Dat maakt me op zich niet zo gek veel uit moet ik zeggenquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel een historische nederlaag lijden.
Ah, leukquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eens geweest.
Sowieso.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij gaan er binnenkort naar toe he haags_.
Welke wedstrijd ga je?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat maakt me op zich niet zo gek veel uit moet ik zeggen
Er was weinig aan, was alleen in het museum.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Ah, leuk
Lijkt mij best een prima ervaring
Is het ook.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Ah, leuk
Lijkt mij best een prima ervaring
Ontopicquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
Wat vonden jullie van het presidentiële debat in de VS?
Ook buitenspel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
Oven chips naturel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
Leuk joh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk joh!
Ik ga zaterdag ook naar een bekerwedstrijd.Ook niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk joh!
Ik ga zaterdag ook naar een bekerwedstrijd.Wie tegen wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie tegen wie?quote:
Gewoon sla en tomaat enzo, geen dikmakende tonijnsalade zoals je moeder die altijd eet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen welk soort salade je WEL eet
Ze laten Timmmmm de FP doen dus ja alles kan blijkbaarquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar wel mod. Laten ze tegenwoordig iedereen toe?
Drink het dagelijksquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Duur watertje, iets te vieren?
Een moderator die niet eens kan quoten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is jouw mening betreft ijshockey?
hier gaat iets mis.
Tonijnsalade is helemaal niet dikmakend.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon sla en tomaat enzo, geen dikmakende tonijnsalade zoals je moeder die altijd eet.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een moderator die niet eens kan quoten.![]()
Jaja komt omdat ik alleen / doe dan gaat het weleens foutquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een moderator die niet eens kan quoten.![]()
Zo'n kant en klare wel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tonijnsalade is helemaal niet dikmakend.
Ik had het tegen KingRoland.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja komt omdat ik alleen / doe dan gaat het weleens fout
eet maar eens 2 kilo tonijnsaladequote:Op dinsdag 27 september 2016 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tonijnsalade is helemaal niet dikmakend.
Je bent zelf een /quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja komt omdat ik alleen / doe dan gaat het weleens fout
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het tegen KingRoland.
Jij bent 100 jaar oud ofzo, ik vind het al knap dat je je pc aankrijgt.
Ow dan is het goed. En oude mensen weten JUIST hoe dat werkt he. Ik heb DOS nog meegemaaktquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan was het de moeder van Kopsterk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die koopt mijn moeder nooit.
Zie je wel.quote:
Ja dan is 2 kilo sla en tomaten ook dikmakend.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
eet maar eens 2 kilo tonijnsalade
Ja, zo kan je overal een punt aan lullen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ook niet
Het gaat erom hoeveel calorien je binnenkrijgt
Ze sloopt je op WOWquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering dan ben je echt oud. Ik heb alleen FC Utrecht maar meegemaakt...quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan is het goed. En oude mensen weten JUIST hoe dat werkt he. Ik heb DOS nog meegemaakt
Tomaat is alleen water volgensmij net als komkommerquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja dan is 2 kilo sla en tomaten ook dikmakend.
"Dikmakend" is een domme uitspraakquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zo kan je overal een punt aan lullen.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tering dan ben je echt oud. Ik heb alleen FC Utrecht maar meegemaakt...
Eensquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze laten Timmmmm de FP doen dus ja alles kan blijkbaar
Goeie Don, goeie.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Okquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
"Dikmakend" is een domme uitspraak
Niks is dikmakend
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
wel domquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van 1 biertje word je niet dik hoor.
Jawel hoor, zwanger worden is dikmakend.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
"Dikmakend" is een domme uitspraak
Niks is dikmakend
Dan heb je zeker nooit een verse tomatensaus gemaaktquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tomaat is alleen water volgensmij net als komkommer
Niet als je een kleerhanger gebruikt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel hoor, zwanger worden is dikmakend.
Ja. Moet je eens proberen een zwanger mens dik te noemen...quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel hoor, zwanger worden is dikmakend.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als je een kleerhanger gebruikt.
Dat is dikmakend voor je oogquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja. Moet je eens proberen een zwanger mens dik te noemen...
Staat gelijk aan 40 minuten fietsen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:40 schreef Kopsterk het volgende:
401 kcal voor zo'n tonijnsalade van de Jumbo. Is dat veel?
Dat overleef je niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of andersom is nog erger manquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de users van Spa rood vindenquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Julius, een van de beste IPA's van de wereld
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik moet wel heel veel bier drinken om ooit op jouw niveau uit te komen.
Een dik mens zwanger noemen levert meer problemen op.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo, die zit.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
sowquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
wie?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
Over dik gesproken, ik heb madame_paon echt al eeuwen niet gezien hier.
Nou je het zegt... of ze is er maar met een andere naam.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
Dan zou ik toch eens naar de opticien gaan. Die is niet te missen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
Kom je weer stoer doen dat je verse saus maakt, nou ik maak ook weleens verse saus, 3x raden voor wie..quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan heb je zeker nooit een verse tomatensaus gemaakt
Dat denk ik ja.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je het zegt... of ze is er maar met een andere naam.
Ze heet nu haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 27 september 2016 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je het zegt... of ze is er maar met een andere naam.
De moeder van GGMM?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kom je weer stoer doen dat je verse saus maakt, nou ik maak ook weleens verse saus, 3x raden voor wie..
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze heet nu haags_kwartiertje
Een gemiddelde man heeft toch 2500 kcal per dag nodig? En ik ben niet gemiddeldquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat gelijk aan 40 minuten fietsen.
Het is Heineken. Dat wil ik je niet aandoen.quote:
DM openbaren, TR.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
Ik kreeg toen ooit een dm van danny dat ik moest stoppen met haar pesten. Internetpesten was volgens hem niet te onderschatten.
DM openbaren.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
Ik kreeg toen ooit een dm van danny dat ik moest stoppen met haar pesten. Internetpesten was volgens hem niet te onderschatten.
1/10quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze heet nu haags_kwartiertje
Dat heb ik nooit gedaan. Wel al vaker aan iemand gevraagd of hij met z'n moeder was en het dan z'n vrouw bleek te zijn. Ik ben slecht in het schatten van leeftijden.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een dik mens zwanger noemen levert meer problemen op.
TR gezetquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
Nou ja sommige vrouwen hebben jonge mannenquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan. Wel al vaker aan iemand gevraagd of hij met z'n moeder was en het dan z'n vrouw bleek te zijn. Ik ben slecht in het schatten van leeftijden.
hahaquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan. Wel al vaker aan iemand gevraagd of hij met z'n moeder was en het dan z'n vrouw bleek te zijn. Ik ben slecht in het schatten van leeftijden.
Al die NSBers, weet je meteen wie je kan vertrouwen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Haha grapje, die Dm kreeg ik helemaal niet!
Gefopt
Ik vond het een goede. Dan ben je dus smulsmurf.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1/10
Slechte grap, Opper.
Aha, je hebt Patricia Paay ontmoet?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond het een goede. Dan ben je dus smulsmurf.
Paxcon kijkt datquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:44 schreef Brammess het volgende:
Jongens, Utopia bestond gisteren 1000 dagen.
En dat terwijl ik nooit TR's maak tegen anderen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al die NSBers, weet je meteen wie je kan vertrouwen.
wat?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:44 schreef Brammess het volgende:
Niet bestaande DM's kun je niet openbaren.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
Ik krijg ooit een ban na het openbare van een DM. Ik zou het raar vinden als ik GGMM hier morgen nog zie posten.
Wat?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:44 schreef Brammess het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat terwijl ik nooit TR's maak tegen anderen.
In zulke tijden kom je er achter wie je vrienden zijn.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
Ik krijg ooit een ban na het openbare van een DM. Ik zou het raar vinden als ik GGMM hier morgen nog zie posten.
Het werd GGMM te heet onder de voeten dus hij zei snel dat hij het verzonnen had. Ik geloof er weinig van.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet bestaande DM's kun je niet openbaren.
ja en je weet dat ik die niet hebquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was vast niet in profiel. Anders heb je zeker een breedbeeld tv nodig.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Log je zo even in als madam_paon?
Ik overweeg het zelfde te doen.quote:
Ok. Nu denken ze hier dus dat ik die gejat heb ofzo...quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
ja en je weet dat ik die niet heb
Wegquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik overweeg het zelfde te doen.
Degene die mij als eerst quote mag beslissen of ik blijf of wegga.
Blijf maarquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik overweeg het zelfde te doen.
Degene die mij als eerst quote mag beslissen of ik blijf of wegga.
Nee ze denken dat ik arm benquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok. Nu denken ze hier dus dat ik die gejat heb ofzo...
Nee joh gametime koop ik met tokensquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je speelt WOW, dan ben je verre van arm
Ze heeft een rijke vriend.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je speelt WOW, dan ben je verre van arm
Aaaahhh dat is waar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe kan je nou arm zijn als je ons hebt
Ik zal het overwegen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben heel vriendelijk, het zou je sieren je gedrag jegens mij ook aan te passen.
Klopt, maar alleen als je op zo'n avond veel klanten hebt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:48 schreef Doublepain het volgende:
En mods verdienen 2k heb ik gehoord
Waar deed ik dat?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed wat ik bedoel.
Om mijn ban vragen.Heb ik bij jou echt nog nooit gedaan.
ietsje minder bij mij, maar het is wat.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:48 schreef Doublepain het volgende:
En mods verdienen 2k heb ik gehoord
Heb je ook vaste klanten?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen als je op zo'n avond veel klanten hebt.
sow dan neem ik mijn woorden terug, je bent idd armquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh gametime koop ik met tokensspeel al superlang graties.
Oh bij mij is het verdienen maar niet krijgenquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
minder bij mij, maar het is wat.
Al jullie moeders.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je ook vaste klanten?
[..]
sow dan neem ik mijn woorden terug, je bent idd arm
Jammer, maar we hopen dat je ons nu in de maling neemt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, ik ga. Ik was dat eigenlijk altijd al van plan ik wilde alleen zo'n loser die dan z'n best deed dat berichtje als eerste te quoten ook even het gevoel geven dat hij wat bereikt had deze avond.
Je weet niet hoe ik mij nu voel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, ik ga. Ik was dat eigenlijk altijd al van plan ik wilde alleen zo'n loser die dan z'n best deed dat berichtje als eerste te quoten ook even het gevoel geven dat hij wat bereikt had deze avond.
Noem je mij nou een loser?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
mam begraven, mam cremerenquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik mij nu voel.
Teleurstelling?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:51 schreef Leonos het volgende:
Wat een gevoelens komen er nu opeens naar boven
opgeblazen?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik mij nu voel.
mam had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinnerenquote:
stiefquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
man had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren
toen ze stief lag ik naast haar
wat kunt mij zeggen over.. DOOD
die gelequote:Op dinsdag 27 september 2016 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Wie heeft dit volgens jullie deze wedstrijd in de pocket?
Lees die zin nog eens na gast.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:53 schreef KingRoland het volgende:
kingflopland.quote:
Mousa zit bij Tottenham, Hansquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
lulde weer iemand tegen mij vandaag
mequote:
Jeetjequote:Op dinsdag 27 september 2016 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Als Dortmund dit met 3-1 wint dan mag Opper een UI voor mij kiezen.
tot 27/09/2017
Ok, lijkt me een dealquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:56 schreef KingRoland het volgende:
tot 27/09/2017
gewaagd...quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:56 schreef KingRoland het volgende:
tot 27/09/2017
UI weddenschappen zijn zo vorige maand...quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:56 schreef KingRoland het volgende:
tot 27/09/2017
Dit is een eenzijdige weddenschapquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
UI weddenschappen zijn zo vorige maand...
niemand gaat meer een weddenschap aan totdat Stijn die van hem nakomt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
UI weddenschappen zijn zo vorige maand...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Z'n driewieler?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niemand gaat meer een weddenschap aan totdat Stijn die van hem nakomt.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:57 schreef Brammess het volgende:
De wil is er welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:56 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga de BF1 single player trailer even kijken
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:57 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Die stappen altijd te laat met de buitenspelval.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:58 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat ik geen Surinaamse verdedigers zie.
7/10quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die stappen altijd te laat met de buitenspelval.
wel jammer dat Reus niet speelt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze liggen ook altijd te slapen achterinquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga pas juichen voor Reus als hij in een Bayern shirt speelt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wel jammer dat Reus niet speelt.
Götze en Reus weer
Leuk, deze grap is pas 4 keer gemaaktquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:00 schreef napoleonfour het volgende:
Wel leuk dat die dembele speelt, wie had dat gedacht toen hij nog bij AZ speelde.
picsquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ook ik heb goede en slechte foto's van mezelf
Ik wil hem best nog een keer maken straks. Ga jij nou maar janken om je youtube kanaalquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Leuk, deze grap is pas 4 keer gemaakt
Ik heb die niet, stuur eens door.quote:Op dinsdag 27 september 2016 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ook ik heb goede en slechte foto's van mezelf
Hahaha madquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wil hem best nog een keer maken straks. Ga jij nou maar janken om je youtube kanaal
too realquote:Op dinsdag 27 september 2016 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Reus raakt al geblesseerd als je hem aankijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |