties02 het volgende:
Het nadeel aan twee wedstrijden achter elkaar is dat mijn laptop dan leeg is
Heb je geen elektriciteit ofzoquote:Op donderdag 29 september 2016 20:59 schreef Ties02 het volgende:
Het nadeel aan twee wedstrijden achter elkaar is dat mijn laptop dan leeg is
Jij bent een beetje onze Koerd.quote:
Dit vat ik op als complimentquote:Op donderdag 29 september 2016 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent een beetje onze Koerd.
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, ik kijk nu ook.
En ik wil meteen even mededelen dat dit post nummer 100.000 van mij op FOK! is.
Bedankt alvast voor de felicitaties.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 september 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, ik kijk nu ook.
Feli!quote:Op donderdag 29 september 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, ik kijk nu ook.
100.000 te veelquote:Op donderdag 29 september 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, ik kijk nu ook.
Sierd doet dit al sinds de oprichting van Ziggo Sport niet meer.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
Jammer, geen Sierd op deze wedstrijd.
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, ik kijk nu ook.
Dit boeit echt niemandquote:Op donderdag 29 september 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, ik kijk nu ook.
HK, grote vriend! ENORM GEFELICITEERD MET DEZE MIJLPAAL!quote:Op donderdag 29 september 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, ik kijk nu ook.
die zelfvetrouwenquote:Op donderdag 29 september 2016 21:07 schreef PSVCL het volgende:
Feyenooit moet ff een harde tik krijgen ff die zelfvetrouwen omlaag.
madquote:Op donderdag 29 september 2016 21:07 schreef PSVCL het volgende:
Feyenooit moet ff een harde tik krijgen ff die zelfvetrouwen omlaag.
Ze schrikken daar niet meer van een bommetje meer of minder.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn alle fonteinen in die stad heel gebleven daar vandaag?
Ik zou het woord aanslag even vermijden in dit gevalquote:Op donderdag 29 september 2016 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze wedstrijd is voorlopig een aanslag op het vertrouwen van Feyenoord.
lolquote:Op donderdag 29 september 2016 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze schrikken daar niet meer van een bommetje meer of minder.
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat doet mij deugd
fixedquote:Op donderdag 29 september 2016 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze wedstrijd is voorlopig een aanslag op die vertrouwen van Feyenoord.
Zijn ze vandaag bij de tandarts geweest dan?quote:Op donderdag 29 september 2016 21:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zou het woord aanslag even vermijden in dit geval
6/10quote:Op donderdag 29 september 2016 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn ze vandaag bij de tandarts geweest dan?
Zouden er ook vloggers zijn?quote:Op donderdag 29 september 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 groot buurthuis dat stadion. Wat willen ze nou?
Zou wel een topshow worden.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of Lens na de wedstrijd Mathijsen nog even gaat opzoeken.
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wat grappig! Het broertje van Jeremain Lens langs de lijn: Tele Lens
pfft nou ja uhum najaquote:Op donderdag 29 september 2016 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
Pfff dit is niet bestquote:Op donderdag 29 september 2016 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
Bij het lezen van deze post vraag ik me toch wel wat dingen af.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
Bedankt Claudiaquote:Op donderdag 29 september 2016 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
Telelenzen worden gebruikt voor sport-, natuur- en portretfotografie. Om bewogen foto's te voorkomen,quote:Op donderdag 29 september 2016 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij het lezen van deze post vraag ik me toch wel wat dingen af.
Schijnt dat hun directeur ruzie heeft met wat supportergroepenquote:Op donderdag 29 september 2016 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft Fener ook straf dat het half leeg is daar? Kan mij nog een UEFA Cup duel herinneren dat het echt een heksenketel was.
Geen straf maar de supporters zijn boosquote:Op donderdag 29 september 2016 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft Fener ook straf dat het half leeg is daar? Kan mij nog een UEFA Cup duel herinneren dat het echt een heksenketel was.
Daar mogen ze nog alles.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Namelijk?quote:Op donderdag 29 september 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kent al zo'n vier jaar zijn plaats.
CAO manager FP onderschattenquote:Op donderdag 29 september 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
MAAR HIJ FERDIENT ANDERS WEL MEER GELD DAN JIJ
Geen enkel idee, zodra ze uit Nederland vertrekken, ben ik ze kwijtquote:Op donderdag 29 september 2016 21:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die is destijds toch naar Kiev gegaan?
Ja, maar niet aan de goede kantquote:Op donderdag 29 september 2016 21:15 schreef Ties02 het volgende:
Is Feyenoord al over de middellijn geweest?
Van Rhijn verdreef hem met verve uit de basis en daar is hij nooit meer van bekomen. Ricardo van Rhijn, die nu comedy capers speelt met Denswil en Vormer bij Club Brugge.quote:
Nee, wel door de ondergrens heenquote:Op donderdag 29 september 2016 21:15 schreef Ties02 het volgende:
Feyenoord gaat voor een gelijkspel/countertje denk.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:15 schreef Ties02 het volgende:
Staat nog 0-0quote:Op donderdag 29 september 2016 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, wel door de ondergrens heen
Volgens mij verdraai je de waarheid hier een beetje. Van der Wiel werd geslachtofferd omdat hij zijn contract niet wilde verlengen maar was uiteindelijk alsnog belangrijk tegen het einde van de competitie ondanks dat hij zogenaamd geen minuut meer zou krijgenquote:Op donderdag 29 september 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Rhijn verdreef hem met verve uit de basis en daar is hij nooit meer van bekomen. Ricardo van Rhijn, die nu comedy capers speelt met Denswil en Vormer bij Club Brugge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |