Ze hebben nu ook zo'n liedje dat iets te veel lijkt op Hard Knock Life uit de musical Annie.quote:
Redman was te ver heen om een goede show neer te zetten?quote:Op donderdag 29 september 2016 18:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
oh die heb in nog live als suprise act op Lowlands gezien, was het beste gedeelte van het redman optreden toen
Als ik iets heb geleerd van buitenlandse hiphop optredens is dat je ze het best kunt bekijken in landen waar het thc percentage in de wiet niet zo hoog is.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Redman was te ver heen om een goede show neer te zetten?![]()
Hierna een nummer wat jullie echt niet van mij gewend zijn maar ja, verzoekje he
iets met een micquote:
*grinnik*quote:Op donderdag 29 september 2016 18:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik iets heb geleerd van buitenlandse hiphop optredens is dat je ze het best kunt bekijken in landen waar het thc percentage in de wiet niet zo hoog is.
5 is toch een heel redelijk aantal? Ik ben tegenwoordig al blij met 3-4 luisteraarsquote:Op donderdag 29 september 2016 18:25 schreef knokkels het volgende:
wow, 2 luisteraars kwijtgeraakt
*searchparty inzet
Dezequote:
Het origineel?quote:Op donderdag 29 september 2016 18:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze![]()
Het origineel van deze had ik dus in mijn hoofd
Als ik niet 2 uur voor de uitzending in HHC spam heb ik mssn maar 3.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:25 schreef knokkels het volgende:
wow, 2 luisteraars kwijtgeraakt
*searchparty inzet
Hmmm.. blijkbaar een remix van het origineel. Origineel komt eraan. Dat welquote:
ow ja, geo vergeten te spammenquote:Op donderdag 29 september 2016 18:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik niet 2 uur voor de uitzending in HHC spam heb ik mssn maar 3.
En vorige week, toen jij er niet was heb ik gewoon 2 drie uur durende shows gedraaid op donderdag.quote:Op donderdag 29 september 2016 18:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmm.. blijkbaar een remix van het origineel. Origineel komt eraan. Dat wel
Het rooster was erg vrij omdat ik er niet was hequote:Op donderdag 29 september 2016 18:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En vorige week, toen jij er niet was heb ik gewoon 2 drie uur durende shows gedraaid op donderdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |