hij cared iig nietquote:Op donderdag 29 september 2016 18:46 schreef Catkiller het volgende:
Gvd is die levenloze vakkenvuller ook gewoon direct weer online he
Smoel dicht tegen deze fokkerquote:Op donderdag 29 september 2016 18:46 schreef Catkiller het volgende:
Gvd is die levenloze vakkenvuller ook gewoon direct weer online he
Profquote:Op donderdag 29 september 2016 18:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey daar heb je die donkere vakkenvuller weer
diverse zuid as baantjes aangeboden gekregen maar hij blijft liever producten spiegelen in gangpad 4quote:Op donderdag 29 september 2016 18:47 schreef Chai het volgende:
Is onze vakkenvuller nog wel steeds vakkenvuller dan? Of zakkenvuller inmiddels?
die post nu vanaf malta. sowieso.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:47 schreef Chai het volgende:
Is onze vakkenvuller nog wel steeds vakkenvuller dan? Of zakkenvuller inmiddels?
Ik niet, ik ben vooruitgegaanquote:Op donderdag 29 september 2016 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mooi hoe iedereen stuk voor stuk in z'n oude patroon is blijven hangen. #getmoneybitches
quote:Op donderdag 29 september 2016 18:47 schreef zeer het volgende:
[..]
diverse zuid as baantjes aangeboden gekregen maar hij blijft liever producten spiegelen in gangpad 4
Boehoehoe je ziet hem gewoon als een potentiële lul om je door te smeren alsof je om zijn innerlijk geeft.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Smoel dicht tegen deze fokker
ik hang aan je lippen, snoer ons allen de monden!quote:Op donderdag 29 september 2016 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mooi hoe iedereen stuk voor stuk in z'n oude patroon is blijven hangen. #getmoneybitches
Ben afgestudeerd en volgende week aan het werk. Nog nooit zoveel vooruitgang geboekt in een half jaar als het afgelopen half jaar.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hij er un, jij eruit. Oprottuhquote:Op donderdag 29 september 2016 18:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boehoehoe je ziet hem gewoon als een potentiële lul om je door te smeren alsof je om zijn innerlijk geeft.
ey fakaquote:Op donderdag 29 september 2016 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2016 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij er in, jij eruit. Oprottuh
och nee toch, gelukkig is het nog niet superkoud enzoquote:Op donderdag 29 september 2016 18:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Prof![]()
Wat een onstuimig weer he. Moest net een kwartier door de regen fietsen
Zouden vele andere users een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:
APG, lekker in de wapenhandel investerenquote:Op donderdag 29 september 2016 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
die post nu vanaf malta. sowieso.
quote:Op donderdag 29 september 2016 18:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben afgestudeerd en volgende week aan het werk. Nog nooit zoveel vooruitgang geboekt in een half jaar als het afgelopen half jaar.
Wel een beetje koud.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
och nee toch, gelukkig is het nog niet superkoud enzo
Bitch pls je hoort niet eens bij het kliekje ik welquote:Op donderdag 29 september 2016 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij er un, jij eruit. Oprottuh
Causaal verband?quote:Op donderdag 29 september 2016 18:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben afgestudeerd en volgende week aan het werk. Nog nooit zoveel vooruitgang geboekt in een half jaar als het afgelopen half jaar.
Lachen om putin, murica, isis, hitlerdorgan en de koerden, allemaal kopen om elkaar af te maken. Jij snapt hemquote:Op donderdag 29 september 2016 18:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
APG, lekker in de wapenhandel investeren. Van je hobby je werk maken.
stimo is moeder overste van het kliekjequote:Op donderdag 29 september 2016 18:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bitch pls je hoort niet eens bij het kliekje ik wel
thb? juist ja, echt eerlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedankt. Loop al dagen op te scheppen thb.Maar vond het hier toch nog een keer nodig.
ja godver dan mis ik het tochquote:Op donderdag 29 september 2016 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedankt. Loop al dagen op te scheppen thb.Maar vond het hier toch nog een keer nodig.
Dan stap ik er uit.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:51 schreef zeer het volgende:
[..]
stimo is moeder overste van het kliekje
HAHA idd, paniek in de wereld terwijl ik elke ochtend lekker aan m'n carpaccio begin.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lachen om putin, murica, isis, hitlerdorgan en de koerden, allemaal kopen om elkaar af te maken. Jij snapt hem
Oeps.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
thb? juist ja, echt eerlijk
Rot op.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bitch pls je hoort niet eens bij het kliekje ik wel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 september 2016 18:53 schreef zeer het volgende:
[..]WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
netjes manquote:Op donderdag 29 september 2016 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA idd, paniek in de wereld terwijl ik elke ochtend lekker aan m'n carpaccio begin.
Het is ghb of thc =$.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Oeps.bedoelde tbh, niet een of andere drugs.
quote:Op donderdag 29 september 2016 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA idd, paniek in de wereld terwijl ik elke ochtend lekker aan m'n carpaccio begin.
warm haar op dan , heeft ze wel verdiend na haar fietstochtquote:Op donderdag 29 september 2016 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
och nee toch, gelukkig is het nog niet superkoud enzo
quote:Op donderdag 29 september 2016 18:54 schreef zeer het volgende:
MYMEMME en Murdera die doen alsof ze significant zijn.
im out
quote:
Wel leuk heb nog nooit een karamel vrouw een white knight zien spelen voor een neger.quote:
euhhquote:Op donderdag 29 september 2016 18:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
warm haar op dan , heeft ze wel verdiend na haar fietstocht
Thx madeliefffquote:Op donderdag 29 september 2016 18:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 september 2016 18:53 schreef zeer het volgende:
[..]Ik lees de spoiler niet eens want ik care niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Als je maar geen bierflesjes in lichaamsopeningen duwt.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
euhh
bemoei je er maar even niet mee, ok?
ja dat zal, iedereen gelooft alles wat je zegt, als je maar door blijft zettenquote:Op donderdag 29 september 2016 18:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat een negativiteit hier, terwijl het leven zo mooi is. Voor mij dan.
zeg sorry danquote:Op donderdag 29 september 2016 18:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
euhh
bemoei je er maar even niet mee, ok?
what the fuck chaiquote:Op donderdag 29 september 2016 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je maar geen bierflesjes in lichaamsopeningen duwt.
Jij bent niet vies van een milf.quote:
Echt he, duurt veel te lang tussen die tweequote:Op donderdag 29 september 2016 18:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mamma madeliefff moet voor iedereen zorgen hierquote:Op donderdag 29 september 2016 18:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, duurt veel te lang tussen die twee
Daar moet je kinderen voor hebbenquote:Op donderdag 29 september 2016 18:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij bent niet vies van een milf.
grijp je kans danquote:Op donderdag 29 september 2016 18:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, duurt veel te lang tussen die twee
Zullen we een poll maken? Ik geef het 3 dagenquote:Op donderdag 29 september 2016 18:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kwestie van tijd voordat het weer uit de hand gaat lopen
Boeie ze zit wel in die leeftijdscategorie.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar moet je kinderen voor hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |