we hadden vaak gym aan het begin van de dag, geen zin om dan stinkend naar zweet de rest van de schooldag door te brengenquote:Op donderdag 29 september 2016 11:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had ook zogenaamd altijd wat
quote:Op donderdag 29 september 2016 11:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hadden vaak gym aan het begin van de dag, geen zin om dan stinkend naar zweet de rest van de schooldag door te brengen
tenzij ik even tijdens de kwartier durende ochtendpauze naar huis ging fietsen en douchen was dat niet echt mogelijkquote:
Of op het eind. Ja dan ging ik gewoon naar huis. Doei.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hadden vaak gym aan het begin van de dag, geen zin om dan stinkend naar zweet de rest van de schooldag door te brengen
Je maakt me niet wijs dat je school geen douches heeftquote:Op donderdag 29 september 2016 11:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tenzij ik even tijdens de kwartier durende ochtendpauze naar huis ging fietsen en douchen was dat niet echt mogelijk
Wij hadden idd geen douches.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je maakt me niet wijs dat je school geen douches heeft
ze waren er vast wel maar niemand maakte er ooit gebruik van, docenten hebben er nooit iets over gezegd en na gym moesten we gelijk naar de volgende les dus er was sws geen tijd voorquote:Op donderdag 29 september 2016 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je maakt me niet wijs dat je school geen douches heeft
Wij hadden niet eens douches. Moesten naar zo'n afgelegen veld.quote:
na gym douchte niemand zichquote:
Oh ben jij zo 1quote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef Willoow het volgende:
Gingen jullie ook nooit naar gym toe?
Ik kom gewoon bij volgende les wat later onder mom van 'ik moest douchen' en geen docent die erover klaagdequote:Op donderdag 29 september 2016 12:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze waren er vast wel maar niemand maakte er ooit gebruik van, docenten hebben er nooit iets over gezegd en na gym moesten we gelijk naar de volgende les dus er was sws geen tijd voor
Doe danquote:
ik doe er langer over door alle vetkwabben dus ik zou dan de hele les missenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kom gewoon bij volgende les wat later onder mom van 'ik moest douchen' en geen docent die erover klaagde
Ja.quote:
Had in mijn klas een iets oudere antiliaan, Ricardo, die ging altijd als eerste naar de kleedruimtes na gym om vervolgens de kranen onder te pissen en de nerdjes zich te laten wassenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit deed echt niemand bij ons. Eigenlijk wel grappige preutsheid nu ik daar aan terugdenk.
Nee, dan blijf ik bezig. Jullie feestje.quote:
Ging jij ook alleen naar lessen die je belangrijk achtte en werd dat steeds minder?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe er langer over door alle vetkwabben dus ik zou dan de hele les missen
Waren bij ons altijd van die bepaalde typjes die dat deden.quote:
Niet mijn feestje hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 12:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee, dan blijf ik bezig. Jullie feestje.
quote:Op donderdag 29 september 2016 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had in mijn klas een iets oudere antiliaan, Ricardo, die ging altijd als eerste naar de kleedruimtes na gym om vervolgens de kranen onder te pissen en de nerdjes zich te laten wassen
Ging ook naar veel andere lessen niet hoor, discrimineerde niet.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waren bij ons altijd van die bepaalde typjes die dat deden.
nee want als je genoeg lessen skipte moest je nablijven of een uur eerder naar school komen :squote:Op donderdag 29 september 2016 12:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ging jij ook alleen naar lessen die je belangrijk achtte en werd dat steeds minder?
Was gelukkig bevriend met een neef van hem dus ik wist er vanquote:
Dit verklaart wel heel erg jouw softe karakter en slechte weerstandquote:Op donderdag 29 september 2016 12:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ging ook naar veel andere lessen niet hoor, discrimineerde niet.
bij ons legde in de kleedkamer een keer iemand zijn balzak in de nek van een anderquote:Op donderdag 29 september 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was gelukkig bevriend met een neef van hem dus ik wist er vanachteraf best een naaiactie maar toen wel veelvuldig gelachen.
Waren ook altijd dezelfden die als laatste werden gekozen met teams samenstellen. Best sneu.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waren bij ons altijd van die bepaalde typjes die dat deden.
Wat kinderachtig, gvdquote:Op donderdag 29 september 2016 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had in mijn klas een iets oudere antiliaan, Ricardo, die ging altijd als eerste naar de kleedruimtes na gym om vervolgens de kranen onder te pissen en de nerdjes zich te laten wassen
O, mijn moeder verzon altijd smoezen voor mij :squote:Op donderdag 29 september 2016 12:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee want als je genoeg lessen skipte moest je nablijven of een uur eerder naar school komen :s
Niemand is onmisbaar.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Eerlijk, ik mis Crip niet.
mijn beide broers kwamen al in de problemen door veel te spijbelen dus ik dacht laat ik maar eens het goeie voorbeeld zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 12:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, mijn moeder verzon altijd smoezen voor mij :s
Nee, dat heeft andere reden.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit verklaart wel heel erg jouw softe karakter en slechte weerstand
pls willoowquote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef Willoow het volgende:
Gingen jullie ook nooit naar gym toe?
Jaquote:
Dat jaquote:Op donderdag 29 september 2016 12:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waren ook altijd dezelfden die als laatste werden gekozen met teams samenstellen. Best sneu.
Bij ons werd een keer een leerlinge verkracht in ons bijzijnquote:Op donderdag 29 september 2016 12:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij ons legde in de kleedkamer een keer iemand zijn balzak in de nek van een ander
haha gekke kinderen die middelbare studenten
Oh. Oké.quote:
Goed van jou.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn beide broers kwamen al in de problemen door veel te spijbelen dus ik dacht laat ik maar eens het goeie voorbeeld zijn
Denk het niet. Zelfs je lijstjes niet.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gemist zou worden.
haha als iedereen meedeed was het nog grappigerquote:Op donderdag 29 september 2016 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
Bij ons werd een keer een leerlinge verkracht in ons bijzijn
geloof d'r niks vanquote:Op donderdag 29 september 2016 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
Na middelbare werd ik super serieus.quote:
Werd soms de trampoline er nog bij gebruikt ookquote:Op donderdag 29 september 2016 12:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha als iedereen meedeed was het nog grappiger
Jullie middelbare school had nauwe banden met Vindicat?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verstandig.quote:
Sorry.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je kunt ook te ver gaan vriend.
Zo kom je hier niet over.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Na middelbare werd ik super serieus.
Kan bestquote:
Er groeit wel weer een nieuwe aan.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:09 schreef Drug het volgende:
klb sc zonder crip is als een plant zonder vrucht
Sow.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Jullie middelbare school had nauwe banden met Vindicat?
stoerste wat ik ooit heb gedaan was een keer naar huis gaan omdat we 6 tussenuren hadden en toen een les met een vervangende docent waar we toch nooit iets dedenquote:
Fok persona hè.quote:
en daarna samen douchen?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stoerste wat ik ooit heb gedaan was een keer naar huis gaan omdat we 6 tussenuren hadden en toen een les met een vervangende docent waar we toch nooit iets deden
gingen ik en een vriend heel sneaky naar mijn huis om wii sports te spelen hihi
nee dat zou raar zijnquote:Op donderdag 29 september 2016 12:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en daarna samen douchen?
Haha, beter.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stoerste wat ik ooit heb gedaan was een keer naar huis gaan omdat we 6 tussenuren hadden en toen een les met een vervangende docent waar we toch nooit iets deden
gingen ik en een vriend heel sneaky naar mijn huis om wii sports te spelen hihi
kan best dusquote:Op donderdag 29 september 2016 12:09 schreef Drug het volgende:
klb sc zonder crip is als een plant zonder vrucht
Snap ik.quote:
mag ik die plaatjes zien?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nouja, slechts 3 plaatjes gestegen op het "mensen die mij pijn hebben gedaan" lijstje
gewoon je UIquote:Op donderdag 29 september 2016 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik ben buiten FOK! een heel serieuze astronoom met als hobbies origami, het uitpluizen van mensen hun belasting aangiftes en luisteren naar klassieke muziek.
[..]
mag ik die plaatjes zien?
speelde hoofdzakelijk bowlen en honkbal en daar ga nie van zweten niequote:Op donderdag 29 september 2016 12:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo? je houdt niet van zweet na sport en je houdt van experimenteren
Lelykquote:
Waarom nou weer?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wilde een grap over hoink maken maar zie net dat hoink daadwerkelijk een ban heeft
jeetje
matig maar okequote:Op donderdag 29 september 2016 12:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
speelde hoofdzakelijk bowlen en honkbal en daar ga nie van zweten nie
Once you get bannedquote:Op donderdag 29 september 2016 12:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom nou weer?
Zijn ook wel steeds dezelfden die een ban krijgen, alleen Aber lijkt zich wat beter te gedragen
waarom vraag je dat aan mij, ik zeg net dat ik er pas net achterkwam achterlijke idiootquote:Op donderdag 29 september 2016 12:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom nou weer?
Zijn ook wel steeds dezelfden die een ban krijgen, alleen Aber lijkt zich wat beter te gedragen
Ik gedraag me altijdquote:Op donderdag 29 september 2016 12:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom nou weer?
stoerquote:Op donderdag 29 september 2016 12:17 schreef Willoow het volgende:
Ik heb dit jaar maar 3x een ban gehad, allemaal in dezelfde maand.
Ik ook.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:17 schreef Willoow het volgende:
HOUD TOCH DIE DEBIELE VETKWABBEN DICHT GVDquote:Op donderdag 29 september 2016 12:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom vraag je dat aan mij, ik zeg net dat ik er pas net achterkwam achterlijke idioot
oke, 0 streetscreds krijg je van mijquote:Op donderdag 29 september 2016 12:17 schreef Willoow het volgende:
neequote:Op donderdag 29 september 2016 12:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vinden jullie mij tegenwoordig ook echt een brave broeder?
Mijn vriendjes van de middelbare school zijn voor een gedeelte over de verschillende corpora terecht gekomen. Bij de meeste ben ik af en toe wel als introducee binnen geweest en ken ook wel de mooie verhalen van de groentijden. Ik moet zeggen, veel zat er op de middelbare school al inquote:Op donderdag 29 september 2016 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Jullie middelbare school had nauwe banden met Vindicat?
die zijn altijd al dicht, heb je ooit gehoord van zwaartekracht mongoolquote:Op donderdag 29 september 2016 12:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
HOUD TOCH DIE DEBIELE VETKWABBEN DICHT GVD
Jij krijgt een stickertje vandaag.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
oke, 0 streetscreds krijg je van mij
NEE, MAAR IK WEET WEL DAT JOUW ZWAARTE-ENERGIE 1000 MAAL HOGER LIGT DAN DIE VAN MIJquote:Op donderdag 29 september 2016 12:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die zijn altijd al dicht, heb je ooit gehoord van zwaartekracht mongool
niet gelezenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
NEE, MAAR IK WEET WEL DAT JOUW ZWAARTE-ENERGIE 1000 MAAL HOGER LIGT DAN DIE VAN MIJ
Er is in je bek gepist?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn vriendjes van de middelbare school zijn voor een gedeelte over de verschillende corpora terecht gekomen. Bij de meeste ben ik af en toe wel als introducee binnen geweest en ken ook wel de mooie verhalen van de groentijden. Ik moet zeggen, veel zat er op de middelbare school al in
mijn laatste ban was door iets wat hzaw ook deed maar alleen ik kreeg een ban en hij nietquote:Op donderdag 29 september 2016 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
Geband wordenniet de grenzen herkennen en deze net nooit overschrijden
Bedankt, bijna mijn blaadje volquote:Op donderdag 29 september 2016 12:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij krijgt een stickertje vandaag.
Lekker boeiend. Is maar forum, niet het echte leven.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
Geband wordenniet de grenzen herkennen en deze net nooit overschrijden
waarom zou ik die onzin die uit je toetsenbord komt willen begrijpenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
omdat je het toch niet zou begrijpen
Van jou woog blijkbaar net wat zwaarder.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn laatste ban was door iets wat hzaw ook deed maar alleen ik kreeg een ban en hij niet
nog steeds woedend om
Idd. You only FOK! Once, dus gewoon gaan met die banaan en eventueel een ban voor lief nemen.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Is maar forum, niet het echte leven.
Mijn laatste was omdat ik vol lof was over het banbeleid.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn laatste ban was door iets wat hzaw ook deed maar alleen ik kreeg een ban en hij niet
nog steeds woedend om
Omdat je caretquote:Op donderdag 29 september 2016 12:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou ik die onzin die uit je toetsenbord komt willen begrijpen
Bij anderen wel?quote:
Preciesquote:Op donderdag 29 september 2016 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. You only FOK! Once, dus gewoon gaan met die banaan en eventueel een ban voor lief nemen.
ik ben druk bezig met afvallen dus dat onderwerp ligt nogal gevoelig bij mequote:Op donderdag 29 september 2016 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van jou woog blijkbaar net wat zwaarder.
haha snapjumlol
Voor mij 1 op 1 verweeft(?) met elkaar hoor.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Is maar forum, niet het echte leven.
Daarom maak ik er dankbaar gebruik van.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben druk bezig met afvallen dus dat onderwerp ligt nogal gevoelig bij me
Dan moet je je geluk in een ander land zoeken hahaquote:Op donderdag 29 september 2016 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe zou het zijn om in het echte leven geband worden?
Gevangenis?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
Bek pissen wellicht niet. Maar tegenwoordig is het allemaal zo braaf.quote:
vroeger wel eens door de leraar in de hoek gezet? zo dusquote:Op donderdag 29 september 2016 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
In de gevangenisquote:Op donderdag 29 september 2016 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
Wat stel je voor dat ze introduceren op het middebare?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Bek pissen wellicht niet. Maar tegenwoordig is het allemaal zo braaf.
Vind jij het braaf?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Bek pissen wellicht niet. Maar tegenwoordig is het allemaal zo braaf.
Misschien moet je eens in een Feyenoord tenue in de Amsterdam Arena gaan rondlopen. Voor de reallife experience.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
Hier in NL wel iddquote:
hahaquote:Op donderdag 29 september 2016 12:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan moet je je geluk in een ander land zoeken haha
Bij ons moest je op de gang.... maar zoiets iddquote:Op donderdag 29 september 2016 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger wel eens door de leraar in de hoek gezet? zo dus
Nouja die ophef over een bangalijstjequote:
een rad die je moet draaien met daarop straffen of leuke dingen als je iets stouts hebt gedaanquote:Op donderdag 29 september 2016 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat stel je voor dat ze introduceren op het middebare?
Vermoorden is niet zelfde als bannen.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien moet je eens in een Feyenoord tenue in de Amsterdam Arena gaan rondlopen. Voor de reallife experience.
neequote:Op donderdag 29 september 2016 12:28 schreef HPLC het volgende:
Is er trouwens nog nieuws omtrent Brexit en referendum over Oekraïne?
Zou jij op zo'n lijst willen staan dan?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nouja die ophef over een bangalijstjevroeger was alles niet zo digitaal maar wist ook iedereen alles over de meisjes.
Ja want dan steek ik goed af bij de restquote:Op donderdag 29 september 2016 12:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou jij op zo'n lijst willen staan dan?
Ik vraag het even aan mijn struisvogel.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:28 schreef HPLC het volgende:
Is er trouwens nog nieuws omtrent Brexit en referendum over Oekraïne?
Is dit een doodsbedreiging?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien moet je eens in een Feyenoord tenue in de Amsterdam Arena gaan rondlopen. Voor de reallife experience.
Een struisvogel niet Kelvin noemenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik vraag het even aan mijn struisvogel.
Mark schudt nee.
Neuh, maar omgekeerd zullen er ook lijsten zijn, binnen de jaarclubjes van de meisjes zal de penislengte van de bestuursleden ook wel over de tong gaan, dan wel opgeschreven in een pdfje ter lering en vermaak.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou jij op zo'n lijst willen staan dan?
Kan hij zijn kop in het zand schudden dan?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik vraag het even aan mijn struisvogel.
Mark schudt nee.
Dit. Mannen hebben een lijstje in schrifvorm. Vrouwen kwekken de hele dag door over zelfde soort zaken.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Neuh, maar omgekeerd zullen er ook lijsten zijn, binnen de jaarclubjes van de meisjes zal de penislengte van de bestuursleden ook wel over de tong gaan, dan wel opgeschreven in een pdfje ter lering en vermaak.
hele seismologische opstelling die detecteert of het ja knikken is of nee schudden. Niet dat ik het goed kan aflezen, ik interpreteer er vrolijk op los.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan hij zijn kop in het zand schudden dan?
En nu een nul lolquote:Op donderdag 29 september 2016 12:33 schreef BozeHaas het volgende:
Haha Pharkus was vroeger een feut
Verklaart wel een hoop hequote:Op donderdag 29 september 2016 12:33 schreef BozeHaas het volgende:
Nee ben nooit lid geweest. Of aspirant lid. Maar ken er wel genoeg.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:33 schreef BozeHaas het volgende:
Alsof mij het ook maar ene fuck zou interesseren hoe de piemel van ene gozer eruit ziet.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Mannen hebben een lijstje in schrifvorm. Vrouwen kwekken de hele dag door over zelfde soort zaken.
shots naar stimoquote:Op donderdag 29 september 2016 12:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alsof mij het ook maar ene fuck zou interesseren hoe de piemel van ene gozer eruit ziet.
Kan me niet voorstellen dat andere vrouwen daar wel hele dagen over praten....
Lijk je me wel het type voorquote:Op donderdag 29 september 2016 12:35 schreef -supergirl- het volgende:
Maarja ik zit dan ook niet bij een studentenvereniging...
Vind erover praten en op internet zetten niet hetzelfdequote:Op donderdag 29 september 2016 12:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Neuh, maar omgekeerd zullen er ook lijsten zijn, binnen de jaarclubjes van de meisjes zal de penislengte van de bestuursleden ook wel over de tong gaan, dan wel opgeschreven in een pdfje ter lering en vermaak.
Ik geloof ook niet dat de strekking was dat het op het internet verspreid moest worden.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vind erover praten en op internet zetten niet hetzelfde
waarom benoem je dit? de sekse is toch helemaal niet relevant?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ja maar jij kijkt ook alleen naar innerlijk enzo, heel veel vrouwen zijn echt oppervlakkig hoor.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alsof mij het ook maar ene fuck zou interesseren hoe de piemel van ene gozer eruit ziet.
Brad op 4quote:
Ik hoor echt van alles hoorquote:Op donderdag 29 september 2016 12:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wat kinderachtig.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hoor echt van alles hoor![]()
Dan zie je zo'n gozer en denk je: Ohja, jij was degene die hem niet stijf kreeg zonder pilletje.
Ofzo
Uuh oke. Dat wil je toch helemaal niet van iemand weten? Ik niet iigquote:Op donderdag 29 september 2016 12:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan zie je zo'n gozer en denk je: Ohja, jij was degene die hem niet stijf kreeg zonder pilletje.
Ofzo
gelukkig waren er over mij nooit verhalen, was ook geen kans voor verderquote:Op donderdag 29 september 2016 12:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ofzo
Mi gaddoquote:Op donderdag 29 september 2016 12:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ofzo
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2016 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die nummer 4 maakt toch wel eens vlogs?
Neem het vooral serieus :squote:
Echt hequote:
Ach, hij werkt en dat is waar het om gaatquote:Op donderdag 29 september 2016 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha nog kleiner dan Zosk
Wel zittend plassen zeker.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, hij werkt en dat is waar het om gaat
post geen boze smilies naar mijn zus, bedanktquote:Op donderdag 29 september 2016 12:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, jij typt hier toch dat verhaal
quote:Op donderdag 29 september 2016 12:46 schreef Willoow het volgende:
Nee, praat alleen over paarden enzo.
quote:
Of anders?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
post geen boze smilies naar mijn zus, bedankt
Dat is handig.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb gewoon een verloopstukje zodat ik de urinoir kan gebruiken.
Als je een Chinees was, dan kon de grap welquote:Op donderdag 29 september 2016 12:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wilde net weggaan maar anders breivik haha
Dacht dat het sarcasme wel eruit sprongquote:Op donderdag 29 september 2016 12:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, jij typt hier toch dat verhaal
ik kijk dagelijks chinese tekenfilms dus het kan nogquote:Op donderdag 29 september 2016 12:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je een Chinees was, dan kon de grap wel
quote:Op donderdag 29 september 2016 12:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
'die jongen die daar loopt heeft maar een kwart paardenworst hangen'
ja, maar ik gebruik gewoon mijn gulp hoor. Ga niet zo staan zoals die middelstequote:Op donderdag 29 september 2016 12:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is handig.
Zo'n plastuit?
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/O68Zn7IxupuWH2sWj6gdZcY2elU=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)51905.jpg]afbeelding[/url] ]
Had een pilletje nodig om je sarcasme eruit te halenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dacht dat het sarcasme wel eruit sprong
Dat is wel srs.quote:
Hou opquote:Op donderdag 29 september 2016 12:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
'die jongen die daar loopt heeft maar een kwart paardenworst hangen'
Heeft je moeder of oma ook een trui voor je gebreid met paard(en) er op? en draag je die naar school?quote:
Sorryquote:Op donderdag 29 september 2016 12:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Had een pilletje nodig om je sarcasme eruit te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |