Je mag ook gewoon bijna alweerquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:46 schreef Burdie het volgende:
Nee, zo'n feest is het helaas niet. Een Starry Night, ook prachtig![]()
. Van die Oceania collectie ga ik denk ik zoeken naar een oki noosa
![]()
![]()
.
Moet het een toddler zijn? Een fysieke winkel weet ik niet, maar je mag mijn (wel roze mocht je dat erg vindenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Help! Wij zijn een paar daagjes in Nijmegen maar we zijn vergeten de Tula mee te nemen. Weet iemand in of nabij Nijmegen een fysiek verkooppunt van Tula toddlers?
Als we een nieuwe kopen, moet dat wel een Toddler zijn, aangezien we al een standard hebben en I daar uitgroeit. Maar een standard om te lenen is prima! Woon je in de buurt? Ikquote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:30 schreef Skittles het volgende:
[..]
Moet het een toddler zijn? Een fysieke winkel weet ik niet, maar je mag mijn (wel roze mocht je dat erg vinden) zigzag standard wel lenen?
[ afbeelding ]
Ja! Ik was net tot 1 nog in Nijmegenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als we een nieuwe kopen, moet dat wel een Toddler zijn, aangezien we al een standard hebben en I daar uitgroeit. Maar een standard om te lenen is prima! Woon je in de buurt? Ik
Als we voor 17 uur geen fysieke winkel gevonden hebben, zouden we 'm graag lenen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en gister droeg ik met een doek met vossenhaar dat is echt zo zacht en fluffySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<3 Liefde!quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:39 schreef Burdie het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw doekje onderweg, een Nebula. Kan haast niet wachten tot ik weer kan dragen! (En voor mijn man ligt er een emeibaby klaar en die begon al over een Tula toddler voor Kuiken, die heeft er ook duidelijk zin in
![]()
)
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:16 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ringsling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en gister droeg ik met een doek met vossenhaar dat is echt zo zacht en fluffyVossenhaar?! Ik vind de doek echt prachtig (PRAAAAACHTIG!), maar het maken van zo'n mega lap stof van vossenhaar gaat mij echt iets te ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik hou dan ook niet zo van bont enzo.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:16 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ringsling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en gister droeg ik met een doek met vossenhaar dat is echt zo zacht en fluffyAwwww je MiniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Heel mooi, Fap!![]()
Beide zonde insert is rond maat 74quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:18 schreef Miezziej het volgende:
Even kijken of ik er 1 kan huren. M zit nog in maat 56 maar qua lengte kan ze broekjes van 62 ook best hebben. Ik denk dat de Tula dan nog te groot is, met die insert lijkt het mij niet zo handig ofzo.
De manduca zou ook nog kunnen, die vond ik ook fijn bij het consult. Ik weet alleen niet meer vanaf welke maat die een beetje handig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:43 schreef Unihipili het volgende:
Wat is dragen toch handig, ik heb m'n handen weer vrij.
MnohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Volgens mij hetzelfde.. Wompat en Rose & Rebellion hebben kleuterdragersquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:13 schreef Burdie het volgende:
Vraagje, is de tula preschool carrier nog groter dan de tula toddler, of is het gewoon een ander woord voor hetzelfde?
Mijn man zoekt een drager waarin kuiken nog een tijdje gedragen kan worden (hij zit nu in maat 98/104).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Wat is het voor doek?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:49 schreef Budabuddumbam het volgende:
fluffymail!!
[ afbeelding ]
het voelt echt luxer dan luxe dat seaweed![]()
Oh bud,quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:49 schreef Budabuddumbam het volgende:
fluffymail!!
[ afbeelding ]
het voelt echt luxer dan luxe dat seaweed![]()
Jij nog aanraders qua merken/types die goed maar ook betaalbaar zijn als "beginners doek"? Ik zie zoveel verschillende merken en prijzen...quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:51 schreef Budabuddumbam het volgende:
als de tricot slen je ding niet is dan echt een geweven doek proberen.
Het maakt echt heeel erg veel verschil.
(suffe is ook dat er ook tussen geweven doeken veel verschil zit in kwaliteit en comfort)
Wat is volgens jou betaalbaar?quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:07 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Jij nog aanraders qua merken/types die goed maar ook betaalbaar zijn als "beginners doek"? Ik zie zoveel verschillende merken en prijzen...
Ah 'luchtige kleding'. That helpsquote:Op woensdag 2 november 2016 14:47 schreef Burdie het volgende:
In de OP staat daarvoor een handig overzicht, nectarientje.
De eerder genoemde trial and error inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2016 15:03 schreef Burdie het volgende:
Je kunt ook steeds even in haar nekje voelen of ze warm of koud aanvoelt en evt op basis daarvan iets aanpassen.
ik had vandaag G met 10+ kilo in de baby love. Ging primaquote:Op woensdag 2 november 2016 12:02 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Wat is volgens jou betaalbaar?
Lennylamb heeft hele fijne doeken en is redelijk betaalbaal imho
Yaro heeft ook wel doeken er tussen zitten die fijn zijn maar de laatste tijd veel kwaliteit issues.
Nona ken ik alleen de dikke begin doeken van en die zou ik iig niet aanraden voor een kleine baby.
Pure baby love heeft fijn doeken maar is al snel heel zwaar dus na een kilo of 6 a 7 niet meer fijn.
Ik droeg S thuis in 1 laagje; langemouwenromper, broekje en sokken.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:44 schreef nectarientje het volgende:
Wij willen wat vaker gaan dragen in huis met onze uk van 3 weken. Wat doen jullie qua kleding? Ik heb het idee dat ze het in haar reguliere outfit te warm heeft bij het binnen dragen maar vind het ook best spannend om minder aan te trekken (terwijl trial and error wel de manier is natuurlijk)
We zijn toch sowieso buddy's?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:13 schreef JufMariska het volgende:
Ik heb net deze week een toddler besteldZijn we toddler-buddy's
Absolutely!quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
We zijn toch sowieso buddy's?
Ja graag! Mijn plakzoon wil alleen maar op mijn heup gedragen worden momenteel. Ik krijg er zulke lamme armen van.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heeft er iemand interesse in een paars gestreepte ellaroo ringsling? Mag tegen verzendkosten want zo heb ik 'm ook 'gekocht' via fok. Bij interesse maak ik foto's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
Heb je een foto? Is moeilijk te zeggen zoquote:Op maandag 7 november 2016 21:47 schreef Nouk84 het volgende:
Wanneer is een draagzak te klein voor een baby?
Ik zag vanmiddag dat het rugpad van mijn kokadi flip tot de schouderbladen van m'n dochter komt. Dat is niet goed zeker?
Ik deed een normale sjaal bij mezelf omquote:Op dinsdag 8 november 2016 06:55 schreef Nouk84 het volgende:
Iemand ervaring met draagjassen btw? Heb er één bij bonprix besteld, even kijken of dat wat is, vind anderen zo duur![]()
Een groot vest deed het tot nu toe prima, maar merk dat het nu vrij koud wordt op m'n borstkas/hals. Ik wandel namelijk vooral op een recreatieterrein met veul wind..
Oh dat is handig zeg, die inzet, goeie tip! Maar wat balen dat het precies nu zo koud is bij jullie..quote:Op dinsdag 8 november 2016 08:49 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik deed altijd een sjaal om idd, die ik als een 8 om ons beiden heen sloeg.
Ik heb deze besteld, voor onder mijn gewone jas met draaginzet. Ben erg benieuwd of het wat is, voor die prijs. Ik heb een draaginzet van Kumja voor in mijn Fjällreven jas. Ben ik echt heel blij mee. Klein ding, je kunt adapters kopen voor je eigen rits en dus je eigen jas. Alleen wel jammer dat het nu wat ijzig is hier buiten, en ik dus niet durf te dragenHeb je eindelijk weer een draagbeeb, komt de winter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |