Hij er un, jij eruit. Oprottuhquote:Op donderdag 29 september 2016 18:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boehoehoe je ziet hem gewoon als een potentiële lul om je door te smeren alsof je om zijn innerlijk geeft.
ey fakaquote:Op donderdag 29 september 2016 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mooi hoe iedereen stuk voor stuk in z'n oude patroon is blijven hangen. #getmoneybitches
quote:Op donderdag 29 september 2016 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij er in, jij eruit. Oprottuh
och nee toch, gelukkig is het nog niet superkoud enzoquote:Op donderdag 29 september 2016 18:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Prof![]()
Wat een onstuimig weer he. Moest net een kwartier door de regen fietsen
Zouden vele andere users een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:
APG, lekker in de wapenhandel investerenquote:Op donderdag 29 september 2016 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
die post nu vanaf malta. sowieso.
quote:Op donderdag 29 september 2016 18:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben afgestudeerd en volgende week aan het werk. Nog nooit zoveel vooruitgang geboekt in een half jaar als het afgelopen half jaar.
Wel een beetje koud.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
och nee toch, gelukkig is het nog niet superkoud enzo
Bitch pls je hoort niet eens bij het kliekje ik welquote:Op donderdag 29 september 2016 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij er un, jij eruit. Oprottuh
Causaal verband?quote:Op donderdag 29 september 2016 18:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben afgestudeerd en volgende week aan het werk. Nog nooit zoveel vooruitgang geboekt in een half jaar als het afgelopen half jaar.
Lachen om putin, murica, isis, hitlerdorgan en de koerden, allemaal kopen om elkaar af te maken. Jij snapt hemquote:Op donderdag 29 september 2016 18:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
APG, lekker in de wapenhandel investeren. Van je hobby je werk maken.
stimo is moeder overste van het kliekjequote:Op donderdag 29 september 2016 18:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bitch pls je hoort niet eens bij het kliekje ik wel
thb? juist ja, echt eerlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedankt. Loop al dagen op te scheppen thb.Maar vond het hier toch nog een keer nodig.
ja godver dan mis ik het tochquote:Op donderdag 29 september 2016 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedankt. Loop al dagen op te scheppen thb.Maar vond het hier toch nog een keer nodig.
Dan stap ik er uit.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:51 schreef zeer het volgende:
[..]
stimo is moeder overste van het kliekje
HAHA idd, paniek in de wereld terwijl ik elke ochtend lekker aan m'n carpaccio begin.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lachen om putin, murica, isis, hitlerdorgan en de koerden, allemaal kopen om elkaar af te maken. Jij snapt hem
Oeps.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
thb? juist ja, echt eerlijk
Rot op.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bitch pls je hoort niet eens bij het kliekje ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |