abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165596900
Hallo allemaal,

Dit is niet echt m'n ding. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik met een dilemma zit. Eerst even de situatie schetsen. Ik zou wel graag hebben dat mensen me serieus nemen. Hier gaat ie dan.
Ik ben een man van 32 en ik ben nog maagd. I weet dat het absurd klinkt maar toch is het zo. En neen, ik ben niet oerlelijk, gestoord of aseksueel. Ik ben altijd extreem verlegen geweest rond vrouwen. Ik heb vaak genoeg in m'n leven vrouwen naar me zien kijken en lachen maar ik bevroor altijd van de angst. Vorige week had ik er genoeg van. Ik wou niet eindigen als een 40 jarige maagd. Ik ben gewoonweg op straat een beeldmooie vrouw tegen het lijf gelopen. Haar uitstraling was adembenemend. Ik zag haar naar me kijken en glimlachen. Ik heb al mijn moed bijeen geraapt en ik ben er zo cool mogelijk op afgestapt. Ik heb haar diep in de ogen gekeken en haar vertelt dat ik haar uitstraling ongelooflijk mooi vond. Ik was er 100% zeker van dat ze me gewoon zou weglachen. Het tegendeel was waar. Ze stond perplex en haar gezicht werd vuurrood. Ik heb mezelf voorgesteld en naar haar naam gevraagd. Ze antwoordde onmiddellijk en zei dat ze nog nooit zo'n zelfverzekerde man had gezien. Ik heb haar nummer gevraagd en ze typte hem direct in m'n smartphone. Daarna had ik een smoesje verzonnen dat ik dringend weg moest. Dit was natuurlijk gelogen omdat ik op het punt stond het te begeven. M'n hart raasde als zot en ik dacht dat ik zou flauwvallen. Ik zag er blijkbaar heel kalm uit maar vanbinnen ging ik dood van de zenuwen. Om een nog langer verhaal kort te maken. Ik heb haar gebeld en we zijn intussen al op 3 dates geweest. Ik denk echt dat ze me leuk vindt. Ik ben smoorverliefd op haar. Maar wat nu? Wat als het moment eraan komt dat we seks gaan hebben? Wat moet ik haar dan vertellen? Ze denkt waarschijnlijk dat ik enorm zelfzeker ben en al gevreeën heb. Moet ik haar de waarheid vertellen? Ik kan me niet voorstellen dat ik dit kan acteren. Het is uitgesloten. Kan iemand me raad geven?

Alvast bedankt
  dinsdag 27 september 2016 @ 10:34:10 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165596968
Waarom zou je je er voor schamen? En ze heeft het toch meteen door geloof mij maar :')

Je hoeft natuurlijk niet de volgende keer binnen te stappen en te roepen. IK BEN NOG MAAGD, maar je kan als je een beetje aan elkaar zit enzo het ter sprake brengen.

Goed bezig iig ^O^
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_165596989
Als ze je leuk vindt dan zal ze het juist schattig vinden. Is geen probleem. Vertellen is dus geen probleem, alleen wel timing een beetje goed inschatten.
pi_165597029
Vertellen.

Ze heeft het namelijk toch meteen door.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_165597050
Je gaat het niet kunnen faken, dus je moet het haar vertellen. Ik zou ook niet wachten tot jullie naakt in bed liggen, maar het eerder noemen als je de kans ziet.

Hebben jullie al gezoend eigenlijk? Heb je haar verder nog aangeraakt ergens tijdens die dates?
pi_165597127
Gewoon gezoend op de mond. Ik wou nog niet tongzoenen want ik heb dat nog nooit gedaan.
pi_165597159
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:43 schreef Evidentialist het volgende:
Gewoon gezoend op de mond. Ik wou nog niet tongzoenen want ik heb dat nog nooit gedaan. :(
Waarschijnlijk heeft ze ondertussen dan wel door dat je nog niet heel ervaren bent. Vertel het, maar time het inderdaad wel goed.
pi_165597185
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:45 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft ze ondertussen dan wel door dat je nog niet heel ervaren bent. Vertel het, maar time het inderdaad wel goed.
Wat is goeie timing dan?
pi_165597197
Wat denk je zelf "zelfverzekerde man"? :')
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_165597221
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:47 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Wat denk je zelf "zelfverzekerde man"? :')
Touché, maar daar schiet ik niets mee op. :)
pi_165597400
Heel dapper dat je dat gedaan hebt. Ik herken mezelf redelijk goed in jou, alleen ben ik zelf nog geen 20 jaar. Succes!
pi_165597451
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:48 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Touché, maar daar schiet ik niets mee op. :)
Hoezo niet(?), je gaat het haar vertellen en met haar bespreken en wacht haar reactie af, je man-van-de-wereld-act valt sowieso in duigen, maar nog steeds heb je kans dat ze je toch wil zoals je bent, wel zo eerlijk toch!!?

Anders is het binnenkort sowieso voorbij, want ze zal het op zijn minst toch wel aanvoelen dat er iets is.

Verlegenheid is geen schande, kun je nog steeds wel gewoon een stoere man zijn verder, maar maak het bespreekbaar en zie wat er van komt! :{w
pi_165597535
Vrouwen houden wel van een man met humor dus zeker vertellen
pi_165597562
Sinds wanneer is het sexy om te vertellen dat je maagd bent?
pi_165597567
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:00 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Hoezo niet(?), je gaat het haar vertellen en met haar bespreken en wacht haar reactie af, je man-van-de-wereld-act valt sowieso in duigen, maar nog steeds heb je kans dat ze je toch wil zoals je bent, wel zo eerlijk toch!!?

Anders is het binnenkort sowieso voorbij, want ze zal het op zijn minst toch wel aanvoelen dat er iets is.

Verlegenheid is geen schande, kun je nog steeds wel gewoon een stoere man zijn verder, maar maak het bespreekbaar en zie wat er van komt! :{w
Wanneer moet ik het haar vertellen? Tijdens een date? Of als het fysiek wordt? Haar uitnodigen misschien voor een gezellig etentje bij mij? Ik kan goed koken.
pi_165597601
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:07 schreef 0906 het volgende:
Dus jij denkt dat ik het niet moet zeggen?
pi_165597628
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:07 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Wanneer moet ik het haar vertellen? Tijdens een date? Of als het fysiek wordt? Haar uitnodigen misschien voor een gezellig etentje bij mij? Ik kan goed koken.
Hoe serieus is het daten?
  dinsdag 27 september 2016 @ 11:12:01 #18
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165597636
quote:

[..]

Dat weet ik ook niet zo goed. Tijdens het eten of als je achteraf met een glas wijn ofzo zit het ter sprake brengen lijkt mij het beste. Ik zou het iig niet in een vol cafe vertellen :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:09 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Wat schiet je daar mee op? Ze komt er hoe dan ook achter. Of erger nog, ze denkt dat je gewoon verschrikkelijk slecht in bed bent.
Dan kan je beter het gewoon vertellen.
pi_165597674
Of als het op zoenen aankomt dat je dan laat vallen dat je er eigenlijk geen ervaring mee hebt?
pi_165597707
quote:

[..]

Ik zou gaan voor dat etentje bij jou thuis, je hoeft je nergens voor te schamen, maar het hangt van haar af hoe zij hier op reageert.

Als de stap te groot is voor je zou je eens een prostituee kunnen overwegen, die kan jou stap voor stap de beginselen van de seksuele daad bijbrengen en omdat je haar betaald is het slechts een zakelijke overeenkomst.
pi_165597738
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoe serieus is het daten?
Dat weet ik niet. Ik geen ervaring met daten. Dat is juist het probleem.
pi_165597747
Een hoer neuken om ervaring op te doen?
echt?
pi_165597757
Niet wachten tot het fysiek wordt. Verder zul je het moment een beetje moeten aanvoelen. Begin maar met zeggen dat je niet veel ervarig met vrouwen hebt. Dan vraagt ze zelf misschien door en het is makkelijker om daar een bruggetje naar te maken dan naar "trouwens ik ben nog maagd".
pi_165597769
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:15 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Ik zou gaan voor dat etentje bij jou thuis, je hoeft je nergens voor te schamen, maar het hangt van haar af hoe zij hier op reageert.

Als de stap te groot is voor je zou je eens een prostituee kunnen overwegen, die kan jou stap voor stap de beginselen van de seksuele daad bijbrengen en omdat je haar betaald is het slechts een zakelijke overeenkomst.
Neen, dat ik kan ik echt niet. Na zo lang wachten ineens toch naar prostituee gaan lijkt me zo idioot.
pi_165597786
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:17 schreef Ticootje het volgende:
echt?
Wie zegt dat je die hoer moet neuken?
pi_165597803
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:19 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Wie zegt dat je die hoer moet neuken?
een prostituee en een hoer zijn niet hetzelfde?
pi_165597816
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:18 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Neen, dat ik kan ik echt niet. Na zo lang wachten ineens toch naar prostituee gaan lijkt me zo idioot.
Oké, dan vertel het haar gewoon en ga mogelijk samen experimenteren, gelijk een stuk minder idioot toch!!?
pi_165597846
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

een prostituee en een hoer zijn niet hetzelfde?
Daar hadden we het dus helemaal niet over en daar ga ik dus ook niet op in.
pi_165597867
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:21 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Oké, dan vertel het haar gewoon en ga mogelijk samen experimenteren, gelijk een stuk minder idioot toch!!?
Ik kan het nog altijd niet geloven dat het zover is kunnen komen. Als ik denk aan al die jaren dat ik de ballen niet had om een vrouw te benaderen. Wat stom toch.
pi_165597933
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:23 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Ik kan het nog altijd niet geloven dat het zover is kunnen komen. Als ik denk aan al die jaren dat ik de ballen niet had om een vrouw te benaderen. Wat stom toch.
En wil je daar nog 32 jaar mee doorgaan of ga je nu stappen ondernemen??
pi_165597985
quote:

[..]

Je moet hem dus niet al te serieus nemen. Jij bent hier sinds vandaag, wij kennen 0906 a.k.a. syndroom al langer :D
pi_165598054
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:30 schreef Evidentialist het volgende:
Ik ben gewoonweg op straat een beeldmooie vrouw tegen het lijf gelopen. Haar uitstraling was adembenemend. Ik zag haar naar me kijken en glimlachen. Ik heb al mijn moed bijeen geraapt en ik ben er zo cool mogelijk op afgestapt. Ik heb haar diep in de ogen gekeken en haar vertelt dat ik haar uitstraling ongelooflijk mooi vond. Ik was er 100% zeker van dat ze me gewoon zou weglachen. Het tegendeel was waar.
Wat een bazenactie he _O_. Fucking held! *O*

Wel vertellen anders is het raar. Als ze echt om je geeft komen jullie er samen wel uit.
pi_165598069
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:26 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

En wil je daar nog 32 jaar mee doorgaan of ga je nu stappen ondernemen??
Ja ja ik weet het. Het verleden is voorbij. Ik denk dat ik het haar ga vertellen na de volgende date als we gewoon 's avonds op straat aan het wandelen zijn.
pi_165598076
quote:

[..]

Vraag het maar niet aan hem, hij heeft nog nooit een meisje gezoend :')
  dinsdag 27 september 2016 @ 11:33:38 #35
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165598093
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:31 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Ja ja ik weet het. Het verleden is voorbij. Ik denk dat ik het haar ga vertellen na de volgende date als we gewoon 's avonds op straat aan het wandelen zijn.
Is het niet handiger om het thuis te doen? Dan kan je "meteen" beginnen. En je hebt wat sneller een intiemere setting.
pi_165598159
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:33 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Is het niet handiger om het thuis te doen? Dan kan je "meteen" beginnen. En je hebt wat sneller een intiemere setting.
Ja? Oke dan.
pi_165598276
Wat voegt het toe voor jou om het van tevoren te zeggen in plaats van 'je best doen' en kijken waar je eindigt?

Verandert het iets voor jou als zij het weet? Ben je dan bijvoorbeeld minder zenuwachtig? Voel je dan minder spanning, of juist meer zelfverzekerder?
pi_165598332
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:42 schreef zarGon het volgende:
Wat voegt het toe voor jou om het van tevoren te zeggen in plaats van 'je best doen' en kijken waar je eindigt?

Verandert het iets voor jou als zij het weet? Ben je dan bijvoorbeeld minder zenuwachtig? Voel je dan minder spanning, of juist meer zelfverzekerder?
Ik zou het liefst niet daarover liegen.
pi_165598391
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:42 schreef zarGon het volgende:

Nou je kan er dan in elk geval een beetje rekening mee houden? Slechte sex is wel een afknapper, stel je nieuwe bedpartner bakt er echt niks van en je hebt geen idee waarom, dan zou zou dat voor mij wel een reden zijn om te gaan twijfelen.
pi_165598394
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:45 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Ik zou het liefst niet daarover liegen.
Liegen en achterhouden zijn twee verschillende dingen.

Liegen = je zegt iets dat niet klopt, je bent bewust feiten/de waarheid aan het verdraaien. Liegen doe je bijv. als zij erover vraagt.
Achterhouden = je zegt (bewust) bepaalde zaken niet. Als zij er niet over vraagt en jij zegt er niets over, dan lieg je niet. Het gebrek aan de waarheid is niet per definitie liegen.
  dinsdag 27 september 2016 @ 11:48:45 #41
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165598407
Ten eerste veel respect om je verlegenheid zo te bitchslappen en tof dat het zo goed is gegaan. Qua advies heb ik eigenlijk niet veel, wel of niet zeggen lijkt me onderhevig aan hoe de avond gaat. Vergeet je condooms niet, oefen misschien even met het omdoen ervan, dat kan hoe dan ook geen kwaad.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_165598466
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou je kan er dan in elk geval een beetje rekening mee houden?
Vrouw zijnde, bedoel je?

Dat ligt dus per vrouw anders. Sommigen zullen het prima vinden, anderen zullen zich eraan storen, anderen hebben gewoon zin in seks zonder gedoe, noem het maar op. Ligt maar net aan de verwachtingen die de vrouw heeft.

quote:
Slechte sex is wel een afknapper,
Dat iemand wel of geen seks heeft gehad, zegt niets of niet alles over hoe goed de seks is of kan zijn.

quote:
stel je nieuwe bedpartner bakt er echt niks van en je hebt geen idee waarom, dan zou zou dat voor mij wel een reden zijn om te gaan twijfelen.
Ja, en dit is dus precies mijn punt. Ik zeg niet "zeg het nooit", ik vraag alleen wat het toevoegt om het van tevoren te zeggen.

Als het tijdens de seks niet vloeiend (genoeg) gaat, kun je er alsnog over praten. Als hij merkt dat er *iets* toch niet fijn voelt, kan hij er alsnog iets over zeggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2016 11:52:33 ]
pi_165598557
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vrouw zijnde, bedoel je?

Dat ligt dus per vrouw anders. Sommigen zullen het prima vinden, anderen zullen zich eraan storen, anderen hebben gewoon zin in seks zonder gedoe, noem het maar op. Ligt maar net aan de verwachtingen die de vrouw heeft.

[..]

Dat iemand wel of geen seks heeft gehad, zegt niets of niet alles over hoe goed de seks is of kan zijn.

[..]

Ja, en dit is dus precies mijn punt. Ik zeg niet "zeg het nooit", ik vraag alleen wat het toevoegt om het van tevoren te zeggen.

Als het tijdens de seks niet vloeiend (genoeg) gaat, kun je er alsnog over praten. Als hij merkt dat er *iets* toch niet fijn voelt, kan hij er alsnog iets over zeggen.
Ticootje heeft gelijk. De seks zal zeker niet geweldig zijn voor haar als ik het niet zeg. En ze zal het toch merken. Het enigste waar ik bang voor heb is dat ze zal vragen waarom ik zo lang gewacht heb.
pi_165598571
Gewoon niet zeggen, ze zal het vast niet doorhebben dat je in d'r navel aan het prikken bent.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_165598657
Als het nou om een one night stand ging die je verder nooit meer in je leven zou zien oké. Maar je geef aan verliefd te zijn op haar, dus neem ik aan dat je ook een verdere toekomst met haar wil. Je kunt wel gaan liegen of het gaan verzwijgen, met een beetje geluk valt het ook helemaal niet op, maar het zal vroeg of laat wel eens ter sprake komen en dan moet je weer verder gaan liegen. Gewoon open kaart spelen, als de verliefdheid wederzijds is kijkt ze daar echt wel overheen. Je maakt het in je hoofd groter dan het is.
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:01:32 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165598698
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:59 schreef Bananenpap het volgende:
Als het nou om een one night stand ging die je verder nooit meer in je leven zou zien oké. Maar je geef aan verliefd te zijn op haar, dus neem ik aan dat je ook een verdere toekomst met haar wil. Je kunt wel gaan liegen of het gaan verzwijgen, met een beetje geluk valt het ook helemaal niet op, maar het zal vroeg of laat wel eens ter sprake komen en dan moet je weer verder gaan liegen. Gewoon open kaart spelen, als de verliefdheid wederzijds is kijkt ze daar echt wel overheen. Je maakt het in je hoofd groter dan het is.
Goed punt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_165598700
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:54 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Ticootje heeft gelijk. De seks zal zeker niet geweldig zijn voor haar als ik het niet zeg. En ze zal het toch merken. Het enigste waar ik bang voor heb is dat ze zal vragen waarom ik zo lang gewacht heb.
Daar kun je nu alvast over nadenken natuurlijk. Desnoods over hoe je "niemand wilde me" mooier kunt laten klinken.
pi_165598705
quote:

[..]

Ticootje heeft gelijk. De seks zal zeker niet geweldig zijn voor haar als ik het niet zeg.
Okay dude.

Je zegt dus eigenlijk 'de seks mag slechts zijn, want ze wist van tevoren waar ze aan begon'?

quote:
En ze zal het toch merken.
Ja, maar kun je uitleggen wat het probleem daarmee is?

quote:
Het enigste waar ik bang voor heb is dat ze zal vragen waarom ik zo lang gewacht heb.
Ja, en dan mag je daar een gesprek over voeren. Net voor de seks. Daar worden vrouwen hitsig van, van te veel praten voor sexy time.
pi_165598751
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:59 schreef Bananenpap het volgende:
Met de risico dat ze het om wat voor reden dan ook niet fijn vindt en ze ermee kapt.

Zit je dan...

Maar goed, dit is per persoon anders, Evidentialist kent haar en wij niet, dus hij kan het beste inschatten welke actie (wel/niet zeggen van tevoren) beter is.

Verder, als de verliefdheid wederzijds is, zou zij er overheen kunnen kijken wanneer ze tijdens de seks achterkomt.

Wat ik in deze belangrijk vind is: wat voelt het fijnste aan voor Evidentialist. Dicht bij jezelf blijven lijkt me wel zo fijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2016 12:06:30 ]
pi_165598794
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Met de risico dat ze het om wat voor reden dan ook niet fijn vindt en ze ermee kapt.

Zit je dan...

Maar goed, dit is per persoon anders, Evidentialist kent haar en wij niet, dus hij kan het beste inschatten welke actie (wel/niet zeggen van tevoren) beter is.
Als ze kapt omdat ik nog maagd ben dan zal dat zeker hard aankomen, maar voor mij is het moeilijkste al gepasseerd. Namelijk een vrouw benaderen.
pi_165598820
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:06 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Als ze kapt omdat ik nog maagd ben dan zal dat zeker hard aankomen, maar voor mij is het moeilijkste al gepasseerd. Namelijk een vrouw benaderen.
Daarom de vraag: wat voegt het voor jou toe als zij het van tevoren weet?
pi_165598832
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zit je dan...

Verder, als de verliefdheid wederzijds is, zou zij er overheen kunnen kijken wanneer ze tijdens de seks achterkomt.

Wat ik in deze belangrijk vind is: wat voelt het fijnste aan voor Evidentialist. Dicht bij jezelf blijven lijkt me wel zo fijn.
Verzwijgen is net zo erg als er over gaan liegen.
pi_165598854
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Daarom de vraag: wat voegt het voor jou toe als zij het van tevoren weet?
Ik wil haar liever vertellen. Ik kwam gewoon naar hier om andere meningen te horen.
pi_165598887
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:07 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Verzwijgen is net zo erg als er over gaan liegen.
Je hebt verzwijgen en je hebt verzwijgen.

Maar okay. :).
pi_165598899
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:08 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Ik wil haar liever vertellen. Ik kwam gewoon naar hier om andere meningen te horen.
Dan vooral wel doen. Wel goed timen, eheheh.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2016 12:09:54 ]
pi_165598939
Zeg het pas als je heel dichtbij sex bent. Dus niet nu al. Maar als je elkaar al aan het uitkleden zijn.

Vraag haar of ze je wil helpen omdat het je eerste keer is. Afwijzen gaat ze echt niet doen als je al zo ver bent.

Dat je weinig ervaring hebt met vrouwen kun je al wel eerder laten vallen. Tongzoenen moet je zeker wel gaan doen. Als je te lang afstand houdt dan denkt ze misschien dat je haar niet leuk vindt.

Succes ermee. Als ze 3 dates heeft gedaan met je en er meer wil zit je sowieso wel goed.
Whatever...
pi_165599018
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:11 schreef Spanky78 het volgende:
Zeg het pas als je heel dichtbij sex bent. Dus niet nu al. Maar als je elkaar al aan het uitkleden zijn.

Vraag haar of ze je wil helpen omdat het je eerste keer is. Afwijzen gaat ze echt niet doen als je al zo ver bent.

Dat je weinig ervaring hebt met vrouwen kun je al wel eerder laten vallen. Tongzoenen moet je zeker wel gaan doen. Als je te lang afstand houdt dan denkt ze misschien dat je haar niet leuk vindt.

Succes ermee. Als ze 3 dates heeft gedaan met je en er meer wil zit je sowieso wel goed.
Tongzoenen? Hoe moet dat? Ik weet dat het belachelijk klinkt maar hoe moet ik dat doen?
pi_165599069
Kijk eens op internet. Genoeg tutorials :p
pi_165599151
pi_165599261
quote:
Lijkt me zo moeilijk om te faken. Dat gaat ze toch direct merken? Niet?
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:25:50 #61
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_165599308
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:06 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Wat een geweldige actie van je!! Ik kan me voorstellen dat ze goed onder de indruk was!
Dat je geen sexuele ervaring hebt kan ook heel positief uitpakken: samen met haar dit gaan verkennen. Kan heel bijzonder zijn voor jullie beiden!

Maak het niet groter dan het is, wacht een rustig moment af als jullie intiem bij elkaar zijn om er over te beginnen. Bovenal: blijf jezelf.
pi_165599450
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:24 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Lijkt me zo moeilijk om te faken. Dat gaat ze toch direct merken? Niet?
Wie zegt dat je gaat 'faken', je verteld haar de waarheid, daarna ga je samen oefenen, de instructies staan in de link, nou, go for it Jumper?!!

Je verhaal is overigens erg ongeloofwaardig, ik hoop voor jou dat dit wel de waarheid is wat je hier zegt, anders ben je ernstig ziek in je bovenkamert. :W
pi_165599650
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:30 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Wie zegt dat je gaat 'faken', je verteld haar de waarheid, daarna ga je samen oefenen, de instructies staan in de link, nou, go for it Jumper?!!

Je verhaal is overigens erg ongeloofwaardig, ik hoop voor jou dat dit wel de waarheid is wat je hier zegt, anders ben je ernstig ziek in je bovenkamert. :W
Wat? Dus voor het tongzoenen zeggen dat ik dat nog nooit gedaan heb? Dan gaat ze toch onmiddellijk weten dat ik nog maagd ben? Wat is dat nu voor onzin? En trouwens, waarom zou ik hierover liegen? De situatie is al lastig genoeg voor me zonder dat je zulke verwijten gaat maken. Ik ben hier om advies geen nonsens.
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:45:13 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165599838
Ik zou het niet vertellen. Het is een beetje alsof je tijdens een sollicitatiegesprek gaat vertellen dat je al 10 jaar werkloos bent.
pi_165599868
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:38 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Wat? Dus voor het tongzoenen zeggen dat ik dat nog nooit gedaan heb? Dan gaat ze toch onmiddellijk weten dat ik nog maagd ben? Wat is dat nu voor onzin? En trouwens, waarom zou ik hierover liegen? De situatie is al lastig genoeg voor me zonder dat je zulke verwijten gaat maken. Ik ben hier om advies geen nonsens.
Wat zit je nou vaag te doen man, je zou haar toch gaan vertellen dat je nog maagd bent en nog nooit getongzoend hebt??

Laat maar jochie, ik geloof je verhaal niet meer.

Succes ermee verder!
pi_165599991
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:46 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Wat zit je nou vaag te doen man, je zou haar toch gaan vertellen dat je nog maagd bent en nog nooit getongzoend hebt??

Laat maar jochie, ik geloof je verhaal niet meer.

Succes ermee verder!
Ik had het eigenlijk over Spanky78 die zei dat ik eerst al moest tongzoenen met haar vooraleer ik her maagd zijn vertel.

Je gelooft me niet? Oke dan. je gelooft maar wat je wilt.
pi_165600005
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:52 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Ik had het eigenlijk over Spanky78 die zei dat ik eerst al moest tongzoenen met haar vooraleer ik het maagd zijn vertel.

Je gelooft me niet? Oke dan. je gelooft maar wat je wilt.
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:56:38 #68
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165600079
Een 32 jarige maagd schrikt gewoon vrouwen af, of dat nou terecht is of niet.

Verzin een of ander oncontroleerbaar verhaal over je eerste ervaring, lang geleden. Soms willen mensen bepaalde dingen gewoon niet weten.
pi_165600183
Ik zou het gewoon eerlijk vertellen als het moment daar is, misschien duurt het nog een paar dates maar toch.

Als ze je echt leuk vind dan maakt het haar toch niet uit of je maagd bent of niet :)

Iedergeval wel knap dat je gewoon op haar afgestapt bent!
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:02:24 #70
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_165600197
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:56 schreef Hexagon het volgende:
Een 32 jarige maagd schrikt gewoon vrouwen af, of dat nou terecht is of niet.
Ben ik het niet mee eens. Alleen als het zo'n moederskindje is die nog thuis woont en een softie is. Dan wel.
pi_165600266
Lastig. Ze moet je wel erg leuk vinden om dat te accepteren. Maar er over liegen en vervolgens geen idee hebben wat je doet is ook geen optie.

Dus of je vertelt het haar eerlijk, of je gaat naar een goed bordeel en doet wat ervaring op.
We komen hard, zo hard.
pi_165600463
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:06 schreef focal het volgende:
Lastig. Ze moet je wel erg leuk vinden om dat te accepteren. Maar er over liegen en vervolgens geen idee hebben wat je doet is ook geen optie.

Dus of je vertelt het haar eerlijk, of je gaat naar een goed bordeel en doet wat ervaring op.
Ik ken echt geen vrouw die liever wil dat haar date zijn maagdelijkheid verliest aan eennhoer dan dat hij een beetje klungelt tijdens de eerste keer met haar.

Waarschijnlijk vindt ze het schattig. Als hij verder leuk is dan.
Whatever...
pi_165600501
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:15 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik ken echt geen vrouw die liever wil dat haar date zijn maagdelijkheid verliest aan eennhoer dan dat hij een beetje klungelt tijdens de eerste keer met haar.

Ja het is dan wel de bedoeling dat je het voor je zelf houdt he. Dat is niet liegen imo. Ze hebben geen relatie en hij heeft prima zijn recht op privacy.
We komen hard, zo hard.
pi_165600697
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:07 schreef 0906 het volgende:
Nee hij moet zijn mond houden en lekker aanklooien, dat vinden vrouwen sexy :')

Gewoon vertellen TS, als jullie samen op de bank zitten het haar vertellen.
Als ze wegrent doet ze dat ook als je het niet verteld.
Life is a highway...let's ride it!
  dinsdag 27 september 2016 @ 13:41:58 #75
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165601053
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:15 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Alsof die vrouw dat wat aan gaat. Als TS onzeker is over zijn eventuele presteren is het zeker een optie.

Maar zo moeilijk is het nou ook weer niet. En er zijn mannen die na 100x nog steeds even onwennig zijn dus het zegt ook niet zoveel.
pi_165601284
Voor maagden is die maagdelijkheid altijd ontzettend belangrijk, voor ontmaagden helemaal niet zo. Als je daar als 32-jarige over begint dan gooi ook nogal wat koud op haar dak, omdat het wel enige verklaring behoeft. Die is er wel en dat is ook allemaal wel prima, maar zit zij daar wel al op te wachten in zo'n stadium van een beginnende relatie?

Ik zou het niet krampachtig verbergen en er keihard over liegen, maar je hoeft je ook niet voor te doen als heel zelfverzekerd met seks. Ook mannen die al heel lang geen maagd meer zijn kunnen onzeker en onhandig doen bij een nieuwe vrouw. Gewoon lekker aan elkaar zitten en als het serieus is hoeft het helemaal niet meteen goed, dat kan de volgende ochtend ook nog, of de volgende dag. Laat het gewoon lekker gebeuren, en het juiste moment om het te vertellen kom je vanzelf wel tegen en waarschijnlijk is dat na je ontmaagding.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_165602008
Ik zou het niet vertellen. Ik zou wel zeggen dat je nooit relatie hebt gehad en daarom enkel wat ONS hebt gehad in het verleden, waarvan de laatste een aantal jaar terug.

Je zou wel eerlijk kunnen zeggen dat je wat onzeker bent/kat uit de boom, bij intimiteit met vrouwen.
Hey
  dinsdag 27 september 2016 @ 14:49:05 #78
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_165602315
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:37 schreef Ticootje het volgende:
Vertellen.

Ze heeft het namelijk toch meteen door.
Dat hoeft niet per se :D
pi_165603271
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:43 schreef Evidentialist het volgende:
Gewoon gezoend op de mond. Ik wou nog niet tongzoenen want ik heb dat nog nooit gedaan.
Huh? Dat gaat toch gewoon in elkaar over als het goed is? Of heb je actief onderbroken met: ik wil niet verder?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_165603457
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Voor maagden is die maagdelijkheid altijd ontzettend belangrijk, voor ontmaagden helemaal niet zo. Als je daar als 32-jarige over begint dan gooi ook nogal wat koud op haar dak, omdat het wel enige verklaring behoeft. Die is er wel en dat is ook allemaal wel prima, maar zit zij daar wel al op te wachten in zo'n stadium van een beginnende relatie?

Ik zou het niet krampachtig verbergen en er keihard over liegen, maar je hoeft je ook niet voor te doen als heel zelfverzekerd met seks. Ook mannen die al heel lang geen maagd meer zijn kunnen onzeker en onhandig doen bij een nieuwe vrouw. Gewoon lekker aan elkaar zitten en als het serieus is hoeft het helemaal niet meteen goed, dat kan de volgende ochtend ook nog, of de volgende dag. Laat het gewoon lekker gebeuren, en het juiste moment om het te vertellen kom je vanzelf wel tegen en waarschijnlijk is dat na je ontmaagding.
Exact. En zeker niet naar de hoeren terwijl je haar datet. Als ze daar achter komt dikke kans dat je kans op een relatie alsnog vergaat.

Gewoon niet te vroeg en teveel vertellen. Als de situatie er naar is dat je wat uit moet leggen doe je dat gewoon.
Whatever...
  dinsdag 27 september 2016 @ 16:47:26 #81
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_165604646
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 15:42 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Exact. En zeker niet naar de hoeren terwijl je haar datet.
OMG, dat is helemaal erg! :o
pi_165604985
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 september 2016 16:47 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

OMG, dat is helemaal erg! :o
Dat werd serieus gesuggereerd...

Ik ken geen enkele vrouw die liever iemand heeft die 1x geoefend heeft op een hoer terwijl ze al daten, dan hem te ontmaagden.

Sowieso vinden veel. Vrouwen dat heus wel schattig. En als het voor haar meer betekent dan een nachtje (dan willen ze gewoon goed geneukt worden) neemt ze de tijd wel om je te leren wat voor haar werkt.

Sowieso is iedere vrouw anders, dus ook een ervaren man moet vaak aanpassen bij een nieuwe vrouw. Kwestie van goed opletten, luisteren en aanvoelen.
Whatever...
  dinsdag 27 september 2016 @ 17:20:48 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_165605228
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:07 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dat werd serieus gesuggereerd...

Ik ken geen enkele vrouw die liever iemand heeft die 1x geoefend heeft op een hoer terwijl ze al daten, dan hem te ontmaagden.

Sowieso vinden veel. Vrouwen dat heus wel schattig. En als het voor haar meer betekent dan een nachtje (dan willen ze gewoon goed geneukt worden) neemt ze de tijd wel om je te leren wat voor haar werkt.

Sowieso is iedere vrouw anders, dus ook een ervaren man moet vaak aanpassen bij een nieuwe vrouw. Kwestie van goed opletten, luisteren en aanvoelen.
Als dat meisje echt om TS geeft, dan zijn veel dingen waar hij zich voor schaamt, een onderdeel van zijn charme voor haar. Niet alles natuurlijk. (Ik ben nu een ouwe taart, maar ik weet wel waar ik het over heb.) Veel van wat 'anders' is dan bij anderen, is juist wat zij leuk vindt dan.
pi_165605361
Stel dat je er niks over zegt he... Vind je het dan niet vervelend dat je er over moet liegen als het later weer ter sprake komt?
pi_165605570
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:28 schreef WHATSHESAID het volgende:
Stel dat je er niks over zegt he... Vind je het dan niet vervelend dat je er over moet liegen als het later weer ter sprake komt?
Waarom zou je erover liegen als het ter sprake komt?
pi_165605602
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Precies. Niet zeggen totdat het te sprake komt... Zeker niet lirgrn.vertoon eerlijk zijn ...je durfde het niet te vertellen.
Whatever...
pi_165606150
Ik denk dat je voor jezelf de spanning breekt als je het verteld. Voor haar wel of niet verzwijgen is niet het punt, je moet jezelf de eerste keer relaxt voelen.

Je bent heel stoer begonnen door haar gewoon aan te spreken, waarom blijf je niet gewoon stoer? Je zegt haar doordat ik wilde wachten op seks met iemand die heel speciaal voor mij is en omdat ik de juiste vrouw nog niet ben tegengekomen heb ik het nog niet gedaan.

Als ze zich niet gevleid voelt en het hierdoor zelfs uitmaakt weet je dat je compleet de verkeerde dame had.

Als ze dit doet, dan stap je op de volgende af, je weet nu hoe het moet ;)

Maar ik durf te wedden dat ze dat niet doet. Ik heb die angst ook gehad, en het was compleet onterecht.

Ze kan het juist relaxter voor je maken, en dat is in jouw belang.
pi_165608513
TS, wel een strakke actie van je! :) :D
*HELD*

Maar je kan het van te voren vertellen, als het een beetje ter sprake komt dat je niet veel ervaring met vrouwen hebt ;)
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_165609316
De Neanderthalers wisten zelfs hoe ze moesten neuken, het is geen rocket science TS.
pi_165625316
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:17 schreef Ticootje het volgende:
echt?
Klinkt cliché, maar heeft toen voor mij met mijn 24 jaar wel enorm geholpen..( Je blijft als nog klunzig, maar qua zelfvertrouwen helpt het wel ) Het was niet eens de bedoeling, maar de avond met vrienden liep toen wat raar af en toen in een soort hoerenhuis terecht gekomen..

Kleine tip van de sluier.. Als je veel masturbeert en porno bekijkt, stop dan onmiddellijk !!
Je wilt niet dat je Wilm niet omhoog wilt gaan.. 1x overkomen, en mij lang dwars gezeten, ik wist niet waardoor het kwam.. Toen even gestopt met porno kijken en mijn grote vriend deed het weer _O-

Succes verde en ik weet hoe je voelt ^O^ ( En de rest die wat langer maagd is na de 20 )
pi_165625994
Ik had het niet vooraf verteld als ik jou was. Grote kans dat ze het dan afkapt.
pi_165626198
Je MOET gewoon in jezelf geloven.
Zo veel mannen zijn maagd lol, ik heb ook pas 1 keer in me leven geneukt.
Gewoon jezelf zijn dat is ook waarom ze voor jou viel op dat moment.
Die domme dating tips en boeken enz zeggen die allemaal je moet zus zijn of je moet zo zijn.
Je moet gewoon schijt hebben aan al die rotzooi en zijn wie jij graag bent en geloven daarin in je eigen.
Anderen laten je zo ronddwalen dat je door de bomen het bos niet meer gaat zien.

Het is heel simpel.
Geloven in jezelf van wie jij ECHT bent
Ze kan alleen op de echte jij vallen er is geen andere versie.

Ik heb er wel respect voor trouwens dat je dat zo hebt gedaan :P ik moet het nog gaan doen xD
pi_165636616
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:08 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Je maakt het een veel te groot issue in je leven. Seks en tongzoenen is wel iets wat iedereen kan door gewoon te doen wat je natuur je ingeeft. Het belangrijkste is dat je zelfvertrouwen hebt. Ik zou het dus gewoon laten bij een mededeling dat je niet echt veel ervaring hebt met vrouwen (of met daten), als je ook fluistert dat je niet met iedereen naar bed wilt gaan maar liever iemand speciaals hebt zoals je partner is de kans ook nog een stuk groter dat ze echt verkering met je wil.

Veel vrouwen knappen niet zozeer af op mannen die maagd zijn, maar op mannen die onzeker zijn.
  donderdag 29 september 2016 @ 15:42:36 #94
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_165647974
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:39 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Precies. Niet zeggen totdat het te sprake komt... Zeker niet lirgrn.vertoon eerlijk zijn ...je durfde het niet te vertellen.
De enige juiste adviezen van Zargon (uiteraard). Pas er over beginnen als het ter sprake komt en beste tijdens als je al beetje bezig bent. Al vraag ik me af of je hem überhaupt op dat moment gelijk hard krijgt door alle spanning.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_165661415
Misschien is zij ook wel maagd :7
Somebody that I used to know
pi_165695571
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:35 schreef Postbus100 het volgende:
Uhuh. Erg waarschijnlijk :')
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_165697600
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:35 schreef Postbus100 het volgende:
Dat weet je nooit. Ik heb me daar ook wel eens in vergist. Ook andersom... Dat een meisje met engelachtige aura gewoon een ervaren bedtijger bleek...
Whatever...
pi_165698587
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 22:30 schreef jaha het volgende:

[..]

Je maakt het een veel te groot issue in je leven. Seks en tongzoenen is wel iets wat iedereen kan door gewoon te doen wat je natuur je ingeeft. Het belangrijkste is dat je zelfvertrouwen hebt. Ik zou het dus gewoon laten bij een mededeling dat je niet echt veel ervaring hebt met vrouwen (of met daten), als je ook fluistert dat je niet met iedereen naar bed wilt gaan maar liever iemand speciaals hebt zoals je partner is de kans ook nog een stuk groter dat ze echt verkering met je wil.

Veel vrouwen knappen niet zozeer af op mannen die maagd zijn, maar op mannen die onzeker zijn.
Dit!

Als het je lukt om jezelf in een relaxte, zelfverzekerde state of mind te brengen, dan is er niets aan de hand en zou ik zeker niet vantevoren naar een geschikt moment gaan zoeken om haar te vertellen dat je nog nooit een vrouw hebt aangeraakt. Want dat zeg je in feite en dat is voor vrouwen een veel grotere afknapper dan dat je een bh-bandje niet met 1 hand kunt losmaken of ander puberaal geneuzel.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 20:24 schreef MultiBanaan het volgende:
De Neanderthalers wisten zelfs hoe ze moesten neuken, het is geen rocket science TS.
Dit!

Seks is geen technische vaardigheid. Het is iets mentaals! Intimiteit. Psychologie. Elkaar geweldig vinden. Als er van dat laatste sprake is, gaat seks vanzelf. Uiteraard helpt het wel als je niet totaal kapot gaat van de zenuwen.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 15:42 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[..]

De enige juiste adviezen van Zargon (uiteraard). Pas er over beginnen als het ter sprake komt en beste tijdens als je al beetje bezig bent. Al vraag ik me af of je hem überhaupt op dat moment gelijk hard krijgt door alle spanning.
Daarom vantevoren eventueel ook een halfje blauw slikken. Dan hoef je je over gereedschap geen zorgen meer te maken.
Neem gelijk ook een aspirientje, want je krijgt er koppijn van. Ik wel tenminste.

Mocht je bang zijn voor premature feestvreugde, pleeg dan een paar uur vantevoren even een fapje.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_165709138
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:26 schreef Luuntje het volgende:

Als ze wegrent doet ze dat ook als je het niet verteld.
Met een beetje mazzel ben je dan i.i.g. geen maagd meer, hoe slecht de seks ook was.

Dit is een "don't ask, don't tell" situatie. Je bent een aardige kerel, en het maakt dan toch niet uit of je maagd bent of niet? Als je er uit jezelf over begint geef je alleen maar het gevoel dat het ergens toch een probleem zou moeten zijn, en de kans dat je dan alsnog met elkaar in bed belandt is opeens een stuk kleiner.
pi_165713833
Het is een beetje afhankelijk van wat je wilt met haar TS; volgens mij wil je liefst een relatie, met alles wat daarbij komt kijken - zoals wederzijds vertrouwen. In dat geval is het mijns inziens, hoe ongemakkelijk ook, beter om op voorhand het te vertellen. Zelfs als ze het niet zou merken - en dat zou best kunnen, de eerste keer seks met (een nieuw) iemand loopt heus niet altijd vlekkeloos - zal het later vast een keer ter sprake komen...en je komt niet voor als iemand die erover wil liegen.

Als je meer belang hecht aan de ontmaagding dan moet je dat gewoon doen en dan zie je daarna wel wat er gebeurt.

Stel je het hypothetische geval voor dat je zou weten dat ze je dumpt als je haar vertelt dat je maagd bent; zou je met die wetenschap de voorkeur geven aan seks (en daarna door naar iemand anders), of zou je dan vinden dat ze het blijkbaar niet waard is? Als je dat voor jezelf op orde hebt ben je al een goed eind op weg denk ik. Hoe dan ook succes.
pi_165726785
quote:

[..]

Zeg je dat je het alleen met de ware wil doen :)

Maak je geen zorgen, toen ik maagd was en er vanaf kwam was het inderdaad wat stuntelig.

De keren dat je de andere standjes gaat proberen stuntel je ook. Maar na 3 dagen seks ging het mij af of ik het al mijn hele leven deed. Het is even wennen.

Vind je de allereerste keer te eng om meteen alles te moeten doen, kan je ook haar boven op laten gaan. Dan moet zij alle bewegingen doen. Jij hoeft slechts te genieten :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 3 oktober 2016 @ 13:37:20 #102
64831 2NutZ
pi_165727290
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 13:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zeg je dat je het alleen met de ware wil doen :)

Maak je geen zorgen, toen ik maagd was en er vanaf kwam was het inderdaad wat stuntelig.

De keren dat je de andere standjes gaat proberen stuntel je ook. Maar na 3 dagen seks ging het mij af of ik het al mijn hele leven deed. Het is even wennen.

Vind je de allereerste keer te eng om meteen alles te moeten doen, kan je ook haar boven op laten gaan. Dan moet zij alle bewegingen doen. Jij hoeft slechts te genieten :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin. Altijd meebewegen, is fijner voor jezelf en voor haar. Stilliggen is niet heel opwindend.
Was jij ook niet relatief laat ontmaagd btw? met 30+ ?

quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 23:52 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dit!

Als het je lukt om jezelf in een relaxte, zelfverzekerde state of mind te brengen, dan is er niets aan de hand en zou ik zeker niet vantevoren naar een geschikt moment gaan zoeken om haar te vertellen dat je nog nooit een vrouw hebt aangeraakt. Want dat zeg je in feite en dat is voor vrouwen een veel grotere afknapper dan dat je een bh-bandje niet met 1 hand kunt losmaken of ander puberaal geneuzel.

[..]

Dit!

Seks is geen technische vaardigheid. Het is iets mentaals! Intimiteit. Psychologie. Elkaar geweldig vinden. Als er van dat laatste sprake is, gaat seks vanzelf. Uiteraard helpt het wel als je niet totaal kapot gaat van de zenuwen.

[..]

Daarom vantevoren eventueel ook een halfje blauw slikken. Dan hoef je je over gereedschap geen zorgen meer te maken.
Neem gelijk ook een aspirientje, want je krijgt er koppijn van. Ik wel tenminste.

Mocht je bang zijn voor premature feestvreugde, pleeg dan een paar uur vantevoren even een fapje.
Ik zou echt nooit hulpmiddelen gebruiken.. helemaal niet als je net begint.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_165727327
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Onzin. Altijd meebewegen, is fijner voor jezelf en voor haar. Stilliggen is niet heel opwindend.
Zeesterren....
  maandag 3 oktober 2016 @ 13:40:16 #104
64831 2NutZ
pi_165727355
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 13:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zeesterren....
Dat ja :D
pi_165733059
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[..]

Ik zou echt nooit hulpmiddelen gebruiken.. helemaal niet als je net begint.
Relatief laat wel, maar nog ruim voor mijn 25e verjaardag. ..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165734941
Respect voor de manier waarop je begonnen bent naar al die jaren.

"Ze stond perplex en haar gezicht werd vuurrood....en zei dat ze nog nooit zo'n zelfverzekerde man had gezien."

Door dit gedeelte zou ik als ik jou was gewoon zeggen dat je wel de kans hebt gehad maar niet HET gevoel had bij die vrouwen en wou wachten op een waar je een echt goed gevoel bij krijgt.

Geef haar het gevoel dat ze speciaal is :D
melk is goed voor elk
-imikethat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')