sterktequote:Op donderdag 29 september 2016 16:34 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ja, ik durf het toch niet aan. Had nog wat dierproefstudies gelezen - ik zit het wel uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Heel herkenbaar! Ik vond echo's en controle's inderdaad vooral 'potentiėle momenten om te horen dat het niet goed is', ik denk vooral ook omdat het bij de MA dus bij een controle bleek, zonder dat ik iets had gemerkt. Ik heb dat gevoel overigens tot de allerlaatste echo een beetje gehad, maar steeds korter. Ook bij 41+1 bij de overtijdcontrole hield ik weer even mijn adem in op het moment dat hij het echoding op mijn buik zette. Terwijl ik haar echt seconden daarvoor wel gevoeld had, maar toch.. Is nou eenmaal een erfenis van de voorgeschiedenis.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:17 schreef Cygne het volgende:
[..]
Hier vliegt het ook. Ik heb de GUO met 20+4. Zaterdag geslachtsbepaling en eigenlijk zie ik er een beetje tegenop. Zodra er een echo of een vk-controle nadert ben ik weer bang dat ie dood is, of andere gekke dingen. Terwijl ik daar tussendoor niet zo gek veel last van heb.
quote:Op donderdag 29 september 2016 20:24 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd, Franny! Moge het maar voorspoedig verlopen.
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:00 schreef Hilzillah het volgende:
Ennnnnnnnn... Baby Snorlax is een meisje![]()
![]()
![]()
In de op?quote:Op donderdag 29 september 2016 21:00 schreef Hilzillah het volgende:
![]()
![]()
Whoei!quote:Op donderdag 29 september 2016 21:00 schreef Hilzillah het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2016 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whoei!
Hopen dat ze geen snor heeft though
Oi, dat is dubbel lastig... Ik heb "gelukkig" elke keer eerst bloedverlies gehad (en dan elke keer voor de echo al zoveel dat ik geen hoop meer had.quote:Op donderdag 29 september 2016 21:03 schreef Cygne het volgende:
Oooh Franny.![]()
![]()
IMA, precies dat wat jij omschrijft. De vk-praktijk is voor mij de plek waar ik hoor waar mn baby dood is. Kan dat nog niet loslaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |