Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Drizzt dat is.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij toevallig ook de papa van haar kind?
Die hangt nu aan een viaduct.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Drizzt dat is.
Nope, je kan iemand niet zwanger krijgen door 'rawr' naar haar te roepen.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Drizzt is maagd.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Tukkerland gaat het anders aan toe.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, je kan iemand niet zwanger krijgen door 'rawr' naar haar te roepen.
quote:Op woensdag 28 september 2016 17:10 schreef Caland het volgende:
Heracles-supporters hebben 2 poppen aan het viaduct gehangen. Het moeten 'de homo's van FC Twente en Schalke 04' voorstellen. #hertwe
LUDIEK
Hier gaat dat inderdaad wat primitiever.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Tukkerland gaat het anders aan toe.
Je trekt je af en gooit je zaad van een afstandje?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier gaat dat inderdaad wat primitiever.
En anders.
Hij neemt zijn eigen zaad in ze mond en beft daarna de vrouw.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je trekt je af en gooit je zaad van een afstandje?
Of hij trekt zich af op een filmpje online en mailt haar hetzelfde filmpje.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij neemt zijn eigen zaad in ze mond en beft daarna de vrouw.
Oh was jij dat?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:32 schreef JanCees het volgende:
Zaterdag dus flinke blackout gehad
Heb me weer schandalig gedragen
Dat is ook een optie.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of hij trekt zich af op een filmpje online en mailt haar hetzelfde filmpje.
Wat heb je gedaanquote:Op woensdag 28 september 2016 17:32 schreef JanCees het volgende:
Zaterdag dus flinke blackout gehad
Heb me weer schandalig gedragen
Hij had een black out, je kan het dus beter aan z'n vrienden vragen.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
schandalig gedragen kan van alles zijn, ik wil details.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |