Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Drizzt dat is.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij toevallig ook de papa van haar kind?
Die hangt nu aan een viaduct.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Drizzt dat is.
Nope, je kan iemand niet zwanger krijgen door 'rawr' naar haar te roepen.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Drizzt is maagd.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Tukkerland gaat het anders aan toe.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, je kan iemand niet zwanger krijgen door 'rawr' naar haar te roepen.
quote:Op woensdag 28 september 2016 17:10 schreef Caland het volgende:
Heracles-supporters hebben 2 poppen aan het viaduct gehangen. Het moeten 'de homo's van FC Twente en Schalke 04' voorstellen. #hertwe
LUDIEK
Hier gaat dat inderdaad wat primitiever.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Tukkerland gaat het anders aan toe.
Je trekt je af en gooit je zaad van een afstandje?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier gaat dat inderdaad wat primitiever.
En anders.
Hij neemt zijn eigen zaad in ze mond en beft daarna de vrouw.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je trekt je af en gooit je zaad van een afstandje?
Of hij trekt zich af op een filmpje online en mailt haar hetzelfde filmpje.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij neemt zijn eigen zaad in ze mond en beft daarna de vrouw.
Oh was jij dat?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:32 schreef JanCees het volgende:
Zaterdag dus flinke blackout gehad
Heb me weer schandalig gedragen
Dat is ook een optie.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of hij trekt zich af op een filmpje online en mailt haar hetzelfde filmpje.
Wat heb je gedaanquote:Op woensdag 28 september 2016 17:32 schreef JanCees het volgende:
Zaterdag dus flinke blackout gehad
Heb me weer schandalig gedragen
Hij had een black out, je kan het dus beter aan z'n vrienden vragen.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
schandalig gedragen kan van alles zijn, ik wil details.
Al zenuwen voor vanavond?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
schandalig gedragen kan van alles zijn, ik wil details.
Nog niet echt, maar dat kan ook komen omdat ik niet echt vrees voor puntverliesquote:
Dit meen je toch niet serieus he?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De dag tegen Atletico kon ik nauwelijks eten van de zenuwen.
Jullie spelen toch tegen de jodenjagers?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog niet echt, maar dat kan ook komen omdat ik niet echt vrees voor puntverlies
De dag tegen Atletico kon ik nauwelijks eten van de zenuwen.
Jazeker, maar die rollen we wel op (ze hebben na Ajax 4x verlorenquote:Op woensdag 28 september 2016 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie spelen toch tegen de jodenjagers?
Jazeker, heb je daar problemen mee?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus he?___!
Nee hoor. Snap alleen niet hoe iemand zulke erge zenuwen kan krijgen van een potje voetbal.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jazeker, maar die rollen we wel op (ze hebben na Ajax 4x verloren)
[..]
Jazeker, heb je daar problemen mee?
Ik heb dat bij Fey ook bij belangrijke wedstrijden.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor. Snap alleen niet hoe iemand zulke erge zenuwen kan krijgen van een potje voetbal.
Vroeger voor de derby ofzo, damnquote:Op woensdag 28 september 2016 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor. Snap alleen niet hoe iemand zulke erge zenuwen kan krijgen van een potje voetbal.
Als jullie nou ook alles blijven winnen dan zal je dat gevoel misschien ook wel krijgen.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Want degradatie strijd telt niet mee ofzo?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als jullie nou ook alles blijven winnen dan zal je dat gevoel misschien ook wel krijgen.
Gewoon zonnebril opquote:Op woensdag 28 september 2016 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar heb ik zojuist naar gekeken?quote:Op woensdag 28 september 2016 16:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_is_hier_gaande.html
Ik heb met tranen gelachen
Alsof Ado voor degradatie gaat spelenquote:Op woensdag 28 september 2016 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Want degradatie strijd telt niet mee ofzo?
In het verleden, knuppel.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof Ado voor degradatie gaat spelen
Waarom sta jij om 6:15 op als je pas rond 8:00 naar school vertrekt?quote:Op woensdag 28 september 2016 08:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik heel depressief moeten zijn want ik ben op weg naar school voor 10 uur grenzeloos jolijt.
Filmpje van het jaarquote:Op woensdag 28 september 2016 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar heb ik zojuist naar gekeken?
Dan snap ik niet waarom je hysterisch reageert.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In het verleden, knuppel.
Ik zeg gewoon dat ik niet snap dat mensen vol zenuwen zitten voor een wedstrijdje voetbal.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Filmpje van het jaar
[..]
Dan snap ik niet waarom je hysterisch reageert.
Toen de stoel uitklapte en hij de poten vol in zijn rug kreeg begon het toch wel pijnlijk te wordenquote:Op woensdag 28 september 2016 16:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_is_hier_gaande.html
Ik heb met tranen gelachen
ik stond vanochtend 5:45 op en 6:40 ging ik wegquote:Op woensdag 28 september 2016 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom sta jij om 6:15 op als je pas rond 8:00 naar school vertrekt?
moet jij wetenquote:Op woensdag 28 september 2016 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik niet snap dat mensen vol zenuwen zitten voor een wedstrijdje voetbal.
Dat was het leukste stukquote:Op woensdag 28 september 2016 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen de stoel uitklapte en hij de poten vol in zijn rug kreeg begon het toch wel pijnlijk te worden
Ik niet hoor. Hooguit koffie, broodmaken en weg ben ik. Smerig word ik toch wel dus douchen heeft weinig nut.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik stond vanochtend 5:45 op en 6:40 ging ik weg
Mooie OP he?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
moet jij weten
zo
[..]
Dat was het leukste stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |