abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165726785
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:54 schreef Evidentialist het volgende:

[..]

Ticootje heeft gelijk. De seks zal zeker niet geweldig zijn voor haar als ik het niet zeg. En ze zal het toch merken. Het enigste waar ik bang voor heb is dat ze zal vragen waarom ik zo lang gewacht heb.
Zeg je dat je het alleen met de ware wil doen :)

Maak je geen zorgen, toen ik maagd was en er vanaf kwam was het inderdaad wat stuntelig.

De keren dat je de andere standjes gaat proberen stuntel je ook. Maar na 3 dagen seks ging het mij af of ik het al mijn hele leven deed. Het is even wennen.

Vind je de allereerste keer te eng om meteen alles te moeten doen, kan je ook haar boven op laten gaan. Dan moet zij alle bewegingen doen. Jij hoeft slechts te genieten :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 3 oktober 2016 @ 13:37:20 #102
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_165727290
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 13:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zeg je dat je het alleen met de ware wil doen :)

Maak je geen zorgen, toen ik maagd was en er vanaf kwam was het inderdaad wat stuntelig.

De keren dat je de andere standjes gaat proberen stuntel je ook. Maar na 3 dagen seks ging het mij af of ik het al mijn hele leven deed. Het is even wennen.

Vind je de allereerste keer te eng om meteen alles te moeten doen, kan je ook haar boven op laten gaan. Dan moet zij alle bewegingen doen. Jij hoeft slechts te genieten :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin. Altijd meebewegen, is fijner voor jezelf en voor haar. Stilliggen is niet heel opwindend.
Was jij ook niet relatief laat ontmaagd btw? met 30+ ?

quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 23:52 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dit!

Als het je lukt om jezelf in een relaxte, zelfverzekerde state of mind te brengen, dan is er niets aan de hand en zou ik zeker niet vantevoren naar een geschikt moment gaan zoeken om haar te vertellen dat je nog nooit een vrouw hebt aangeraakt. Want dat zeg je in feite en dat is voor vrouwen een veel grotere afknapper dan dat je een bh-bandje niet met 1 hand kunt losmaken of ander puberaal geneuzel.

[..]

Dit!

Seks is geen technische vaardigheid. Het is iets mentaals! Intimiteit. Psychologie. Elkaar geweldig vinden. Als er van dat laatste sprake is, gaat seks vanzelf. Uiteraard helpt het wel als je niet totaal kapot gaat van de zenuwen.

[..]

Daarom vantevoren eventueel ook een halfje blauw slikken. Dan hoef je je over gereedschap geen zorgen meer te maken.
Neem gelijk ook een aspirientje, want je krijgt er koppijn van. Ik wel tenminste.

Mocht je bang zijn voor premature feestvreugde, pleeg dan een paar uur vantevoren even een fapje.
Ik zou echt nooit hulpmiddelen gebruiken.. helemaal niet als je net begint.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_165727327
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Onzin. Altijd meebewegen, is fijner voor jezelf en voor haar. Stilliggen is niet heel opwindend.
Zeesterren....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 3 oktober 2016 @ 13:40:16 #104
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_165727355
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 13:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zeesterren....
Dat ja :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_165733059
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 13:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[..]

Ik zou echt nooit hulpmiddelen gebruiken.. helemaal niet als je net begint.
Relatief laat wel, maar nog ruim voor mijn 25e verjaardag. ..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165734941
Respect voor de manier waarop je begonnen bent naar al die jaren.

"Ze stond perplex en haar gezicht werd vuurrood....en zei dat ze nog nooit zo'n zelfverzekerde man had gezien."

Door dit gedeelte zou ik als ik jou was gewoon zeggen dat je wel de kans hebt gehad maar niet HET gevoel had bij die vrouwen en wou wachten op een waar je een echt goed gevoel bij krijgt.

Geef haar het gevoel dat ze speciaal is :D
melk is goed voor elk
-imikethat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')