SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:PS Plus oktober 2016
Resident Evil, PS4
Transformers: Devastation, PS4
Mad Riders, PS3
From Dust, PS3
Code: Realize ~Guardian of Rebirth~, PS Vita
Actual Sunlight, PS Vita
Bron: https://blog.eu.playstati(...)plus-on-4th-october/
Yes van PLATINUM GAMES die ook Bayonetta heeft gemaakt dus zal wel een toffe game zijnquote:Op woensdag 28 september 2016 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is dat die jaren 80 style Transformers?
Correct. Leuke line-up deze maand.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is dat die jaren 80 style Transformers?
Nice ! die moest ik nog checken.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:06 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Correct. Leuke line-up deze maand.
Ik ook. Jeugdsentiment. Resident Evil trouwens ook. Benieuwd naar hoe de remake speelt. Kwam op de ps1 nooit zo ver.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nice ! die moest ik nog checken.
En later in oktober ook nog Skyrim en Battlefield 1quote:
Voor de mods moet je bij Sony zijn. Want Farming Simulator krijgt wel mods voor de PS4quote:Op woensdag 28 september 2016 19:40 schreef MMaRsu het volgende:
Bioshock collection is niet zonder fouten en bugs, ook de slechte texture filtering.
Zie ook digitalfoundry
Skyrim op ps4 kopen nadat Bethesda ps3 bezitters een foutieve game had verkocht
Ook nog zonder mods
Bethesda please
https://nl.pepper.com/aan(...)iption-holland-28878quote:Op woensdag 28 september 2016 19:23 schreef Max-Westerman het volgende:
is er nog ergens PS plus in de aanbieding?
Wat is er dan met je PS4 aan de hand dat je zo lang zonde zit?quote:Op woensdag 28 september 2016 20:46 schreef Evi_90 het volgende:
Voorlopig geen toegang tot m'n PS4, maar toch even Journey in m'n mandje gestopt om in december te downloaden.
In het buitenland voor studie. PS4 staat thuis, kon niet mee, maar wel de PS+ games in de gaten houden al hoewel de games voor de maand oktober niets voor mij zijn dus die skip ik.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat is er dan met je PS4 aan de hand dat je zo lang zonde zit?
Journey is overigens een hele toffe ervaring.
volgens mij moet je m ook afrekenen voor je m echt hebtquote:Op woensdag 28 september 2016 20:46 schreef Evi_90 het volgende:
Voorlopig geen toegang tot m'n PS4, maar toch even Journey in m'n mandje gestopt om in december te downloaden.
Ja klopt, de transactie heb ik ook al gedaan. Staat nu in de downloadlijst.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
volgens mij moet je m ook afrekenen voor je m echt hebt
Je kan ook paypal koppelen. ideaal!quote:Op woensdag 28 september 2016 22:54 schreef Evi_90 het volgende:
J
[..]
Ja klopt, de transactie heb ik ook al gedaan. Staat nu in de downloadlijst.
thnxquote:Op woensdag 28 september 2016 20:35 schreef zerokil het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)iption-holland-28878
Waaro ergens ? Lijkt mij een goede dealquote:Op woensdag 28 september 2016 19:55 schreef E-Dubble het volgende:
¤50 betalen voor 2 move controllers en een oplaadding of ben ik dan gek?
Ja dat is dan wel tweedehands op marktplaatsquote:Op donderdag 29 september 2016 16:26 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Waaro ergens ? Lijkt mij een goede deal
Ik wil ook zo'n ding, want lijkt me leuk voor just dance. Kan ze nieuw nergens vinden die move controllers. Jij een linkje ?quote:Op donderdag 29 september 2016 16:35 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel tweedehands op marktplaatsNieuw zijn ze ontzettend duur overal
Nee niet echt ben ook nog op zoek, ¤30 p.s. bij de gamemania maar dat vind ik nog duurquote:Op donderdag 29 september 2016 16:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n ding, want lijkt me leuk voor just dance. Kan ze nieuw nergens vinden die move controllers. Jij een linkje ?
Is ook duur, moet je camera ook nog los kopen zeker?quote:Op donderdag 29 september 2016 16:45 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Nee niet echt ben ook nog op zoek, ¤30 p.s. bij de gamemania maar dat vind ik nog duur
Uiteraard, je wordt financieel helemaal uitgemolken he .quote:Op donderdag 29 september 2016 16:45 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Is ook duur, moet je camera ook nog los kopen zeker?
Ja dat blijktquote:Op donderdag 29 september 2016 16:46 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Uiteraard, je wordt financieel helemaal uitgemolken he .
Iemand?quote:Op donderdag 29 september 2016 10:10 schreef Apekoek het volgende:
Is het tegenwoordig ook mogelijk om een bluetooth speaker aan de PS4 te hangen?
Het Slim model heeft geen voordelen t.o.v. het originele model. Is er een verschil tussen de harde schijven? 500GB/1TB? Dat zou je keuze wel kunnen beïnvloeden natuurlijk. Als beide 1TB hebben zou mijn keus uitgaan naar de originele met 2 games. De Pro versie is voornamelijk aantrekkelijk als je al een goede TV hebt en interesse hebt in VR (volgens mij).quote:Op donderdag 29 september 2016 18:04 schreef VersusPascal het volgende:
Hmm, PS4 orgineel model inclusief fifa en uncharted voor 333, PS4 slim met FIFA voor 350 of wachten op de pro... Wat zouden jullie doen?
Slim met fifaquote:Op donderdag 29 september 2016 18:04 schreef VersusPascal het volgende:
Hmm, PS4 orgineel model inclusief fifa en uncharted voor 333, PS4 slim met FIFA voor 350 of wachten op de pro... Wat zouden jullie doen?
BF:HL was geweldige campaignquote:Op vrijdag 30 september 2016 08:58 schreef DustPuppy het volgende:
Die single player campaign trailer van Battlefield 1, wow
Een battlefield met een fatsoenlijke single player campaign? What madness is this?
Keertje checken dan, maar ben toch meer van de historische shooters.quote:
Erm... nou... sneaken in een battlefield gamequote:
haha ja, maar vond het met dat idee van die cases wel vet, en die levels zaten best gaaf in elkaarquote:Op vrijdag 30 september 2016 09:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Erm... nou... sneaken in een battlefield gameWas een beetje raar.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog maar 41 nachtjes tot m'n PS4 Pro.
Ga je voor de VR en een extra dure TV ook?quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog maar 41 nachtjes tot m'n PS4 Pro.
Die komen later welquote:Op vrijdag 30 september 2016 18:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga je voor de VR en een extra dure TV ook?
Ik had dan ook geen gewone PS4.quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan heb je er nog niet zoveel aan man.
Waarschijnlijk zit er vocht in je PS4.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:16 schreef Enchanter het volgende:
Uit het vorige deel
Weet iemand waarom ik als ik m'n zwager uitnodig voor een 'party' altijd een 'foutmelding' krijgen iets met NAT of zo.
Met andere mensen geen last van , hij ook niet.
De BF Bad Company games hadden een erg toffe campaign, én toffe mp maps.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:58 schreef DustPuppy het volgende:
Die single player campaign trailer van Battlefield 1, wow
Een battlefield met een fatsoenlijke single player campaign? What madness is this?
Bijdehandjes gegeten vanochtend ?quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er vocht in je PS4.
Ik heb hem van de week al gekocht, maar nog geen tijd voor gehad.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:07 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ondertussen ben ik nog aan het genieten van Bioshock 2 om daarna te beginnen aan de laatste. Goeie aankoop tot dusver, die collection.
Gaaf zeg, maar kan dat ook op de 1e generatie PS4? Ik wilde er namelijk een Pro voor aanschaffen.quote:Op vrijdag 30 september 2016 20:40 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
In februari al. Day-one it's mine.
Mwah vind hem best makkelijk.. speel op normalquote:Op vrijdag 30 september 2016 21:56 schreef Jungle_Jim het volgende:
Tering, Xcom 2 is geen kattenpisbijna eng hoe snel je keihard afgeslacht kan worden
Uhh.. natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2016 22:10 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Gaaf zeg, maar kan dat ook op de 1e generatie PS4? Ik wilde er namelijk een Pro voor aanschaffen.
normal is dan ook het nieuwe easy.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 02:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah vind hem best makkelijk.. speel op normal
Is ook in de eerste instantie voor de OG ps4 gemaakt. Dus no worries.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:10 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Gaaf zeg, maar kan dat ook op de 1e generatie PS4? Ik wilde er namelijk een Pro voor aanschaffen.
heb pas een paar uur gespeeld maar mijn team mist steeds belangrijke schoten, dan worden er weer mensen gereanimeerd en wordt ik gemindcontrolled en is het opeens 4 tegen 1quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 02:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah vind hem best makkelijk.. speel op normal
Awesome! Dan hoef ik niet de Pro te kopen. :-)quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 07:53 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Is ook in de eerste instantie voor de OG ps4 gemaakt. Dus no worries.
Hier komt hij wel in huis.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:35 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Awesome! Dan hoef ik niet de Pro te kopen. :-)
Ik zou het wel kunnen doen, maar ik hoop dan eigenlijk op een bundel met VR erbij...quote:
Ze zeggen dat alle games (ook die nog uitkomen) op beide versies zullen werken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 16:35 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Awesome! Dan hoef ik niet de Pro te kopen. :-)
Wat bedoel je met versies? Aantal eindes? Dat laatste namelijk minstens 4.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 21:10 schreef Nober het volgende:
Hoeveel versies zijn er van Resident Evil 7 beginning hour?
Ik vond er namelijk twee.
Ja verschillende eindes.quote:Op zondag 2 oktober 2016 05:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat bedoel je met versies? Aantal eindes? Dat laatste namelijk minstens 4.
Ik heb ze zelf nog niet allemaal gehad maar het grote wijde internet zegt, 1x via de deur en 3 verschillende telefoongesprekken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 05:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja verschillende eindes.
Eerste keer vond ik een sleutel en ging ik naar buiten via de deur waar ik ook binnen kwam volgens de video die je te zien krijgt.
Tweede keer vond ik zo'n ontbrekende staaf waardoor ik ergens anders uitkwam.
Zal nog twee keer gaan spelen om te zien wat er dan voor einde is.
Here they lie is 13 oktober digitaal. 2 november op disk. Zal met veel VR games zijn, dat ze eerst een digitale release krijgen.quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:15 schreef Gellarboy het volgende:
Ben ik de enige die het game aanbod voor de launch van PS VR wat mager vind? In diverse YouTube video's over launch titels komen supertoffe games aan bod (bijv. Robinson, Batman, Here They Lie) maar die vallen nog nergens te bestellen..
Anyhoo, ik heb 'm besteld. Met een camera en die castagnettes. Nu even op water en brood.
Waarom haal je hem dan als het aanbod je niet aanstaat?quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:15 schreef Gellarboy het volgende:
Ben ik de enige die het game aanbod voor de launch van PS VR wat mager vind? In diverse YouTube video's over launch titels komen supertoffe games aan bod (bijv. Robinson, Batman, Here They Lie) maar die vallen nog nergens te bestellen..
Anyhoo, ik heb 'm besteld. Met een camera en die castagnettes. Nu even op water en brood.
wel vette laadschermenquote:Op maandag 3 oktober 2016 08:36 schreef Aurelius het volgende:
XCom 2 is geweldig! Alleen die laadtijden.
Op zich ontmoedigt het wel het continue reloaden van een oude save als alles fout gaat! Ben ook opnieuw begonnen, maar dat is normaal. Je moet toch even doorhebben hoe alles werkt en hoe je qua upgrades en research een goede start maakt. Tutorial is een beetje nutteloos.quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:42 schreef Jungle_Jim het volgende:
wel vette laadschermenmaar duurt idd wel erg lang steeds, net geen minuut
![]()
Heb nu ook eindelijk door hoe het spel werkthet is veel belangrijker dan bij enemy unknown om een goede positie en goed hitpercentage te hebben bij je schoten. Ben maar overnieuw begonnen want de missies waren niet meer te doen met alleen maar rookies
Ah, zo. Top, thanks.quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:25 schreef 7nightwing7 het volgende:
Here they lie is 13 oktober digitaal. 2 november op disk. Zal met veel VR games zijn, dat ze eerst een digitale release krijgen.
Omdat er overal geroepen werd "dit zijn de games at launch: [insert toffe games]."quote:Op maandag 3 oktober 2016 11:28 schreef Typisch het volgende:
Waarom haal je hem dan als het aanbod je niet aanstaat?
mja, die laadtijden irriteren me wel enorm. Vooral bij missies waar je concealed bent en je per ongeluk niet goed gepositioneerd staat waardoor je ontdekt wordt en ik weer opnieuw wil beginnen. Je mag echt geen enkele fout maken in dit spelquote:Op maandag 3 oktober 2016 11:48 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Op zich ontmoedigt het wel het continue reloaden van een oude save als alles fout gaat! Ben ook opnieuw begonnen, maar dat is normaal. Je moet toch even doorhebben hoe alles werkt en hoe je qua upgrades en research een goede start maakt. Tutorial is een beetje nutteloos.
Vooralsnog maak ik veel gebruik van de grenadier. Granaten zijn echt je beste vriend in het begin.
Niet op rode tegels gaan staan .En uitkijken als je ergens naartoe loopt dat het lijntje ook niet over een rode tegel loopt.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:19 schreef Jungle_Jim het volgende:
mja, die laadtijden irriteren me wel enorm. Vooral bij missies waar je concealed bent en je per ongeluk niet goed gepositioneerd staat waardoor je ontdekt wordt en ik weer opnieuw wil beginnen. Je mag echt geen enkele fout maken in dit spel
Voor zover ik weet, zullen de mensen die hem nu nog willen hebben, het pas rond de kerst of begin volgend jaar krijgen. Aldus shopmanager van de locale Gamemania. Of je moet geluk hebben met hier en daar een losse verkoop of gecancelde preorders.quote:Op maandag 3 oktober 2016 12:53 schreef Jimbo het volgende:
is de playstation vr al uitverkocht eigenlijk? ik heb er nog een zooi in preorder staan zonder dat ik t doorhad
ah dan cancel ik die van mijn wel gewoon, ben ik daar ook weer van af.quote:Op maandag 3 oktober 2016 14:36 schreef 7nightwing7 het volgende:
et, zullen de mensen die hem nu nog willen hebben, het pas rond de kerst of begin volgend jaar krijgen. Aldus shopmanager van de locale Gamemania. Of je moet geluk hebben met hier e
ja, dat snap ikquote:Op maandag 3 oktober 2016 14:22 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Niet op rode tegels gaan staan .En uitkijken als je ergens naartoe loopt dat het lijntje ook niet over een rode tegel loopt.
quote:Op maandag 3 oktober 2016 15:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah dan cancel ik die van mijn wel gewoon, ben ik daar ook weer van af.
Is een netwerkinstelling meen ik me te herinneren.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:16 schreef Enchanter het volgende:
Uit het vorige deel
Weet iemand waarom ik als ik m'n zwager uitnodig voor een 'party' altijd een 'foutmelding' krijgen iets met NAT of zo.
Met andere mensen geen last van , hij ook niet.
In de endgame zit ik zeker langer dan 2 minuten te wachten totdat ze terug zijn bij de basequote:Op maandag 3 oktober 2016 11:42 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
wel vette laadschermenmaar duurt idd wel erg lang steeds, net geen minuut
![]()
Heb nu ook eindelijk door hoe het spel werkthet is veel belangrijker dan bij enemy unknown om een goede positie en goed hitpercentage te hebben bij je schoten. Ben maar overnieuw begonnen want de missies waren niet meer te doen met alleen maar rookies
het spel draait sowieso voor geen meter. Begin me er nu ook echt aan te irriteren omdat ik om een of andere reden nog steeds afgemaakt wordtquote:Op maandag 3 oktober 2016 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
In de endgame zit ik zeker langer dan 2 minuten te wachten totdat ze terug zijn bij de base
soms wel soms niet, die duitsers doen altijd raarquote:Op maandag 3 oktober 2016 19:18 schreef studentje7 het volgende:
Guys als je een duits PS4 spel koopt kun je de taal toch veranderen naar Engels?
Bij VR zou ik je toch aanraden het zelf te proberen. Iedereen reageert er weer anders opquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:40 schreef renwan het volgende:
Heeft iemand hier al PS VR geprobeerd? Zag dat dat binnenkort uitkomt en ben wel geneigd het te kopen
Ik weet niet of dat nog steeds zo is, maar in het recente verleden waren Duitse games vaak gecensureerd (geweld en bloed).quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:18 schreef studentje7 het volgende:
Guys als je een duits PS4 spel koopt kun je de taal toch veranderen naar Engels?
blauw bloed, swag is datquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 09:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nog steeds zo is, maar in het recente verleden waren Duitse games vaak gecensureerd (geweld en bloed).
Jammer van de graphics.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:49 schreef Pheno het volgende:
Vaak zat wat over geschreven, maar het zijn vast fp-haters hier
Maar mijn laatste:
http://frontpage.fok.nl/p(...)vil-7-biohazard.html
En anders een dagje VR in Tokio:
GAM / FOK! goes Tokyo Game Show 2016
Dat zal deze generatie van VR altijd een ding blijven. De ene kant ben ik wel van de gagdets, maar ik ga geen PS VR kopen. Of welk VR dan ook. Laten ze het maar eerst verbeteren. Voor die prijs (PS4 Pro en PSVR als je het echt goed wil doen) wil ik wel iets waar ik 100% tevreden over ben.quote:
het is vet maar nog niet optimaal. Voor nu vind ik t te duur.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:38 schreef satecl het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar meningen over de PS VR van Fok users... niemand?
Ik dacht dat RE7 een PSVR Only titel was.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:49 schreef Pheno het volgende:
Maar mijn laatste:
http://frontpage.fok.nl/p(...)vil-7-biohazard.html
Dat is het iig niet. Of ik heb wel heel realistisch een console-game gespeeldquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik dacht dat RE7 een PSVR Only titel was..
Beide, zowel met als zonder VR te spelen. Met VR duurt het langer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik dacht dat RE7 een PSVR Only titel was..
Bron:http://www.psx-sense.nl/2(...)anger-dan-zonder-vr/quote:In VR duurt Resident Evil VII langer dan zonder VR.
Resident Evil VII
Capcom heeft gesproken over de speelduur van Resident Evil VII. Eén ding viel hier aan op, namelijk dat de game niet altijd even lang zal duren. Over de reden waarom is niet gesproken, maar wel over hoe je langer kan genieten van deze griezelgame.
Ben je in bezit van PlayStation VR? Dan wordt het horror plezier zowat verdubbeld. De game op de ‘normale’ manier spelen zal je zo’n 15 uur bezighouden, waar de game in virtual reality zowaar 25 tot 30 uur in beslag kan nemen. Ook wordt er nog DLC uitgebracht die daar nog eens 8 uur aan toe zal voegen. Is de game moeilijker in VR of is de tijd om je onderbroeken te verschonen extra ingecalculeerd? Dat is voor ons een vraag en voor Capcom een weet.
Resident Evil VII staat gepland voor een release in het begin van 2017, op 24 januari om precies te zijn.
die was twee jaar geleden supertof. Maar voor mij geen reden om dure hardware aan e schaffen. Na 10 minuten is ie klaar namelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:42 schreef Gellarboy het volgende:
.
13 oktober staat de Kitchen demo in de store, in ieder geval.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:38 schreef satecl het volgende:
quote:+ Toegankelijkheid, niet alleen vanwege de prijs maar ook vanwege het gemak in gebruik. Makkelijk hercentreren van je center point, duidelijke overgang van VR naar 2D en terug. Bij occulus had ik meer moeite.
+ Comfort, de bril zit echt veel beter dan occulus omdat hij op je hoofd rust en niet op je neus. Gewicht is prettig, koptelefoon gaat er makkelijk overheen.
+ Afsluitbaarheid van de buitenwereld. Je kan door hem goed af te stellen jezelf helemaal buitensluiten, maar je kan ook zorgen dat er net een randje licht zichtbaar blijft. Ik vond dit heel fijn, want daarmee kan je (als je wilt) in contact blijven met de echte wereld en is de overgang veel fijner. Ik had bij occulus niet die mogelijkheid, maar misschien kan het daar ook wel
- Graphics. Ontzettend pixelated. Had het wel verwacht maar niet zo erg. Kon op 50 meter afstand het groot verlichtte bord op een hotel in Until Dawn nog niet lezen. Ook in veel games een beroerde HUD waar ik nog net niet het 640x480 gevoel had.
- Misselijkheid. Niet bij mij, maar bij mijn vriendin vrijwel direct, nog voordat ze echt begon met spelen. Weet niet of de beeldfrequentie daar iets mee te maken kan hebben maar dat is wel echt jammer. Bij occulus had ze nergens last van.
- Games. Ik heb alle games even geprobeerd. Wat me bij Occulus ook al was opgevallen gebeurde hier ook. Veel games maken gebruik van een referentiepunt (auto, motor, tank, vogel), waarschijnlijk ook om misselijkheid tegen te gaan. Denk aan een ballerina die bij het draaien ook naar een punt blijft kijken, dit kan je in games forceren door een gedeelte van het beeld te vullen met een referentiepunt dat nooit van plaats verandert. Daarnaast zijn veel games onder de maat qua gameplay. Het is leuk vanwege de VR ervaring, maar ik denk dat het nieuwe er snel af is. Totale lijst: motorsports 4, driveclub, battlezone, headmaster, rigs, until dawn, soar. Die laatste was wat mij betreft het beste. Beetje richting Journey, denk dat VR uitermate geschikt is voor dat soort games. Ik mistte een platformer, temeer omdat de beste game op occulus een platformer is (Lucky's Tale). Het slagen van VR valt of staat wat mij betreft ook met de investering die developers willen doen om iets totaal nieuws te maken wat in deze context beter past.
Mijn conclusie: de investering van 400 euro, misschien meer (accessoires),gaat het alleen waard zijn als de developers weten games te maken die het beste uit VR te halen, zonder daarin te vervallen in klassieke spelconcepten, die hebben we allemaal al gezien. Zeker geen dag een aankoop dus, maar dat had ik eerder ook al bedacht.
Het is enorm persoonlijk, daarom lees je zoveel verschillende verhalen. Je moet het gewoon zelf proberenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 21:15 schreef Gellarboy het volgende:
Ik lees inmiddels zóveel verhalen die elkaar allemaal tegenspreken, dat ik echt geen idee meer heb welke ik nou moet geloven en welke niet. Waarschijnlijk hebben ze allemaal gelijk en is het gewoon afhankelijk van waar je waarde aan hecht.
Ik ben in ieder geval van jongs af aan verrukt van VR en op 13 oktober is het (voor mij) voor 't eerst binnen handbereik, los van die brakke "telefoon brillen". Ik heb er zin in.
Best kort, koop 'm wel in de uitverkoop.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 14:41 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Beide, zowel met als zonder VR te spelen. Met VR duurt het langer.
[..]
Bron:http://www.psx-sense.nl/2(...)anger-dan-zonder-vr/
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:18 schreef Ties02 het volgende:
Resident Evil maar eens uitproberen, nog nooit gespeeld die reeks
Het is heel kort, misschien één of twee avondjes plezier. Wel een erg goede game, maar in euro's per uur vermaak niet heel voordelig, ook niet voor 12 euro. Ligt er dus een beetje aan wat je zoekt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Firewatch voor 12 euro een aanrader?
Dat GTA nog steeds 40 euro is joh.
Dat is toch vooral een coop game?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is heel kort, misschien één of twee avondjes plezier. Wel een erg goede game, maar in euro's per uur vermaak niet heel voordelig, ook niet voor 12 euro. Ligt er dus een beetje aan wat je zoekt.
Als het je om veel speeltijd voor je geld gaat kunt je beter de Borderlands Collection doen, daar trek je zo meer dan honderd uur uit.
Juist, en compléééét niet te vergelijken met een immersive ervaring als Firewatchquote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat is toch vooral een coop game?
Neuh, kun je prima alleen spelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat is toch vooral een coop game?
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 02:02 schreef Ties02 het volgende:
Ontzettend verouderde game met ditto mechanics, nu al afgehaakt
Nog wel in de bibliotheek, maybe later een keer oppakken.. heb nu alle vrije ruimte op de PS4 nodig voor mijn to-play lijstje
Die is heel vetquote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:08 schreef Dagger87 het volgende:
Mensen die de vr gaan kopen en star wars Battle front nog niet hebben kunnen 'm dus kopen voor 20 euro in de store. Dan krijg je bij PSVR release gratis die x-wing vr mission. Hij schijnt namelijk heel vet te zijn.
Oké, Hans.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:53 schreef Sjemmert het volgende:
VR op de ps4 is gedoemd om te falen als je het mij vraagt. Ik wacht rustig tot er een knappe VR experience beschikbaar is voor PC.
geen SPquote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:43 schreef MaxC het volgende:
Battlefront voor 20 euro is wel netjes. Zat daar nou nog een singleplayer bij? Weet niet of het online nog leuk is als je nu instapt
Zag net dat er nieuwe trophies zijn dus ik moet het nog een keer gaan spelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:11 schreef KneusTeun het volgende:
Firewatch is een vrij korte game, maar ik vond hem wel erg nice.
Lig ik daar in het mais geen idee waar naartoe maar ik moest ergens heen dus ik uit dat mais en meteen afgemaakt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:25 schreef StateOfMind het volgende:
Outlast 2 demo nu ook te downloaden.
Wat ? Het is gewoon zo.quote:
Zomaar roepen dat het niks gaat worden schiet niet echt op.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat ? Het is gewoon zo.
Ik heb het nog niet geprobeerd maar wat ik erover lees en hoor ben ik nog niet onder de indruk. De resolutie is bagger en de gameplay die ik gezien heb van VR games is saai. VR is vooral voor cockpit games. En daarom ben ik ook zeker wel geïnteresseerd aangezien ik veel racegames en sims speel. Maar blockbuster games met vrije bewegingen gaat voorlopig gewoon nog niet werken. Dus wat heb je nou helemaal aan zo'n PSVR set ? Je betaalt dik geld voor een paar veredelde tech demo's met gameplay mechanieken van 10 jaar terug.
Ok manquote:Op woensdag 5 oktober 2016 16:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat ? Het is gewoon zo.
Ik heb het nog niet geprobeerd maar wat ik erover lees en hoor ben ik nog niet onder de indruk. De resolutie is bagger en de gameplay die ik gezien heb van VR games is saai. VR is vooral voor cockpit games. En daarom ben ik ook zeker wel geïnteresseerd aangezien ik veel racegames en sims speel. Maar blockbuster games met vrije bewegingen gaat voorlopig gewoon nog niet werken. Dus wat heb je nou helemaal aan zo'n PSVR set ? Je betaalt dik geld voor een paar veredelde tech demo's met gameplay mechanieken van 10 jaar terug.
Welke reviews dan ? Ik hoor zie en lees vooral dat de resolutie heel laag is, de fov klein is en de tracking ondermaats is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ok man
De reviews zijn juist dik positief
DriveClub VR schijnt geweldig te zijn. Natuurlijk heb je ook tech demos. Maar met de launch komt er een enorme waslijst aan vr compatible titels uit.
Soort van single player, maar geen campaign of iets dergelijks.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 15:43 schreef MaxC het volgende:
Battlefront voor 20 euro is wel netjes. Zat daar nou nog een singleplayer bij? Weet niet of het online nog leuk is als je nu instapt
Zoekt en gij zult vindenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:57 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Welke reviews dan ? Ik hoor zie en lees vooral dat de resolutie heel laag is, de fov klein is en de tracking ondermaats is.
In de zin van een open wereld/sandbox actie game wel. Er is wellicht iets minder te doen buiten de verhaalmissies in vergelijking met GTA, maar dat is gissen tot dat er reviews komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:12 schreef Funkel het volgende:
Misschien een domme vraag, maar is Mafia 3 een beetje te vergelijken met GTA 5?
Ik vond die geniaal maar GTA 6 duurt nog zo lang..
Dit is gewoon GTA VI in een eind jaren 60 setting, ook weer uitgebracht door 2K Games dus geniet ervan!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:12 schreef Funkel het volgende:
je leest ook, meestal in dezelfde artikelen, dat het ondanks dat toch indrukwekkend en immersief is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:57 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Welke reviews dan ? Ik hoor zie en lees vooral dat de resolutie heel laag is, de fov klein is en de tracking ondermaats is.
driveclub vr leek mij het vetst en die heb ik dan ook als eerste gespeeld maar ik vond het geen zak aan. Denk wel dat t met een stuurtje veel vetter is maar dat koop ik ws toch nooit.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ok man
De reviews zijn juist dik positief
DriveClub VR schijnt geweldig te zijn. Natuurlijk heb je ook tech demos. Maar met de launch komt er een enorme waslijst aan vr compatible titels uit.
driveclub VR is het slechtste van de VR gamesquote:Op woensdag 5 oktober 2016 17:27 schreef MMaRsu het volgende:
Precies ja. Ik zie bijna nergens "dik positieve reviews" daartussen. Het is allemaal "decent" en "cheaper but not as good as PC counterparts"quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
heel veel moeite idd
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1289339
tadaaaaaaa
Ja dit is toch logisch?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:57 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Precies ja. Ik zie bijna nergens "dik positieve reviews" daartussen. Het is allemaal "decent" en "cheaper but not as good as PC counterparts"
Ja daarom wacht ik ook nog even met VR. Ik volg het al een tijd maar de techniek is gewoon nog niet daar. Ook de vive en rift ga ik nog niet halen. Voor mijn favoriete genre zou VR helemaal mooi zijn dus ik ben ook wel gehyped maar ik wacht rustig tot er wel degelijke VR ervaringen op de markt verschijnen. Van alles wat er straks komt is ps vr de minste dus waarom zou je daar zo veel geld voor neer willen leggen. Ik denk dat je bedrogen uit gaat komen en beter kan wachten. Maar je moet het zelf weten natuurlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dit is toch logisch?
Natuurlijk is de Vive beter. Ook een stuk duurder.
Amper vergelijkbaar. M3 speelt zich in een veel kleinere map af waar ook nog eens veel minder te doen is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:12 schreef Funkel het volgende:
Joe joe!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:26 schreef Sjemmert het volgende:
Maar je moet het zelf weten natuurlijk.
Tjoe tjoe all onboard the hypetrain.quote:
Mwah negativiteit is prima hoor, het is hier geen hype circle jerk, daar hou ik helemaal niet vanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:50 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Tjoe tjoe all onboard the hypetrain.
Maar ik hou er wel over op. Snap wel dat mensen die gehyped zijn het niet zullen waarderen.
genotquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:11 schreef DKUp het volgende:
Mods voor Skyrim en Fallout komen naar de PS4 (Pro).
4K native voor Skyrim en grafisch betere versie van Fallout 4 voor de PS4 Pro.
https://bethesda.net/#en/(...)lout4/2016/10/04/221
Wauw wat geweldig!quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:11 schreef DKUp het volgende:
Ja een beetje want in beide games speel je als een negert.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:12 schreef Funkel het volgende:
quote:You will not be able to upload external assets with your PlayStation 4 mods, but you will be able to use any assets that come with the game, as most mods do.
Twee keer getest: die shark tank experience en Eve Valkyrie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:38 schreef satecl het volgende:
Ja, wat nou hypetrain? Zoals ik al zei: ik ben van kleins af aan al gék van VR. Ik heb al jaren geen PC meer, ik heb wél een PS4 staan. Dat het niet de meest ultiem briljante specs zijn boeit mij gewoon niet. Dit is gewoon dikke prrrrima voor mijn situatie. En dat je een product wat al maanden voor de release de winkels uit gíert "gedoemd te falen" noemt zegt meer over jou dan over dat ding.quote:
Matige mod support, geen externe assets zoals geluiden, textures etc.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:11 schreef DKUp het volgende:
Mooi. Ik heb battlefront, dus ben benieuwd. Las dat jij ook misselijk werd van drive club. Dit had je dus niet met star wars en eve valkery? Ik vind persoonlijk dat elke vr spel een demo moet uitbrengen.(ook toekomstige) Dan kan ik testen of ik motion sickness krijg. Had het bij battlezone en driveclub. Twee spellen waarbij je zelf kunt sturen. Misschien moet ik wennen of ben ik beperkt tot on rail games.quote:
ja en misschienquote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:21 schreef Bzzzzt het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als ik upgrade naar de ps4 pro, moet ik dan alles opnieuw downloaden wat op mijn ps4 staat?
Of komt er een tool dat je een kopie van je HD kan maken?
star wars en valkyrie gingen prima. Het is vooral de nieuwigheid dat PSVR tof maakt, maar daarna begint het "waar is de content". Veel demo-achtige praktijken, maar games als RE7 duren nog wel evenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:45 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb battlefront, dus ben benieuwd. Las dat jij ook misselijk werd van drive club. Dit had je dus niet met star wars en eve valkery? Ik vind persoonlijk dat elke vr spel een demo moet uitbrengen.(ook toekomstige) Dan kan ik testen of ik motion sickness krijg. Had het bij battlezone en driveclub. Twee spellen waarbij je zelf kunt sturen. Misschien moet ik wennen of ben ik beperkt tot on rail games.
Ik neig nu meer om de psvr reservering te houden. Het lijkt mij gewoon vet om thuis volledig omringd te zijn in een ander wereld. De camera en move controllers heb ik al. Even wat psvr reviews lezen.
Ben ik helaas ook bang voor.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb nog geen positieve review over PSVR gelezen waarin het echt werd aanbevolen. Ben toch bang dat dit weer de zoveelste geflopte peripheral wordt voor een console.
het is een leuke gimmick, maar wel een dure. Zelf wacht ik tot generatie 2 of 3, als er daadwerkelijk content is en de resolutie flink omhoog kan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb nog geen positieve review over PSVR gelezen waarin het echt werd aanbevolen. Ben toch bang dat dit weer de zoveelste geflopte peripheral wordt voor een console.
Toch grappen dat onze vrouwen (nog) niet kiezen een volgende generatie mannen die meer content hebben dan wij.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is een leuke gimmick, maar wel een dure. Zelf wacht ik tot generatie 2 of 3, als er daadwerkelijk content is en de resolutie flink omhoog kan.
Geen idee (sorry), maar ik ga mijn harde schijf uit de gewone halen en in de Pro zetten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 01:21 schreef Bzzzzt het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als ik upgrade naar de ps4 pro, moet ik dan alles opnieuw downloaden wat op mijn ps4 staat?
Of komt er een tool dat je een kopie van je HD kan maken?
We hebben een langere levensduurquote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Toch grappen dat onze vrouwen (nog) niet kiezen een volgende generatie mannen die meer content hebben dan wij.
http://firstlookfestival.nl/game-overview/quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik ga naar firstlook! Welke games zijn er eigenlijk te spelen?
juist niet, jongere versies worden ouderquote:
Maar tegen beter weten in blijven ze het doen. Gaan er geen services down na een jaar of tweequote:Op donderdag 6 oktober 2016 13:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
juist niet, jongere versies worden ouder
Ligt er aan hoe veel geduld je hebtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik ga naar firstlook! Welke games zijn er eigenlijk te spelen?
Dan word je hdd geformateerdquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:05 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Geen idee (sorry), maar ik ga mijn harde schijf uit de gewone halen en in de Pro zetten.
Omdat je bij een hdd swap de hdd MOET formatten.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 15:59 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Why? Er staat al software op e.d.
Alleen voor een steelbook naar de jaarbeurs? wutquote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mensen hier die vanacht naar de jaarbeurs utrecht gaan?
Mafia met steelbook enzo.
Ik moet helaas wachten op de postbode morgen.
Nouja, als ik in de buurt had gewoond was ik wel gegaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 18:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alleen voor een steelbook naar de jaarbeurs? wut
je hebt toch niks te doen de hele dagquote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:09 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Nouja, als ik in de buurt had gewoond was ik wel gegaan.
Ik vind het ook jammer. Heb zelf een 1,5 tb erin zitten. Dus ik moet mn saves naar psplus zetten en dan alle games opnieuw installeren vanwege het formatteren. Ik ga natuurlijk niet nog een 1.5 hdd kopen, ook al weet ik dat je met een kabel het kan overzetten van ps4 naar ps4 pro. Kost je dan van 1.5 naar 1 tb.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omdat je bij een hdd swap de hdd MOET formatten.
Oh, kak! Dat wist ik niet, dus dat is een goede, dankjewel!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omdat je bij een hdd swap de hdd MOET formatten.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 19:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je hebt toch niks te doen de hele dag
Ik wil hem wel halen, maar ik wacht even de eerste reviews af.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Twijfel over Mafia 3, wie gaat hem wel halen?
Ik vind het jammer dat al die toffe titels uitkomen tijdens mijn tentamenweekquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik wilde hem eigenlijk zondag aanschaffen tijdens Firstlook, maar ik ben toch een beetje huiverig. Wacht nog eventjes denk ik. Ik heb achteraf toch meer interesse in Watchdogs 2 en Rise of the Tomb Raider.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nu bijna twee jaar afgestudeerdquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 10:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat al die toffe titels uitkomen tijdens mijn tentamenweek
Jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:06 schreef Ties02 het volgende:
Wajoo twee dikke games die voor me klaarliggen vandaag.
Nog wel aan het twijfelen of ik nu Mafia 3 haal of voor de Pro. Krijgt ie daar support voor?
Je weet hoe WB is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:09 schreef DKUp het volgende:
Ik ben benieuwd of Batman Return to Arkham een PS4 Pro update krijgt
Nu al? Die komt toch pas de 11e uit?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 16:57 schreef NothingHappened het volgende:
Krijg net een cadeautje![]()
[ afbeelding ]
Nee vandaag!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu al? Die komt toch pas de 11e uit?
Ja dacht ik ook. Daarom was ik best verrast zeg maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu al? Die komt toch pas de 11e uit?
Mafia 3 is vandaag officieel uitgekomen.quote:
imho, geweldigquote:
Ja idd. Die eerste reboot was best geinig maar heel erg kort. Ik zou dan ook niet zo snel 60 euro uitgeven voor zo'n game.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
Boeiend.. 60 euro voor een game van een jaar oud
die game moet je gewoon op de pc downloadenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja idd. Die eerste reboot was best geinig maar heel erg kort. Ik zou dan ook niet zo snel 60 euro uitgeven voor zo'n game.
nu al ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:57 schreef Ties02 het volgende:
Net begonnen met Far Cry 4! Speelt lekker weg.
meesterlijke gamequote:
niet elke middelmatige game voor t volle pond kopenquote:
Ik hoop nog op een remaster van 3quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:43 schreef MMaRsu het volgende:
Far cry 4 was best goed idd, maar vond het tropische sfeertje van 3 toch beter dan de sneeuwtoppen
Koop gewoon een pc want daar is die gewoon.perfect. Hou op met al die remastersquote:
Die is ook heel erg tof.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:57 schreef Ties02 het volgende:
Net begonnen met Far Cry 4! Speelt lekker weg.
Indeed. Gadverdamme wat een hekel heb ik aan die ontzettende hampels die die Remasters blijven kopen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 04:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Koop gewoon een pc want daar is die gewoon.perfect. Hou op met al die remasters
hwoarang > allquote:
mafia 3 is een prima spelquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 09:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Indeed. Gadverdamme wat een hekel heb ik aan die ontzettende hampels die die Remasters blijven kopen.
Nou worden ze al in de kont geneukt doordat die developers met first day DLC komen. Willen ze daarna ook nog remasters hebben ipv nieuwe spellen
En Mafia 3 lijkt me een NMS-tje te worden.
Reviews zeggen andersquote:Op zondag 9 oktober 2016 00:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mafia 3 is een prima spel
niet zo goed als deel 2, maar vermaak mij er écht prima mee
Zoveel (echte) reviews zijn er nog niet. User-reviews moet je met een potje zout nemen tegenwoordig.quote:
ben het meestal wel met deze gast eensquote:Op zondag 9 oktober 2016 12:00 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zoveel (echte) reviews zijn er nog niet. User-reviews moet je met een potje zout nemen tegenwoordig.
Dat (reviews) kan mij nooit echt boeien. Als een spel mij tof lijkt dan haal ik het en speel ik het toch welquote:
X X X X X X X X Xquote:
wat is de code ?quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voor wie nog een verlenging van zijn PS+ of goedkoop PS-tegoed zoekt, er is nu weer een
actie bij Wehkamp met ¤ 7,50 korting.
oh wehkamp is slim geweest, heeft ze er af gehaald...quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voor wie nog een verlenging van zijn PS+ of goedkoop PS-tegoed zoekt, er is nu weer een
actie bij Wehkamp met ¤ 7,50 korting.
ik gooi liever mn geld in de goot dat dat ik ooit wat bij coolblue koopquote:Op zondag 9 oktober 2016 14:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben gewoon aan het aftellen dat Coolblue de Pro komt brengen.
Da's helemaal prima natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik gooi liever mn geld in de goot dat dat ik ooit wat bij coolblue koop
al is het alleen maar door die achterlijke tradetracker (of andere affiliate) linkes van fokquote:Op zondag 9 oktober 2016 14:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's helemaal prima natuurlijk.
Dat zal Danny wel gefixt hebben. Iemand moet de site betalen natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
al is het alleen maar door die achterlijke tradetracker (of andere affiliate) linkes van fok
ja het zou raar zijn als iemand anders contracten zou afsluiten voor fok he...quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zal Danny wel gefixt hebben. Iemand moet de site betalen natuurlijk.
En dan gecountered worden door King.quote:Op zondag 9 oktober 2016 12:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
X X X X X X X X X
OF,
X X X X X X X O
Done.
Bij de Game Mania verkopen ze hem al (ook zonder preorder). Hij is voor mij persoonlijk net zo leuk als deel 1, maar ik heb nog een beetje moeite met in het verhaal komen. Verder lijkt het dus ook best op deel 1 (wel in positieve zin).quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:11 schreef StateOfMind het volgende:
Er waren hier toch al een paar mensen die Rise of the Tomb Raider al binnen hadden?
Hoe is die?
precies hetzelfde als de Xbox One versiequote:Op zondag 9 oktober 2016 15:11 schreef StateOfMind het volgende:
Er waren hier toch al een paar mensen die Rise of the Tomb Raider al binnen hadden?
Hoe is die?
en 2x zo duurquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
precies hetzelfde als de Xbox One versie
Maar hij is leuk en lekker lang
maar daar heb je niets aan als je alleen een ps4 hebt. en anders wacht je een half jaartje, dan duikt ie zeker onder de 30 euroquote:
Dat sowieso!quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar daar heb je niets aan als je alleen een ps4 hebt. en anders wacht je een half jaartje, dan duikt ie zeker onder de 30 euro
Hier zat niemand op te wachten lijkt me. Ik zie liever een NPO gemist app.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:16 schreef Chrizs het volgende:
Ik zag dat bij de video apps nu ook Film1 (on demand) staan, 9,99 in de maand of 12,99 voor niet plus leden.
+1quote:Op maandag 10 oktober 2016 18:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hier zat niemand op te wachten lijkt me. Ik zie liever een NPO gemist app.
Ik zet die altijd uit, doe niet mee aan die onzin:quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
al is het alleen maar door die achterlijke tradetracker (of andere affiliate) linkes van fok
neem dan een FOK!abbo!quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat wordt t voor mij.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar daar heb je niets aan als je alleen een ps4 hebt. en anders wacht je een half jaartje, dan duikt ie zeker onder de 30 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |