haha, beetje kinderachtig ofniet?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:17 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Mooi. Mijn bureaublad achtergrond:
[ afbeelding ]
Maar dan zonder dat grote ''Transformers Prime'' in het midden.
Nou enquote:Op woensdag 28 september 2016 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, beetje kinderachtig ofniet?
quote:Op woensdag 28 september 2016 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dat een luchtfoto van Raqqa?
Ik welquote:Op woensdag 28 september 2016 22:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zijn jullie geïnteresseerd in mijn bureaubladachtergrond?
GoPro Divequote:Op woensdag 28 september 2016 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
welke camera heb je gebruikt
Ja is goed wordt wel 05.30 want dan gaat mijn wekkerquote:Op woensdag 28 september 2016 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
Wil iemand mij morgen wakker bellen?
wut?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:11 schreef HPLC het volgende:
over leagues gesproken, ik vraag me af of Ash de Elite 4 al heeft verslagen
pinman: naar bedquote:Op woensdag 28 september 2016 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Oké kom maar weer terug allemaal.
ja, meerdere malen gekomen.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pinman: naar bed
le_prof: zelfbevrediging op arsenal
denk ik
gastquote:Op woensdag 28 september 2016 22:17 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Mooi. Mijn bureaublad achtergrond:
[ afbeelding ]
Maar dan zonder dat grote ''Transformers Prime'' in het midden.
het is je gegundquote:Op woensdag 28 september 2016 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, meerdere malen gekomen.
wat niet weet wat niet deertquote:Op woensdag 28 september 2016 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
daar denkt mortaxx anders over, denk ik
linkquote:Op woensdag 28 september 2016 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind je van mijn mooiheidslijstje dima?
En je uitkijk op het leven bahaaquote:Op woensdag 28 september 2016 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
dit is mijn wallpaper
[ afbeelding ]
hahahquote:Op woensdag 28 september 2016 22:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En je uitkijk op het leven bahaa
Woest aantrekkelijk: SEquote:
2nutz moet ook bij knap manquote:Op woensdag 28 september 2016 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijk: SE
Zeer aantrekkelijk: Chloro, zeer, bozehaas, mortie
Knap: Tardis, Chai, frank, le_prof, hoth, id_do_her, etto
Gematigd knap: Stimo, Willoow, drug, jamesdeen, gianni
Overwegend knap: Catkiller, der_mann, zosk, troll, mcnulty, murdera, wietparkiet, crip
Normaal: Hplc, Cachet, Opso, ober, SG, frass, matip, remqo, rozevla, dima, jimmy, fokkingfokker, etsu, pinman
Gematigd lelijk: eend, hoink, 2nutz, madelief, toto
Overwegend lelijk: dp, pensyl, slaapzak, vanillekwark, inso, ama, wise
Lelijk: haags, noel, crack, lompehork, fylax, kdrick
Brrr ga weg griezel: Niels, Braddie, ash, tailfox
nee, dit lijstje is definitief, veranderingen zijn niet meer mogelijkquote:Op woensdag 28 september 2016 22:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
2nutz moet ook bij knap man
tis zowieso slecht gedefinieerd lijstjequote:Op woensdag 28 september 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, dit lijstje is definitief, veranderingen zijn niet meer mogelijk
enkel kunnen bij hoge uitzondering nieuwe users worden toegelaten die ik dan zal keuren
LOLquote:Op woensdag 28 september 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze als bureaublad. Zo heb ik alle ruimte haha
dat bepaal ik zelf wel dimaquote:Op woensdag 28 september 2016 22:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tis zowieso kut lijstje
zeer aantrekkelijk betekent niet perse > knap snapje
7,8/10 goedequote:Op woensdag 28 september 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
okequote:Op woensdag 28 september 2016 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat bepaal ik zelf wel dima
moest lachenquote:Op woensdag 28 september 2016 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oke
ik houd wel van mannen met eigen mening
Is dat niet erg druk?quote:Op woensdag 28 september 2016 22:43 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze als achtergrond
typisch welquote:Op woensdag 28 september 2016 22:43 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze als achtergrond
Ik heb een tijdje Pluto en Sharon op m'n schermen gehad na die fly by van New Horizons vorig jaar.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zet een move...quote:Op woensdag 28 september 2016 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moest lachen
dat waardeer ik dan weer
Ik heb deze post niet gelezen.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje Pluto en Sharon op m'n schermen gehad na die fly by van New Horizons vorig jaar.
ohquote:Op woensdag 28 september 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja gewoon snap je ben te moe om uit te leggen
depressies zijn niet leukquote:Op woensdag 28 september 2016 22:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En je uitkijk op het leven bahaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |