Akinfeev nu al 39 Champions League wedstrijden een tegengoal op rij. Die reeks duurt al 10 jaarquote:
Heeft Kolarov zichzelf gekloond?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Bravo, Zabaleta, Kolarov, Otamendi, Clichy, Kolarov, Fernandinho, Silva (c), Gundogan, Sterling, Nolito, Aguero
En bij Barcelona de elite, maar in plaats van Messi geen Arda maar Alcacer.
Weet ik ook niet.quote:Op woensdag 28 september 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft Kolarov zichzelf gekloond?
*Van der Wielquote:Op woensdag 28 september 2016 21:05 schreef Sked het volgende:
PSG is wel matig sinds David Luiz is vertorkken
Al 2 keer gescoord vandaagquote:Op woensdag 28 september 2016 21:15 schreef Duzzy het volgende:
Sterling gaat wel lekker laatste tijd.
twitter:DieFohlen twitterde op woensdag 28-09-2016 om 21:21:42Thorgan Hazard is actually better than his brother now. This isn't even a joke anymore. reageer retweet
Thorgan ben ik ook niet onder de indruk vanquote:Op woensdag 28 september 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:DieFohlen twitterde op woensdag 28-09-2016 om 21:21:42Thorgan Hazard is actually better than his brother now. This isn't even a joke anymore. reageer retweet
Die snappen hoop ik ook wel dat Leicester gewoon een oneseasonwonder is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Eigenlijk 100% maar dan krijg ik Premier League fanboys op m'n dak.
Het gaat niet om Leicester maar om de competitie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die snappen hoop ik ook wel dat Leicester gewoon een oneseasonwonder is.
Ah, dat. De laatste club die echt iets voorstelde en goed presteerde moet weer Man United in 2011 zijn geweest. Manchester City was te treurig vorig seizoen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het gaat niet om Leicester maar om de competitie.
Daar doelt cav niet op Hansquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die snappen hoop ik ook wel dat Leicester gewoon een oneseasonwonder is.
Poule van Napoli is ook matig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
True, al heb je elk jaar wel minimaal één kutpoule.
Ze kunnen zich beter inzuipen dan nuchter naar een 8-0 nederlaag kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Sol wordt helemaal geterroriseerd door bezopen Polen momenteel.
Ik moet straks met de metro vanuit Sol. Beetje kurwa roepen naar die mensen, goed man.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze kunnen zich beter inzuipen dan nuchter naar een 8-0 nederlaag kijken.
En dan mag je over twee maanden de Russen rondleiden door Madrid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik moet straks met de metro vanuit Sol. Beetje kurwa roepen naar die mensen, goed man.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Sol wordt helemaal geterroriseerd door bezopen Polen momenteel.
twitter:Ext_Supporters twitterde op dinsdag 18-10-2016 om 19:37:50Real Madryt - Legia Warszawa #UCL #ACAB #REALEG #ultras #hooligans https://t.co/RO6wq52asr reageer retweet
In de tweets staan filmpjestwitter:Ext_Supporters twitterde op dinsdag 18-10-2016 om 19:25:19Legia Warszawa #ultras #hooligans #REALEG #Legia https://t.co/LhsKzIxsUW reageer retweet
Janssen toch weer een kans. Zou mooi zijn als hij vandaag beslissend kan zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Real Madrid XI vs. Legia:
Navas; Danilo, Pepe, Varane, Marcelo; Kroos, Rodriguez, Asensio; Bale, Ronaldo, Benzema.
Malarz - Bereszynski, Czerwinski, Rzezniczak, Hlou¨ek - Jodlowiec, Moulin - Guilherme, Odjidja, Kucharczyk - Radovic
Sporting - Patrício; Schelotto, Coates, Semedo, Zeegelaar; William, Elias, Gelson; Ruiz, Markovic en Dost.
BVB: Bürki, Ginter, Sokratis (C), Bartra, Passlack, Weigl, Dembélé, Kagawa, Götze, Pulisic, Aubameyang
BO4: Leno; Bender, Tah, Toprak, Henrichs; Mehmedi, Aranguiz, Kampl, Calhanoglu; Kiessling, Chicharito
#THFC team: Lloris, Trippier, Dier, Vertonghen, Rose; Wanyama; Alli, Eriksen, Son, Lamela; Janssen.
Akinfeev, Fernandes, Ignashevich, V Berezutskiy, Shchennikov, Wernbloom, Natcho, Tosic, Ionov, Golovin, Traore
Monaco XI vs. CSKA: Subasic; Sidibé, Jemerson, Glik, Raggi; Fabinho, Bakayoko, Moutinho; Silva, Lemar, Germain.
Leicester v Kopenhagen: Schmeichel; Simpson, Morgan, Huth, Fuchs; Drinkwater, King, Albrighton, Mahrez; Vardy, Slimani.
Kopenhagen v Leicester: Olsen - Augustinsson, Johansson, Jørgensen, Ankersen - Delaney, Kvist - Toutouh, Verbic - Cornelius, Santander
Brügge: Butelle; Van Rhijn, Denswil, Simons, Poulain; Pina, Vormer, Claudemir; Limbombe, Vossen, Vanaken
Porto XI vs. Brugge: Casillas; Layun, Felipe, Marcano, Telles; Danilo, Herrera; Otavio, Torres, Jota; Silva.
Lione: Lopes, Rafael, Y.Mapou, Nkoulou, Diakhaby, Morel, Gonalons, Darder, Tolisso, Lacazette, Fekir
Juventus: Buffon, Barzagli, Bonucci, Evra, Dani Alves, Khedira, Lemina, Pjanic, Alex Sandro, Dybala, Higuain
Livakovic; Stojanovic, Sigali, Schildenfeld, Sosa; Antolic, Knezevic, Benkovic, Pavicic; Fernandes, Soudani
Sevilla v Zagreb: Rico, Mercado, Pareja, Rami, Escudero, Mariano, Nzonzi, Nasri, Vitolo, Vietto y Mudo Vázquez
NEEquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht u zich een beetje vervelen: een interview van TheGuardian met Leverkusen-coach Schmidt
https://www.theguardian.c(...)gue?CMP=share_btn_tw
Neequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal Real vandaag de dubbele cijfers halen?
Hij zal vast wel weer op de grond vallen. Een stuk of 30 keer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Janssen toch weer een kans. Zou mooi zijn als hij vandaag beslissend kan zijn.
#zegditelkewedstrijd #gaattochnietgebeuren
En door zijn ijver nooit in scoringspositie komenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij zal vast wel weer op de grond vallen. Een stuk of 30 keer.
Ik liep vanmiddag naar Hortaleza en de meest gegokte uitslag was 8-0.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal Real vandaag de dubbele cijfers halen?
Klinkt niet onlogisch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik liep vanmiddag naar Hortaleza en de meest gegokte uitslag was 8-0.
'Ja, maar hij werkt hard.'quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En door zijn ijver nooit in scoringspositie komen
Nou niet perse het enige, maar wel vrij belangrijk voor een spits. Wat Gullit paar weken terug aangaf bij Match of the Day was wel schrijnend, dat elke keer als die bal voor kwam hij nergens te bekennen was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
'Ja, maar hij werkt hard.'
'Hij staat goed met zijn rug naar het doel.'
'Ja, hij voetbalt lekker mee.'
Kan daar best om janken. Doet ie trouwens wel aardig, maar hij scoort niet (kutpingels tel ik niet mee). En dat is het enige wat verdomme telt.
Hij zal vast weer op hangende pootjes terugkeren naar de Eredivisie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
'Ja, maar hij werkt hard.'
'Hij staat goed met zijn rug naar het doel.'
'Ja, hij voetbalt lekker mee.'
Kan daar best om janken. Doet ie trouwens wel aardig, maar hij scoort niet (kutpingels tel ik niet mee). En dat is het enige wat verdomme telt.
Nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem zonde dat ze Leverkusen v Spurs niet uitzenden.
Volgens Zidane is het 50-50quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik liep vanmiddag naar Hortaleza en de meest gegokte uitslag was 8-0.
Hij zakt wel erg veel terug inderdaad omdat ie de bal zo graag wil. Of iig mee wil voetballen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou niet perse het enige, maar wel vrij belangrijk voor een spits. Wat Gullit paar weken terug aangaf bij Match of the Day was wel schrijnend, dat elke keer als die bal voor kwam hij nergens te bekennen was.
Nee joh, hij kan echt nog wel naar een kleinere club in de Premier League dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zal vast weer op hangende pootjes terugkeren naar de Eredivisie.
Alleen zal hij dat vast pas over twee jaar doen en volgend seizoen nog slaafs op de bank zitten. Net als Memphis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, hij kan echt nog wel naar een kleinere club in de Premier League dan.
Je zou hopen dat ze daarmee aan de slag gaan bij Tottenham, dat hij meer in scoringspositie komt. Want dat kan hij natuurlijk wel gezien zijn tijd bij AZ (ja veel lager niveau natuurlijk maar daar komen kan op elk niveau dan)quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij zakt wel erg veel terug inderdaad omdat ie de bal zo graag wil. Of iig mee wil voetballen.
Doe dat lekker op de Playstation.
Memphis moet gewoon al in de winter naar een club als Stoke, desnoods op huurbasis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen zal hij dat vast pas over twee jaar doen en volgend seizoen nog slaafs op de bank zitten. Net als Memphis.
Alleen weet je nu al dat Memphis zich daar te goed voor voelt. Ik heb het altijd een typische speler voor in Duitsland gevonden. Ravotten op de counter is daar van alle dag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Memphis moet gewoon al in de winter naar een club als Stoke, desnoods op huurbasis.
Dan moet ie wel heel goed z'n best doen om Arnautovic uit de basis te spelen. Ja, zo slecht is het gesteld met onze vriend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Memphis moet gewoon al in de winter naar een club als Stoke, desnoods op huurbasis.
Ik denk niet dat hij zich nu te goed voelt daarvoor. Hij zal ook wel weer gewoon willen spelen en een vaste waarde zijn in het Nederlands Elftal lijkt me.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen weet je nu al dat Memphis zich daar te goed voor voelt. Ik heb het altijd een typische speler voor in Duitsland gevonden. Ravotten op de counter is daar van alle dag.
Die speelt spits toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan moet ie wel heel goed z'n best doen om Arnautovic uit de basis te spelen. Ja, zo slecht is het gesteld met onze vriend.
Linksbuiten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zich nu te goed voelt daarvoor. Hij zal ook wel weer gewoon willen spelen en een vaste waarde zijn in het Nederlands Elftal lijkt me.
[..]
Die speelt spits toch?
Memphis moet snappen dat hij niet zomaar even kan eisen dat hij ergens in de basis kan staan met zijn huidige gesteldheid. Simpelweg ondenkbaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zich nu te goed voelt daarvoor. Hij zal ook wel weer gewoon willen spelen en een vaste waarde zijn in het Nederlands Elftal lijkt me.
[..]
Die speelt spits toch?
Oh maar daar kunnen ze dan vast wel een oplossing voor vinden, hoeft ook niet perse bij Stoke te zijn. Maar wel die categorie.quote:
Dat zal toch ook wel doorgedrongen zijn bij hem lijkt me. Als hij nu zo laag in de pikorde staat bij United, zo'n grote plaat voor je kop kan je echt niet hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Memphis moet snappen dat hij niet zomaar even kan eisen dat hij ergens in de basis kan staan met zijn huidige gesteldheid. Simpelweg ondenkbaar.
Stel je eens voor dat Depay zoveel arbeid zou leveren als een gemiddelde United-speler gisteren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal toch ook wel doorgedrongen zijn bij hem lijkt me. Als hij nu zo laag in de pikorde staat bij United, zo'n grote plaat voor je kop kan je echt niet hebben natuurlijk.
Depay is volgens mij niet iemand die lui is hoor, hij werkte volgens mij altijd hard om een goed topsportlichaam te krijgen. Maar hij oogt misschien zo omdat hij wat nonchalant kan overkomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat Depay zoveel arbeid zou leveren als een gemiddelde United-speler gisteren.
Ik heb niet echt het idee bij hem dat hij uit balbezit zeer actief is in pressing, meters overleggen en die dingen als de tegenstander de bal heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depay is volgens mij niet iemand die lui is hoor, hij werkte volgens mij altijd hard om een goed topsportlichaam te krijgen. Maar hij oogt misschien zo omdat hij wat nonchalant kan overkomen.
Dat moet hij wel kunnen, het probleem bij hem lag er meer aan dat zijn aanvallende acties niet echt lukte.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het idee bij hem dat hij uit balbezit zeer actief is in pressing, meters overleggen en die dingen als de tegenstander de bal heeft.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Er gaat zeker gescoord worden jongens
En praktisch gezien ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Napoli kan, las ik, zich theoretisch morgen al plaatsen voor de achtste finales.
Dat je jezelf Boudewijn Zenden aandoet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk Ziggo Sport, met het wereldduo Sjek en Zenden.
Ze laten nu een leuk filmpje zien over Tottenham.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat je jezelf Boudewijn Zenden aandoet.
Ik ben helaas gebonden aan Veronicaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk Ziggo Sport, met het wereldduo Sjek en Zenden.
Wat een onzin. Na drie wedstrijden kan je niet door zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Napoli kan, las ik, zich theoretisch morgen al plaatsen voor de achtste finales.
Stand groep B:quote:
Jawel, als alle andere ploegen gelijk gespeeld hebben onderling. Gebeurd alleen niet zo vaak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een onzin. Na drie wedstrijden kan je niet door zijn.
Oh wacht
Je DM-box gaat er weer aan nu.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:36 schreef hafcfan het volgende:
Napoli moet zichzelf opheffen met Aicu voorop
SOW KOEKOEKquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:36 schreef hafcfan het volgende:
Napoli moet zichzelf opheffen met Aicu voorop
Al die mensen daar zijn gek. Met wij missen Gonzalo niet actquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je DM-box gaat er weer aan nu.
Dat kloptquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stand groep B:
1. Napoli 2- 6 ( 6- 3)
2. Besiktas 2- 2 ( 2- 2)
3. Dinamo Kiev 2- 1 ( 2- 3)
4. Benfica 2- 1 ( 3- 5)
Ik denk dat Napels moet winnen en een gelijkspel bij Benfica - Kiev verplicht is.
Milik verving hem opzich best aardig, maar nu hebben ze een probleem.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Al die mensen daar zijn gek. Met wij missen Gonzalo niet act
Als Napoli alles verliest, moeten de winnaars van S4 nog een keer tegen elkaar dus dan zijn ze safequote:
Dat hadden ze al. Milik komt niet in de buurtquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Milik verving hem opzich best aardig, maar nu hebben ze een probleem.
Ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:42 schreef Brammess het volgende:
Hier posten we toch gewoon alle goals zonder spoilers?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:41 schreef Anoonumos het volgende:
Dan kan je toch 3 ploegen met 9 punten krijgen?
-6/-7/-8 zijn inderdaad weg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:44 schreef Brammess het volgende:
De Real Madrid handicap gaat niet verder dan 0-5 op Unibet [ afbeelding ]
Die poule van Napoli, Dortmund en Arsenal 2/3 jaar geledenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:41 schreef Anoonumos het volgende:
Oh nee
Die gezamenlijke foto's met No to Racismquote:
Bedankt Tim de Clerquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, vind het wel prima gaan zo.
HJK Helsinki is veel slechterquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: dit Legia is het slechtste team wat ooit in de CL groepsfase heeft gespeeld.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:44 schreef Brammess het volgende:
De Real Madrid handicap gaat niet verder dan 0-5 op Unibet [ afbeelding ]
Dus je kan niet FOKKEN tijdens de wedstrijd zonder dat elke wedstrijd gespoiled wordt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, vind het wel prima gaan zo.
Eens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: dit Legia is het slechtste team wat ooit in de CL groepsfase heeft gespeeld.
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
HJK Helsinki is veel slechter
Kan wel, maar niet in dit topicquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je kan niet FOKKEN tijdens de wedstrijd zonder dat elke wedstrijd gespoiled wordt?
Dit is geen asiansquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand zit op asians te wachten.
Brammes zit te kijken naar 3-way handicaps...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat voor rare bookie is unibet dan.
Omdat we met GGMM hier al een hoofdact hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:50 schreef Coco98 het volgende:
Ik kijk ook.
Waarom is er eigenlijk geen topic voor de hoofdact?
Sowquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Omdat we met GGMM hier al een hoofdact hebben.
wowquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat vond Stijn blijkbaar niet nodig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:50 schreef Coco98 het volgende:
Ik kijk ook.
Waarom is er eigenlijk geen topic voor de hoofdact?
Aha, die gebruik ik ook altijd eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Brammes zit te kijken naar 3-way handicaps...
Uit het reglementenboekje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:41 schreef Anoonumos het volgende:
Oh nee
Ik ook, maar het kan ook zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Aha, die gebruik ik ook altijd eerlijk gezegd
Koekoekquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind spoilers niet zo leuk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh god, maak maar ander topic aan zodat GGMM daarheen kan
Ik ook niet, maar dankzij Stijn worden alle wedstrijd van vanavond verklapt omdat ik geen ander topic kan bezoeken.quote:
Jij bent ook werkelijk weer de enige die hierover klaagt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dankzij Stijn worden alle wedstrijd van vanavond verklapt omdat ik geen ander topic kan bezoeken.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:53 schreef Brammess het volgende:
Ah, Dinamo Zagreb speelt ook.
Hopen op vele gescheurde hamstrings.
Ik ga geen uur discussiëren met jou omdat i geen wedstrijden gespoild wil hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga lekker in de feedback verder janken in plaats van dit topic te vervuilen.
Ik gaf je een goed bedoeld advies, lulquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Pleur lekker op naar dat topic als je zo nodig moet slowchatten en baggeren met z'n allen.
Wow, rustig hé. Er is geeneens wat aan de handquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Pleur lekker op naar dat topic als je zo nodig moet slowchatten en baggeren met z'n allen.
Laten we met z'n allen naar dit topic gaan, dan staat Stijn in zijn hempie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:54 schreef Brammess het volgende:
VBL / [CL@Veronica] Sporting - Borussia Dortmund #1
Het staat overal nog 0-0!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga geen uur discussiëren met jou omdat i geen wedstrijden gespoild wil hebben.
Denk voortaan gewoon na voordat je een beslissing neemt.
Stijn heeft weer zijn maandelijkse periodequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik gaf je een goed bedoeld advies, lul
ik blijf hierquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Laten we met z'n allen naar dit topic gaan, dan staat Stijn in zijn hempie.
Hij heeft zijn opa beloofd om ooit bij Real Madrid te gaan spelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laatste seizoen Auba bij Dortmund. Kan niet anders.
Nee oprottenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn opa beloofd om ooit bij Real Madrid te gaan spelen.
#sentimenteel
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn opa beloofd om ooit bij Real Madrid te gaan spelen.
#sentimenteel
Hopelijk haalt Benfica ooit nog eens de CL finale, alleen maar om te kijken of die vloek nog steeds voortleeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:58 schreef hafcfan het volgende:
Portugese voetbal stelt ook niets meer voor he. Zie porto
Op het veld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Benfica is niet enorm slecht, of zo. Van Sporting weet ik niet echt waar ze staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |