mijn laatste ban was door iets wat hzaw ook deed maar alleen ik kreeg een ban en hij nietquote:Op donderdag 29 september 2016 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
Geband wordenniet de grenzen herkennen en deze net nooit overschrijden
Bedankt, bijna mijn blaadje volquote:Op donderdag 29 september 2016 12:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij krijgt een stickertje vandaag.
Lekker boeiend. Is maar forum, niet het echte leven.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
Geband wordenniet de grenzen herkennen en deze net nooit overschrijden
waarom zou ik die onzin die uit je toetsenbord komt willen begrijpenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
omdat je het toch niet zou begrijpen
Van jou woog blijkbaar net wat zwaarder.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn laatste ban was door iets wat hzaw ook deed maar alleen ik kreeg een ban en hij niet
nog steeds woedend om
Idd. You only FOK! Once, dus gewoon gaan met die banaan en eventueel een ban voor lief nemen.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Is maar forum, niet het echte leven.
Mijn laatste was omdat ik vol lof was over het banbeleid.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn laatste ban was door iets wat hzaw ook deed maar alleen ik kreeg een ban en hij niet
nog steeds woedend om
Omdat je caretquote:Op donderdag 29 september 2016 12:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou ik die onzin die uit je toetsenbord komt willen begrijpen
Bij anderen wel?quote:
Preciesquote:Op donderdag 29 september 2016 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. You only FOK! Once, dus gewoon gaan met die banaan en eventueel een ban voor lief nemen.
ik ben druk bezig met afvallen dus dat onderwerp ligt nogal gevoelig bij mequote:Op donderdag 29 september 2016 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van jou woog blijkbaar net wat zwaarder.
haha snapjumlol
Voor mij 1 op 1 verweeft(?) met elkaar hoor.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Is maar forum, niet het echte leven.
Daarom maak ik er dankbaar gebruik van.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben druk bezig met afvallen dus dat onderwerp ligt nogal gevoelig bij me
Dan moet je je geluk in een ander land zoeken hahaquote:Op donderdag 29 september 2016 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe zou het zijn om in het echte leven geband worden?
Gevangenis?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
Bek pissen wellicht niet. Maar tegenwoordig is het allemaal zo braaf.quote:
vroeger wel eens door de leraar in de hoek gezet? zo dusquote:Op donderdag 29 september 2016 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
In de gevangenisquote:Op donderdag 29 september 2016 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
Wat stel je voor dat ze introduceren op het middebare?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Bek pissen wellicht niet. Maar tegenwoordig is het allemaal zo braaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |