quote:Op woensdag 28 september 2016 07:52 schreef Deisyy het volgende:
Deze tt![]()
Een herfst als gisteren mag wel
Daar zeur jij nooit overquote:
Klopt, geen idee het het komt, maar ik ben er.quote:Op woensdag 28 september 2016 07:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zeur jij nooit over![]()
Wat ben je vroeg trouwens.
Ik heb jou volgens mij nog nooit met een slecht humeur gezien. Wat is je geheim?quote:Op woensdag 28 september 2016 07:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, geen idee het het komt, maar ik ben er.![]()
En zoals altijd goed gehumeurd.
En indd dat zeuren laat ik aan anderen over, ik geniet....
Ik maak me niet meer druk, neem de dag zoals ie komt, alles rustig aan.quote:Op woensdag 28 september 2016 07:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb jou volgens mij nog nooit met een slecht humeur gezien. Wat is je geheim?
Dat eerst ja, is heel belangrijk, aan de meeste dingen kan je toch niets veranderen.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak me niet meer druk, neem de dag zoals ie komt, alles rustig aan.
En uiteraard veel lekkere muziek luisteren.
Laatst had ik wat mot met broertje, dat voelt ook niet goed, en ik heb, na een mnd of 3 de eerste stap gezet om de lucht te klaren, want ik ben de verstandigste.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat eerst ja, is heel belangrijk, aan de meeste dingen kan je toch niets veranderen.
Dat cursusgeld is het meer dan waard geweest
Goed van je Mo, je hebt inderdaad niets aan al dat gedoe om niets.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laatst had ik wat mot met broertje, dat voelt ook niet goed, en ik heb, na een mnd of 3 de eerste stap gezet om de lucht te klaren, want ik ben de verstandigste.
Al dat gedoe om niks, daar koop je niks voor.![]()
Werk ze.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed van je Mo, je hebt inderdaad niets aan al dat gedoe om niets.
Ik ga eens richting werk
mijn kont doet ook pijn........ ben gisteren genomen.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:20 schreef mrspoeZ het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes!
Ik heb pijn in mijn kont. En sportdag.
Als het maar lekker was ..quote:Op woensdag 28 september 2016 08:46 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
mijn kont doet ook pijn........ ben gisteren genomen.
Wat is herftsquote:Op woensdag 28 september 2016 08:45 schreef Anthonie24 het volgende:
worden jullie ook al zo moe van de herfts?
Is het er weer voor?quote:Op woensdag 28 september 2016 12:10 schreef chufi het volgende:
Nog steeds te vroeg.. Ik ga zo maar eens een rondje fietsen
Maar geen roetsbaanquote:Op woensdag 28 september 2016 12:26 schreef sacha het volgende:
[..]
hier is het nog steeds nazomer met een zee van 20 graden
20 graden, lichtbewolkt en droog.quote:Op woensdag 28 september 2016 12:26 schreef sacha het volgende:
[..]
hier is het nog steeds nazomer met een zee van 20 graden
quote:De Twentse milieudienst weigert de vuilniscontainers van een overleden inwoner van Hengelo op te halen. De chips op de vuilnisbakken bleken geblokkeerd. Zoon Jan Schepers (64) stond perplex toen hij erachter kwam.
Zijn vader overleed op 20 augustus. ,,Hij liet een huis achter. We waren druk met het afhandelen van andere zaken'', aldus zoon Schepers. ,,Een maand na zijn overlijden zetten wij de afvalcontainer aan straat. Maar die werd niet geleegd door Twente Milieu. Zónder bericht.''
Nou ja, je moet zoiets toch afhandelen, de milieu-pas bleek ook geblokkeerd toen ie het afval wilde afvoeren, daar kan de gemeente toch rekening mee houden en later een brief met de afrekening sturen.quote:
doden hebben geen vuilnisquote:Op woensdag 28 september 2016 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, je moet zoiets toch afhandelen, de milieu-pas bleek ook geblokkeerd toen ie het afval wilde afvoeren, daar kan de gemeente toch rekening mee houden en later een brief met de afrekening sturen.
Een woning moet toch ontruimt worden.quote:
nee, om dit idiote landquote:Op woensdag 28 september 2016 12:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Teveel Bassie & Adriaan gekeken?
ja duhquote:Op woensdag 28 september 2016 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een woning moet toch ontruimt worden.
Dat gaat gewoonlijk gepaard met afval.![]()
Woningbouwverenigingen dito, het verhaal van die vrouw die tegenover haar pas overleden zoon woonde en graag wilde ruilen met die door haar zoon opgeknapte woning, dat bleek een probleem te zijn, ik zie niet in hoezo....quote:Op woensdag 28 september 2016 12:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ja duh![]()
ik spreek even namens de Gemeente
Er was er weer éénquote:
Museumstukkiequote:Op woensdag 28 september 2016 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was er weer één [ afbeelding ]
Naar de zelfde plek als de boeingquote:
Ik daht dat ie niet thuis was?quote:Op woensdag 28 september 2016 08:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laatst had ik wat mot met broertje, dat voelt ook niet goed, en ik heb, na een mnd of 3 de eerste stap gezet om de lucht te klaren, want ik ben de verstandigste.
Al dat gedoe om niks, daar koop je niks voor.![]()
Later nog bij moeder getroffen.quote:Op woensdag 28 september 2016 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik daht dat ie niet thuis was?![]()
Maar tis opgelost dus... mooi
gelukkig maar...quote:Op woensdag 28 september 2016 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Later nog bij moeder getroffen.
Trainen voor Olympics '20quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ping pong is toch Chiness ipv Japans
Dat zal ik waarschijnlijk nooit worden.quote:
Flink trainen kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 29 september 2016 00:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat zal ik waarschijnlijk nooit worden.
je hebt er twee?quote:
denk je dat nou echtquote:
Allemaal onzin, gezondheid zit heel vaak gewoon tussen de oren.quote:Op donderdag 29 september 2016 08:12 schreef FANN het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)t-gezond-genoeg.html
Samenvatting: meer groente, fruit, hele granen, vezels, noten en zaden.
Probeer ikquote:Op donderdag 29 september 2016 08:12 schreef FANN het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)t-gezond-genoeg.html
Samenvatting: meer groente, fruit, hele granen, vezels, noten en zaden.
quote:Op donderdag 29 september 2016 09:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Allemaal onzin, gezondheid zit heel vaak gewoon tussen de oren.
Beter.... om die reden heb ik nu een andere huisartsquote:
Lekker weertje voor je Fanndaagquote:Op donderdag 29 september 2016 11:07 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Beter.... om die reden heb ik nu een andere huisarts![]()
Mijn rugpijn was psygisch volgens hemalleen de foto's zeiden iets anders toen ik
eindelijk mijn zin had gekregen om foto's te laten maken![]()
de lul...
Jij eet best gezond, weet ikquote:
Foto's liegen niet, dat had ie dan eerder moeten doen.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:07 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Beter.... om die reden heb ik nu een andere huisarts![]()
Mijn rugpijn was psygisch volgens hemalleen de foto's zeiden iets anders toen ik
eindelijk mijn zin had gekregen om foto's te laten maken![]()
de lul...
Wandelen.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, straks effe een stukkie lopenlekker
Gisteren patat met worstquote:Op donderdag 29 september 2016 11:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij eet best gezond, weet ik![]()
Wat je eet en drinkt heeft meer invloed op je gezondheid dan sommige mensen willen geloven.
en goedenmorgen natuurlijk
Ja man tuurlijk heb ik aangedrongen anders had ik geen verwijskaart gekregenquote:Op donderdag 29 september 2016 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Foto's liegen niet, dat had ie dan eerder moeten doen.
Veranderd niets aan wat ik zei verder.
Is natuurlijk klote voor je, heb je wel aangedrongen?
Als ik iets voel dan wil ik dat ie er serieus naar kijkt, en geloof me dat ik dan mijn zin krijg.
Ik zeg niet dat het altijd zo is, ik zeg dat het vaker voorkomt dan jij denkt, het evenwicht tussen lichaam en geest is nu eenmaal belangrijk.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja man tuurlijk heb ik aangedrongen anders had ik geen verwijskaart gekregen![]()
Welke ziekte's of gebreken zitten dat ''tussen je oren'' volgens jou?
(behalve fantoompijn, maar da's ook weer iets anders...)
Maar meestal neem jij een Smoothie overdag toch?quote:
Jij draait gewoon een''bong''quote:Op donderdag 29 september 2016 11:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Alleen heb ik geen zweverige toestanden nodig om dat evenwicht te bereiken.
Oh ja een smmoothie had ikookquote:Op donderdag 29 september 2016 11:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar meestal neem jij een Smoothie overdag toh?
En een daggie zo eten kan ook we, val je niet meteen dood neer.
Ik had gisteren een Happymeal![]()
Hamburger van Vegagehakt, voor de rest alles wat er gewoon op een hamburger zit,
gesmolten kaasaugurkschijfjes, plakkie tomaat enzo...
Patat, wel uit de olijfolie
Aardbeiensmoothie
is Happymeal
Die draai je niet, dat ding staat op tafel.quote:
Ja als je je psygisch niet zo lekker voelt, kan je ook wel last van kwaaltjes krijgen, maar die kanquote:Op donderdag 29 september 2016 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die draai je niet, dat ding staat op tafel.
Ik zal je een voorbeeld geven, mijn lichaam en geest zijn sinds mijn scheiding beter in balans, ik merk dat verschil omdat ik nu minder last van kwaaltjes heb als toen.
Dus daar hielp toen zelfs geen bong bij, het is meer dan alleen dat.
Een bong is een soort waterpijp en een jonko is een jonit, die moet je telkens draaien, in een bong rook je mengsel, hasj/tabak ongeveer 50/50, dat ligt op een snijplank als een bergje, en ik kan tussendoor die bong vullen en roken, tot het bergje op is en dan moet ik 'hakken'.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:22 schreef chufi het volgende:
een bong en een jonko of is het met een c?
Teveel drank ookquote:Op donderdag 29 september 2016 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stress is funest voor je evenwicht.
druk druk druk dusquote:Op donderdag 29 september 2016 11:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een bong is een soort waterpijp en een jonko is een jonit, die moet je telkens draaien, in een bong rook je mengsel, hasj/tabak ongeveer 50/50, dat ligt op een snijplank als een bergje, en ik kan tussendoor die bong vullen en roken, tot het bergje op is en dan moet ik 'hakken'.
Klopt, maar je snapt nu wat ik bedoel, ik dring erop aan dat mensen naar hun geest moeten kijken, zorg dat je je daar goed voelt dan functioneert je lichaam ook beter.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja als je je psygisch niet zo lekker voelt, kan je ook wel last van kwaaltjes krijgen, maar die kan
je ook krijgen als je psygisch gewoon in orde bent.
Die huisarts gooide altijd álles op psygisch, want ja iemand in mijn ''positie'' zal wel psygisch
in de knoop zitten, zoiets iets...
Ja soms baal ik als een stekker, logisch ook, maar krijg ik geen rugpijn van, wél als
ik drie keer ben gevallen omdat ik pillen kreeg die te goor waren voor woorden en meer
kwaad dan goed deden.
Dus dat heb ik zo ongeveer gezegd![]()
en toen mocht ik eindelijk foto's laten maken en ja hij wist van die 3x vallen want ik
was bij de huisarts toen, niet voor dat blauwe oog maar voor gekneusde ribben![]()
psygisch my ass
Ik kan een bergje voor de hele dag hakken, dat ligt er dan gewoon.quote:
Bij wie moet je aandringen dan?quote:Op donderdag 29 september 2016 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, maar je snapt nu wat ik bedoel, ik dring erop aan dat mensen naar hun geest moeten kijken, zorg dat je je daar goed voelt dan functioneert je lichaam ook beter.
ow....... het klonk even als een dagtaak...quote:Op donderdag 29 september 2016 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan een bergje voor de hele dag hakken, dat ligt er dan gewoon.
Nee joh, je hakt een keer een bergje, dat duurt 2 minuten en daarna kan je relaxt blijven zitten.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... het klonk even als een dagtaak...
Zo af en toe zou ik wel lekker vinden, maar dagelijksquote:Op donderdag 29 september 2016 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, je hakt een keer een bergje, dat duurt 2 minuten en daarna kan je relaxt blijven zitten.![]()
Je wordt er niet actiever van, dat kan ik beamen.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo af en toe zou ik wel lekker vinden, maar dagelijksis niks voor mij, dan doe ik helemaal
niks meer![]()
Je wordt aardslui van die zooi
en je was al niet zo vlot van jezelf geloof ikquote:Op donderdag 29 september 2016 11:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wordt er niet actiever van, dat kan ik beamen.
Maar ik doe wel gewoon dingen tussendoor, de hele dag.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
en je was al niet zo vlot van jezelf geloof ik
Moet je ook wel blijven doen, voor dat je het weet kom je om in de troep, geen boodschappen inquote:Op donderdag 29 september 2016 11:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ik doe wel gewoon dingen tussendoor, de hele dag.
Nee joh, bij mij vind je geen vuile vaat en zo, ik heb mijn zaken op orde, financieel, in huis en in mijn hoofd.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet je ook wel blijven doen, voor dat je het weet kom je om in de troep, geen boodschappen in
huis en lig je ongeschoren en ongewassen in je nest...
gezien bij mijn broertjenu is dat over gelukkig....
Goed zoquote:Op donderdag 29 september 2016 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, bij mij vind je geen vuile vaat en zo, ik heb mijn zaken op orde, financieel, in huis en in mijn hoofd.
Ik deed gisteren deze test bij de buren.quote:
Ik had toch al gezegd dat ik niet mee doequote:Op donderdag 29 september 2016 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik deed gisteren deze test bij de buren.
http://www.celebritytypes.com/test.php
Mijn uitkomst was:
* Thorough and responsible administrators
* Strongly linked to the Compulsive personality
* Somewhat linked to the Schizoid personality
44 vragen, ga heenquote:Op donderdag 29 september 2016 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik deed gisteren deze test bij de buren.
http://www.celebritytypes.com/test.php
Mijn uitkomst was:
* Thorough and responsible administrators
* Strongly linked to the Compulsive personality
* Somewhat linked to the Schizoid personality
Ja, en?quote:Op donderdag 29 september 2016 11:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had toch al gezegd dat ik niet mee doe
Nou ik begon eraan en dacht, jeetje dit zijn er wel veel, maar ja, ik was al begonnen......quote:
Dit had ik dus ookquote:Op donderdag 29 september 2016 11:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ik begon eraan en dacht, jeetje dit zijn er wel veel, maar ja, ik was al begonnen......
Was best pittig, zacht uitgedrukt.quote:
Ik vind het vooral nogal veel vragenquote:Op donderdag 29 september 2016 11:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was best pittig, zacht uitgedrukt.
Kan je nagaan, jij blowt niet eens en bent al aartslui.quote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik 44 zie staan
Ik ben een verwend tandartskindquote:Op donderdag 29 september 2016 11:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je nagaan, jij blowt niet eens en bent al aartslui.
Mijn uitkomst was dat ik me mag scharen tussen mensen als;quote:Op donderdag 29 september 2016 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het vooral nogal veel vragen
Ik mag hoorde bij de paus in het clubjequote:Op donderdag 29 september 2016 11:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn uitkomst was dat ik me mag scharen tussen mensen als;
* George Washington (U.S. President)
* Augustus (Emperor of Rome, adoptive son of Julius Caesar)
* Robert De Niro (Actor)
* Sean Connery (Actor)
Dat zijn er een hoop die pauzenquote:Op donderdag 29 september 2016 12:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag hoorde bij de paus in het clubje![]()
Bij mij zit Ratzinger er tussen.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag hoorde bij de paus in het clubje![]()
Wat een verrassing, je bent een lastig portret.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:08 schreef FANN het volgende:
Ik weet niet of ik me moet schamen, maar dit was de uitkost van deze![]()
https://www.16personalities.com/nl/testresultaten
Extravert
GEEST
Introvert
65%35%
Intuïtief
ENERGIE
Realistisch
36%64%
Op logica gericht
NATUUR
Op principes gericht
23%77%
Plannend
TACTIEK
Zoekend
23%77%
Assertief
IDENTITEIT
Voorzichtig
33%67%
“Ik ben egoïstisch, ongeduldig en een beetje onzeker. Ik maak fouten, ben onbeheersbaar en soms lastig te hanteren. Maar als je me op mijn slechtst niet aankan, dan verdien je me ook zeker niet op mijn best.”
Marilyn Monroe
en een béétje Extravertquote:Op donderdag 29 september 2016 12:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat een verrassing, je bent een lastig portret.
Jij komt daar altijd mee Marilynquote:Op donderdag 29 september 2016 12:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je geen test voor nodigkan ik je ook wel vertellen
Ik ben een straatschoffie.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je geen test voor nodigkan ik je ook wel vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
als ik één ding niet ben is het wel egoïstisch, ik hoor juist altijd dat ik meer aan mezelf moet denken, maar jaquote:
Het is wel een aardige kwoot van Marilynquote:Op donderdag 29 september 2016 12:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij komt daar altijd mee Marilyn
heb je het over je bong of over je koffie?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
![]()
![]()
Het smaakt me ook nog goed, dat kan ik niet elke dag zeggen ondanks dat ik altijd hetzelfde eet, soms smaakt het me en soms niet.
Het woord 'verdienen' staat me tegen.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is wel een aardige kwoot van Marilyn
Bruine bollen en koffie.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je het over je bong of over je koffie?
mja... is minder, gelukkig heb ik het niet gezegdquote:Op donderdag 29 september 2016 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het woord 'verdienen' staat me tegen.
Ik bedoel, alsof je iemand wel of niet verdient, het klikt of het klikt niet, that's it.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:16 schreef FANN het volgende:
[..]
mja... is minder, gelukkig heb ik het niet gezegd
Zoals altijd jong/belegen kaas en Limburgse gebakken pastei, dubbel beleg dus.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:17 schreef FANN het volgende:
[..]
oh is altijd goed toch, beetje variatie met het beleg toch wel?
Als ik te weinig beleg op brood doe proef ik teveel brood, dus dik beleg is wel een vereiste om het naar beneden te krijgen, en koffie om de boel weg te spoelen.quote:
Bij pistoletjes haal ik vaak al veel deeg er uit want zo minder broodquote:Op donderdag 29 september 2016 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik te weinig beleg op brood doe proef ik teveel brood, dus dik beleg is wel een vereiste om het naar beneden te krijgen, en koffie om de boel weg te spoelen.
je holt ze gewoon uit?quote:Op donderdag 29 september 2016 12:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij pistoletjes haal ik vaak al veel deeg er uit want zo minder brood
Ja lekker, meestal zitten die al vol lucht maar jaquote:Op donderdag 29 september 2016 12:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Bijn ja, maar dat kan alleen bij broodjes met een hard buitenkantje
Volkoren/bruine pistolettjesquote:Op donderdag 29 september 2016 12:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja lekker, meestal zitten die al vol lucht maar ja![]()
Ik kan me beter bij volkoren houden anders kan ik weer niet kakken
Ik eet ook hoofdzakelijk bruine bollen, witte neem ik alleen als de bruine op zijn, vroeger at ik alleen wit, zoals ik al zei, ik heb mijn leven gebeterd.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:01 schreef FANN het volgende:
[..]
AH heeft lekker donker bruin brood
Die lui zijn ook gestoord.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:08 schreef chufi het volgende:
Oh Oh Den Haag
http://www.nu.nl/games/43(...)emon-go-rechter.html
Spelletje oke, maar zorg gewoon dat anderen geen last van je hebben.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt daar zou ik ook ingrijpen
Ik vouw gewoon een bruine boterham dubbel met wat ertussen.quote:Op donderdag 29 september 2016 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik eet ook hoofdzakelijk bruine bollen, witte neem ik alleen als de bruine op zijn, vroeger at ik alleen wit, zoals ik al zei, ik heb mijn leven gebeterd.
Toch net iets gezonder......![]()
Ik heb er net eentje op met geprakte banaan ertussenquote:Op donderdag 29 september 2016 15:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vouw gewoon een bruine boterham dubbel met wat ertussen.
Jullie mogen straks weerquote:Op donderdag 29 september 2016 14:58 schreef chufi het volgende:
Bij deze staat vast dat de herfst is begonnen.. Kutweer ...
quote:Op donderdag 29 september 2016 15:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Die waait weg... capuchon op is beter...
Dat zei ik toch ook niet met die hitte?quote:
Ach een beetje water op mn kopquote:Op donderdag 29 september 2016 15:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Die waait weg... capuchon op is beter...
Dan wordt mijn haar nat.quote:
Daar hadden we het gister nog over bij de burenquote:Op donderdag 29 september 2016 17:37 schreef Soury het volgende:
Ahh T heeft een streepje. Het kleedt af
Te veel om terug te lezenquote:Op donderdag 29 september 2016 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hadden we het gister nog over bij de buren
LLekker hollandsquote:Op donderdag 29 september 2016 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Te veel om terug te lezen![]()
Tijd voor spruitjes
Biefstukje met chamignonsquote:
Nee broodje voor de jusquote:
Fijn te horenquote:Op donderdag 29 september 2016 19:12 schreef FANN het volgende:
Die luchtdichte verhouddozen van AH werken trouwens geweldig
kan ook.. wel meer gedoe....quote:Op donderdag 29 september 2016 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een luchtdicht sealer.. daarme kan ik alles ook luchtdicht maken
Niet die... maar wel andere, googls maar eens op vacuum vershouddozenquote:Op donderdag 29 september 2016 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is zo.. Maar die bakkies van de Appie zijn niet los te verkrijgen ..
Wat moet je daarmee?quote:Op donderdag 29 september 2016 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet die... maar wel andere, googls maar eens op vacuum vershouddozen![]()
Prijzen verschillen gigantisch trouwens...
Van alles... fruit, nootjes, koekjes, kliekjes, sla, verse peterselie, basilicum, kaas,quote:
Ok wat een onzinquote:Op donderdag 29 september 2016 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Van alles... fruit, nootjes, koekjes, kliekjes, sla, verse peterselie, basilicum, kaas,
gewoon van alles...
Ik gooi bijna niks wegquote:
Ik ook niet meer, maar sla is soms de volgende dag al verlept, en ik eet niet elke dag sla.quote:
Binnenkort heb ik ook weer euromunten voor jequote:Op donderdag 29 september 2016 19:24 schreef FANN het volgende:
http://www.blokker.nl/nl/(...)vacuum-container-set
https://www.fonq.nl/produ(...)efw_wcB&gclsrc=aw.ds
https://www.artencraft.nl(...)4yLdhmZnnRoCm4_w_wcB
http://www.supermarktaanb(...)atumweergave-per-set
Ik heb een hele partij, vandaag kwamen er weer 2 kaarten van oudste broer
Okéquote:Op donderdag 29 september 2016 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Binnenkort heb ik ook weer euromunten voor je
Je lijtk wel mijn oma.. die checkte alle folders en stuurde dan mn nichtjes op pad om 1 ding in die super te kopen en dat andere in de supermarkt aan de andere kant van de stad en zo .... Of gewoon Amerikaans bloed?quote:
oh nee dat doe ik nooit... ik koop meestal gewoon alles in de super waar ik op dat moment ben,quote:Op donderdag 29 september 2016 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Je lijtk wel mijn oma.. die checkte alle folders en stuurde dan mn nichtjes op pad om 1 ding in die super te kopen en dat andere in de supermarkt aan de andere kant van de stad en zo .... Of gewoon Amerikaans bloed?
Ik check dat vooraf ik er aan begin of ik de volgende dag ook hetzelfde wil of niet.. Zo niet gaat het vacuum de vriezer in of in de originele dichte supermarkt verpakking..quote:Op donderdag 29 september 2016 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik spaar niks, let wel op aanbiedingen en sla dan goedkoper wat voorraad in.
Vers spul ga ik niet bewaren, ik zorg gewoon dat wat ik koop ook op gaat. .
Ik check ook van tevoren online wat er zoal te koop is.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik check dat vooraf ik er aan begin of ik de volgende dag ook hetzelfde wil of niet.. Zo niet gaat het vacuum de vriezer in of in de originele dichte supermarkt verpakking..
dat ook... maar er zijn dagen dat boodschappen doen ook niet zo makkelijk gaat, heb ik nuquote:Op donderdag 29 september 2016 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat zeg ik. Je kan iets lang en iets minder lang bewaren. Nootjes (die gaan hier niet lang mee) maar het zakje dicht is ook prima.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat probleem heb ik niet, sinds de Jumbo er is is het nog makkelijker, het zijn 500 meter lopen.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ook... maar er zijn dagen dat boodschappen doen ook niet zo makkelijk gaat, heb ik nu
gewoon voorraad
Mijn vriezers beginnen nu goed leeg te raken, zodra er een helemaal leeg kan maak ik ze beurtelings ijsvrij en schoon, voor ik ze weer vul.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:50 schreef FANN het volgende:
Die vriezer puilt ook al uit....
Ik gebruik ze trouwens niet in de vriezer, alles in de koelkast zit nu zowat in dozen![]()
Hoef ik geen haast te maken met iets ''opmaken''...
Nah ik ben er blij mee
Je geeft geld aan onzin uit, daar komt het op neerquote:Op donderdag 29 september 2016 19:51 schreef FANN het volgende:
Nou jah... ieder zijn manier zeg maar
Ja zou ik ook weer een keer moeten doen, ik wacht wel tot het vriest,kan ik de zooi op het balkon zetten terwijl ik bezig benquote:Op donderdag 29 september 2016 19:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vriezer beginnen nu goed leeg te raken, zodra er een helemaal leeg kan maak ik ze beurtelings ijsvrij en schoon, voor ik ze weer vul.
Tis mijn geldquote:Op donderdag 29 september 2016 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je geeft geld aan onzin uit, daar komt het op neer
Ik wacht al een jaar, ik doe dat ookquote:Op donderdag 29 september 2016 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zou ik ook weer een keer moeten doen, ik wacht wel tot het vriest,kan ik de zooi op het balkon zetten terwijl ik bezig ben
Ik kan 1 gevuld houden en als die dan schoon is die vullen en die andere schoonmaken.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zou ik ook weer een keer moeten doen, ik wacht wel tot het vriest,kan ik de zooi op het balkon zetten terwijl ik bezig ben
Aan andere onzin.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Tis mijn gelden ik vind het geen onzin.
Waar geef jij je geld aan uit dan?
Niet aan onzinquote:Op donderdag 29 september 2016 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Tis mijn gelden ik vind het geen onzin.
Waar geef jij je geld aan uit dan?
quote:
Daar heb ik geen vershouddozen voor nodig.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bongetjes zullen ook wel kakelvers blijven in die dingen
Ik geef ook geen antwoordquote:
FHFquote:Op donderdag 29 september 2016 19:58 schreef FANN het volgende:
Het was een koopje als je kijkt naar wat het normaal kost![]()
[ afbeelding ]
en nee ik heb niet voor honderden euro's boodschappen gedaan bij AH, ik had hle lieve mensen
die voor me mee hebben gespaard
Ik heb van allerhande bakjes, met ventiel en zo die kunnen in de dv en in de magnetron, die zijn handig en die gebruik ik, zal me worst wezen wat een ander daarvan vindt.quote:Op donderdag 29 september 2016 19:58 schreef FANN het volgende:
Het was een koopje als je kijkt naar wat het normaal kost![]()
[ afbeelding ]
en nee ik heb niet voor honderden euro's boodschappen gedaan bij AH, ik had hle lieve mensen
die voor me mee hebben gespaard
Graaiers daarquote:
Ik ben er gewoon blij meequote:Op donderdag 29 september 2016 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb van allerhande bakjes, met ventiel en zo die kunnen in de dv en in de magnetron, die zijn handig en die gebruik ik, zal me worst wezen wat een ander daarvan vindt.![]()
![]()
Ik had iemand die het aanbood ik had niet gevraagd... was lief...quote:
Ik heb gewoon mijn eigen systeem van hoe ik inkoop, etenswaar bewaar en eet, dat doe ik al sinds mijn tienertijd zo en ik ga daar niets aan veranderen.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon blij meehet werkt écht
Ik had een zooitje troep dus het werd wel tijd voor een paar goede bakkiesquote:Op donderdag 29 september 2016 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb van allerhande bakjes, met ventiel en zo die kunnen in de dv en in de magnetron, die zijn handig en die gebruik ik, zal me worst wezen wat een ander daarvan vindt.![]()
![]()
Ieder heeft zijn eigen systeemquote:Op donderdag 29 september 2016 20:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn eigen systeem van hoe ik inkoop, etenswaar bewaar en eet, dat doe ik al sinds mijn tienertijd zo en ik ga daar niets aan veranderen.
Mijn keukengerei is prima, ik heb o.a. van die RVS schalen die ik veel gebruik, verschillende maten, die gaan een mensenleven lang mee en blijven mooi.quote:Op donderdag 29 september 2016 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had een zooitje troep dus het werd wel tijd voor een paar goede bakkies
IK heb nog steeds mijn pannensetje van de Hema van 25 jaar geledenquote:Op donderdag 29 september 2016 20:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn keukengerei is prima, ik heb o.a. van die RVS schalen die ik veel gebruik, verschillende maten, die gaan een mensenleven lang mee en blijven mooi.
En prima messenset, bestek en pannen.
Ik heb al sinds ik thuis bij moeder weg ben dezelfde RVS pannen en die waren toen al niet nieuw (van een tante geweest).quote:Op donderdag 29 september 2016 20:15 schreef FANN het volgende:
[..]
IK heb nog steeds mijn pannensetje van de Hema van 25 jaar geleden![]()
Misschien kan je binnenkort voor pannen sparen![]()
Bestek heb ik ook al van AH, dat was ook een goedkoop setje van de Hema van een eeuw
oud, de messen sneden niet en de vorken prikten niet, de lepels werkten wel![]()
Vond ik altijd zonde om daar een vermogen aan uit te gevenmaar nu merk je wel het
verschil...
Ja da's mazzel...quote:Op donderdag 29 september 2016 20:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb al sinds ik thuis bij moeder weg ben dezelfde RVS pannen en die waren toen al niet nieuw (van een tante geweest).
Ik had je daar al gezien tijdens het zappenquote:Op donderdag 29 september 2016 20:21 schreef sacha het volgende:
komen jullie mee lachen?
NWS / Treurig beeld: langdurige armoede in Nederland hardnekkig #2
tis overigens allemaal waar wat ik schrijf
Stalkerquote:Op donderdag 29 september 2016 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had je daar al gezien tijdens het zappen
Dank jequote:
zit wel de minste suiker in!quote:Op donderdag 29 september 2016 22:06 schreef FANN het volgende:
Calvé pindakaas wie is er niet dood aan gegaan?
is dat zo?quote:Op donderdag 29 september 2016 22:20 schreef sacha het volgende:
[..]
zit wel de minste suiker in!
solly lea
Muis.quote:Op donderdag 29 september 2016 22:03 schreef FANN het volgende:
Nr. 2ik hoop niet dat er meer zijn
![]()
[ afbeelding ]
Een muis maakt hier geen kans met die 2 mafkezen.quote:
Nou ik hoop dat het de laatste was...quote:Op donderdag 29 september 2016 22:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een muis maakt hier geen kans met die 2 mafkezen.
Ik heb nog 4 lege over als je last blijft houdenquote:Op donderdag 29 september 2016 22:03 schreef FANN het volgende:
Nr. 2ik hoop niet dat er meer zijn
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er nog 2quote:Op donderdag 29 september 2016 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 lege over als je last blijft houden
Geen idee... En of ze van pindakaas hield weet ik ook niet meerquote:Op donderdag 29 september 2016 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... ik snapte de link met pindakaas niet, maar zal wel over dat topic gaan dan....
dat zijn toch details om te onthouden?quote:Op donderdag 29 september 2016 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... En of ze van pindakaas hield weet ik ook niet meer
Op de lange termijn zeker..quote:Op donderdag 29 september 2016 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zijn toch details om te onthouden?
Ik ook, maar dan wel dik beleg of een dubbele met chokopasta op de andere kant:)quote:Op donderdag 29 september 2016 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
boterhammetje met pindakaas op zijn tijd vin ik wel lekker
gadverdammequote:Op donderdag 29 september 2016 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan wel dik beleg of een dubbele met chokopasta op de andere kant:)
Hagelslag is ook lekker,maar eik is dat ook met choco..quote:Op donderdag 29 september 2016 22:55 schreef FANN het volgende:
Pindakaas met suiker at ik als kind altijdof met hagelslag
moet ik nu niet meer aan denken hoor... wél óf pindakaas óf Nutella dat dan weer welquote:Op donderdag 29 september 2016 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hagelslag is ook lekker,maar eik is dat ook met choco..
Ok laat maarquote:Op donderdag 29 september 2016 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
moet ik nu niet meer aan denken hoor... wél óf pindakaas óf Nutella dat dan weer wel
Oh wil je op die manier verder... Gaat het jou ook te snel bij de KSC?quote:Op donderdag 29 september 2016 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
en het was zo'n boeiend gesprek.....
Ik had toastjes met pate, spaanse worst en stinkkaas.. 3 op 1quote:Op donderdag 29 september 2016 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb zojuist lekker gegeten, varkenslapje met jus, gebakken krieltjes en sperziebonen.
nee ik vond het een stom gesprek eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh wil je op die manier verder... Gaat het jou ook te snel bij de KSC?
Die dv wordt wel steeds leger, dus dat is goed.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had toastjes met pate, spaanse worst en stinkkaas.. 3 op 1
Vandaag overdag zeker .. Misschien dat het nu wat beter te volgen is ..quote:Op donderdag 29 september 2016 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik vond het een stom gesprek eigenlijk![]()
en ja daar gaat het me te snel
De onderwerpen wisselen ook.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag overdag zeker .. Misschien dat het nu wat beter te volgen is ..
Ik heb al dágen niet bijgelezenquote:Op donderdag 29 september 2016 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet verdorie alweer 'hakken'.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb al dágen niet bijgelezenik denk dat ik liever zap
zo af en toe ga ik wel op de koffie ....
De 1e SC die te volgen is, moet ik nog tegenkomen.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
potverdoriequote:Op donderdag 29 september 2016 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet verdorie alweer 'hakken'.
Het is een heleboel gelul door elkaar.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De 1e SC die te volgen is, moet ik nog tegenkomen.
Deze valt momenteel wel weer te doen.. Ook al gaat het nergens overquote:Op donderdag 29 september 2016 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De 1e SC die te volgen is, moet ik nog tegenkomen.
Bango of joncasquote:Op donderdag 29 september 2016 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet verdorie alweer 'hakken'.
Kan dat alleen met ? Oh ja ik had er al een.. Je kunt ook een Ammazon credit aanvragen maar dat ou ik niet doenquote:Op donderdag 29 september 2016 23:17 schreef FANN het volgende:
ik denk dat ik een creditkaart ga aanvragen ik wil bij Amazone kopen![]()
Ik zie een leuk UV hoedje voor weinig
Prepaid creditcards heb je ook.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:17 schreef FANN het volgende:
Je bent niet goed.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:17 schreef FANN het volgende:
PayPal is nog handiger.quote:Op donderdag 29 september 2016 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Prepaid creditcards heb je ook.
ik zie hem ook op Ebayquote:Op donderdag 29 september 2016 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan dat alleen met ? Oh ja ik had er al een.. Je kunt ook een Ammazon credit aanvragen maar dat ou ik niet doen
Ah... ja ik had even geen idee waar je het over had...quote:Op donderdag 29 september 2016 23:22 schreef sacha het volgende:
[..]
Leandra, goed op dreef elders op Fok!
Zullen ze wel blij mee zijn ....quote:Op donderdag 29 september 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar doe ik uit principe geen zaken mee.
40+ modjes krijgenn daar last van of hebben kids en zoquote:Op donderdag 29 september 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ja ik had even geen idee waar je het over had...![]()
soms ben je ietwat vaag
soms zegt zequote:Op donderdag 29 september 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ja ik had even geen idee waar je het over had...![]()
soms ben je ietwat vaag
ehm...quote:Op donderdag 29 september 2016 23:49 schreef FANN het volgende:
ik durf niet meer te reageren in topics waar ik wel wil reageren, hoe erg is dat?
ik zeg blijkbaar steeds de verkeerde dingen, maar ik meen ze ook nogquote:Op donderdag 29 september 2016 23:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm...
gewoon doen maar morgen niet teruglezen
die gast?quote:Op donderdag 29 september 2016 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Was Theo thuis en wat voor thee schenkt die gast dan ?
Krijg je muntthee?quote:Op donderdag 29 september 2016 23:54 schreef sacha het volgende:
[..]
die gast?![]()
let een beetje op je woorden jongeman
ik doe altijd vaagquote:Op donderdag 29 september 2016 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zeg blijkbaar steeds de verkeerde dingen, maar ik meen ze ook nog
Ik kom daar nooitquote:Op donderdag 29 september 2016 23:49 schreef FANN het volgende:
ik durf niet meer te reageren in topics waar ik wel wil reageren, hoe erg is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |