Ja, dat is fraude. Hoe zou je het anders noemen?quote:Op woensdag 28 september 2016 18:26 schreef Dylannx3 het volgende:
Hallo allemaal,
Mijn vriendin start per oktober met een fulltime baan. Zij woont momenteel bij haar ouders, een huurwoning. De ouders ontvangen huurtoeslag. Nu mijn vriendin een fulltime baantje krijgen haar ouderen minder huurtoeslag. Mijn vraag is nu: kan zij bij mijn (ouders) adres inschrijven en er niet wonen? Wat kan ik van deze actie verwachten (qua geld en rechten)? Ze wilt hiermee de huurtoeslag van haar ouders weer verhogen naar hoe het vroeger was. Pleeg ik hiermee fraude als ik dit doe?
Ja.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:26 schreef Dylannx3 het volgende:
Pleeg ik hiermee fraude als ik dit doe?
Maar dan kost het haar geld, nu krijgen ze gratis geld en dat is natuurlijk wel relaxt.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:31 schreef Chinless het volgende:
Ze kan natuurlijk ook zelf dat financieel afdragen aan d'r ouders.
Ga samenwonen.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:52 schreef Dylannx3 het volgende:
Is er een manier om dit toch mogelijk te maken, zonder teveel gedoe?
Geen fraude plegen en een betere oplossing zoekenquote:Op woensdag 28 september 2016 18:52 schreef Dylannx3 het volgende:
Misschien is dat wel een idee, over twee jaar. Ik zit momenteel nog op school (laatste jaar) en zij is net afgestuderdeerd.quote:
Ze is net wat?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:18 schreef Dylannx3 het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een idee, over twee jaar. Ik zit momenteel nog op school (laatste jaar) en zij is net afgestuderdeerd.
Ja, je schoonouders aan het werk schoppen, is ook beter voor je erfenis.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:52 schreef Dylannx3 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |