doe es niet zo uitgeslapenquote:
Goedemorgen, en loop jezelf niet voorbij.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:04 schreef MadMaster het volgende:
Iets te druk om hier rond te hangen.
Desondanks, goedemorgen!
Succes met allesquote:Op woensdag 28 september 2016 08:04 schreef MadMaster het volgende:
Iets te druk om hier rond te hangen.
Desondanks, goedemorgen!
Huishouden vergeten vandaag en alleen genieten! ik ga vandaag van de kabouters genieten. De grote kabouter is dol op verkleden, ik ben benieuwd !!quote:Op woensdag 28 september 2016 10:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Mogguh. Wat een leuk Roodkapje zeg. Tussen het huishouden door ga ik vandaag ook van de zon in de tuin genieten
Stofzuigen tijdens het wasje dat draait. Ben je daarna met alles klaar.quote:Op woensdag 28 september 2016 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:
De was staat aan. Die zal ik toch echt moeten ophangen en daarna opvouwen en opruimen. Stofzuigen komt vanavond wel.
Multitasken heet dat.quote:Op woensdag 28 september 2016 10:18 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Stofzuigen tijdens het wasje dat draait. Ben je daarna met alles klaar.
Dat is wat vrouwen doen...quote:
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Gedragswetenschappers van de Warwick Business School hebben onderzocht wat er precies in het brein gebeurt wanneer we verschillende taken tegelijk proberen uit te voeren. Terwijl we al kokend en bellend tegelijk misschien denken dat we zo lekker aan het multitasken zijn, springt de hersenactiviteit in feite steeds heen en weer van het ene naar het andere gebied. In werkelijkheid bestaat multitasken dus helemaal niet, maar bij activiteiten waarin we goed zijn getraind (zoals autorijden en radio luisteren) gaat het wisselen tussen hersengebieden zo snel dat we het niet door hebben.quote:Op woensdag 28 september 2016 11:08 schreef just me het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
* just me gaat uit de trein stappen en met de ov-fiets verder
Nee, dat gebeurt niet zo snel, het zijn veelal ook leuke bezigheden.quote:Op woensdag 28 september 2016 08:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goedemorgen, en loop jezelf niet voorbij.
Overbelast en vastgelopen zo te zien.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:19 schreef kook_verslaafde het volgende:
guppy speelt liedje zonder geluid ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |