Image is everything...quote:Op donderdag 29 september 2016 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Liep die vent nou alleen maar in tuinbroeken eigenlijk? Onverstaanbaar altijd, nummers waren perfect voor een item in die quiz op de bbc, never mind the buzzcocks, je kon er vanalles van maken
hihiquote:Op donderdag 29 september 2016 21:41 schreef MadMaster het volgende:
just me heeft gereconnect en er zijn nog maar 4 van de daarvoor 9 luisteraars over...
Ik zit boven achter de pc en de laptop beneden staat uitquote:Op donderdag 29 september 2016 21:41 schreef MadMaster het volgende:
just me heeft gereconnect en er zijn nog maar 4 van de daarvoor 9 luisteraars over...
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij is er nu slechts een beperkte doelgroep, dus kan ik wat gerichter draaien...
Dat doe je sowieso wel al...quote:Op donderdag 29 september 2016 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph luistert ook mee, dus ik tel voor 2
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doe je sowieso wel al...
Ho, niet meteen verkeerde conclusies trekken...quote:Op donderdag 29 september 2016 21:48 schreef just me het volgende:
[..]weet jij iets wat ik niet weet
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho, niet meteen verkeerde conclusies trekken...
ik druk als trouwe luisteraar en muziekfan best mijn stempel op bepaalde shows jaquote:Op donderdag 29 september 2016 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doe je sowieso wel al...
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil eventueel nog wel een half uurtje verlengen, maar dan is mijn koek op tijdens deze slopende week...
Never mind, ik duik hierna ook meteen mijn bedje in.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk niet dat we dat hele halve uur meemaken, hier is het ook nogal slopend
geen regen zoals vandaag voorspeld. Het was echt niet leuk om buiten te lopen, we hadden Leiden nog wel wat meer willen verkennen eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Never mind, ik duik hierna ook meteen mijn bedje in.
Morgen een lange dag in de kou...
Zijn ze al opgeblazenquote:Op donderdag 29 september 2016 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Niet de opblaasknuppels vergeten...
I know, ik ben de halve dag buiten geweest en mijn broek was doorweekt bij de tandarts...quote:Op donderdag 29 september 2016 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen regen zoals vandaag voorspeld. Het was echt niet leuk om buiten te lopen, we hadden Leiden nog wel wat meer willen verkennen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |