Srs?quote:Op donderdag 29 september 2016 17:46 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus wat een knappe gasten keep them coming
rtquote:Op donderdag 29 september 2016 17:51 schreef BozeHaas het volgende:
Snap nooit dat mensen beroemde mensen helemaal gaan ophemelen
Ik weet niet hoe ik dit voor me moet zienquote:Op donderdag 29 september 2016 17:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, vaak wanneer je met twee man een kast naar boven probeert te tillen, is het goed om op de trap even de handel van achteren een ferme douw te geven. Dat werkt echt.
Gewoon, de kast op de eerste trede zetten en allebei eerst een harde tik op de kast geven.quote:Op donderdag 29 september 2016 17:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit voor me moet zien
okquote:Op donderdag 29 september 2016 17:55 schreef Oberkullie het volgende:
Moest door de regen fietsen net dus nu ga ik douchen op 60C en daarna in yogapants onder een dekentje thee zuipen
Je wordt oudquote:Op donderdag 29 september 2016 17:55 schreef Oberkullie het volgende:
Moest door de regen fietsen net dus nu ga ik douchen op 60C en daarna in yogapants onder een dekentje thee zuipen
geen pics plsquote:Op donderdag 29 september 2016 17:55 schreef Oberkullie het volgende:
je hebt toch nog een gatquote:Op donderdag 29 september 2016 17:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben in the mood.
Komt niet overeen met mijn cyclus.
Ow shit
JAAAAAA ik heb choco kruidnoten in huisquote:Op donderdag 29 september 2016 17:57 schreef -supergirl- het volgende:
Aberellie ik twijfel of ik pepernotenzal halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |