Dat maakt me op zich niet zo gek veel uit moet ik zeggenquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel een historische nederlaag lijden.
Ah, leukquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eens geweest.
Sowieso.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij gaan er binnenkort naar toe he haags_.
Welke wedstrijd ga je?quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat maakt me op zich niet zo gek veel uit moet ik zeggen
Er was weinig aan, was alleen in het museum.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Ah, leuk
Lijkt mij best een prima ervaring
Is het ook.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Ah, leuk
Lijkt mij best een prima ervaring
Ontopicquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
Wat vonden jullie van het presidentiële debat in de VS?
Ook buitenspel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
Oven chips naturel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
Leuk joh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk joh!
Ik ga zaterdag ook naar een bekerwedstrijd.Ook niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk joh!
Ik ga zaterdag ook naar een bekerwedstrijd.Wie tegen wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie tegen wie?quote:
Gewoon sla en tomaat enzo, geen dikmakende tonijnsalade zoals je moeder die altijd eet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen welk soort salade je WEL eet
Ze laten Timmmmm de FP doen dus ja alles kan blijkbaarquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar wel mod. Laten ze tegenwoordig iedereen toe?
Drink het dagelijksquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Duur watertje, iets te vieren?
Een moderator die niet eens kan quoten.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is jouw mening betreft ijshockey?
hier gaat iets mis.
Tonijnsalade is helemaal niet dikmakend.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon sla en tomaat enzo, geen dikmakende tonijnsalade zoals je moeder die altijd eet.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een moderator die niet eens kan quoten.![]()
Jaja komt omdat ik alleen / doe dan gaat het weleens foutquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een moderator die niet eens kan quoten.![]()
Zo'n kant en klare wel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tonijnsalade is helemaal niet dikmakend.
Ik had het tegen KingRoland.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja komt omdat ik alleen / doe dan gaat het weleens fout
eet maar eens 2 kilo tonijnsaladequote:Op dinsdag 27 september 2016 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tonijnsalade is helemaal niet dikmakend.
Je bent zelf een /quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja komt omdat ik alleen / doe dan gaat het weleens fout
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het tegen KingRoland.
Jij bent 100 jaar oud ofzo, ik vind het al knap dat je je pc aankrijgt.
Ow dan is het goed. En oude mensen weten JUIST hoe dat werkt he. Ik heb DOS nog meegemaaktquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan was het de moeder van Kopsterk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die koopt mijn moeder nooit.
Zie je wel.quote:
Ja dan is 2 kilo sla en tomaten ook dikmakend.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
eet maar eens 2 kilo tonijnsalade
Ja, zo kan je overal een punt aan lullen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ook niet
Het gaat erom hoeveel calorien je binnenkrijgt
Ze sloopt je op WOWquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering dan ben je echt oud. Ik heb alleen FC Utrecht maar meegemaakt...quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan is het goed. En oude mensen weten JUIST hoe dat werkt he. Ik heb DOS nog meegemaakt
Tomaat is alleen water volgensmij net als komkommerquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja dan is 2 kilo sla en tomaten ook dikmakend.
"Dikmakend" is een domme uitspraakquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zo kan je overal een punt aan lullen.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tering dan ben je echt oud. Ik heb alleen FC Utrecht maar meegemaakt...
Eensquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze laten Timmmmm de FP doen dus ja alles kan blijkbaar
Goeie Don, goeie.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Okquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
"Dikmakend" is een domme uitspraak
Niks is dikmakend
quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
wel domquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van 1 biertje word je niet dik hoor.
Jawel hoor, zwanger worden is dikmakend.quote:Op dinsdag 27 september 2016 21:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
"Dikmakend" is een domme uitspraak
Niks is dikmakend
Dan heb je zeker nooit een verse tomatensaus gemaaktquote:Op dinsdag 27 september 2016 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tomaat is alleen water volgensmij net als komkommer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |