we hadden vaak gym aan het begin van de dag, geen zin om dan stinkend naar zweet de rest van de schooldag door te brengenquote:Op donderdag 29 september 2016 11:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had ook zogenaamd altijd wat
quote:Op donderdag 29 september 2016 11:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hadden vaak gym aan het begin van de dag, geen zin om dan stinkend naar zweet de rest van de schooldag door te brengen
tenzij ik even tijdens de kwartier durende ochtendpauze naar huis ging fietsen en douchen was dat niet echt mogelijkquote:
Of op het eind. Ja dan ging ik gewoon naar huis. Doei.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hadden vaak gym aan het begin van de dag, geen zin om dan stinkend naar zweet de rest van de schooldag door te brengen
Je maakt me niet wijs dat je school geen douches heeftquote:Op donderdag 29 september 2016 11:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tenzij ik even tijdens de kwartier durende ochtendpauze naar huis ging fietsen en douchen was dat niet echt mogelijk
Wij hadden idd geen douches.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je maakt me niet wijs dat je school geen douches heeft
ze waren er vast wel maar niemand maakte er ooit gebruik van, docenten hebben er nooit iets over gezegd en na gym moesten we gelijk naar de volgende les dus er was sws geen tijd voorquote:Op donderdag 29 september 2016 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je maakt me niet wijs dat je school geen douches heeft
Wij hadden niet eens douches. Moesten naar zo'n afgelegen veld.quote:
na gym douchte niemand zichquote:
Oh ben jij zo 1quote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef Willoow het volgende:
Gingen jullie ook nooit naar gym toe?
Ik kom gewoon bij volgende les wat later onder mom van 'ik moest douchen' en geen docent die erover klaagdequote:Op donderdag 29 september 2016 12:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze waren er vast wel maar niemand maakte er ooit gebruik van, docenten hebben er nooit iets over gezegd en na gym moesten we gelijk naar de volgende les dus er was sws geen tijd voor
Doe danquote:
ik doe er langer over door alle vetkwabben dus ik zou dan de hele les missenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kom gewoon bij volgende les wat later onder mom van 'ik moest douchen' en geen docent die erover klaagde
Ja.quote:
Had in mijn klas een iets oudere antiliaan, Ricardo, die ging altijd als eerste naar de kleedruimtes na gym om vervolgens de kranen onder te pissen en de nerdjes zich te laten wassenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit deed echt niemand bij ons. Eigenlijk wel grappige preutsheid nu ik daar aan terugdenk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |