Hoi Scrum.quote:Op woensdag 28 september 2016 16:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, op naar een functie bij de plaatselijke FC!
Morgen toch minimaal wel een puntje in dat grote buurthuis ophalen?quote:
Wat ontzettend dom.quote:Op woensdag 28 september 2016 16:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_is_hier_gaande.html
Ik heb met tranen gelachen
hmmquote:Op woensdag 28 september 2016 16:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel heerlijk droog, vooral die stoelpoot
Ik wilde serieus net posten dat ik Drizzt/GGMM miste met de dagelijkse vraag.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con pollo.
yuck.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:09 schreef xcachet het volgende:
Chai vraagt zich af of Jojoortje de moederkoek ook heeft opgegeten.
Was al begonnen aan een master public and private safety.:dquote:Op woensdag 28 september 2016 16:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wat zijn je plannen nu?
Ik kan namens Jojo spreken in deze: Nee.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vond het ook maar een vieze gedachte. Maar toch nieuwsgierig
Ben jij toevallig ook de papa van haar kind?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan namens Jojo spreken in deze: Nee.
Vast een ideetje van hafcfanquote:Op woensdag 28 september 2016 17:10 schreef Caland het volgende:
Heracles-supporters hebben 2 poppen aan het viaduct gehangen. Het moeten 'de homo's van FC Twente en Schalke 04' voorstellen. #hertwe
LUDIEK
Nee, maar ik weet dat ze normaal is.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij toevallig ook de papa van haar kind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |