Daar mogen ze nog alles.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft Fener ook straf dat het half leeg is daar? Kan mij nog een UEFA Cup duel herinneren dat het echt een heksenketel was.
Namelijk?quote:Op donderdag 29 september 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kent al zo'n vier jaar zijn plaats.
CAO manager FP onderschattenquote:Op donderdag 29 september 2016 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
MAAR HIJ FERDIENT ANDERS WEL MEER GELD DAN JIJ
Geen enkel idee, zodra ze uit Nederland vertrekken, ben ik ze kwijtquote:Op donderdag 29 september 2016 21:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die is destijds toch naar Kiev gegaan?
Ja, maar niet aan de goede kantquote:Op donderdag 29 september 2016 21:15 schreef Ties02 het volgende:
Is Feyenoord al over de middellijn geweest?
Van Rhijn verdreef hem met verve uit de basis en daar is hij nooit meer van bekomen. Ricardo van Rhijn, die nu comedy capers speelt met Denswil en Vormer bij Club Brugge.quote:
Nee, wel door de ondergrens heenquote:Op donderdag 29 september 2016 21:15 schreef Ties02 het volgende:
Feyenoord gaat voor een gelijkspel/countertje denk.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:15 schreef Ties02 het volgende:
Staat nog 0-0quote:Op donderdag 29 september 2016 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, wel door de ondergrens heen
Volgens mij verdraai je de waarheid hier een beetje. Van der Wiel werd geslachtofferd omdat hij zijn contract niet wilde verlengen maar was uiteindelijk alsnog belangrijk tegen het einde van de competitie ondanks dat hij zogenaamd geen minuut meer zou krijgenquote:Op donderdag 29 september 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Rhijn verdreef hem met verve uit de basis en daar is hij nooit meer van bekomen. Ricardo van Rhijn, die nu comedy capers speelt met Denswil en Vormer bij Club Brugge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |