Daar moet je kinderen voor hebbenquote:Op donderdag 29 september 2016 18:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij bent niet vies van een milf.
grijp je kans danquote:Op donderdag 29 september 2016 18:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, duurt veel te lang tussen die twee
Zullen we een poll maken? Ik geef het 3 dagenquote:Op donderdag 29 september 2016 18:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kwestie van tijd voordat het weer uit de hand gaat lopen
Boeie ze zit wel in die leeftijdscategorie.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar moet je kinderen voor hebben
quote:Op donderdag 29 september 2016 18:59 schreef Murdera het volgende:
Blijf dit het beste gifje ooit vinden.
[ afbeelding ]
Even tussendoor hè, je ziet wie de eerste opmerkingen maakt. Ik iig niet, dus niet huilen achterafquote:Op donderdag 29 september 2016 18:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zullen we een poll maken? Ik geef het 3 dagen
Jij begon met dat je ons niet had gemistquote:Op donderdag 29 september 2016 19:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Even tussendoor hè, je ziet wie de eerste opmerkingen maakt. Ik iig niet, dus niet huilen achteraf.
Als ze de afro snoeit denk ik erover naquote:Op donderdag 29 september 2016 19:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Boeie ze zit wel in die leeftijdscategorie.
quote:Op donderdag 29 september 2016 19:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij begon met dat je ons niet had gemist
Welke opmerkingen?quote:Op donderdag 29 september 2016 19:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Even tussendoor hè, je ziet wie de eerste opmerkingen maakt. Ik iig niet, dus niet huilen achteraf.
ja, maar hplc is altijd een beetje achterbaks hoor, dat is niets nieuwsquote:Op donderdag 29 september 2016 19:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
jammer ditquote:Op donderdag 29 september 2016 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, maar hplc is altijd een beetje achterbaks hoor, dat is niets nieuws
quote:Op donderdag 29 september 2016 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chai pls, de eerste slinkse low-key sneren zijn al uitgedeeld.
quote:Op maandag 26 september 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon negeren, je weet wel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |