Me too. Het is de herfstquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:20 schreef duracellkonijntje het volgende:
Eenzaam. Geen reden voor, alleen heb de laatste tijd het gevoel dat mensen me zonder reden niet mogen en dat ik gewoon een vriendin wil. Komt uit het niets, sociaal heb ik zat te doen, zal wel een herfstdip zijn. Ik ben lekker bezig dus zal vanzelf weer over gaan.
Echt he. Ben bijna hopeloos genoeg om naar de zonnebank te gaan voor wat daglicht 😂quote:
Welk festival ben je geweest?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:18 schreef Luxuria het volgende:
Superblij met het armbandje wat ik gekregen heb
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:36 schreef Andromache het volgende:
Gefaald. Een mislukkeling. Intens eenzaam.
Is het een idee om je zorgen eens met je moeder te bespreken? Hoe oud ben je? Misschien dat er nog wel een hele toekomst voor je ligtquote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:44 schreef Andromache het volgende:
Apathisch. Down. Niets heeft meer zin. Ik wil niet meer leven. Althans niet op deze manier. Vreselijk eenzaam en verraden door het leven. Het was dit weekend zo leuk en gezellig en ik was zo trots dat ik het allemaal georganiseerd had en dat het supertof was, maar als ik dan thuis kom, is de ondraaglijke leegheid van mijn huis niet te harden. Mijn leven heeft geen enkele nut. het leven is totaal uitzichtloos en ik hoop dat het snel voorbij is. Ik ga nog liever bij mijn moeder wonen dan dat ik nog een dag alleen thuis moet zitten. Er is geen enkele warmte. Alles is zo koud en leeg. Werken lukt totaal niet meer. Ik kan me nergens toe zetten.
Wel heb ik zin in zondag dansen. De tijd tot ik doodga maar zo draaglijk mogelijk proberen uit te zitten.
Nergens last vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 04:58 schreef Mishu het volgende:
Wat is iedereen hier depri zeg. Ben een tijdje weggeweest maar the fuck
Komt allemaal goed jongens
Ik lees dit nu pas doordat iemand dit quootte.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:44 schreef Andromache het volgende:
Apathisch. Down. Niets heeft meer zin. Ik wil niet meer leven. Althans niet op deze manier. Vreselijk eenzaam en verraden door het leven. Het was dit weekend zo leuk en gezellig en ik was zo trots dat ik het allemaal georganiseerd had en dat het supertof was, maar als ik dan thuis kom, is de ondraaglijke leegheid van mijn huis niet te harden. Mijn leven heeft geen enkele nut. het leven is totaal uitzichtloos en ik hoop dat het snel voorbij is. Ik ga nog liever bij mijn moeder wonen dan dat ik nog een dag alleen thuis moet zitten. Er is geen enkele warmte. Alles is zo koud en leeg. Werken lukt totaal niet meer. Ik kan me nergens toe zetten.
Wel heb ik zin in zondag dansen. De tijd tot ik doodga maar zo draaglijk mogelijk proberen uit te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |